Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2007, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Zitten die hier nog dan?

Bij ons wordt de herfstvakantie juist gebruikt als tentamenweek.
bij ons ook, hoewel het officieel witte week heet.
Advertentie
Oud 16-10-2007, 22:27
Verwijderd
Citaat:
nee, want dan kom ik gewoon niet Maar jij loopt hier te zeiken, terwijl je toch niet komt.
Rara hoe zou dat komen? Misschien door het randstad monopolie van niet meer dan hooguit 45 minuten willen reizen terwijl ik er 3 keer zolang overdoe.
Oud 16-10-2007, 22:28
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Rara hoe zou dat komen? Misschien door het randstad monopolie van niet meer dan hooguit 45 minuten willen reizen terwijl ik er 3 keer zolang overdoe.
Jezus, ben je ongesteld ofzo?
Oud 16-10-2007, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Och, jullie arme niet-scholieren. ^^

en Gauloises, iets zegt me dat je stiekem zelf niet met de trein gaat en dat je daarom de meet dichter bij jou wil hebben! Tenminste, dat zegt mijn onbetrouwbare psychologische wichelroede.
Onzin, ik heb er geen enkele moeite mee om desnoods naar maastricht te reizen, ik vind het alleen zo vreemd dat er van mensen uit het noorden altijd verwacht word dat ze ver gaan reizen terwijl mensen in de randstad zich er niet aan zouden wagen zich uit die omgeving weg te bewegen.
Oud 16-10-2007, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Jezus, ben je ongesteld ofzo?
Nee. Maar je mag wel antwoord een inhoudelijke reactie geven ipv een grote mond, want ik maak hier wel een punt.

Voor mij is meeten op die manier niet bepaald iets wat ik even zou meepakken aangezien ik de halve dag bezig ben met reizen als het ware.
Oud 16-10-2007, 22:32
Tink*
Tink* is offline
Ik kan me wel vinden in zijn standpunt eigenlijk. Want het is gewoon ook zo. En dan hebben de mensen die hiervandaan komen wel een OV dus dan is het niet zo erg, maar toen ik nog geen OV had was het ook zo. ;x
Oud 16-10-2007, 22:33
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nou kijk, utrecht ligt nou eenmaal in het midden. Nou moeten mensen uit Maastricht niet het hele land door naar Groningen. En mensen uit Den Haag niet naar Assen of iets dergelijks. Het ligt zo centraal dat de meeste mensen maximaal het halve land door hoeven te rijden in plaats van maximaal het hele land.
Oud 16-10-2007, 22:34
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee. Maar je mag wel antwoord een inhoudelijke reactie geven ipv een grote mond, want ik maak hier wel een punt.

Voor mij is meeten op die manier niet bepaald iets wat ik even zou meepakken aangezien ik de halve dag bezig ben met reizen als het ware.
Ik heb al uitgelegd wat het probleem is aan jouw mening. Het merendeel van de mensen woont gewoon niet in de buurt van Groningen. Het is voor mijn niet te doen (zowel financiëel, want geen ov als qua reistijd, want tig uur) om daar in de buurt te meeten. En zo nog meer mensen. En in dergelijke gevallen is het dus gewoon iets te nemen wat centraal ligt en voor het merendeel van de mensen te doen is.
Oud 16-10-2007, 22:35
Cherry Springs
Maar hij komt misschien nooit omdat de meets niet in de buurt van groningen ofzo zitten.
Oud 16-10-2007, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Onzin, ik heb er geen enkele moeite mee om desnoods naar maastricht te reizen, ik vind het alleen zo vreemd dat er van mensen uit het noorden altijd verwacht word dat ze ver gaan reizen terwijl mensen in de randstad zich er niet aan zouden wagen zich uit die omgeving weg te bewegen.
Ik ben dit jaar al op vakantie geweest
Oud 16-10-2007, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Nou kijk, utrecht ligt nou eenmaal in het midden. Nou moeten mensen uit Maastricht niet het hele land door naar Groningen. En mensen uit Den Haag niet naar Assen of iets dergelijks. Het ligt zo centraal dat de meeste mensen maximaal het halve land door hoeven te rijden in plaats van maximaal het hele land.
Ik weet toevallig dat het van den haag naar utrecht tussen de 40a45 minuten is aangezien ik dat ook al een paar keer gedaan heb.
Oud 16-10-2007, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al uitgelegd wat het probleem is aan jouw mening. Het merendeel van de mensen woont gewoon niet in de buurt van Groningen. Het is voor mijn niet te doen (zowel financiëel, want geen ov als qua reistijd, want tig uur) om daar in de buurt te meeten. En zo nog meer mensen. En in dergelijke gevallen is het dus gewoon iets te nemen wat centraal ligt en voor het merendeel van de mensen te doen is.
Kijk, ik vind het feit dat jij geen ov hebt een heel goed argument om rekening mee te houden, want treinreizen is niet echt super goedkoop, en ik heb wel een ov. Dus daar kan ik helemaal inkomen en om dat soort redenen wil ik best langer in de trein zitten.

Maar dat doet niets af aan het feit dat utrecht niet centraal is voor iedereen die komt.
Oud 16-10-2007, 22:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik weet toevallig dat het van den haag naar utrecht tussen de 40a45 minuten is aangezien ik dat ook al een paar keer gedaan heb.
En we wonen natuurlijk allemaal in Den Haag aan het station
Oud 16-10-2007, 22:41
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Kijk, ik vind het feit dat jij geen ov hebt een heel goed argument om rekening mee te houden, want treinreizen is niet echt super goedkoop, en ik heb wel een ov. Dus daar kan ik helemaal inkomen en om dat soort redenen wil ik best langer in de trein zitten.

Maar dat doet niets af aan het feit dat utrecht niet centraal is voor iedereen die komt.
Ik ben helemaal niet te beroerd om wat extra te betalen of wat langer in de trein te zitten hoor. Ik ga ook vaak genoeg naar plaatsen in Brabant of naar Nijmegen of weet ik veel wat. Maar ik kan dat niet áltijd betalen, bovendien vind ik dergelijke reistijden voor een meet nogal zonde. En ik kan niet voor iedereen spreken dat mensen dat wel willen / kunnen enz.

Utrecht ligt het centraalst, het is natuurlijk nooit helemaal eerlijk.
Oud 16-10-2007, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Maar hij komt misschien nooit omdat de meets niet in de buurt van groningen ofzo zitten.
Citaat:
Ik ben dit jaar al op vakantie geweest
Volgens mij zien jullie eerder jullie makkelijke manier van doen even wegglippen en zijn jullie daarom zo vel.

Heeft niets met het feit te maken dat het niet centraal, of het midden, of ook maar iets in die richting is. Hoeveel mensen komen er uit maastricht, of de uithoeken van zeeland? Geen. Uit de noordelijke uithoek wel wat meer als ik dit zo zie.
Oud 16-10-2007, 22:42
Verwijderd
Citaat:
En we wonen natuurlijk allemaal in Den Haag aan het station
Dat argument geld voor iedereen.
Oud 16-10-2007, 22:42
Tink*
Tink* is offline
Laten we gaan meeten in Putten dan!
Oud 16-10-2007, 22:43
Balance
Balance is offline
Citaat:
Waarmee jouw argument dat Den Haag - Utrecht slechts 40 minuten is ook voor iedereen een non-argument is.
Oud 16-10-2007, 22:43
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Volgens mij zien jullie eerder jullie makkelijke manier van doen even wegglippen en zijn jullie daarom zo vel.

Heeft niets met het feit te maken dat het niet centraal, of het midden, of ook maar iets in die richting is. Hoeveel mensen komen er uit maastricht, of de uithoeken van zeeland? Geen. Uit de noordelijke uithoek wel wat meer als ik dit zo zie.
Lol. Hoeveel mensen komen er uit Noord-Holland? Of Zuid-Holland? tig. Waarom spreken we daar dan niet af?

Citaat:
geldt.
Oud 16-10-2007, 22:44
Balance
Balance is offline
Als er nou eerst even een datum komt waarop veel mensen kunnen en daarbij iedereen die van plan is te komen dat ook even aangeeft, dan kun je kijken of dat veel noordelingen zijn of juist mensen uit de randstad.
Oud 16-10-2007, 22:44
Cherry Springs
Ligt den haag niet in Noord-Holland?
Oud 16-10-2007, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ben helemaal niet te beroerd om wat extra te betalen of wat langer in de trein te zitten hoor. Ik ga ook vaak genoeg naar plaatsen in Brabant of naar Nijmegen of weet ik veel wat. Maar ik kan dat niet áltijd betalen, bovendien vind ik dergelijke reistijden voor een meet nogal zonde. En ik kan niet voor iedereen spreken dat mensen dat wel willen / kunnen enz.

Utrecht ligt het centraalst, het is natuurlijk nooit helemaal eerlijk.
Kijk, jij zou het dan dus ook niet doen met dergelijke reistijden, en ik dus ook niet. En utrecht ligt dus op een dergelijke reistijd.
Vanuit utrecht ben je zo goed als overal in midden nederland wel binnen een uurtje is mijn ervaring.

Omdat ik uit het noorden kom wil nog niet zeggen dat ik nooit in de randstad kom en mij dus niet bewust ben van de reistijden en afstanden.
Oud 16-10-2007, 22:46
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ligt den haag niet in Noord-Holland?
Ik sta paf
Oud 16-10-2007, 22:47
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik sta paf
Ze maakt een grapje, ...

toch?
Oud 16-10-2007, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Waarmee jouw argument dat Den Haag - Utrecht slechts 40 minuten is ook voor iedereen een non-argument is.
Utrecht is vanuit midden nederland altijd wel binnen een uur te bereiken als je van een of ander normaal station vertrekt.
Dus mensen uit midden nederland die claimen dat het ver en moeilijk is hebben in mijn ogen weinig notie van de afstanden van anderen die ze op de een of andere manier voor vanzelfsprekend aannemen.
Oud 16-10-2007, 22:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
Utrecht is vanuit midden nederland altijd wel binnen een uur te bereiken als je van een of ander normaal station vertrekt.
Dus mensen uit midden nederland die claimen dat het ver en moeilijk is hebben in mijn ogen weinig notie van de afstanden van anderen die ze op de een of andere manier voor vanzelfsprekend aannemen.
Ja maar ik woon niet op het station.
Oud 16-10-2007, 22:49
trophus
trophus is offline
Citaat:
Datum: Vrijdag 26 oktober
Tijd: Dat weet ik nog niet. Moeten we nog even zien!

Komen:
-Cherry Springs
-Trophus (misschien wat later, afhankelijk v/d tijd)

Komen misschien:
- PixelDansje
-

Komen niet:
- TRA
- Balance
OT
Cherry Springs
Wow, ik had écht beter moeten opletten met topografie op school.
Ik voorspel dat ik nu geen respect meer krijg. What else is new.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja maar ik woon niet bij een station.
Oud 16-10-2007, 22:50
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vond het ook vrij dramatisch. Ik negeerde het al in de hoop dat de rest het niet op zou merken.
Verwijderd
Citaat:
Lol. Hoeveel mensen komen er uit Noord-Holland? Of Zuid-Holland? tig. Waarom spreken we daar dan niet af?

geldt.
Draai niet de zaak niet om, ik zeg niet dat er afgesproken zou moeten worden op de plaats waar de meeste mensen vandaan komen, ik zeg alleen dat utrecht helemaal niet zo centraal ligt als je het serieus wil hebben over een beetje eerlijke reistijd voor iedereen.

Als het in assen of zwolle was zou ik ook zo op de trein springen omdat die afstand niets voorstelt. Zwolle is ook maar een uurtje.
Balance
Balance is offline
Citaat:
Whaha, het was echt serieus he?
trophus
trophus is offline
Citaat:
in het ergste geval maak je een profiel op sugarbabes, maak je foto's doordrenkt met internet disease en lamme gedichtjes en "je stem tegen armoede" en draag je bling en vraag je om kudows maar goddank ben je daar nog lange niet

*knuf*
Oud 16-10-2007, 22:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
Draai niet de zaak niet om, ik zeg niet dat er afgesproken zou moeten worden op de plaats waar de meeste mensen vandaan komen, ik zeg alleen dat utrecht helemaal niet zo centraal ligt als je het serieus wil hebben over een beetje eerlijke reistijd voor iedereen.

Als het in assen of zwolle was zou ik ook zo op de trein springen omdat die afstand niets voorstelt. Zwolle is ook maar een uurtje.
Heb jij misschien een voorstel voor een plaats die wel qua reistijd eerlijk is voor iedereen?
Oud 16-10-2007, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ik woon niet op het station.
Ik ook niet. Dus arme randstedelingen zijn niet de enige mensen die ook eerst naar het station moeten. Als ik zeg 2 uur en 10 minuten naar utrecht, dan reken de tijd naar het station echt niet mee hoor.
Oud 16-10-2007, 22:52
trophus
trophus is offline
Citaat:
Heb jij misschien een voorstel voor een plaats die wel qua reistijd eerlijk is voor iedereen?
Nepal
Verwijderd
Citaat:
OT
Zet mij maar bij niet komen, ik ga echt niet met een stel mafkezen meeten die te lamlendig zijn om even buiten hun geliefde randstad te komen of meer dan een uur willen reizen, terwijl het mij wel een halve dag kost.
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:

Voor mij is utrecht een uurtje! Zwolle is (even checkt een uur en driekwartier :-)
Dus het ligt voor ons precies andersom, de een heft de ander op?! Right?! Dan gaan we kijken naar de rest vd wereld, nou de meesten komen het snelst in Utrecht en niet in Zwolle
Oud 16-10-2007, 22:53
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nepal
Funny cause it's true
Oud 16-10-2007, 22:53
Cherry Springs
Citaat:
in het ergste geval maak je een profiel op sugarbabes, maak je foto's doordrenkt met internet disease en lamme gedichtjes en "je stem tegen armoede" en draag je bling en vraag je om kudows maar goddank ben je daar nog lange niet

*knuf*
zeg alsjeblieft dat je me niet tot dat punt laat komen!
Oud 16-10-2007, 22:54
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Funny cause it's true
niet want ik woon dichterbij schiphol
Oud 16-10-2007, 22:55
Balance
Balance is offline
Citaat:
Zet mij maar bij niet komen, ik ga echt niet met een stel mafkezen meeten die te lamlendig zijn om even buiten hun geliefde randstad te komen of meer dan een uur willen reizen, terwijl het mij wel een halve dag kost.
Goed zo jongen.
Verwijderd
Citaat:
Voor mij is utrecht een uurtje! Zwolle is (even checkt een uur en driekwartier :-)
Dus het ligt voor ons precies andersom, de een heft de ander op?! Right?! Dan gaan we kijken naar de rest vd wereld, nou de meesten komen het snelst in Utrecht en niet in Zwolle
Ja, maar nog nooit iemand die dat in zijn hoofd heeft gehaalt dat te overwegen, waarom zou ik het dan wel doen?

Verder zou alles rondom amersfoort heel erg eerlijk zijn.
Cherry Springs
Citaat:
Nepal
Maar dan moeten alle mensen die niet in de buurt van Amsterdam of Eindhoven wonen zo ver reizen naar een vliegveld! En misschien is het vanuit de ene stad wel langer vliegen naar VLAKBIJ TIBET(China) EN BIJ INDIA.
Ha. Dat weet ik wél.
Maar goed, wie niet hier.
Oud 16-10-2007, 22:56
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, maar nog nooit iemand die dat in zijn hoofd heeft gehaalt dat te overwegen, waarom zou ik het dan wel doen?

Verder zou alles rondom amersfoort heel erg eerlijk zijn.
Ik voorspel dat jij een heel zwaar leven gaat krijgen.
Oud 16-10-2007, 22:56
Tink*
Tink* is offline
Ik heb om dit soort gezeik een keer een meeting in Apeldoorn gehad, trust me, that's not funny.
Oud 16-10-2007, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Goed zo jongen.
Op je teentjes getrapt? Ik meen het serieus, als ik iets ter sprake breng wat jullie voor vanzelfsprekend aannemen, dan worden jullie serieus meteen neidig en grof. Wat is het probleem ermee als jullie je eens verder weg zouden moeten bewegen? Ik snap serieus niet waarom jullie daar zo kwaadwillend van worden.
Oud 16-10-2007, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Ik voorspel dat jij een heel zwaar leven gaat krijgen.
Waarom die persoonlijke aanval nu weer dan? Ik verwijs je naar mijn post richting balance. Jullie worden wel meteen heel grof en opgefokt.
Verwijderd
Citaat:
Als er nou eerst even een datum komt waarop veel mensen kunnen en daarbij iedereen die van plan is te komen dat ook even aangeeft, dan kun je kijken of dat veel noordelingen zijn of juist mensen uit de randstad.
Precies, op die manier kan dmv vehicle route planning een oplossing worden gevonden voor de juiste plaats.
trophus
trophus is offline
Citaat:
Funny cause it's true
yeap

Citaat:
zeg alsjeblieft dat je me niet tot dat punt laat komen!
Nee hoor voor die tijd vang ik je op en maak ik je groots

Citaat:
Maar dan moeten alle mensen die niet in de buurt van Amsterdam of Eindhoven wonen zo ver reizen naar een vliegveld! En misschien is het vanuit de ene stad wel langer vliegen naar VLAKBIJ TIBET(China) EN BIJ INDIA.
Ha. Dat weet ik wél.
Maar goed, wie niet hier.
Moh, relatief gezien is t voor iedereen ongeveer even lang
Topic gesloten

Regels voor berichten