Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij een tuin hebt midden in de stad hebt en de mensen om je heen houden allemaal katten, dan zul jeje verbazen hoe omgespit je tuin constant is en wat die katten daar proberen te verstoppen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2) waarom niet?
||
Citaat:
![]() Zolang ik er niet in trap vind ik het best. ![]()
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
dat tweede heb ik zelf ook vaak gedaan toen ik 15 was. Dat vind ik nu echt heel triest als ik daaraan terug denk, of als ik nu zo'n meisje zie ;x Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
ik weet dat veel mensen zo denken, en zelf heb ik dat ook met een aantal dingen (zoals roken, hoewel dat een smeriger voorbeeld is dan zoenen) en ik vind dat echt slap van mezelf. Het is zo makkelijk he. Daar gaat het om. Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja natuurlijk is het leuk. Dat zal ik ook niet ontkennen. Maar ik vind dat je zoiets niet moet doen met jan en alleman. Klopt. nou en? dat nou en is nu precies het probleem. Alsof altijd alles maar moet kunnen en normaal gevonden moet worden. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind het zo makkelijk, zin om te zoenen/neuken etc, dan doe je dat gewoon, met iemand die je op dat moment leuk vindt. Het lijkt net of je dat soort dingen doet, zonder een ander gevoel dan lust erbij te hebben. Ik vind dat je door zoenen/neuken/intiem zijn een soort 'verbintenis' aangaat, en dat dus alleen moet doen als je iemand echt leuk vindt en een beetje kent. Dus meer weten dan alleen een naam.
Ikzelf heb ook een aantal one night stands gehad, dus ik ben ook geen heilige, maar nu heb ik ingezien dat het niks met liefde te maken heeft, alleen maar aan je lusten voldoen en daar ben ik het dus niet mee eens. Ik heb best een 'christelijk' standpunt wat dit betreft. Het enige verschil is, dat ik zelf tot deze conclusie ben gekomen zonder de aanwijzingen van god en/of jezus. |
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1634595
Ik weet niet wat kanslozer is degene die het topic start of degene die zichzelf laat bannen om alsnog terug te komen met een uc ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Het heeft natuurlijk imo ook alles te maken met geweten en eerlijkheid. Als je echt eerlijk bent naar jezelf, heb je denk ik helemaal geen behoefte om je zo te gedragen. Waarmee ik niet wil suggereren dat ik zo ontzettend eerlijk naar mezelf ben, want ik doe ook dingen om de boel te verbloemen voor mezelf, maar iig een stuk meer dan eerst en ik denk er de hele dag over na. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat stelt het leven nou voor als je alleen maar achter je lust aangaat? Dat is toch veel te gemakkelijk? Ik kan het ook helemaal niet goed uitleggen ;x Het heeft dus wel met liefde te maken, maar omdat iedereen dat soort dingen zomaar doet, is dat gevoel eromheen helemaal weg en lijkt het alsof seks en liefde los van elkaar staan. Maar bij mij, als ik met iemand seks heb komen daar duisentveel gevoelens bij kijken, dat doe ik niet (meer) zomaar. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
De saaiheid heeft een lange neus. #239 Neko* | 500 | 12-06-2008 23:14 | |
De Kantine |
Ga maar vast naar huis, het wordt een druppel saaier #157 Verwijderd | 500 | 25-03-2008 00:55 | |
De Kantine |
Mensen van het saaie leven #156 Verwijderd | 500 | 21-03-2008 20:36 | |
De Kantine |
een beetje saai, maar wel lekker #155 Verwijderd | 500 | 19-03-2008 22:48 |