Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
sterkte aan iedereen die het nodig heeft ({})
Bedankt van al die felicitaties, echt gaaf jongens ![]() ![]() ot; ja verjaardag was gaaf, ik had voor de grap rondgemailt dat het een verkleedparty was, en 1 gast had zich daadwerkelijk verkleed. En opeens smste mijn "scharrel" die op fucking 2 a 3 uur reizen woont dat ie onderweg was hihihi. en dat was leuk, want hij ging heel lief doen en slijmen en zeggen dat ik mooi lief leuk knap was en dat ie me gemist had hehhe, ego needs feeding. Hmm hij bleef slapen en dat was chill ![]() ![]() ![]() ![]()
|
@ Ifeellikerain: ja ik kan wel wiskunde maar ik vind het lang niet leuk genoeg om te gaan studeren. (a) En dat mag misschien ook wel helemaal niet als je geen B2 hebt. Nja, ik zie het wel uiteindelijk! En geneeskunde bmw farmacie liggen allemaal vrij dicht bij elkaar toch?
@ Rob: ja ik vind het ook heel leuk, ik was een boek over cognitieve psychologie aan het lezen voor mijn pws en daar hadden ze het er plotseling ook over. Maar ik ben een beetje bang voor matrix-like situaties. :mietje: ![]() Ennn oh ja dat pws. Kutje.
|
Sterkte, lentekriebel en Nijn*!
Uh, ik zit met een dilemma. Zal ik dat ene boek maar helemaal niet gaan lezen (wel een belangrijk deel van de leerstof) en alleen de samenvatting lezen, zodat ik veel tijd overhoud om oefententamens te maken en alle colleges nog eens door te lezen? Of zal ik het wel gaan lezen, zodat ik tenminste zeker alles snap en weet enzo? Nouja, eerst nog even doelijstje voor vanavond: - niet te veel forummen, op tijd naar bed - practicum voorbereiden - 26 bladzijden lezen
||
Citaat:
![]() En dan morgen zien opdrachten gedaan te krijgen, bah. Ik hoop dat ik me kan concentreren zo alleen thuis. Maar 's avonds lekker bij een klasgenote eten, daar heb ik echt wel zin in.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sterkte lentekriebel en Nijn*.
OT: Het was vandaag wel heel gezellig. Alleen in het zwembad was het zo druk, allemaal kleine kinderen het is natuurlijk herfstvakantie. Ik heb niks tegen kinderen maar dit was toch niet zo handig. Sommigen mensen denken echt dat de wereld van hen is. In het museum was het ook nog wel leuk, het viel niet tegen. Ik ben vandaag echt zo sportief geweest, ik heb 16 kilometer gefietst, 1 uur gelopen en gezwommen. Alleen ben ik nu bekaf, maar ja. Eerst voelde ik me wel goed, maar op de fiets terug naar huis ![]() ![]() |
![]() |
|
Het frustreert me zo enorm dat ik niet kan leven wat ik geloof. Dat mijn eigen angsten me klein houden, kleiner maken dan ik ben en wil zijn.
Je bent wat je denkt, je trekt aan wat je denkt, positief denken = positief zijn = positieve dingen ervaren in je leven. Een inspiratie zijn, vooruit denken en je dromen nastreven. En wat doe ik? Ik blijf hangen in bekrompenheid, in zelfhaat en in destructie. Ik wil dromen, ik wil dóen. Maar ik durf niet. Zal ik ooit worden wie ik wil zijn? Kan ik ooit de kracht vinden mijn eigen knop om te zetten en te leven naar wat ik geloof? Waarom kan het niet? Waarom hou ik mezelf tegen? Wat belemmert me? Wat heb ik nodig? Wie kan me antwoorden geven die ik zelf niet weet, die me kwellen dag in dag uit? Ik ben méér dan een meisje met een eetstoornis. Ik kan meer, ik wéét dat ik meer kan. Maar waarom kan ik het dan niet? Waarom kan ik mijn gedachtes niet integreren in mijn gevoel? Ik kan wel janken van frustratie, maar het zou niets helpen. Ik ben zoekende, een strijder die niet weet waarvoor ze strijd. Onrust is my middle name, terwijl ik daar zo graag acceptatie van zou maken. Wanneer leer ik mezelf te bevrijden?
||
Citaat:
![]() @Thoughtful: ja, dat ga ik inderdaad maar doen denk ik. Dan heb ik ineens alle tijd van de wereld ![]()
|
Ik wordt gek van mijn moeder. Elke dag drinkt ze zich weer helemaal vol. Ik schaam me dood voor haar. Ze smst mijn vriendinnen. Ze zit op hyves waar ze en mijn vriendinnen toevoegt en al mn berichten leest. Ze scheld mij en mijn zusje uit voor kleine dingen die nergens op slaan. Ze begint te huilen als we maar 1 ding verkeerd zeggen. Ze blijft maar zeggen dat we ons eigen leven moeten leiden maar ondertussen maakt ze wel allerlei kwetsende opmerkingen tegenover mij waardoor ik me weer schuldig voel, dat ze zich zo zielig en alleen gelaten voelt. Telkens probeer ik het te zeggen, maar ik druf niet te zeggen dat ze te veel drinkt en daardoor zo vervelend doet, want dan is er weer ruzie. pff
|
Verwijderd
|
Oh jeejtje Lentekriebel, wat heftig. Veel sterkte *knuffel*.
En Nijntje*. Denk er rustig over na, praat er met mensen over (ook je psych) en nog een met je arts (ook ivm hartritmestoornissen/astma) om alle voors en tegens af te wegen. Succes! OT: ik ben bang, doodsbang en ik weet niet waarvoor. En het eten ging vanavond kut terwijl het de rest van de dag wel goed ging. Zelfs voor het eerst van m'n leven baklava gegeten. Maar wat moet ik nu, kut, gatverdamme, ik ben ook zo stom, ik doe zo idioot en dom, ik weet toch hoe het moet, waarom laat ik me nog zo leiden door die angst. Ja ik ga het morgen vertellen, hoe eng ik het ook vind, hoe boos ze ook zullen worden, ze hebben gelijk. Stom rotwijf dat ik ben. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Knuffels voor iedereen die ze nodig heeft. (})
OT: Leven, leven, leven. Zwemmen, dansen, eten, lezen, schrijven, samen-zijn, mediteren, genieten. Niet zo moeilijk doen, Friday, niet zo angstig, niet zo voorzichtig, niet zo gemakkelijk gefrustreerd. Niet eindeloos praten over wat je zou willen of moeten of kunnen doen, maar doen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfff, ik ben iemand die óf alles doet, óf niets. Dus als ik niet van 9 tot 21 gecontreerd kan werken (met pauzes voor boodschappen en eten), dan ben ik teleurgesteld en dan doe ik het maar gewoon niet meer. Dat is een slechte eigenschap. Ik moet gewoon ook 1 of 2 uurtjes per dag kunnen werken zonder teleurgesteld te raken... maar ik wil alles
![]() Vandaag voelde ik me sowieso echt naar toen ik over straat liep, ik kon mezelf er ook niet afbrengen. En weer kwamen alle scenario's en kon ik er dus niet vanaf komen. M'n therapeute zei dat ik eens moet kijken of die scenario's ook uit komen, dus ze wel laten komen, maar ook om me heen kijken of ze wel gebeuren. Maar dat is te moeilijk, zodra ik die scenario's laat komen, ben ik 'weg'. Dus ja, misschien gaat dat gewoon te snel... Ha, morgen weer een dag ![]() |
![]() |
|
Ik ben toch maar gegaan vanavond. Ik heb gewoon gezegd dat het mijn eerste keer was en het meisje met wie ik het moest doen, heeft me alles gewezen enzo. Dus nu ben ik wel trots op mezelf, want ik wilde me eerst echt op het laatste moment nog afmelden. (ik durf niet te zeggen waar ik zo zenuwachtig voor was, want het is echt te nihil voor woorden
![]() Net even met vriendje gechat. Ik maak me zorgen over hem. Hij heeft tot nu toe elke dag deze week gezegd dat hij niet helemaal fit was en hij werkt heel hard en nu wordt z'n vader morgen ook nog geopereerd en moet nog een week in het ziekenhuis blijven, dus gaat hij daar elke avond na z'n werk nog heen. En hij moet morgen om half 8 al beginnen met werken en hij is dan ook niet zo'n iemand die dan even vraagt of iemand anders z'n werkzaamheden kan overnemen omdat het nu gewoon niet zo lekker uitkomt. En ik kan niet naar hem toe omdat ik volgende week maandag pas zou gaan en nu allemaal dingen heb afgesproken...Ik hoop maar dat hij een beetje goed voor zichzelf zorgt. |
![]() |
|
![]() |
Aah gadver mijn poes heeft op mijn dekbed gepist. Ze is nog wel een vrouwtje godverdomme. Bah dat meurt en ik heb geen goede schoonmaak spullen. Gadverdamme. Straks gaat ze dat vaker doen, dat wil ik echt niet hebben hoor.
En ik heb een nieuw ratje gehaald, hij is zo mooi. Want ik had er al twee, maar die konden niet bij elkaar, de ene is heel dominant. Maar die ander zat zo zielig alleen, hij was echt eenzaam. Ze kunnen het volgens mij wel met elkaar vinden, ze vechten in ieder geval niet. <3
|
Verwijderd
|
and stop this pain tonight
stop this pain tonight dont waste your time, i mean your'e already the voice inside my head miss you miss you ik wil een knuffel maar ik ben een te grote mongool om ,nouja, gewoon vrienden te maken en te onderhouden soms wil je gewoon dood en weg ofzo,bah buikpijn, ook dat nog. *zeur* |
![]() |
|
Ik zou zoveel willen zeggen, maar het wil niet. Het blijft maar in mijn hoofd hangen.
En ik moet nu echt méér gaan doen voor school. Ik móet blijven streven naar die voldoende. En niet afhaken wanneer ik dnek dat ik het toch niet kan. Die 4,1 had ik gewoon moeten herkansen, maar nee, mevrouw wou de gemaakte oefenopgaven niet inleveren want dacht dat ze toch alles fout zou hebben. Nu heb ik ook nog mijn ma terleurgesteld, en eigenlijk heb ik vandaag proefwerk over de rést van het hoofdstuk. Ik ga me ziekmelden, ik kan het niet. Ik voel me beroerd en nietig. Alsof ik te klein ben voor deze wereld, te weinig besta. Ik heb er genoeg van. Als ik volgend jaar wil slagen moet ik nu een keer écht aan de slag! Ook met dat proefielwerkstuk. Want nu we gezegd hebben dat we dat dit jaar doen, moet het ook dit jaar. Dan mag het niet eens volgend jaar meer. Ik weet ook eerlijk gezegt niet of we er wel goed aan gedaan hebben om het nu te doen.. Achja.. En ik heb t idee dat het beste vriendinnetje en ik niet echt meer beste vriendinnen zijn.. Ik spreek haar nauwelijks, als ik sms hoe het is krijg ik niks terug. Vraag ik doormiddel van een berichtje hoe het is, krijg ik als reactie dat het gaat, maar dat het niet belangrijk is. Nou voor mij is het wél belangrijk hoe zij zich voelt! Ik wil er voor haar zijn, haar steunen, want ik weet dat ze het moeilijk heeft. Maar ze geeft me er niet echt de kans voor.. Ik heb al n paar keer voorgesteld om het weekend bij haar te zijn, zodat ze een beetje afleiding/iemand om mee te praten heeft, maar dan vind ze dat niet nodig en zegt ze:"ga maar naar je vriend".. Snap dan dat jij belangrijker bent voor mij dan mijn vriend! Soms krijg ik echt geen hoogte van haar.... Every day brings something more Every little thing we're fighting for...
|
Thnx voor de reacties allemaal! Heb inmiddels ook maar om raad gevraagd in de Roaccutane-topic op L&G.
@ Duivelaartje: maandag heb ik een telefonische afspraak met de arts dus eigenlijk zou ik het dan moeten weten. @ Leonoor: nee Diane 35 pil heb ik nog niet geprobeerd maar mijn arts zegt dat dat bij mij ook niet veel zal helpen. Dat het misschien iets minder wordt maar dat het niet zal weggaan. Mijn ouders zijn inmiddels ook van mening veranderd. Mijn vader die er eerst zo tegen was zegt dat ik het nu maar moet proberen en mijn moeder die er in eerste instantie zo voor was zegt nu dat ik het toch maar beter bij acupunctuur/chinese kruiden en de cremetjes van de arts moet houden. Ik weet het zelf ook niet meer want vandaag lijkt het wel wat rustiger (gisteren weer begonnen met wéér een nieuwe crème en slik nog steeds mn kruiden) en stel nou dat het nu inderdaad minder zal worden, dat het weer net zo snel verdwijnt als het gekomen is? Hmmz.. Rustig aan, niet panieken, ademhalen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
oh shit! moeten vandaag in groepjes van 3 een opdracht inleveren. de bedoeling was dat ik gister een deel zou doen en dat mijn 2 groepsgenoten het vandaag op de uni af zouden maken. Nou krijg ik gister van de 1 een smsje dat ie dit vak laat zitten en dus niet meewerkt. De ander smste dat ze het vak ook niet gaat halen dit jaar maar dat ze de opdracht wel gaat maken en dat ze dat niet op de uni maar thuis gaat doen. Nou goed, dan werken we met zn 2en wel wat harder.
Nu heb ik gisteravond mijn stuk naar haar gemaild, maar nog steeds niks gehoord. Ze neemt niet op, ze smst niet terug en ze mailt ook niet terug. Weet niet of ik er nou op kan vertrouwen dat ze m afmaakt of niet. Want als ze nu nog moet beginnen red ze het sowieso niet... Dus ik ga in ieder geval maar proberen verder te werken. Moet alleen wel om 4u oppassen waar ik ook totaal geen zin in heb want ik ben helemaal niet lekker. Iemand die een oplossing weet? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Ik ben aan het studeren, maar ik ben niet zo geconcentreerd. Ik wacht nog steeds op bericht van m'n vriend, hoe het met z'n vader is, want die is vanmorgen om 8 uur geopereerd en ik neem aan dat ze nou inmiddels wel weten hoe de operatie verlopen is...hij zou me smsen zodra hij wat wist. Net wel smsje van die vriendin waarmee ik naar Alles is liefde zou gaan, ze is er gister dus al heen geweest, maar ze wilde nog wel een keer. Alleen nu is ze niet zo lekker, dus vroeg ze of we het een week konden uitstellen. Ik denk dat ik maar met m'n moeder ga, die vroeg al of ik er met haar heen wilde, maar toen zou ik nog met die vriendin gaan. Alleen de komende week gaat het niet lukken, dus hopen dat-ie nog draait totdat we een keer tijd hebben. |
![]() |
||
Citaat:
Lukt het niet, dan, en dit gaat hèèl lullig klinken, maar dan zou ik 't gewoon zelf afmaken en zeggen wat er gebeurt is. Moeten ze maar wat van zich laten horen. ![]() Just my €0,02.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*zucht*
Ik zou willen dat ik meer energie cq zelfdiscipline had - maar ik ben ook zielig met hoofdpijn en alles, dus misschien is dat het wel. ![]() Nou kom op, paracetamol en een glas water, even thee zetten en dan lekker aan het werk, dan komt het misschien nog af ook vandaag. Oh ja, en een dikke trui aan - het is koud! Zelfs binnen... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm werkgroepdocente had gemaild en me haar nummer gegeven. Ze is wel lief
![]() Uiteraard kreeg ik net ná dat telefoontje een smsje van mn groepsgenote. Dat t haar niet ging lukken vandaag en of onze docente het ook goed zou vinden als we t morgen inleveren. Ja haha. Heb teruggesmst dat ik nu heb afgesproken dat ik m alleen maak en dan wel iets uitstel krijg. Haar reactie: oke, wel terecht naar jou, maar wel balen van de tijd die ik er nu toch in heb gestoken. Hoeveel heeft ze gedaan dan? En waarom zegt ze dat dan niet wat eerder? Of neemt ze zelf contact op met de docente? Ze dacht dat ze uitgesloten was van het vak, maar volgens mn docente was dat nog niet zeker. Nu wel. Nou ja, al met al fijn dat ik uitstel krijg. Maar het is alsnog kut dat ik geen groepsgenoten heb met wie ik kan overleggen, want van de halve opdracht snap ik echt he-le-maal niks. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Nog steeds niks gehoord. En ik wil er ook niet om gaan smsen. Ik heb gister expliciet gevraagd of hij me even wilde laten weten hoe het gegaan was. Ik hoef geen details, gewoon of de operatie geslaagd is (volgens de doctoren) Ik snap gewoon niet dat hij niet snapt dat ik dat graag wil weten..of hij vergeet mij gewoon te smsen ![]() En ik moet vandaag eigenlijk nog 100 pagina's lezen, want dat zegt m'n planning...en aangezien ik gister en eergister nauwelijks wat gedaan heb, moet het vandaag toch af. Scheelt dat ik niet naar de bios ga vanavond, ik zie wel hoever ik ermee kom. |
![]() |
|
Hehe, de puzzel (van 1000 stukjes) is af.
![]() ![]() En ik heb bij de slager geregeld dat ik morgen botjes op mag komen halen, die ik bij mijn practicum kan gebruiken maandag. Super! ![]() Helaas heb ik nog niks aan mijn schoolwerk gedaan vandaag. Nu nog maar even hard aan de slag dan, ik wil alvast een opzetje hebben voor mijn werkstuk, zodat ik dat in ieder geval met de docenten kan overleggen de komende les. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, ik heb net gesmst, ik verwachtte niks meer te krijgen. Alles is goed, hij was vergeten mij te smsen. En ik snap dus echt niet hoe je dat kunt vergeten! Dat heb ik ook nog maar even teruggesmst, maar geen reactie terug. Ik vraag het vanavond nog wel, op de chat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, in ieder geval fijn dat alles goed is! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mijn god. Ik kan het niet uitstaan dat ze zo zwak is.
Je bent verdomme zelf in die put geklommen en je doet geen enkele poging om eruit te klimmen. Ben je soms bang dat je naar beneden valt? Ben je bang dat je nog dieper kan vallen? Ben je bang om gelukkig te zijn? Waarom verdedig je jezelf niet, waarom weet je niet dat je ook een eigen wil heb en dat de wereld niet om jou draait? Toch vreemd om arrogantie in iemand als jij te vinden, die denkt dat ze nergens goed voor is, maar wel denkt dat de wereld ophoudt als ze haar huiswerk niet af heeft. Waarom leef je niet? Waarom lijk je jaloers neer te kijken op de mensen die wel leven? Het is maar een handschoen. Het is niet het einde van de wereld. De wereld is een heel stuk stabieler dan je denkt. Waarom is jouw wereld zo gammel? Waarom doe je zo je best om die kooi waar je in leeft te laten staan? Godverdomme, ontsnap eens. Je gaat zo dood voordat je ook maar even hebt geleefd.
|
![]() |
Bah, heeft de poes weer op mijn bed lopen zeiken. Nu was ik erbij, kon ik haar er meteen van af halen. Maar hallo, je hebt een kattenbak, waarom zeik je nou op mijn bed? Wat ik hier nou aan doen? Hoe haal ik die geur weg en hoe zorg ik ervoor dat ze er niet opnieuw plast? In ieder geval niets chemisch, dat trekt ze aan ofzo.
Mjaa morgen Berlijn. Heb er echt zin in. <3
|
Verwijderd
|
Tumdedum. Ik ben vandaag een beetje met mijn scriptie bezig geweest en nu heeft mijn begeleider teruggemaild over welke artikelen bruikbaar zijn en voelt het een beetje zinloos dat ik die andere artikelen ook heb doorgelezen.
![]() Nu ga ik nog even een samenvatting maken van de patientdemonstratie van vandaag, het allerlaatste punt op mijn to-do lijst, en dan is het alweer tijd voor zwemtraining. ![]() Edit: done ![]() Laatst gewijzigd op 25-10-2007 om 19:01. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aan de ene kant wil ik nog alles van m weten, weten wat hij doet, zoals ik dat altijd wist.
En aan de andere kant wil ik t niet weten, omdat ik weet dat ik door moet en dat wat ik met mn nieuwe vriend doe gewoon goed is, gewoon goed voelt. Het is precies dat schema wat een vriend van mij liet zien. De gebeurtenis -> het gevoel dat erbij hoort -> de gedachtes die daarbij horen -> het gevoel dat je wilt hebben -> de gedachtes bij het gewilde gevoel. Maar fuck dat is moeilijk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |