Advertentie | |
|
![]() |
|
@ Sassiefje: ik 'ken' je nog wel hoor! Vind het moeilijk om je berichtje te lezen, ik heb het idee dat het al zo lang slecht met je gaat, ook door het verdriet om je vriendin, je verdient nou eindelijk wel eens wat fijns! Wat Yana al zegt, je kan zo lang om iemand rouwen als jij wilt, als je je verdriet maar niet wegstopt. Verder wil ik je heel veel sterkte wensen en ik hoop voor je dat je nog steeds de kracht hebt om door te blijven gaan! Knuffel!
@ Yana: meis, wat ben je goed bezig! ![]() OT: Net terug van de HU Amersfoort, jezus nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet kiezen. Die opleiding leek me zo ontzettend leuk, heb ook een proefles meegedaan en dat was zo tof! Maar nu heb ik ontdekt dat ik 'm ook als post-hbo kan doen, na eventuele WO opleiding, dat zou ook zo tof zijn! Omg, ik wil alle studies tegelijk doen, zou dat kunnen? ![]() Verder heb ik net muffins gebakken die ik zometeen tot 'prinsessen-muffins' ga maken, voor m'n vriendinnetjes die 18 zijn geworden en vanavond een superfeest geven. Daar heb ik ook wel weer zin in. Ik kan het wel, gewoon leven. Gewoon zoals iedereen dat doet, het hoeft niet allemaal klote te zijn. ![]()
|
Ik heb geen zin meer om mezelf ontzettend gespannen te voelen zonder dat ik daar een aanwijsbare reden voor kan vinden. Ik heb geen zin meer om mezelf constant zo verschrikkelijk alleen te voelen omdat er slechts 1 persoon die me me echt helemaal kent en begrijpt. Ik heb geen zin meer om constant tussen suffe mutsen in te leven die alleen maar bezig lijken te zijn met het neuken van zoveel mogelijk mannen en het zo oppervlakkig mogelijk houden van hun leven.
Ik ben wel verschrikkelijk blij dat die ene persoon me echt helemaal kent, dat ik altijd bij hem terecht kan met al mijn buien, leuke dingen en rariteiten. Ik ben blij dat het herfst is want ik houd verschrikkelijk veel van dit seizoen. Ik ben blij dat ik gisteren zulke leuke mensen tegenkwam in de trein en dat ze zo spontaan een gesprek aangingen. Ik ben ook blij dat alles hier bijna ten einde loopt en dat ik aan iets nieuws ga beginnen, hoewel dat stiekem ook wel eng is en misschien voor meer onderhuidse stress zorgt dan dat ik zou willen. En ik hoop zo verschrikkelijk dat ik die kamer in onderhuur mag nemen, en niet het meisje dat volgende week nog komt kijken. Ik hoop dat ik mezelf vandaag niet helemaal blut heb gekocht aan Sinterklaaskadootjes, ik heb er wel veel geld aan uitgegeven. En ik hoop natuurlijk vooral dat de mensen de kadootjes die ik voor hen uit heb gezocht leuk vinden! Momenteel hoop ik vooral ik dit weekend goed doorkom. Ik kan er zo suf en depri van worden als ik alleen ben en niet zoveel mensen spreek...
||
Citaat:
@Yana: dankje, en wat een positieve post, ik ben blij voor je ![]() @ Nijn: ook bedankt... ik heb sinds kort ook weer contact met een psycholoog, zij denkt dat ik PTSS heb. dat zou wel wat dingen verklaren. Over twee weken begin ik met EMDR, heeft een van jullie daar misschien ervaring mee? Er zijn gelukkig ook dingen die veel beter gaan, bijvoorbeeld ik heb al 1,5 jaar een gezond gewicht en bijna geen anorectische terugvallen. Daar ben ik heel blij om. Ik probeer te genieten van alle positieve dingen om me heen, ik heb mijn propedeuse in een jaar gehaald, ik heb veel nieuwe vrienden en lieve zorgzame ouders. Mijn vriendje is ook heel lief, alhoewel het contact nu een even een stuk slechter gaat. Ik hoop dat we samen sterk genoeg zijn om deze tijd door te komen. Ik vind het moeilijk om mijn tijd te nemen voor het rouwen, omdat ik bang bent dat mijn omgeving het niet begrijpt. Ik krijg af en toe opmerkingen van; het is nou toch alweer een tijdje geleden, joh. Terwijl dat voor mij helemaal niet zo is, het lijkt nog als gister. Ze is ook nog maar een paar maanden geleden overleden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ow, en maak je niet te druk om dat parkeren. Mijn vriend is buschauffeur maar kan ábsoluut niet parkeren met een gewone personenauto. We gingen vorige week bowlen en bij de bowlingbaan was nog een heel klein plekje waar hij wel in kon maar hij ging scheef en toen gaf ie het op, volgende parkeerplaats was fileparkeren toen stond ie een halve meter van de stoeprand, daarna konden we gelukkig zo een vak inrijden maar moesten we wel een kwartier terug lopen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik droom iedere nacht over ons nieuwe huis. Vandaag weer even wezen kijken, zo leuk om te zien, ook al is het van een afstandje. Alle ruiten zijn geplaatst, ook die in de schuifdeur. Daarnaast hebben we een voordeur. Het huis is nu dus echt dicht, we kunnen niet meer inbreken om te kijken hoe ver ze zijn..
Argh, ik vind dat wachten zo vervelend ![]() (Maar stiekem vind ik ons huis véél mooier dan dat van mijn schoonzus. Hun huis was ietsje duurder, maar is heel slecht geïsoleerd (dat van ons juist heel goed, label A waarschijnlijk, zij komen nooit boven de D uit), hun slaapkamers zijn kleiner dan die van ons, ze wonen recht tegenover een Gamma, dus kijken uit op een parkeerplaats en een lelijke glimmende loods, hun huis is 20 jaar oud, ze wonen in een dorpje en ook nog eens in een rotbuurt (wij wonen straks op loopafstand van het centrum van Maastricht)... Dat is het wachten wel waard, vind ik ![]() Ik ga maar weer verder met verheugen ![]() (Voor de geïnteresseerden, 3 wazige foto's van ons huis (en de rest van de huizen ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 01-04-2009 om 17:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Aankondiging voor Één vandaag: "Mensen zappen steeds sneller weg als er ellende zoals in Darfur op televisie komt. Het lijkt erop dat mensen immuun geworden zijn." Hm... Ik denk juist dat mensen helemaal niet immuun geworden zijn, maar eerder verzadigd. Op de televisie hebben we tenminste nog de keuze om weg te zappen van akelige dingen, als je ze zelf meemaakt niet. Dus wat zou er mis mee zijn om die keuze niet te gebruiken? Ik ben een beetje emotioneel vandaag. Ik zapte weg toen ze op het nieuws over rellen begonnen, ik ga altijd huilen bij mensenmassa's en wapenstokken. Maar verder voel ik me wel weer oké ![]()
|
Verwijderd
|
Tegen m'n gewoonte in post ik nu een keer vanaf m'n ouders. Ik voel me zo beroerd sinds vanmiddag. Ik wil eigenlijk alleen maar janken.
Kutspanning. Ik heb maar oxazepam genomen en ben nu wat rustiger, om niet te zeggen hersendood. Maar ik heb de hele middag niks aan m'n studie gedaan, en nu voel ik me superschuldig. En kwaad op mezelf. Dus ik ga me zo toch maar bij mekaar rapen en één reading quiz maken, hoe duf ik nu ook ben, dan is dat in ieder geval gebeurd. Hopelijk voel ik me morgen wat beter... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De papieren van brinkveld zijn nog niet binnen. Helaas. Ik hoop maar dat het allemaal niet te lang gaat duren. Maaaaarrrr, nu ben ik lekker even bij mijn ouders, weekendje verlof
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Vanaaf uit, naar de stad. laat me lekker meeslepen, slaapplek geregeld enzo, heerlijk ![]() Laatst gewijzigd op 24-11-2007 om 19:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: verjaardag was wel oké. Soort van tante beetje raar gesprek mee gehad, maar oké. Ben wel doodmoe nu. Had een megaeng jurkje aan met m'n zwarte laarzen en m'n zusje ontweek me best wel erg maar deed soms ook weer of er niks aan de hand was. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteravond was echt liefde! Hoilahoilahoilahoilahoi <3 Niet uit te leggen, maar heel erg tof. Vandaag t werken ging erg goed, tegen verwachting in, eigenlijk. Maar dat komt ook omdat ik nu meer op deze locatie kom te werken. En open kaart spelen is in eerste instantie niet makkelijk, maar uiteindelijk voelt het wel goed. Ik heb alleen nog maar positieve reacties gehad, en nu begint het ook gevoelsmatig een beetje te komen dat het niet erg is als ik me een keer kut voel en daardoor wat minder functioneer. Ik vind het best goed van mezelf!
Ennnn ik heb duisentzin in vanavond, want buiten mijn vaste groepje gaat er ook een andere vriendin van me mee, die blijft slapen. Ik hoop/weet dat het gezellig word. Maar dat zal wel! |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Heksjuh: Ik zou zoveel willen weten, en daar kan ik jou toch niet mee bombarderen.
![]() Ik ga geen heel verhaal zitten typen over wat ik voel enzo. Ik doe maar net alsof ik me goed voel, maar dat is eigenlijk helemaal niet zo. Ooit hoorde ik iemand zeggen dat verleifdheden van de middelbare school nooit echt heel serieus zijn, maar wat is dan wat ik voel? Ik heb het al opgegeven om te proberen om over hem heen te komen, want het lukt gewoon echt niet. Misschien geef ik het te snel op, maar anders zit ik alleen mezelf toch maar een beetje voor te liegen. Het gaat vast ooit wel over. |
![]() |
|
Wow. Was dat even dé Super Sweet Eightteen of the Year!
![]() ![]()
||
Citaat:
Over dat parkeren: ik parkeer liever ook wat verder weg, als ik daar makkelijker kan parkeren. Helaas kon dat die keer (en vaker) niet, omdat er een evenement in de buurt van het zwembad was, waardoor alles vol stond en verkeersregelaars aanwijzen waar je heen kunt. Vandaag een nieuwe kans *zucht*. Ik heb ook helemaal geen zin in die wedstrijd, ik wil geen 100 rug zwemmen. Bah. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ sassiefje
Ik zou eerst ook EMDR therapie krijgen. Maar ik ben weg gegaan bij die psychiater. Dus het is uiteindelijk niet door gegaan. Ik hoor hele positieve dingen over EMDR, en dat PTSS daardoor ook 'vrij snel' opgelost zou kunnen zijn. Veel succes & sterkte! -- Ik voel me van binnen echt zo onwijs kut ![]() En dan gaan we nog uiteten vanmiddag. ![]() Ik hoop dat ik haar morgen kan uitleggen, dat ik het niet lang volhoud. Ze weet het. Maar wat kan ze doen? Mij laten opnemen? NEE! |
![]() |
|
![]() |
Vanmiddag ga ik weer naar een concert. DIt keer de Carmina Burana, een beetje afgezaagd, maar toch wel leuk.
En ik zit met een dilemma: ik moet eigenlijk dinsdag bij een koor proefdirigeren, en ik heb nog steeds geen muziek ontvangen. Krijg ik net een mailtje met daarin wat links naar van die piep-knor midifiles. Ze verwachten dus nu dat ik een repetitie voorbereid naar aanleiding van midifiles. Maar ik wil gewoon een partituur! Moet ik dit nu accepteren, of gewoon zeggen dat ik dit niet doe??? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Beter dan dat je iets kiest terwijl je niks leuk vindt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() sorry ![]() ![]() deze vond ik op de site van de goldenretrieverclub en ik vind 'm zoooooo lief! Ik dacht misschien worden meer forummers met mij blij van dit lieve plaatje, haha ![]() ![]() hmmm, ik geloof dat ik in een positieve bui ben, geen idee hoe dat komt. Als ik dat zie wil ook plotseling ook wel weer een nieuw hondje, hoe moeilijk ik het ook nog steeds heb met het verlies van Noeska.
||
Citaat:
![]() Moon: echt een lief plaatje! Ik heb zo'n buikpijn en ik heb het koud en ik ben misselijk. Ik had gisteren eigenlijk meer moeten leren, want nu heb ik echt geen zin maar het zal wel moeten. Ik ben blij dat er geen trainen is vandaag. Mijn trainer had me nog een berichtje gestuurd vanmorgen, dat de training niet door ging. Gelukkig wist ik het al, want op de tijd dat hij het stuurde zou ik al in de trein gezeten hebben. En dan was ik er pas achter gekomen als ik al aangekomen was, want het geluid van mijn mobiel staat uit. Dan was ik echt niet blij geweest als dat echt was gebeurd ![]()
|
@PixelDansje: je hoeft helemaal geen ernstige problemen hebben om hier te posten hoor! Gewoon lekker je hart luchten
![]() @Sassiefje: ik herinner me je ook nog. Wat naar dat het niet zo goed gaat, sterkte! @de rest die het nodig heeft: *stuurt energie om iedereen zich wat beter te laten voelen* OT: whoej, hehe, eindelijk. Gewoon een normaal mailtje terug. Was die ontkenning van mij nou zolang nodig? Anyway, drukke week gehad, dus ik was blij dat ik gisteravond al thuis kwam. Het was wel erg leuk gister, gevoetbald (dat kan ik dus écht niet ![]() ![]() ![]() Edit: hahaha hij is een beetje bang voor mij geloof ik, zodra ik online kom wegsneaken hè. Okee. Dan wacht ik nog wel even.
Laatst gewijzigd op 25-11-2007 om 12:27. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm ik voel me even niet zo goed. Nu ik thuis ben mis ik mijn kat weer enorm erg. Daarnaast staat hier al de hele dag depressieve klassieke muziek op. Ik kan wel janken, mijn hele leven staat weer op zijn kop. Wat moet er nou van mij terecht komen? Ik kan toch niet mijn hele leven steeds maar weer terug gaan naar een of andere kliniek. Dit leven is niet voor mij gemaakt. Ik kan de eisen van deze maatschappij gewoon niet aan. pffff. Wat moet ik nou?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@Medulla, kindermaten allstars werken mss wel, en anders via internet al geprobeert te zoeken?
@Moon, super lief plaatje idd ![]() ot: Het meisje dat nu nog op mijn kamer zit belde net, echt super relaxed ze heeft een kledingkast achtergelaten, oftewel dat scheelt mij alweer een kleine 100 euro. Daarbij kan ik voor een leuk prijsje het laminaat overnemen, wat weer veel werk scheelt. Ook kan ik er woensdag al in, terwijl zaterdag pas de huur ingaat *vrolijk is*. Wel moet ik snel een sleutel regelen zodat ik de deur op slot kan doen, beetje arelaxed als mn laptop enzo daar liggen en andere mensen op mn kamer kunnen komen ![]() Zometeen weer is werken bij de oudjes, en nu zit ik maar te soggen en te zoeken voor spulletjes voor mn kamer. Echt ik kan onderhand nergens anders meer aan denken ![]() *zichzelf een schop geeft en naar boeken dwingt te gaan* |
![]() |
|
Het gíng net allemaal eens niet helemaal fout, zoals de afgelopen dagen wel het geval was. Was net met mam en mijn broertje aan het winkelen en nja, ik wilde dus naar huis, aan mijn huiswerk werken. Kom ik mijn oom tegen: "Hey, wat doe jij hier?" "Ja, effetjes met mam naar de winkels, ik ging effe kijken voor de nieuwe Blackfield DVD, wil weten hoe duur die is.""Oh, dus mam is hier ook ergens?""Ja."
"Oh, ga dan maar effe zeggen dat je moeder nog effetjes weg moet blijven. Je stiefvader heeft net gebeld of ik een pilsje wilde komen drinken. Hij wilde praten over je vader. Had hij net ruzie mee gehad aan de telefoon." Ja, nu mogen mijn ouders helemaal doodvallen. Als ze gaan klagen over wat die ander heeft gezegd ga ik wel gewoon weg. Ik ben het helemaal zat om van de ene ouder te horen wat de ander fout doet ![]() Mijn moeder:"Ja, pap die houdt jullie veel te veel aan het lijntje." Nja, echt duidelijk voorbeelden kan ik niet vinden zo gauw, maar het enige dat ze doen is elkaar alleen maar blijven afzeiken. En dan reken ik het gezeik van beide kanten op MIJ nog niet mee. Dat ze maar lekker allemaal stikken. Als het zou kunnen, zou ik NU meteen hier mijn spullen inpakken en ergens anders gaan wonen. Nja, dan maar zo snel mogelijk op kamers gaan. ![]() ![]()
|
@lentekriebel: *knuffel* Vervelend is dat hè, als je het gevoel hebt dat je gewoon niet in deze maatschappij kan functioneren? Ik vraag me af of dat wel echt aan ons ligt, ik heb eerder het idee dat de maatschappij gewoon teveel van de mens eist. Heel leuk dat veel mensen dat wel aankunnen, maar niet echt raar dat er ook een hoop afhaken, zoiets.
OT: Ja, vandaag gaat het wel weer aardig ![]()
|
Verwijderd
|
strompel en kuch. Even naar het ziekenhuis morgen om antibiotica te vragen. Want ik ben en blijf ziek. Mama had gisteren haar 50-jaar feestje. Ik ben erg benieuwd hoe ze het gehad hebben. En ik zit radio 538 te luisteren via internet want youtube ligt er uit. En mn vader heeft me ingeschreven voor een nieuwe studie. En ik weet nog helemaal niet hoe leuk ik dat vind. De studie wel, maar....Nederland. En ik voel me helemaal niet goed. Verdorie.
|
![]() |
|
het lijkt net als of ik in gevecht ben met lucht of iets wat niet is/bestaat
maar volgens mij kan je beter tegen lucht vechten, dat win je makkelijker waarom mag/kan ik nou niet gewoon opgeven, gewoon rust
|
Life’s but a walking shadow; a poor player,
That struts and frets his hour upon the stage, And then is heard no more: it is a tale Told by an idiot, full of sound and fury, Signifying nothing. De woorden blijven door mijn hoofd galmen, niet omdat ik er nu een essay over moet schrijven maar omdat ze zo pijnlijk waar zijn. Het leven is leeg. Gisteren was geweldig, maar nu ben ik weer alleen en val ik terug in mijn oude ritmes. De leegheid, de oppervlakkigheid is terug, is dit nou het leven? God, ik haat mezelf en alles wat ik doe/denk/zeg op dit moment zó erg.. ![]()
||
Citaat:
Op het doosje staat 'bij prikkelhoest of bij droge hoest'. Het heeft bij mij wel goed geholpen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En morgen wordt er hier alweer gestaakd wrs? Het gaat gewoon om veel specifiekere dingen dan niet naar school willen, maar luisteren.. ho maar. /erger |
![]() |
|
Ik word echt gek. Ik moet zoveel doen en het past gewoon niet! Gister heb ik twee practica en twee hoorcolleges van Organisme uitgewerkt en ik moest er nog twee doen, maar daarvan staat de ppt nog niet op internet.
![]() Vandaag heb ik drie hoorcolleges van Genoom uitgewerkt en fucking 90 bladzijden engels gelezen. En nou zie ik net tot m'n schrik dat de werkcolleges van Organisme heel anders zijn dan van Genoom. Ik moet twee artikelen lezen, waarvan één 3 blz. in het nederlands over apen, maar die ander is vijftien pagina's in het engels over Darwin. Dárwin, jesus, dat vind ik echt niet interessant ofzo. En ik heb al zoveel gelezen en ik moet nog veel meer lezen en nog een agenda maken en mensen terugmailen en daar heb ik gewoon geen fucking tijd voor. ![]() Ik lees nog 4 pagina's van dat rotartikel, ga dan agenda'tje mailen en dan lekker the dag after van paul de leeuw zien. Morgen zien we wel weer verder. Oooh shit en het verslag is ook nog niet geedit en dus nog niet ingeleverd bij onze tutor. Ik moet ook echt overal achteraan. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |