Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2007, 13:51
Dott
Dott is offline
Citaat:
Wat snap je niet?
M'n ex niet, hij probeerd vertrouwen te winnen, loopt me half te stalken, liegt me voor bij het leven, probeerd dat goed te praten, ik vergeef hem, geef hem een laatste kans, die verpest ie, en ik zeg dat hij me met rust moet laten, daarin stemt ie toe.. krijg ik 6 smsjes binnen een half uur.. en ik reageer niet uhm, hallo??

Punt is, hij is niet de enige die het kennelijk leuk vind mn emotionele status naar de tyfus te helpen..

En met mn huisje ben ik wel blij al kan ik er pas vanaf 30 januari wat mee.. het is tof..

En ik vind het ergens helemaal niet leuk dat hij volgend jaar 2 maanden gaat reizen maar dat wil ik niet zeggen, want ik gun het hem wel.. en ik geloof dat hij het ook wel weet..
Oud 29-11-2007, 14:36
Verwijderd
Ik hou van mijn vriendinnen. En verder zie ik het wel.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 15:16
I C U
I C U is offline
Jeej! Ik zit nog tot 6u, het is hier niet te harden en ik krijg er koppijn van. Jottum! Maar komt wel goed Melig zooitje hierzo.
Oud 29-11-2007, 15:44
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
@death-tears: *knuffel* Vervelende gevoelens zijn dat, ja. =\ Ik ken 't helemaal. Voel je je niet goed, misschien? Of twijfel je over jullie?
het is winter, ik twijfel overal over. En ik voel me inderdaad niet echt goed, maar toch. Hoe kan het dat het ene moment ik nog nooit zo verliefd ben geweest, en het volgende moment ik hem gewoon wég wil hebben, en niet weet of ik überhaupt wat voor hem voel.
Oud 29-11-2007, 16:18
Dott
Dott is offline
Citaat:
het is winter, ik twijfel overal over. En ik voel me inderdaad niet echt goed, maar toch. Hoe kan het dat het ene moment ik nog nooit zo verliefd ben geweest, en het volgende moment ik hem gewoon wég wil hebben, en niet weet of ik überhaupt wat voor hem voel.
hey meis, ik ken het gevoel, dat gaat wel over is een fase.. vooral in de winter..

En ik heb het huis definitief
Oud 29-11-2007, 16:51
Roosje
Roosje is offline
Jahee, hij moet gewoon hier zijn en met me gaan douchen want lekker warm. En het lijkt aan de ene kant alsof het al veel langer dan een jaar geleden is dattie mijn vriendje werd. En aan de andere kant weet ik het allemaal nog zoo goed. Ahwell. En mijn beste vriendinnetje komt vanavond en dat is ook leuk. Morgen weekend. <3
Oud 29-11-2007, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 17:21
Verwijderd
Citaat:

Oeh, leuk!

Hij is lief en ik ben gek op m, en zo is het al bijna 17 maanden! Nja, eigenlijk wel veel langer, maar niet 'officieel'..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 17:24
Dott
Dott is offline
Dank jullie wel
Oud 29-11-2007, 17:25
ST*R
ST*R is offline
Het zou wel erg leuk zijn als hij vanavond ook kwam, maar het wordt sowieso leuk En ik zie hem al over 2 dagen, omg
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 17:42
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Verdorie, vanavond lekker naar vriendinnetje toe sinds lang. En andere vriendinnetje maakt het goed, gelukkig. Andere vriendinnetjes zijn ook geweldig. En het vriendje is ook vet lief, maar ik maak me soms nog steeds teveel zorgen. Het zakt al wel af en dat komt ook gewoon door hem, heel erg fijn . Over 2 dagen zie ik hem weer en dan gaan we uit en dat is leuk.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 18:04
Fayette
Gefeliciteerd Dott!

Hij ging er al vanuit dat ik naar zijn optreden zou komen morgenavond! Terwijl ie me nog niet eens echt gevraagd had.. Wil dat iets zeggen? En we gaan volgend weekend oesters eten. Wil dat iets zeggen? Pff, ik ga me er niet meer druk over maken denk ik... Ik heb genoeg aan mezelf voorlopig!

Straks lekker met mijn papa naar De Dijk in de 013, dat wordt wel supergezellig denk ik! Heb er zin in. Mijn papa is de allerliefste!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 18:54
Verwijderd
Rot. Net te horen gekregen dat de vader van een vriendin, goede vriendin van mn zus en kennissen van mijn ouders is overleden. Heel plotseling en ik kan het nog niet geloven.
Hij was nog zo jong... 4 kinderen, de jongste 10 en de oudste 19.

Mijn zus zit in het buitenland, mijn ouders thuis en ik zit hier alleen op mn kamer. Net wel met mn vriend gebeld maar hij moet optreden dus kan er ook even niet voor me zijn.
Ik kan het echt niet bevatten zeg.. Morgen snel naar huis en dinsdag naar de begrafenis.

Edit: Mijn zus komt morgen naar Nederland. Na maanden in estland geweest te zijn is ze er opeens weer. Wordt vast erg raar.. Dan gaat ze nog even terug en 30 Dec komt ze definitief terug.

Laatst gewijzigd op 29-11-2007 om 19:39.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 19:04
Rob
Rob is offline
Citaat:
hey meis, ik ken het gevoel, dat gaat wel over is een fase.. vooral in de winter..

Dat vind ik dus niet echt waar, want ik heb exact het tegenovergestelde.

En gefeliciteerd! Als ik langs moet komen om te verven, roep je maar. XD
Oud 29-11-2007, 19:33
Halflight
Halflight is offline
Met hem is het twijfelachtig als altijd. Nu een maandje aan de gang. Niet nadenken.

En mijn vrienden zijn nog steeds heerlijk. Alles begint steeds meer op zijn plaats te vallen, heerlijke stabiliteit en zekerheid. En er staat veel leuks op het program, zalig
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 19:55
Dott
Dott is offline
Citaat:
Dat vind ik dus niet echt waar, want ik heb exact het tegenovergestelde.

En gefeliciteerd! Als ik langs moet komen om te verven, roep je maar. XD
Rianne en ik lijken veel op elkaar
vandaar dat ik dat wel kan zeggen

komt wel goed, dan roep ik wel, maar heb al heel veel aanbod gehad
Oud 29-11-2007, 20:02
ilse
ilse is offline
Ik heb zin in t weekend, lekker van alles doen met vriendinnetjes Echt teeeee lang geleden dat ik haar gezien heb Op mn werk zag ik haar elke zaterdag, werden we gek van elkaar, ruzie en alles.. En op een gegeven moment begrepen we elkaar.. alleen toen ging ik weg van t werk.. Hmm.. En zaterdag stappen in Alkmaar, en bij n vriendin blijven slapen, en eerst nog winkelen en alles En zondag bij m'n vader eten, lang geleden.. Ben benieuwd

Maar ik mis hem nog steeds.. Het is stil.. Ik ben steeds zo moe, en zoo graag wil ik dan gewoon tegen hem aan hangen.. Dichtbij hem zijn, hem dichtbij me voelen.. Ik heb me nooit zo veilig gevoeld als als ik bij hem ben..
Oud 29-11-2007, 20:21
Rob
Rob is offline
Citaat:
Rianne en ik lijken veel op elkaar
vandaar dat ik dat wel kan zeggen

komt wel goed, dan roep ik wel, maar heb al heel veel aanbod gehad
Ah, ik dacht dat je in 't algemeen sprak. My bad, then.

Is goed! ^^ Ik heb toch vrij eind januari. ;x

@Rianne: *knuffel* Komt wel goed, meid!

OT: Het is fijn. <3
Oud 29-11-2007, 21:49
luchtballon
luchtballon is offline
Knuffel @ shining!

Hij verward me. Hij is zo lief, ik voel me zó vertrouwd, en het is meer dan vrienden, ook mee dan friends with benefits. Maar hij is niet voor niets m'n ex en ik ben ook niet opnieuw verliefd. Ergens heb ik het idee dat we het nu wel zouden kunnen, en het zou me pijn doen als hij nu iemand anders zou hebben, terwijl het me 2 maanden geleden niet zou hebben geboeid. Ik denk dat er meer rust zou kunnen zijn, maar aan de andere kant, mensen veranderen in relaties, ik ook, en ik doe vast hetzelfde fout. buiten dat hij volgens mij nog steeds geen relatie wil . En hij heeft ook wel subtiel laten merken dat hij het niet leuk zou vinden als ik veel met andere jongens ook bezig zou zijn, maar wat heeft sort of exclusief voor elkaar zijn voor nut als je het dan geen relatie noemt?
Oud 29-11-2007, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het allemaal zo leuk voor je! En het is goed die foto's weer te zien

ontopic: Eigenlijk hoor ik nu naast hem te liggen. Ben bang dat ik mijn dag- nachtritme teveel om gegooit heb
Oeh, ik ga morgen iets voor hem in zijn schoen kopen! (nu alleen nog even bedenken wat, maar goed)

wheeee, dank je
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 22:59
Verwijderd
Citaat:
wheeee, dank je
Ben je weer samen met je ex ofzo? (Dat klinkt lulliger dan ik het bedoel....)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 23:14
Luna
Luna is offline
rustig. laat het gesms maar even zitten, ik hou er niet zo van.
Oud 29-11-2007, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Ben je weer samen met je ex ofzo? (Dat klinkt lulliger dan ik het bedoel....)
inderdaad. sinds 2 weken. na een halfjaar rebounden en moeilijk doen en hem heel erg missen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 04:50
Verwijderd
Pfff. Rare versierjongens die je niet hoeft en op zich gewoon leuk dansen enzo maar eigenlijk wil ik een scharreljongen om bij weg te kruipen als het koud is. Zo. Maar ik weet niet welke en iedereen doet zo móelijk. Ik snap jongens stiekem tóch niet. Wat is er nou bezwaarlijk aan scharrelen, waarom moet het altijd meteen alles of niet zijn? Of moet ik het ze gewoon toch maar meteen vertellen dat ik uberhaupt niks vasts wil nu?

En de jongen die zich aanbiedt voor scharrelen is natuurlijk té fout, zelfs al is hij enigszins aantrekkelijk. En wat is die gare gozer nou aan het doen..? Ehhhh. Zucht ik ga slapen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 06:18
Verwijderd
Citaat:
Ik snap jongens stiekem tóch niet. Wat is er nou bezwaarlijk aan scharrelen, waarom moet het altijd meteen alles of niet zijn? Of moet ik het ze gewoon toch maar meteen vertellen dat ik uberhaupt niks vasts wil nu?
Ik had dat uitgeprobeerd, maar dat werkt ook niet, het blijft alsnog alles of niets. En het maakt dingen nog verwarrender ook, want als je dan zo'n hij-weet-dat-jij-niks-wil-scharreljongen hebt dan ga je je na verloop van tijd ergeren aan dat hij zo aanhankelijk is en aan dat je het eigenlijk ook niet meer kan maken om iemand anders te doen. Ook al zijn er verder geen afspraken over. Dus wanneer hij onaangekondigd langs gaat komen en z'n pantoffels bij je achterlaat en jouw tandenborstel zoals in Phileine Zegt Sorry in de zijne duwt, zeg je van 'oke, gewoon tof seks en verder geen complexe shit werkt niet, dus we worden wel weer simpelweg vriendjes, okay?'. En hij zegt dan ook 'okay' en het is verder reuzegezellig, maar binnen drie dagen ga je 'm weer missen want dan is je bed zo leeg. Waarna je het natuurlijk niet meer kan maken om te zeggen van 'he, als we nou gewoon doen alsof ik dat van laatst nooit gezegd heb, zodat ik het over een paar weken eventueel weer kan herhalen, is dat een goed plan?'

Je wil gewoon standaard wat je niet kan hebben, tenzij je in een briljant goede relatie zit. Maar dat komt eens in de drieduizend mensen voor, denk ik. En dan nog moet je hem/haar soms ook langer missen dan je wil. En af en toe krijg je ruzie, waarbij je de rotste uren of wellicht zelfs dagen van je leven meemaakt. En met een beetje pech ben je de enige die de relatie briljant goed vindt en gaat je geliefde vreemd met in leer geklede mannen omdat hij stiekem een in-de-kast-homo is. Dat verklaart dan wel gelijk zijn attentheid en gevoel voor stijl, maar het is niet minder kut.

Het hele fenomeen 'liefde' heeft natuurlijk ook erg veel voordelen, alleen is het zo jammer dat het nooit eens gewoon hélemaal conflictloos kan zijn. Vijftig jaar lang gelukkig zijn en dan tegelijkertijd vredig doodgaan in je slaap.

Volgens mij is het echt verschrikkelijk leuk om een boom te zijn. Dan moet je je alleen maar zorgen maken over of je gekapt wordt of niet, maar als je gekapt wordt dan maakt het niet uit, want je hebt toch geen zenuwuiteinden.

/rant

Gelukkig had ik tot gisteren een geweldig scharreljoch dat al m'n autistische gezeik al jaren voor lief neemt en ook nu zonder enig weerwoord accepteerde dat we weer gewoon vrienden zijn. En gelukkig heb ik het stopgezet voordat het gevoelsmatig te complex werd en ik het verneukte, want de vriendschap is me toch echt te dierbaar. Laat hem maar verliefd worden op een hip lief meisje dat 'm weet te waarderen, ik kom ooit nog wel een toffe psychoot tegen met wie ik vijf jaar lang dolgelukkig allerlei perversiteiten kan uithalen waarna we tegelijkertijd vredig doodgaan aan longkanker. Zo is het beter.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 08:01
stout!
stout! is offline
Citaat:
Je wil gewoon standaard wat je niet kan hebben, tenzij je in een briljant goede relatie zit. Maar dat komt eens in de drieduizend mensen voor, denk ik. En dan nog moet je hem/haar soms ook langer missen dan je wil.
Tot hier was ik het met je eens . (en verder ook wel, maar hoop toch dat t niet toepasbaar is op mijn relatie)
maar het gaat goed! Ik had hem 1,5 week geleden een kaart gestuurd waar ik heel trots op was (op m'n attentheid dus) maar die kwam niet aan tot gisteren. En goed gesprek gehad met vriendinnetje met wie t soms een beetje lastig gaat. En gewoon goed.
Nog 20 dagen.
Oud 30-11-2007, 09:06
Verwijderd
Hihi.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 09:06
Verwijderd
Vannacht een smsje van mijn ex gehad. En wonder boven wonder ben ik nog steeds kwaad, voel niet eens kriebels meer. *Trots* Nu mailtje sturen om te vertellen wat voor achterlijke randdebiel hij wel niet is.

Edit: mailtje is verstuurd en ik ben fuckingtrots op mezelf dat ik zo heb kunnen zeggen wat ik wilde zeggen. Want nu is het eruit en hoef ik me daar niet meer druk om te maken. Hoera!

En verder is t fijn en lief en jeuj!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 09:26
Dott
Dott is offline
Citaat:
Vannacht een smsje van mijn ex gehad. En wonder boven wonder ben ik nog steeds kwaad, voel niet eens kriebels meer. *Trots* Nu mailtje sturen om te vertellen wat voor achterlijke randdebiel hij wel niet is.

Edit: mailtje is verstuurd en ik ben fuckingtrots op mezelf dat ik zo heb kunnen zeggen wat ik wilde zeggen. Want nu is het eruit en hoef ik me daar niet meer druk om te maken. Hoera!

ik ben ook trots op je ik weet namelijk hoe moeilijk dat is..
Oud 30-11-2007, 09:33
Rob
Rob is offline
Citaat:

Exen zijn vaak lastig in de nasleep. En zeggen wat je wilt zeggen tegen hun is niet altijd even makkelijk op zulke momenten, dus goed gedaan!
Oud 30-11-2007, 09:39
Verwijderd
Citaat:
ik ben ook trots op je ik weet namelijk hoe moeilijk dat is..
Juh. (en omg, ik moet dit even vertellen, sorry. ) Ik heb acht maanden ongeveer een knipperlichtrelatie met hem gehad, en telkens was hij degene die afhaakte, en hij was ook degene die sorry zei. Achteraf gezien heefttie me gewoon echt schandalig behandeld. Mja. Hij was leuk en knap en sexy en ik was verliefd dus dan vergeet je je eigenwaarde nogal eens. De laatste keer wassie hier geweest, hij zei dattie me mistte, als gewone vriendin met name. Nou. Hij kwam hier, we hebben seks gehad en toen heb ik drie weken niks van 'm gehoord. Toen ik hem daar naar vroeg zei hij: 'ik weet t niet' 'ik drink atm geen alcohol meer' en 'ik ga niks uitleggen want daar voel ik me goed voor' Ja hallo, dan rot je even op ofzo? Toen ben ik heel erg kwaad geworden (wat opzich ook wel logisch is. Vannacht heb ik dus een smsje gekregen dattie een kutmongool is geweest en dat hoe je het ook wend of keert ik wel nog belangrijk voor m ben en dat hij het allemaal niet meer trok. Toen heb ik gemaild dat ik het zat was om te horen 'ik trek het allemaal niet meer' want dat is het enige excuus dattie ooit gebruikt. En ik weet het, hij heeft het best moeilijk, maar dan zal hij toch eens een manier moeten vinden om er mee om te gaan! En dattie een randdebiel is, en dat ik hem wil trappen voor dattie zich te goed voelde, en dat je je nooit te goed voelt voor mensen die belangrijk voor je zijn, ook al is het nog zo'n grote kut. En dattie het maar zonder mij moet doen. En dattie nou maar moet wachten totdat ik een keer klaar ben kwaad zijn.
Dus. En daar ben ik best trots op! Ik zit nou helemaal te glunderen en heb kriebels in mijn buik alleen al vanwege dat!

Hoe is t nu bij jou?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 09:43
Qimm
Qimm is offline
Go SA
Oud 30-11-2007, 09:44
Verwijderd
goed gezegd!!!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 09:56
Verwijderd
Danku, danku
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 09:57
Rob
Rob is offline
En nu een buiging voor de goede performance!
Oud 30-11-2007, 10:01
Verwijderd
*buigt*
En ik heb niet eens twijfels. Omg. Ik vind het zelfs eng.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 10:03
Rob
Rob is offline
:staande ovatie:

Houden zo! Je weet zelf ook dat je 't juiste gedaan hebt, dus waag het niet te gaan twijfelen. Anders ga ik meppen.
Oud 30-11-2007, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Ik had dat uitgeprobeerd, maar dat werkt ook niet, het blijft alsnog alles of niets. En het maakt dingen nog verwarrender ook, want als je dan zo'n hij-weet-dat-jij-niks-wil-scharreljongen hebt dan ga je je na verloop van tijd ergeren aan dat hij zo aanhankelijk is en aan dat je het eigenlijk ook niet meer kan maken om iemand anders te doen. Ook al zijn er verder geen afspraken over. Dus wanneer hij onaangekondigd langs gaat komen en z'n pantoffels bij je achterlaat en jouw tandenborstel zoals in Phileine Zegt Sorry in de zijne duwt, zeg je van 'oke, gewoon tof seks en verder geen complexe shit werkt niet, dus we worden wel weer simpelweg vriendjes, okay?'. En hij zegt dan ook 'okay' en het is verder reuzegezellig, maar binnen drie dagen ga je 'm weer missen want dan is je bed zo leeg. Waarna je het natuurlijk niet meer kan maken om te zeggen van 'he, als we nou gewoon doen alsof ik dat van laatst nooit gezegd heb, zodat ik het over een paar weken eventueel weer kan herhalen, is dat een goed plan?'

Je wil gewoon standaard wat je niet kan hebben, tenzij je in een briljant goede relatie zit. Maar dat komt eens in de drieduizend mensen voor, denk ik. En dan nog moet je hem/haar soms ook langer missen dan je wil. En af en toe krijg je ruzie, waarbij je de rotste uren of wellicht zelfs dagen van je leven meemaakt. En met een beetje pech ben je de enige die de relatie briljant goed vindt en gaat je geliefde vreemd met in leer geklede mannen omdat hij stiekem een in-de-kast-homo is. Dat verklaart dan wel gelijk zijn attentheid en gevoel voor stijl, maar het is niet minder kut.

Het hele fenomeen 'liefde' heeft natuurlijk ook erg veel voordelen, alleen is het zo jammer dat het nooit eens gewoon hélemaal conflictloos kan zijn. Vijftig jaar lang gelukkig zijn en dan tegelijkertijd vredig doodgaan in je slaap.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 10:30
Dott
Dott is offline
echt geweldig SA !!! echt top..

Ik heb ooit inderdaad ook zoiets gedaan, ik had een vriend 2 jaar lang, en dat ging uit, nou best.. en op een gegeven moment bleef hij me voorliegen en toen was ik het zat en heb ik gezegd dat ik geen flikker meer met hem te maken wilde hebben.
Hij zei ok best, en dacht dat ik een bui had en dat het wel over zou waaien.
Dat deed het dus niet.. en ik kreeg op een gegeven moment ook een mailtje, waarop wat heen en weer gemail mijn antwoord neerkwam op: ik kan ook gelukkig zijn zonder jou, I don't need you.
Waarop hij me met rust liet.

Na 3 maanden geen contact kreeg ik weer een mail, dat ie heel erg was belazerd door zn ex en dat ie heel veel spijt had van wat ie mij had aangedaan en dat ie het nu begreep enzo..
Waar ik eerst heel bot op reageerde met: karma is a bitch.
En op een gegeven moment na wat gemail is ie hier thuis geweest en heeft ie me verteld dat ie is vreemdgegaan, met wie en weet ik het wat allemaal meer (we hadden het in een mail al besproken maar ik wilde het van hem persoonlijk horen)

En nou ja, sindsdien gaan we redelijk met elkaar om, maar heel af en toe wou ik dat ik die mail ongeopend weg had gegooit.. ben altijd bang dat ie me weer zla kwetsen..
ik vergeef te snel denk ik al heeft ie dondersgoed door dat ik hem nooit meer zal vertrouwen..
Oud 30-11-2007, 10:34
Aurora
Aurora is offline
Aww hij is zo lief. Gaat sinaasappels voor me halen & persen als ik ziek ben en laat mij terug naar huis gaan met de auto zodat hij zelf door de regen moet fietsen. <3

En zij moet eens ophouden met vrolijk zijn en lachen want damn, zoveel onweerstaanbaarheid kan ik niet goed hebben.
Oud 30-11-2007, 11:44
Verwijderd
Ik ga maar ophouden met proberen ons te snappen. Er is iets tussen ons, maar wat dat kan niemand zeggen En m'n vrienden zijn wel ontzettend lief en blijven maar zeggen dat hij me nooit zal afwijzen, maar ik durf maar niet
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 11:51
Verwijderd
@Skyblue ik snap precies wat je bedoeld. Erg frusterend!

Maarr.. vanaaf bij em slapen. Hij zei net dattie een 2 pers. bed heeft, maar dat we welk konden doen alsof het een 1 pers was
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 11:54
Verwijderd
Citaat:

Volgens mij is het echt verschrikkelijk leuk om een boom te zijn. Dan moet je je alleen maar zorgen maken over of je gekapt wordt of niet, maar als je gekapt wordt dan maakt het niet uit, want je hebt toch geen zenuwuiteinden.

/rant
Juh of een hondje. Je weet wel, dat iedereen je leuk vindt en dat je bij iedereen op schoot mag zitten en de hele dag over je buik geaaid wordt en af en toe ga je spelen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Juh of een hondje. Je weet wel, dat iedereen je leuk vindt en dat je bij iedereen op schoot mag zitten en de hele dag over je buik geaaid wordt en af en toe ga je spelen.
Of seksen met Dorus.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 13:55
marrel
marrel is offline
Waarom groeien mannen niet aan de bomen
Oud 30-11-2007, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Waarom groeien mannen niet aan de bomen
[flauw]Omdat het dan allemaal eikels zouden zijn[/flauw]

ot: Hij was net op msn en zei: 'ik hoop ooit nog wat van je te horen' en toen zei ik: 'ooit. Misschien. Maar de komende tijd zeker niet' en hij zei: 'uhhuh'

Dus de boodschap is wel heel duidelijk aangekomen, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 17:20
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Ik vind m lief We zijn gister uitgeweest, vriendlief, vriend van hem en ik. Het was zo leuk! Ik werd aan iedereen echt voorgesteld als ''vriendin van'' en volgens mij ben ik wel goedgekeurd. Dat is fijn.
Oud 30-11-2007, 17:25
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
[flauw]Omdat het dan allemaal eikels zouden zijn[/flauw]
Ik moest lachen :')

Bij mij nog steeds hetzelfde, ik weet niet wat het tussen ons is of wordt of was of blaaa.
Oud 30-11-2007, 17:36
Verwijderd
Oef, ik mis hem Het gaat ff niet lekker en heb nu echt behoefte aan een knuffel. Maar goed, morgen maar weer, mag sowieso niet klagen
Vanaaf even lekker stappen met een vriendinnetje en stiekum knipogen met mijn lieve barman. Gewoon, omdat me dat goed doet
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 18:04
Moustache
Moustache is offline
Goeeed want ik heb voor het eerst sinds best wel lang weer eens een chick ipv een scharrel
Reageren

Regels voor berichten