Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En ik heb het huis definitief ![]()
|
Jahee, hij moet gewoon hier zijn en met me gaan douchen want lekker warm.
![]() ![]() ![]()
|
Verdorie, vanavond lekker naar vriendinnetje toe sinds lang. En andere vriendinnetje maakt het goed, gelukkig. Andere vriendinnetjes zijn ook geweldig. En het vriendje is ook vet lief, maar ik maak me soms nog steeds teveel zorgen. Het zakt al wel af en dat komt ook gewoon door hem, heel erg fijn
![]() |
![]() |
|
Gefeliciteerd Dott!
![]() Hij ging er al vanuit dat ik naar zijn optreden zou komen morgenavond! Terwijl ie me nog niet eens echt gevraagd had.. ![]() Straks lekker met mijn papa naar De Dijk in de 013, dat wordt wel supergezellig denk ik! Heb er zin in. Mijn papa is de allerliefste! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Rot. Net te horen gekregen dat de vader van een vriendin, goede vriendin van mn zus en kennissen van mijn ouders is overleden. Heel plotseling en ik kan het nog niet geloven.
Hij was nog zo jong... 4 kinderen, de jongste 10 en de oudste 19. Mijn zus zit in het buitenland, mijn ouders thuis en ik zit hier alleen op mn kamer. Net wel met mn vriend gebeld maar hij moet optreden dus kan er ook even niet voor me zijn. Ik kan het echt niet bevatten zeg.. Morgen snel naar huis en dinsdag naar de begrafenis. Edit: Mijn zus komt morgen naar Nederland. Na maanden in estland geweest te zijn is ze er opeens weer. Wordt vast erg raar.. Dan gaat ze nog even terug en 30 Dec komt ze definitief terug. Laatst gewijzigd op 29-11-2007 om 19:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En gefeliciteerd! Als ik langs moet komen om te verven, roep je maar. XD
||
Citaat:
![]() vandaar dat ik dat wel kan zeggen ![]() komt wel goed, dan roep ik wel, maar heb al heel veel aanbod gehad ![]()
|
Ik heb zin in t weekend, lekker van alles doen met vriendinnetjes
![]() ![]() ![]() ![]() Maar ik mis hem nog steeds.. Het is stil.. Ik ben steeds zo moe, en zoo graag wil ik dan gewoon tegen hem aan hangen.. Dichtbij hem zijn, hem dichtbij me voelen.. Ik heb me nooit zo veilig gevoeld als als ik bij hem ben.. ![]()
||
Citaat:
![]() Is goed! ^^ Ik heb toch vrij eind januari. ;x @Rianne: *knuffel* Komt wel goed, meid! OT: Het is fijn. <3
|
Knuffel @ shining!
Hij verward me. Hij is zo lief, ik voel me zó vertrouwd, en het is meer dan vrienden, ook mee dan friends with benefits. Maar hij is niet voor niets m'n ex en ik ben ook niet opnieuw verliefd. Ergens heb ik het idee dat we het nu wel zouden kunnen, en het zou me pijn doen als hij nu iemand anders zou hebben, terwijl het me 2 maanden geleden niet zou hebben geboeid. Ik denk dat er meer rust zou kunnen zijn, maar aan de andere kant, mensen veranderen in relaties, ik ook, en ik doe vast hetzelfde fout.
||
Verwijderd
|
Citaat:
wheeee, dank je ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfff. Rare versierjongens die je niet hoeft en op zich gewoon leuk dansen enzo maar eigenlijk wil ik een scharreljongen om bij weg te kruipen als het koud is. Zo. Maar ik weet niet welke en iedereen doet zo móelijk. Ik snap jongens stiekem tóch niet. Wat is er nou bezwaarlijk aan scharrelen, waarom moet het altijd meteen alles of niet zijn? Of moet ik het ze gewoon toch maar meteen vertellen dat ik uberhaupt niks vasts wil nu?
![]() En de jongen die zich aanbiedt voor scharrelen is natuurlijk té fout, zelfs al is hij enigszins aantrekkelijk. En wat is die gare gozer nou aan het doen..? Ehhhh. Zucht ik ga slapen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je wil gewoon standaard wat je niet kan hebben, tenzij je in een briljant goede relatie zit. Maar dat komt eens in de drieduizend mensen voor, denk ik. En dan nog moet je hem/haar soms ook langer missen dan je wil. En af en toe krijg je ruzie, waarbij je de rotste uren of wellicht zelfs dagen van je leven meemaakt. En met een beetje pech ben je de enige die de relatie briljant goed vindt en gaat je geliefde vreemd met in leer geklede mannen omdat hij stiekem een in-de-kast-homo is. Dat verklaart dan wel gelijk zijn attentheid en gevoel voor stijl, maar het is niet minder kut. Het hele fenomeen 'liefde' heeft natuurlijk ook erg veel voordelen, alleen is het zo jammer dat het nooit eens gewoon hélemaal conflictloos kan zijn. Vijftig jaar lang gelukkig zijn en dan tegelijkertijd vredig doodgaan in je slaap. Volgens mij is het echt verschrikkelijk leuk om een boom te zijn. Dan moet je je alleen maar zorgen maken over of je gekapt wordt of niet, maar als je gekapt wordt dan maakt het niet uit, want je hebt toch geen zenuwuiteinden. /rant Gelukkig had ik tot gisteren een geweldig scharreljoch dat al m'n autistische gezeik al jaren voor lief neemt en ook nu zonder enig weerwoord accepteerde dat we weer gewoon vrienden zijn. En gelukkig heb ik het stopgezet voordat het gevoelsmatig te complex werd en ik het verneukte, want de vriendschap is me toch echt te dierbaar. Laat hem maar verliefd worden op een hip lief meisje dat 'm weet te waarderen, ik kom ooit nog wel een toffe psychoot tegen met wie ik vijf jaar lang dolgelukkig allerlei perversiteiten kan uithalen waarna we tegelijkertijd vredig doodgaan aan longkanker. Zo is het beter. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar het gaat goed! Ik had hem 1,5 week geleden een kaart gestuurd waar ik heel trots op was (op m'n attentheid dus) maar die kwam niet aan tot gisteren. En goed gesprek gehad met vriendinnetje met wie t soms een beetje lastig gaat. En gewoon goed. Nog 20 dagen.
|
Verwijderd
|
Vannacht een smsje van mijn ex gehad. En wonder boven wonder ben ik nog steeds kwaad, voel niet eens kriebels meer. *Trots* Nu mailtje sturen om te vertellen wat voor achterlijke randdebiel hij wel niet is.
![]() Edit: mailtje is verstuurd en ik ben fuckingtrots op mezelf dat ik zo heb kunnen zeggen wat ik wilde zeggen. Want nu is het eruit en hoef ik me daar niet meer druk om te maken. Hoera! En verder is t fijn en lief en jeuj! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dus. En daar ben ik best trots op! Ik zit nou helemaal te glunderen en heb kriebels in mijn buik alleen al vanwege dat! ![]() ![]() Hoe is t nu bij jou? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
echt geweldig SA !!! echt top..
Ik heb ooit inderdaad ook zoiets gedaan, ik had een vriend 2 jaar lang, en dat ging uit, nou best.. en op een gegeven moment bleef hij me voorliegen en toen was ik het zat en heb ik gezegd dat ik geen flikker meer met hem te maken wilde hebben. Hij zei ok best, en dacht dat ik een bui had en dat het wel over zou waaien. Dat deed het dus niet.. en ik kreeg op een gegeven moment ook een mailtje, waarop wat heen en weer gemail mijn antwoord neerkwam op: ik kan ook gelukkig zijn zonder jou, I don't need you. Waarop hij me met rust liet. Na 3 maanden geen contact kreeg ik weer een mail, dat ie heel erg was belazerd door zn ex en dat ie heel veel spijt had van wat ie mij had aangedaan en dat ie het nu begreep enzo.. Waar ik eerst heel bot op reageerde met: karma is a bitch. En op een gegeven moment na wat gemail is ie hier thuis geweest en heeft ie me verteld dat ie is vreemdgegaan, met wie en weet ik het wat allemaal meer (we hadden het in een mail al besproken maar ik wilde het van hem persoonlijk horen) En nou ja, sindsdien gaan we redelijk met elkaar om, maar heel af en toe wou ik dat ik die mail ongeopend weg had gegooit.. ben altijd bang dat ie me weer zla kwetsen.. ik vergeef te snel denk ik ![]()
|
Aww hij is zo lief. Gaat sinaasappels voor me halen & persen als ik ziek ben en laat mij terug naar huis gaan met de auto zodat hij zelf door de regen moet fietsen. <3
En zij moet eens ophouden met vrolijk zijn en lachen want damn, zoveel onweerstaanbaarheid kan ik niet goed hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: Hij was net op msn en zei: 'ik hoop ooit nog wat van je te horen' en toen zei ik: 'ooit. Misschien. Maar de komende tijd zeker niet' en hij zei: 'uhhuh' Dus de boodschap is wel heel duidelijk aangekomen, lijkt me. ![]() |
![]() |
|
Ik vind m lief
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #76 WolterB | 498 | 17-12-2007 10:25 |