Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens! Nog maar een paar dagen. ![]() @Starsailorr: Stiekem ben ik heel benieuwd naar hoe jouw vriend eruitziet. ![]() ot: Hij laat me, ondanks mijn ochtendhumeur, glimlachen. Knuppel dat t ook is. ![]() |
![]() |
|
hij is heel lief! hij heeft zelfs nog eerder door dan ik als iets me dwarszit.
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Heb ik net besloten dat ik hem ga vergeten, dat het toch geen zin heeft, zegt ie gister opeens dat hij me echt leuk vindt. Ja haaallo, maargoed wel mooi ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zal het lijstje wel ergens te downloaden zetten, want anders wordt het een te grote naamzoekpost ![]() OT: Vrienden na véél te lang weer gezien, was erg fijn. Verder geen ontwikkelingen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik mis twee van mijn beste vriendinnetjes. Eentje op Ambon en eentje op Bonaire. Ik vier dit weekend mijn verjaardag en dan zijn ze er dus niet. En ik zit wel veel op msn met ze, webcam, sms'jes sturen enzo. Maar ik zou graag weer eens een baileys pakken samen in het café
![]() Of even flink gallen omdat ik me soms wel kut voel. Maar dan is daar mijn andere vriendinnetje die gelukkig op het goede moment in de woonkamer sta zodat ik daar sta te janken. En dan vind ik dan stom. En zij niet. En dat is dan wel weer fijn ![]() En vanochtend wakker worden was super! Ik had heel stom gedroomd, dat hij bij me wegging. Maar ik werd wakker en hij was heel lief over mijn rug aan het kriebelen, en hij heeft daarna zeker een half uur gewoon lekker bij me gelegen om samen te kletsen en te knuffelen. Dan is dat stomme gevoel van zo'n droom weer snel verdwenen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn relationeel gebied mbt vriendje gaat goed, we hebben het allebei druk met werken maar dat is niet erg. Morgen een ochtendje met z'n twee en dat is leuk.
![]() En mijn relationeel gebied mbt de rest is wisselend. Ik kan soms zo met 'm lachen enzo. Het is bijna eng. Ik weet ook verder het niet te omschrijven. I'm happy, though. |
![]() |
|
Ik heb hem de hele week moeten verzorgen, hij was zooo ziek! Gelukkig heeft ie nu medicijnen, en gaat het iets beter. Maar ik maakte me zoveel zorgen, en zoveel liefde!
Maar nu we natuurlijk helemaal jeej zijn, gaat iets anders natuurlijk weer klote... Maar ik zou niet weten hoe dat te fiksen. Dat is te complex... Maar heb zin in feestdagen en veeeeeel vriendje! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De hele lijst is hier te downloaden trouwens ![]() Nu kan iedereen zien hoeveel ze hier posten ![]() OT: Bah, ik wil gewoon iemand hebben om tegenaan te kunnen kruipen ![]()
||
Offtopic:
Citaat:
![]() Ik hoop dat dit frustrerende gevoel komt omdat het bijna kerst is ![]()
||
Citaat:
![]() Mja, het zal wel aan de tijd van het jaar liggen. Afgelopen maanden heb ik er niet zo erg last van gehad als nu. Misschien omdat ik weet dat mn familie minstens één opmerking maakt over het niet hebben van een vriendin mijn kant op ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: en ik heb vanaf het begin gepost. Er zijn heus wel mensen die per topic meer posten dan ik, alleen die zijn nieuw(er) hier ![]() Laatst gewijzigd op 15-12-2007 om 10:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Veel plezier straks, over 3 dagen! |
![]() |
||
Citaat:
Goh, wat ben ik gediciplineerd bezig de afgelopen dagen ![]() Volgende week jarig en volgens mij gaat t wel tof worden. 's Avonds schaatsen met wat vriendinnen en een vriend die zich gaat verkleden als vriendin ![]()
|
![]() |
Gisteren het contract ondertekend van mijn nieuwe baan, gelijk fulltime. En ik ben er dan ook echt heel blij mee! Langzaam creeren we wat meer zekerheid voor onszelf. Vriendlief heeft a.s. maandag een sollicitatiegesprek, dus het is even spannend hoe dat uit gaat pakken zo in Rotterdam.
Nog toffer vind ik dat ik steeds meer het contact herstel met oude vrienden en vriendinnen, die ook allemaal hebben toegezegd binnenkort gewoon weer eens langs te komen. Echt tof! Sjalala... Vanavond een mini-feestje bouwen, en morgen gaan we ook gewoon een gezellig dagje tegemoet. Geluk <3
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #77 x-spekkie-x | 499 | 05-01-2008 17:15 |