Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2007, 21:52
Rob
Rob is offline
Stiekem maak ik mij wel een beetje zorgen om d'r.
Oud 13-12-2007, 22:43
stout!
stout! is offline
gelukkig is het een top 15

en sommige mensen, grrr. Al wil ik niet dat het me boeit, dan ben ik er toch mee bezig.
Oud 13-12-2007, 22:57
Verwijderd
ik vind hem zo leeeuk! bijna 10 maanden!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 23:04
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Pff ik mis hem. Onzekerheid de gekste! Gelukkig zie ik hem morgen <3
Oud 14-12-2007, 00:11
Metal
Metal is offline
Citaat:
Saaiheid

Maar in het kader van SOG heb ik opgeteld wie de meeste posts in deze serie heeft en heb ik een top 15 gemaakt

Morgan 1042
I C U 975
Daydream-ster 811
Loontjuh 668
Orpheo 647
x-spekkie-x 616
ST*R 614
Secret Agent 601
Nala 565
snoopy 562
Qimm 544
Cytherea 543
WolterB 484
Skyblue 475
stout! 470

Haha, fucking held!

Ik vind vooral de vermeldingen van Orpheo en St*r interessant. Zo'n 600 posts aan doodsverwensingen en gitaar fetisjisme en 614 posts aan niets meer dan zwaar ergerlijke wispelturigheid. Allebei in de top 10 ook.

Maarja.

Oke hier.
Oud 14-12-2007, 00:14
Verwijderd
oh ik voel me heerlijkkkkkkkk
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 00:18
Metal
Metal is offline
Oud 14-12-2007, 00:19
Verwijderd
is er wat, Metal?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 00:21
Metal
Metal is offline
nee
Oud 14-12-2007, 06:47
Verwijderd
Hij blijft slapen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 07:48
Verwijderd
Citaat:
gelukkig is het een top 15

en sommige mensen, grrr. Al wil ik niet dat het me boeit, dan ben ik er toch mee bezig.
Dat is meestal. Laten gaan, schiet je niks mee op!
Trouwens! Nog maar een paar dagen.

@Starsailorr: Stiekem ben ik heel benieuwd naar hoe jouw vriend eruitziet.

ot: Hij laat me, ondanks mijn ochtendhumeur, glimlachen. Knuppel dat t ook is.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 08:39
tuttebel
tuttebel is offline
hij is heel lief! hij heeft zelfs nog eerder door dan ik als iets me dwarszit. ik belde hem toen hij in een overvolle trein zat, en hij was een beetje kortaf.. later krijg ik een smsje met 'sorry dat ik zo kortaf was, maar ik vind bellen in zo'n drukke trein niet zo fijn'.
Oud 14-12-2007, 09:10
Fayette
Waarom staat ineens mijn zatte ex op mijn voicemail die zegt dat T. me zo mist??? Exen en potentiële kandidaten die samen gaan stappen = no go! Haha, wel lief dat een vriendin van me mij op de hoogte houdt en me midden in de nacht wakker smst dat T. in de stad is.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 09:15
Verwijderd
Aaah. AAAH! Mannen zijn echtechtecht héél stom De enige vraag die over blijft is waarom hij mij dan niet durft, maar wel met al z'n 'vriendinnen' uit [z'n oude woonplaats] kust?!

Maar verder gister echt een topavond gehad <3
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 09:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dat ze het achter jullie ruggen om geregeld hebben is natuurlijk niet zo netjes, maar ik kan me wel voorstellen dat de situatie een beetje moeilijk is.

Vorig jaar kon het omdat je toen met je ex vriend samen was, maar vooral omdat er toen dus nog geen spraken was van exen in de groep. Heeft niets met stoken te maken.
Hmhm, dat snap ik ook wel maar ik vind het dan wel erg raar dat een van die drie dan wel een mailtje stuurt om ook nog een weekend met z'n vijven weg te gaan. Het is dus niet dat ze helemaal niet een keer met ons weg willen ofzo. Ik vind het zooo raar.
Oud 14-12-2007, 14:37
Verwijderd
Hm. Hij heeft wel een smsje teruggestuurd vanmorgen. De toon was leuk en geïnteresseerd, met een vraag erin. Heb expres een paar uur gewacht met reageren. Maar nu krijg ik weer niks terug, terwijl ik wel meerdere vragen erin gezet had... Zucht
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 14:52
Verwijderd
Ik zou zo graag willen dat hij nu hier was, dan kon ik m platknuffelen want dat moet even. Gelukkig kan dat morgen wel..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 15:02
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Haha, fucking held!

en 614 posts aan niets meer dan zwaar ergerlijke wispelturigheid.
that's me, 1 en al wispelturigheid

Heb ik net besloten dat ik hem ga vergeten, dat het toch geen zin heeft, zegt ie gister opeens dat hij me echt leuk vindt. Ja haaallo, maargoed wel mooi maarja hij was dronken dus miss meende hij het niet, en ik was dronken dus miss heb ik het verkeerd begrepen. Beiden lijken me erg waarschijnlijk. Nou even kijken hoe het nu verder gaat
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 15:06
stout!
stout! is offline
Citaat:
that's me, 1 en al wispelturigheid
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen zich daar zo kwaad om maken, ik vind t wel grappig. En je hebt er zelf t meeste last van, lijkt me. (wij iig niet)
Oud 14-12-2007, 15:10
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Hmm, dat had ik niet helemaal zo verwacht.. Als je weer eens niks te doen hebt, kun je ook per jaar kijken door wie er hoeveel gepost is.
Offtopic: Was ik al mee bezig, maar toen moest ik weg
Zal het lijstje wel ergens te downloaden zetten, want anders wordt het een te grote naamzoekpost

OT: Vrienden na véél te lang weer gezien, was erg fijn. Verder geen ontwikkelingen
Oud 14-12-2007, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Hm. Hij heeft wel een smsje teruggestuurd vanmorgen. De toon was leuk en geïnteresseerd, met een vraag erin. Heb expres een paar uur gewacht met reageren. Maar nu krijg ik weer niks terug, terwijl ik wel meerdere vragen erin gezet had... Zucht
Zelf expres een paar uur wachten en dan zeuren als hij hetzelfde doet .
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 16:09
Verwijderd
Jezus, Wolter, jij moet nodig een leven zoeken Kom op zeg, al die forumlijstjes
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 16:12
Verwijderd
Ik mis twee van mijn beste vriendinnetjes. Eentje op Ambon en eentje op Bonaire. Ik vier dit weekend mijn verjaardag en dan zijn ze er dus niet. En ik zit wel veel op msn met ze, webcam, sms'jes sturen enzo. Maar ik zou graag weer eens een baileys pakken samen in het café
Of even flink gallen omdat ik me soms wel kut voel. Maar dan is daar mijn andere vriendinnetje die gelukkig op het goede moment in de woonkamer sta zodat ik daar sta te janken. En dan vind ik dan stom. En zij niet. En dat is dan wel weer fijn

En vanochtend wakker worden was super! Ik had heel stom gedroomd, dat hij bij me wegging. Maar ik werd wakker en hij was heel lief over mijn rug aan het kriebelen, en hij heeft daarna zeker een half uur gewoon lekker bij me gelegen om samen te kletsen en te knuffelen. Dan is dat stomme gevoel van zo'n droom weer snel verdwenen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 16:29
Verwijderd
Mijn relationeel gebied mbt vriendje gaat goed, we hebben het allebei druk met werken maar dat is niet erg. Morgen een ochtendje met z'n twee en dat is leuk.

En mijn relationeel gebied mbt de rest is wisselend. Ik kan soms zo met 'm lachen enzo. Het is bijna eng. Ik weet ook verder het niet te omschrijven.

I'm happy, though.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 18:19
zeep007
zeep007 is offline
Ik heb hem de hele week moeten verzorgen, hij was zooo ziek! Gelukkig heeft ie nu medicijnen, en gaat het iets beter. Maar ik maakte me zoveel zorgen, en zoveel liefde!
Maar nu we natuurlijk helemaal jeej zijn, gaat iets anders natuurlijk weer klote... Maar ik zou niet weten hoe dat te fiksen. Dat is te complex...

Maar heb zin in feestdagen en veeeeeel vriendje!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 19:12
Rob
Rob is offline
Er is hier sprake van telepathie, ofzo. Wel handig.
En verdomme, ze laat mij steeds giechelen als een Japans schoolmeisje met een overdosis testosteron.
Oud 14-12-2007, 19:41
llell
llell is offline
De moeder van mn beste vriend laat morgen euthanasie plegen. Ik wou dat ik wist hoe ik er mee om moest gaan, of hoe ik m moest troosten. Dit voelt zwaar klote.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 19:51
metallica
metallica is offline
Citaat:
Er is hier sprake van telepathie, ofzo. Wel handig.
En verdomme, ze laat mij steeds giechelen als een Japans schoolmeisje met een overdosis testosteron.
Hehe, jij kan je zoms zo grappig verwoorden
Oud 14-12-2007, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Jezus, Wolter, jij moet nodig een leven zoeken Kom op zeg, al die forumlijstjes
*neemt voor Wolter op*

Jij ook met je 1000+ posts

Edit: of ben je weer bezig met dubbel-sarcastisch wezen?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 20:29
Verwijderd
Citaat:
*neemt voor Wolter op*

1000+ posts maar ik heb nog nooit een forumer gedaan Het een heft het ander wel op, vind ik! (Maar ja, ik post idd te veel in dit topic, zo blijkt En met dit soort gespam wordt het er natuurlijk niet beter op. Nou ja, gelukkig laat ik hele subfora links liggen, dan mag ik wel in een topic spammen. Toch?).
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 22:22
Luna
Luna is offline
ja prima, we gaan wel verder daten geloof ik.
Oud 14-12-2007, 22:30
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
*neemt voor Wolter op*

Dankje.
De hele lijst is hier te downloaden trouwens
Nu kan iedereen zien hoeveel ze hier posten

OT: Bah, ik wil gewoon iemand hebben om tegenaan te kunnen kruipen
Oud 14-12-2007, 23:44
Verwijderd
Waaah hoe kan er nou iemand zo verliefd op me zijn, en het is wederzijds en woot echt wtf maar zo fijn. <333 Hij is vet lief en ik wil m vaker zien en mn repetitie vanavond was stom want daarom moest ik eerder weg uit Diemen. Pssht. Ooooh
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 01:07
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Hij is lief <3
Oud 15-12-2007, 06:58
Marcade
Marcade is offline
Ah gelukkig .. positie .. 159 Marcade 45 posts ... netjes .. Gelukkig niet zo erg als Morgan ..

.. Jezus, Morgan, jij moet nodig een leven zoeken Kom op zeg, 1042 posts .. en je hebt niet eens een vaste relatie

Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Ah gelukkig .. positie .. 159 Marcade 45 posts ... netjes .. Gelukkig niet zo erg als Morgan ..

.. Jezus, Morgan, jij moet nodig een leven zoeken Kom op zeg, 1042 posts .. en je hebt niet eens een vaste relatie

192 ******** 37 posts
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 08:45
stout!
stout! is offline
Nog 3 dagen
En we hebben de laatste dagen zulke mooie gesprekken, we komen echt weer dichter bij elkaar. Het gaat zo goed komen allemaal.
Oud 15-12-2007, 09:09
Verwijderd
Ik sta er niet tussen (niet dat ik nou zo veel post, maar toch, het rijtje gaat tot één post)
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 09:35
WolterB
WolterB is offline
Offtopic:
Citaat:
Ik sta er niet tussen (niet dat ik nou zo veel post, maar toch, het rijtje gaat tot één post)
55 Quis 159

Ik hoop dat dit frustrerende gevoel komt omdat het bijna kerst is
Oud 15-12-2007, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Offtopic:

55 Quis 159

Ik hoop dat dit frustrerende gevoel komt omdat het bijna kerst is
Met control F vond ik niks.
Ja, bijna kerst, tentamen, slecht geslapen. Frustratie alom
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 09:41
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Met control F vond ik niks.
Ja, bijna kerst, tentamen, slecht geslapen. Frustratie alom
Apart, ik wel
Mja, het zal wel aan de tijd van het jaar liggen. Afgelopen maanden heb ik er niet zo erg last van gehad als nu. Misschien omdat ik weet dat mn familie minstens één opmerking maakt over het niet hebben van een vriendin mijn kant op
Oud 15-12-2007, 10:38
Yana
Yana is offline
Ja, uh.. nee.

Ruzies die niet uitgesproken worden en toch "vanzelf overgaan" maar eigenlijk nog steeds niet goed voelen..
Oud 15-12-2007, 10:43
Verwijderd
Citaat:

Daarom juist, als ik een vaste relatie had, was er niet zo veel te vertellen

Edit: en ik heb vanaf het begin gepost. Er zijn heus wel mensen die per topic meer posten dan ik, alleen die zijn nieuw(er) hier

Laatst gewijzigd op 15-12-2007 om 10:58.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 10:44
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen zich daar zo kwaad om maken, ik vind t wel grappig. En je hebt er zelf t meeste last van, lijkt me. (wij iig niet)
Haha nee ik snap het ook niet helemaal, maar ach, maakt me ook niet uit eigenlijk. En ik heb er zelf ook niet zo veel last meer van, ben er aan gewend
Veel plezier straks, over 3 dagen!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 10:46
Verwijderd
Oh, ik sta op nummer 70 ofzo trouwens, valt nog mee

Ja. <3
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 11:01
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ja, uh.. nee.

Ruzies die niet uitgesproken worden en toch "vanzelf overgaan" maar eigenlijk nog steeds niet goed voelen..
Irritant is dat ja...

Goh, wat ben ik gediciplineerd bezig de afgelopen dagen Eens aan mijn taken begonnen, gisteren niet naar dat optreden geweest al kriebelde het wel en me voor de rest redelijk rustig gehouden, want de tranen beginnen een beetje op te raken ofzo. Mooi.
Volgende week jarig en volgens mij gaat t wel tof worden. 's Avonds schaatsen met wat vriendinnen en een vriend die zich gaat verkleden als vriendin 's Middags lekker in de tattooshop hangen voor het begin van mijn sleeve <3 Hmm, ziet er dus goed uit allemaal. Ik ben wel benieuwd hoe het me dinsdag gaat vallen...
Oud 15-12-2007, 11:49
Verwijderd
Ik ga vanavond met het vliegtuig en eindelijk mijn vriendje weer zien na bijna 4 maanden
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 13:29
Mariekje*
Mariekje* is offline
Gisteren het contract ondertekend van mijn nieuwe baan, gelijk fulltime. En ik ben er dan ook echt heel blij mee! Langzaam creeren we wat meer zekerheid voor onszelf. Vriendlief heeft a.s. maandag een sollicitatiegesprek, dus het is even spannend hoe dat uit gaat pakken zo in Rotterdam.

Nog toffer vind ik dat ik steeds meer het contact herstel met oude vrienden en vriendinnen, die ook allemaal hebben toegezegd binnenkort gewoon weer eens langs te komen. Echt tof!

Sjalala... Vanavond een mini-feestje bouwen, en morgen gaan we ook gewoon een gezellig dagje tegemoet. Geluk <3
Oud 15-12-2007, 15:56
Lilium
Lilium is offline
Stomme tentamens, ik wil bij hem zijn.
Oud 15-12-2007, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Gisteren het contract ondertekend van mijn nieuwe baan, gelijk fulltime.
Een fulltime baan en koophuis op je 18e? Zozo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten