Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En nu wil ik m knuffelen maar dat kan niet want hij zit al 36 uur in het ziekenhuis met zijn zwangere zus die het moeilijk heeft en hij reageert niet eens dus het zal wel niet zo goed gaan daar.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik word ramgestoord hier. Krijg ik van een vriendin te horen dat ik 'een punt van discussie' ben in haar relatie. Midden in een ruzie die zij hebben, krijg ik te horen dat 'deze ruzie misschien wel door mij komt.' Letterlijk. En bedankt. En dat ik me 'wel heel belangrijk gedraag.' Ja yuck fou, want meentie zich wel niet. Op het moment dat zij een vriendje heeft, moet iedereen daarvoor wijken, iedereen zal aan de kant moeten omdat zíj op dat moment gelukkig is. En 'OOOOOOoooooooooooooooooooooh, hij is zo leuk lekker lief sexy bla bla' en drie maanden later is het uit. Dan krijg je: 'Ik blijf echt wel een tijdje vrijgezel want ik heb het wel gehad met de jongens want gedoe en bla.' Twee weken later komt ze een jongen tegen. 'OOoooooooooooooooooh, dit heb ik nog nooit gehad, hij is echt wel bijzonder, heel mooi en ik heb me nog nooit zo gevoeld.' Drie maanden gaat het goed en dan: 'Ja, ik heb me daar toch op verkeken.' En dan begint het hele verhaaltje opnieuw. En ik heb dat elke keer maar weer te pikken. Ik moet me maar aanpassen, ik moet snappen dat het deze keer 'écht anders is!'
Gisteravond krege ik te horen dat ze al vaker ruzie over mij hebben gehad. En nu doe ik alsof ik belangrijk ben. En ik ben bot. En onsubtiel. En weetikveelwatnogmeer. Ja hallo, die lul komt op zondagavond even binnenvallen. Hij komt binnenvallen op het enige moment waarop dat ik even mezelf kan zijn, waarop dat ik niet bezig hoef te zijn met assertiviteitsubtiliteitweetikveelteveel, het moment waarop ik dat dus ook niet doe. En dan denkt hij even haar tegen mij te draaien zodat we ruzie krijgen en boos worden en en en en en. En zij laat het weer gebeuren. Ze doet het godverdomme weer. Maar ze 'heeft geen behoefte om dat gesprek nu aan te gaan.' Dus daar heb ik me dan maar weer naar aan te passen. Ze wil pas een gesprek als ze zich erop voor kan bereiden. Ze kan me zo gewoon niet aan. ![]() Dat moest er even uit. Ik weet niët of t hier hoort, mjuh. Het heeft wel met relationeel gebied te maken, dus bij deze besluti ik van wel. Kusje voor de fb's ;x |
![]() |
|
Wij sporen echt voor geen meter. <3
Morgen zie ik haar weer, ben benieuwd. Afgelopen vrijdag vond ik haar ineens een stuk minder interessant. Komt omdat ze zat te klagen, ik vind haar zo veel leuker als ze gewoon gezellig doet.
||
Citaat:
![]() Ot: Super, ik ben verliefd. <3 hele dag in bed, kletsen, trivianten en beetje vrijen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En om maar even ot te blijven: T was erg tof om te merken dat hij me gisteren kon kalmeren, hij bleef redelijk relaxed en reageerde gewoon goed ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Gisteren terug gekomen van een weekje Ameland, en ik heb het echt enorm naar mijn zin gehad samen met vriendlief en de familie.
Achteraf zijn we best blij dat we niet voor animatiewerk richting Ameland zijn vertrokken (zoals eigenlijk de bedoeling was). We konden nu eens lekker doen waar we zelf zin in hadden, en daar hebben we ook uitvoerig gebruik van gemaakt. Wat ik vreselijk lief vond, was dat hij 2 paardjes had gehuurd om samen een bosrit te maken. Stiekem vind ik het meer dan fijn dat we zelfs de liefde voor paarden (en dieren in het algemeen) delen, wat ons ook direct maar op het idee bracht om binnen nu en een paar jaar, te paard een trektocht van een paar weken/maanden te maken. ![]() De afgelopen week heeft me wel aan het denken gezet, het gaat namelijk zo goed met ons dat ik me langzamerhand af begin te vragen wanneer we het eerste ECHTE minpunt aan elkaar gaan ontdekken, maar of dat nou positief is haha. In vorige relaties rende ik bij voorkeur zo hard mogelijk weg, bij de gedachte aan trouwen, kinderen, samen reizen, een huis moeten delen en dus een burgelijk bestaan. Een ver-van-mijn-bed-show, waar ik niets van moest weten en waar ik nog veels te jong voor was. Eerst studeren, en dan zou ik daarna wel zien wat er van zou komen. Maar bij hem, bij hem maakt het me niets uit en begin ik er steeds meer van overtuigd te raken dat de kans vrij groot is dat het tussen ons wel goed komt. ![]() We wonen immers al vanaf het begin samen, reizen vaak samen, hebben samen een huis gekocht, en toen hij mij van de week vroeg "Stel nou dat ik nu - op dit moment - een ring bij me zou hebben, op mijn knieen zou gaan, en je ten huwelijk zou vragen... Wat antwoord je dan?'... toen was ik even stil, moest lachen en betrapte mezelf erop dat ik gewoon 'ja' zou zeggen, en dat het enige wat mij er op dit moment van zou kunnen weerhouden mijn leeftijd en het gebrek aan geld is, om een bruiloft te organiseren zoals wij die zelf graag willen hebben. Gut, ten opzichte van vorige relaties is de gedachte dat ik me nu WEL kan vinden in het idee van 'ooit trouwen', ronduit lachwekkend. Maar het deert me niet, want ik vind hem gewoon vreselijk leuk. ![]() Tijdens het weekje weg is ook mijn neefje van een jaar mee geweest op vakantie, en tegen alle verwachtingen in begint zelfs dat steeds meer te kriebelen. Bij de gedachte aan pleegkinderen of eigen kinderen, kan ik inmiddels alleen nog maar denken 'Mwoah het zou best leuk zijn als we het over 2/3jaar zo goed hebben dat het mogelijk is om...'. Plotseling lijk ik te denken 'Fuck het studentenleven, het is tijd voor actie' maar wat voor nozem zou ik zijn als ik nu mijn studie stop en alleen nog maar ga werken. Goed, liefde blijft een vreemde ziekte ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed
![]() ![]() Maar goed, dit weekend lekker uit eten met mn vriend en ons gezin, en met mn moeder en oma naar Antwerpen (ben benieuwd...) |
![]() |
|
Omg... hij heeft op oudejaarsdag gevraagd of ik bij hem wil blijven wonen. Ik dacht echt even dat het er nooit van zou komen, maar toch
![]() ![]() Moest vreselijk lachen, want we wonen natuurlijk al een tijdje samen. Ik kon me zo voorstellen dat het voor onze ouders best een anticlimax is: 'we hebben iets aan te kondigen!...... We gaan samenwonen!' Wahahaha... dan denken ze: trouwen? Baby? Huh? Samenwonen? Maar dat deden jullie toch al?! ![]() ![]() Maar verder ben ik heel blij! Hij wil ook helemaal het huis anders gaan inrichten en nou ja... ben blij. De timing is perfect, want ik zat de afgelopen weken best een beetje te twijfelen aan ons.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zonder je antwoord doe ik t toch: als je nou aan je relatie twijfelt, is t dan niet ontzettend destructief om alsnog dan nu voor t echie samen te gaan wonen? |
![]() |
||
Citaat:
|
Het gaat zo vreselijk goed met ons. Het was heerlijk om anderhalve week samen te zijn en we vonden het allebei ook niet vervelend ofzo om steeds de ander om je heen te hebben. De feestdagen waren echt leuk zo, bij m'n moeder en broertje eten ook en toen ik met hem naar m'n Opa ging voor kerst (en om hem voor te stellen) moest hij gelijk mee uit eten vrijdag als m'n opa z'n verjaardag viert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik vind Liliths avatar wel goed passen bij mijn nieuwe voornemen: "Nee heb je, liefde kun je krijgen." Afgelopen dagen heb ik wel weer mogen voelen hoeveel ik geef om mensen om me heen. Dat is fijn
![]()
|
Verwijderd
|
Ik zit er even goed doorheen.. in van alles.. en hij is er zo goed voor me. Hij staat voor me klaar, gaat mee in mijn spontane uitspattingen ("Ik wil nu met je uit eten!", "Ik wil nu weg, weg naar het strand, zullen we NU naar het strand?"), luistert iedere keer weer naar me en voert telkens opnieuw hetzelfde gesprek met me omdat ik er zo mee bezig blijf. Zijn bezorgde blikken ontroeren me zo.. Hij leeft mee, geeft me advies en heeft er volledig begrip voor dat mijn hoofd op dit moment even totaal niet staat naar seks, echt.. ik had nooit kunnen dromen dat ik in een relatie ZO mezelf zou kunnen zijn en zoveel kwijt zou kunnen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sinds gisteren heeft mijn niet-vriendje een nichtje. Hij voelt zich bijna de vader geloof ik.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gezeur met 'vriendin' is opgelost. Ik heb er geen zin meer in. Ik heb geen reactie op mijn smsje, ze is zwaar lullig geweest tegen mijn beste vriend (zonder om uitleg te vragen) en vergeet dat ze ook nog andere vrienden heeft. Volgens mij heeft de rest het ook wel zwaar met haar gehad. Ze kan zeggen wat ze wil, maar zoals mijn moeder zegt: 'Laat nu eens karakter zien en hou je grote mond op het moment dat zij erover begint. Anders ben je net zo erg als haar.' En dat ga ik doen! Lekker puh.
![]() En verder issie beetje ziek en vind ik dattie thuis moet blijven, maar dat doettie niet want hij is koppig. Net zoals ik. ![]() |
![]() |
|
Hmm, interessante dag vandaag.
Hoorde vanmiddag op mijn werk van mijn baas dat ZIJ ontslag heeft genomen. Had het ergens wel aan zien komen maar dat maakte het er niet leuker op... Maar goed, ze belde me net op en we hebben 1,5 uur aan de telefoon gezeten en gelukkig lijkt het er niet op dat er een einde gaat komen aan de soort van beginnende vriendschap. Ze heeft me alweer tig keer uitgenodigd om langs te komen en Sharpe te kijken, en ze heeft mn privemail, adres en telnr, dus dat gaat helemaal goedkomen. ![]()
|
Verwijderd
|
Trug. Algemeen blaat en gelukkig nieuwjaar en sterkte voor de mensen die het nodig hebben. Ik ga blijkbaar toch niet uit dus dan maar pitten.
![]() Edit: Oh toch nog wel ahahaha als ik morgen iets stoms heb gedaan dan komt het omdat... ik de neiging heb iets stoms te doen. Lalalaaa. Laatst gewijzigd op 04-01-2008 om 02:03. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn moeder vind dat ik wel weer naar mn oma moet gaan op den duur maar ik zie dat niet zitten, helemaal nadat mn moeder er wel weer is geweest en mn oma me ondankbaar noemde omdat ik geen dankje had gezegd voor de badlakens die ik had gekregen voor mn nieuwe huisje een paar maanden geleden (JAWEL OMA, MAAR 12x DAN MOET JE JE GEHOORAPPARAAT AAN ZETTEN)
|
![]() |
|
|