Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2008, 21:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wtf Spekkie? Wow, dat is onverwacht. Er zullen dus inderdaad wel wolven oid tussen de Ailá stemmers zitten.

Maar, betekent dat dat Ailá echt jager is, we blij moeten zijn met de uitslag en de wolven op haar stemde om gelijkspel (/haar verdacht) te maken, of betekent dat dat Ailá wolf is en de wolven zichzelf probeerden in te dekken?

Hmm, even de eetronde afwachten dan maar.

R.i.p. spekkie iig
Oud 05-01-2008, 22:00
Verwijderd
***ailá***
x-spekkie-x
Lisaaah
Femic
Kazet Nagorra
Stefenootje
drukknoopje

spekkie
Minke
flyaway
twinkebel

Stefenootje
Dark Phoenix
sterrenmeisje
TRA

PixelDansje
crazygirlsacha

dat was het stemlijstje. 13 mensen zeggen dus te hebben gestemd van de 15 die mogen stemmen. we hebben nog 19 spelers over, waarvan 1 leerling-ziener, 1 tovenaar, 1 jager, 1 wolfsbane, 1 verrader, 1 heks, 4 wolven en 9 dorpelingen. hiervan zijn nog 2 mensen geliefden (en één dorpeling was natuurlijk de cupido)

mensen die niet hebben gepost wat ze stemden zijn: pip, pd, flowtje, sherco, topdrop en cgs.

ja, daar kan ik dus helemaal niks mee
Oud 05-01-2008, 22:31
drukknoopje
drukknoopje is offline
WTF, spekkie. Weer een dorpeling. Dit maakt ***ailá*** voor mij wel weer een beetje verdacht...
Wel leuk trouwens dat er nog veel functies in het spel zitten, dat maakt het lekker spannend.

Edit: ook wel vreemd dat CGS op PD stemt, dat was een vrij zinloze stem en ik zou eerder als ik CGS was, gelijkspel proberen te voorkomen. Hmm.
Oud 05-01-2008, 22:50
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
ik had om 2 uur al gestemd vanmiddag, nog voor alle lijstjes en overleg, omdat ik niet wist hoe laat ik weer op de computer kon
Oud 05-01-2008, 23:03
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
WTF, spekkie. Weer een dorpeling. Dit maakt ***ailá*** voor mij wel weer een beetje verdacht...
Hoezo word ik weer een beetje verdacht? Je had toch al op me gestemd? Nu lijkt het alsof je me hiervoor niet verdacht
Oud 05-01-2008, 23:07
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik bedoel, dat je voor de komende ronde ook weer verdacht bent. Al zeg je nog zo hard dat je de jager bent.

@CGS: waarom postte je dat niet even in het topic? Had nuttig kunnen zijn...
Oud 05-01-2008, 23:08
TRA
TRA is offline
Sommige informatie achteraf geven kan ook heel nuttig zijn, voor die persoon.

Ik kijk eerst wat de wolven morgen doen.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 05-01-2008, 23:36
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Sommige informatie achteraf geven kan ook heel nuttig zijn, voor die persoon.

.
Echt waar? Ook als je dood bent? *klapt mond dan direct dicht*

@ drukknoopje: aha, i see
Oud 06-01-2008, 03:10
PixelDansje
PixelDansje is offline
HUh wat raar dat aila er niet uit is. Zelf ben ik zo stom geweest niet te stemmen, ik begon vandaag eerder met werken dan ik dacht, heb 13 uur in bed gelegen( (waarvan 6 klaar wakker voor me uitstarend) en het hebt super zonde dat ik niet genoeg computer om op tij te hebben gestemd.

MAar het zegt wel wat dat ik om 4 uru 's nachts de computer aan zet om de uitslag te bekijken!!

Ik verdenk aila een beetje, omdat het zo gek is dat ze 2 keer de dans ontsprong (zoals net netjes gezegd werd) maar ik vind het verdachter dat spekje wel dood is. Blijkbaar wilden de wolven spekkie redden, daarom stonden er meer 'meetrek pogingen, wolven stemmers' bij aila! Blijkbaar willden de wolven aila dood? (Dat denk ik omdat ik als wolf zou proberen extra stemmers te zetten bij de gene die ik dood wil, zodat iedereen mee gaat).
MAar waarom hebben de wolven dan niet voor aila gekozen, maar voor coolkast? Ik vind het heel raar spel, dat duidt op slimme wolven??
DUs ervaren spelers?
Oud 06-01-2008, 03:34
TopDrop
TopDrop is offline
Ik kan echt geen touw vastknopen aan je verhaal
Oud 06-01-2008, 08:46
Sherco
Sherco is offline
Shit, ik heb echt totaal geen tijd om online te zijn! Ik heb even gekeken wie er dood was, vanavond ga ik alles bijlezen (2 complete pagina's!), ik moet nu weer weg!
Oud 06-01-2008, 08:55
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Zes aila stemmers en drie spekkie stemmers en ik lig eruit Do the math.

Ik vind het wel jammer dat ik eruit lig omdat één persoon riep dat het verdacht was dat ik niet had gestemd en de rest daar gewoon schapig achterna loopt. Nu snap ik dat schapen irritant zijn. Ik had tenminste nog mijn eigen theoriën.
Ik had écht niet gestemd. Ik had die dag een verjaardag en was pas na half 9 thuis en dus te laat om nog mijn stem in te leveren. Bovendien had flyaway die ronde ook niet gestemd, maar daar werd niets van gezegd... (het was toen geldig gelijkspel, namelijk 3-3).

Anyways, ik betreur gewoon de gang van zaken. En omdat ik gisteren naar de Efteling was had ik ook geen tijd om mezelf te verdedigen

Ik zal nu mijn mond houden. Dood he
Oud 06-01-2008, 11:44
flyaway
flyaway is offline
Jammer Ik dacht écht dat je wolf was! Actieve spelers eruit is nooit leuk

***ailá***
x-spekkie-x
Lisaaah
Femic
Kazet Nagorra
Stefenootje
drukknoopje

Spekkie is geen wolf, als alle vier de wolven zich op ailá gericht hebben (lijkt me niet tactisch gezien hoe het blijkbaar kan lopen) dan moeten we de overige vijf gewoon ophangen en dan hebben we gewonnen
Oud 06-01-2008, 13:04
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik kan echt geen touw vastknopen aan je verhaal
Mijn verhaal wrsch?! Het was laat
OT:
Wat ik bedoelde, was;
Dat er 3 of 4 wolven voor aila hebben gestemd, blijkbaar wilden ze graag dat mensen met hun mee liepen (schapen) en daardoor toch aila dood ging ipv spekje!

Spekje was geen wolf, dus dan zou je denken dat ze aila dood wilden. MAar waarom hebben ze dan aila niet opgegeten toen ze de kans hadden?
Ik zou er haast aila om verdenken, maar misschien is dat juist de bedoeling van de wolven.
Oud 06-01-2008, 13:04
crazygirlsacha
dat zou wel heel makkelijk zijn
voor wie gaan we dan als eerst morgen? ik heb nog geen idee, ik laat PD even links liggen op dit moment, dat wil niet zeggen dat ik haar niet meer verdacht vind
Oud 06-01-2008, 13:39
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Edit: ook wel vreemd dat CGS op PD stemt, dat was een vrij zinloze stem en ik zou eerder als ik CGS was, gelijkspel proberen te voorkomen. Hmm.
Citaat:
ik had om 2 uur al gestemd vanmiddag, nog voor alle lijstjes en overleg, omdat ik niet wist hoe laat ik weer op de computer kon
Citaat:
@ CGS: waarom postte je dat niet even in het topic? Had nuttig kunnen zijn...
Nu ik dit lees bedenk ik me ineens dat het idd raar gedrag is. Niet uit zelfbescherming, maar vooral omdat ze stemt zonder mensen te proberen overtuigen van haar mening!

Bovendien komt ze er pas laat mee dat ze gestemd heeft en post ze sowieso weinig nuttigs.
IK vind het een beetje verrader gedrag
Oud 06-01-2008, 13:41
crazygirlsacha
Citaat:
Nu ik dit lees bedenk ik me ineens dat het idd raar gedrag is. Niet uit zelfbescherming, maar vooral omdat ze stemt zonder mensen te proberen overtuigen van haar mening!

Bovendien komt ze er pas laat mee dat ze gestemd heeft en post ze sowieso weinig nuttigs.
IK vind het een beetje verrader gedrag
dat zeg je alleen maar omdat ik JOU vedacht vind...

edit: omdat ik anders weer te veel ruimte gebruik

Citaat:
Ik leg in mijn post duidelijk uit dat ik er andere redenen voor heb dan dat je mij verdenkt!

je meldt jouw stem niet (verrader) je overtuigt nmiemand van jouw mening en stapt meteen van jouw mening af, zonder ook maar één goede reden te geven! Allemaal verrader trekjes, sterker nog trekjes van een onervaren verrader!!
onervaren, ja verrader, nee..
ik ben van jou "afgestapt" net, omdat ik vond dat alia ook wel een punt had.. jezus wat moet ik me hier steeds verantwoorden zeg.. jullie begrijpen me ook steeds verkeerd..

ik kan beter niks zeggen. elke keer als ik iets zeg ben ik metteen verdacht

Laatst gewijzigd op 06-01-2008 om 13:48.
Oud 06-01-2008, 13:44
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
dat zeg je alleen maar omdat ik JOU vedacht vind...
Ik leg in mijn post duidelijk uit dat ik er andere redenen voor heb dan dat je mij verdenkt!

je meldt jouw stem niet (verrader) je overtuigt nmiemand van jouw mening en stapt meteen van jouw mening af, zonder ook maar één goede reden te geven! Allemaal verrader trekjes, sterker nog trekjes van een onervaren verrader!!
Oud 06-01-2008, 13:48
drukknoopje
drukknoopje is offline
Eindelijk iemand die het met me eens is wat betreft CGS. Eerst is ze heel stil, tot er wat van gezegd wordt, dan gaat ze opeens posten, en nu dit weer... Mijn lijstje is nog steeds hezelfde; CGS om wat hierboven gezegd wordt en ***ailá*** omdat ze gewoon raar doet en het zo duidelijk laten merken van een functie die je zou hebben, blijft apart. Ze is de jager, of ze kan gewoon keigoed liegen. Ik blijf het raar vinden.
Oud 06-01-2008, 17:46
Sherco
Sherco is offline
Zo, eindelijk alles bijgelezen. Nu baal ik er zeker van dat ik gisteren geen tijd had, de intrige en theorieen vliegen je om de oren!
Hm, er vanuit gaande dat iedereen die zei dat hij iets zou stemmen daadwerkelijk gestemd heeft hebben we nu dus 5 verdachten in het ***aila*** stemrijtje. Ik vind het vreemd dat ***alia*** haar jager-zijn zo open en bloot op tafel gooit en zelfs vraagt wie ze af moet schieten, maar aangezien ze voor het eerst meespeelt heeft ze misschien niet door dat ze zichzelf zo doelwit maakt voor de wolven. In elk geval vind ik diegenen die op haar "gestemd" hebben even verdachter.
Stefanootje is imho het minst verdacht, aangezien zij op een gegeven moment zelfs zei "maak me maar dood, ik vind er niks aan", dat lijkt me niet iets wat een wolf zegt, zo je mede-wolven in de steek laten...
Mijn stem gaat dus waarschijnlijk naar een van de overlige ***aila*** stemmers, in afwachting van wat de wolfjes doen...
Oud 06-01-2008, 17:48
Verwijderd
"maak me maar dood" heb ik nooit gezegd hoor!
Oud 06-01-2008, 18:02
Verwijderd
Spekkie dood?
De kans is dus vrij groot dat er wolven in het aila-stemlijstje zitten, maar wat natuurlijk ook goed kan is dat de verrader en heks bijv. op Spekkie gestemd hebben, zonder dat te zeggen, om gelijkspel uit te lokken en om de aila-stemmers verdacht te maken...
Ik heb nu echt geen flauw benul meer van wie wolf moet zijn...
Mijn gevoel gaat zo langzaam aan ook een beetje uit naar aila, maar dan klopt mijn 'veel wolven in het rijtje van aila'-theorie niet meer. Want waarom zouden de wolven gaan 'stemmen' op een medewolf en zo een hoop schaapjes meenemen voor die medewolf?
Oud 06-01-2008, 18:06
Verwijderd
CGS heeft overigens ook mijn aandacht getrokken met de nutteloze stem op Pixeldansje en haar verwijten richting PD die niet altijd even goed kloppen...
Verder was ze eerst totaal niet actief, toen er iets van gezegd werd ineens wel, maar ze blijft in mijn ogen weinig nuttige informatie posten.
Oud 06-01-2008, 18:08
Verwijderd
Ik vind Pixeldansje ook een beetje verdacht. Ze probeert hard anderen verdacht te maken met nogal onsamenhangende verhalen.
Oud 06-01-2008, 18:10
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
"maak me maar dood" heb ik nooit gezegd hoor!
Citaat:
Ook goed. Ik vind er niet zoveel aan.
Daarbij pleit mijn argument je een beetje "vrij" van het wolf-zijn, ik zou er niet zo verontwaardigd op reageren
Oud 06-01-2008, 19:09
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Als je niet bluft en inderdaad jager bent, schiet dan spekkie maar dood. Ik vind het toch wel enigszins verdacht dat ze er opeens mee kwam dat ze niet gestemd had.
Jij was het, die als eerste mijn naam noemde
En dat flyaway niet had gestemd vond je niet verdacht? Alleen maar omdat ik het gezegd had? Ik moet voortaan blijkbaar niets meer zeggen...

...waar ik graag ook wat over wil zeggen. Actieve spelers die theorieën posten, gaan er snel uit, omdat ze zichzelf zo ook verdacht kunnen maken (zo van "ja jij maakt anderen verdacht dus ben je zelf verdacht"). Waardoor mensen dus niet zo snel meer theorieën gaan posten. Zo zonde.
[Op Admin doen we ook wel eens een weerwolfspel, en dan valt het vaak stil, omdat niemand wat durft te posten, omdat diegene die wél posten er snel uitliggen.]

Nou ja, dat wilde ik even kwijt.
*gaat weer dood liggen*
Oud 06-01-2008, 19:11
Verwijderd
Citaat:
En dat flyaway niet had gestemd vond je niet verdacht? Alleen maar omdat ik het gezegd had? Ik moet voortaan blijkbaar niets meer zeggen...
Tja, dat was ook verdacht, maar de manier waarop jij het bracht maakte het ook wat verdachter. Maar goed, ik heb mezelf hierdoor toch verdacht gemaakt, dus ik zal er ook wel weer snel uitliggen.

Ik denk trouwens dat de wolven inderdaad bij de aila-stemmers te vinden zijn, ook al sta ik daar zelf bij. Maar goed, ik verwacht toch niet het nog lang vol te houden.
Oud 06-01-2008, 19:17
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:

...waar ik graag ook wat over wil zeggen. Actieve spelers die theorieën posten, gaan er snel uit, omdat ze zichzelf zo ook verdacht kunnen maken (zo van "ja jij maakt anderen verdacht dus ben je zelf verdacht"). Waardoor mensen dus niet zo snel meer theorieën gaan posten. Zo zonde.
[Op Admin doen we ook wel eens een weerwolfspel, en dan valt het vaak stil, omdat niemand wat durft te posten, omdat diegene die wél posten er snel uitliggen.]

Nou ja, dat wilde ik even kwijt.
*gaat weer dood liggen*
ja nou, lekker saai hoor. Dat doet Kazet nu ook. Ik had net wel gezegd dat ik ook mn mond zou houden volgend spel, maar daar kom ik op terug. Anders is het echt saai. Als ik dit spel ook mn mond had gehouden zou het nu wss morsdood zijn omdat ze mij niet gingen verdenken
Oud 06-01-2008, 20:25
Spelleider
Spelleider is offline
In de buurt van New York City, 1955
‘Verdomme’ vloekte Twinkebel. ‘Spekkie is dood, en ze heeft geen schot gelost.’ Sacha draaide zich boos om naar TRA. ‘Waarom hebben jullie die moffen eigenlijk aangevallen, terwijl jullie overduidelijk in de minderheid waren?’ ‘Wat had ik dan moeten doen?’ verdedigde TRA zich. ‘Moeten toestaan dat ze de kapitein zonder slag of stoot meenamen?’ ‘Ze hebben Sherco nu ook meegenomen!’ brieste Sacha ‘Als je niks had gedaan, had Spekkie nog geleefd!’ Sacha trok het gebeuren erg aan, omdat Spekkie een vriendin van haar was geweest. ‘En nou ophouden met deze onzin!’ brulde Topdrop. De sigaar viel uit zijn mond. ‘Gedane zaken nemen geen keer. Spekkie is dood en daar is niks meer aan te doen. We hebben nog steeds een missie te volbrengen. Nagorra, weten jullie nog?’ ‘En de kapitein dan?’ zei Lisa. ‘We moeten haar redden’ ‘Nagorra is belangrijker’ zei Topdrop. ‘Daar zou kapitein Sherco het zelf ook mee eens zijn. Maar die moffen zullen haar vast naar hun hoofdkwartier gebracht hebben, dus ik verwacht ze daar beide aan te treffen’ ‘Mits ze nog leeft’ mompelde Twinkebel. ‘Natuurlijk leeft ze nog!’ zei Topdrop. ‘Als de moffen haar dood wilden, dan hadden ze dat al meteen gedaan. Ik wil niks meer van dit soort negativiteit horen!’ ‘Sorry sergeant’ zei Twinkebel terwijl hij naar de grond keek. ‘Ik wil niet negatief doen of zo’ viel Sacha in de rede. ‘Maar we hebben nog een probleem. Spekkie was onze vrijgeleide om New York in te komen. Alleen zij sprak Duits. Zij moest ons langs de patrouilles loodsen.’ Topdrop vloekte. Daar had hij even niet aan gedacht. ‘Ik kan ook een beetje Duits’ zei TRA ‘Ich bin ein Berliner’ zei hij in gebroken Duits. ‘Ich habe von das alles nicht gewüsst’ ‘Ja hou maar op’ zei Sacha chagrijnig. ‘Daar trapt natuurlijk niemand in.’ ‘Ik heb een idee’ zei Twinkebel bibberig. ‘We zouden de ventilatieschachten van de metrolijnen kunnen gebruiken.’ Topdrop liet het even tot zich doordringen en begon toen te grijnzen. ‘Natuurlijk!’ riep hij triomfantelijk ‘dikke kans dat die niet bewaakt worden. Goed idee Twinkebel!’

Duits hoofdkwartier, Washington, 1955
‘Heil Hitler!’ werd er geroepen. Sharführer PixelDansje draaide zich om. Er stond een vrouwelijke soldaat in de deuropening. ‘Ah, Minke’ zei ze toen ze de soldaat herkende. ‘Ik had begrepen dat jij een gevangene voor me had?’ Minke knikte en wees naar het hoopje mens dat twee andere soldaten meedroegen. ‘Een Amerikaanse kapitein, maar behalve haar naam, rang en serienummer wilde ze niks zeggen’ PixelDansje likte haar lippen af. Ze verheugde zich op wat er ging komen. ‘Bind haar vast op dat rek daar’ beval ze. ‘Ik zorg er wel voor dat ze gaat praten.’ Ze streelde de zilveren doodskop die op haar zweep zat. Toen Sherco vastgebonden zat, liet PixelDansje haar zweep knallen. Er verscheen een rode striem op Sherco’s rug. PixelDansje gaf de arme Sherco nog drie zweepslagen. ‘Geef antwoord!’ brulde ze. ‘Ehmm Sharführer’ begon Minke voorzichtig. ‘Hoe kan ze antwoord geven als u nog niks gevraagd heeft?’ ‘Owja’ zei PixelDansje. ‘Helemaal vergeten.’ Dat had ze nou altijd. Vragenstellen vond PixelDansje het saaiste onderdeel van een ondervraging. Ze vond het toebrengen van pijn veel bevredigender, vooral als het slachtoffer er niet van genoot. Als het slachtoffer extreem veel pijn leed, dan kwam PixelDansje soms zelfs wel eens klaar. Ze hoopte dat ze nu weer zou klaarkomen, als ze Sherco met de elektroden had bewerkt. Maar eerst moest ze haar vragen stellen. Ze zuchtte. ‘Minke, stel jij de vragen maar.’ Minke sloeg Sherco in haar gezicht. ‘Wat is jullie missie? Ben je alleen of zijn er ook nog anderen?’ Sherco antwoordde niet. Daar had PixelDansje op gehoopt. ‘Aan de kant!’ brulde ze vol lust. Minke sprong opzij terwijl PixelDansje de elektroden op het rek aansloot. Sherco begon te gillen van de pijn toen er vele honderden volts door haar lichaam gierden. PixelDansje hield de elektroden zo’n tien seconden op het rek en trok ze toen terug. Sherco hijgde en er kwam rook van rek af. Minke herhaalde de vragen, maar voordat Sherco ook maar kon reageren, had Pixel de elektroden alweer op het hek geplaatst. Sherco gilde nogmaals en haar lichaam begon te schokken. ‘Niet te snel!’ waarschuwde Minke. ‘Ze heeft nog geen antwoord gegeven! Bovendien bestaat nu de kans dat ze erin blijft!’ Maar PixelDansje was helemaal niet bezig met vragen en antwoorden. Ze wilde alleen maar pijn veroorzaken. Haar ogen stonden vol lust toen ze Sherco zag schreeuwen. ‘Hou op!’ riep Minke. ‘Als je haar langer dan een minuut aan één stuk elektrocuteert, dan is de kans groot dat haar hart stopt! Hauptobersturmbahnführer Nagorra wil haar levend!’ PixelDansje begon genoeg te krijgen van Minke. Wie dacht ze wel niet dat ze was, haar een beetje de les lezen. Ze trok de elektroden terug. Toen draaide ze aan de knop van het martelapparaat en verdubbelde ze het voltage. ‘Denk niet dat je mij de les kan lezen, soldaat Minke’ zei ze met koude ogen. Toen drukte ze de elektroden tegen Minke’s lichaam aan. Minke gilde en sloeg tegen de grond. PixelDansje bleef de elektroden tegen haar flanken gedrukt houden. Minke begon te schokken en te roken, terwijl Pixel hijgde en kreunde van genot. Pas na twintig minuten liet Pixel de elektroden los. Minke’s lichaam was geheel verkoold. PixelDansje zat hijgend van genot op de grond. ‘Nu moet ik eerst een schoon slipje aandoen’ dacht ze bij zichzelf. ‘Ik ben nog nooit zo lekker klaargekomen.’

1) Pippeloen
2) PixelDansje
3) Flowtje
4) Femic
5) Daboman (ziener)
6) Kazet Nagorra
7) Minke (leerlingziener)
8) Lisaaah
9) Sherco
10) TRA
11) TopDrop
12) twinkebel
13) x-spekkie-x (dorpeling)
14) crazygirlsacha
15) Stefenootje
16) Coolkast (dorpeling)
17) Racing Dutch (dorpeling)
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix
20) ***ailá***
21) Flyaway
22) drukknoopje

Opgehangen
Opgegeten

De wolven heb het blijkbaar gemunt op de zieners. De dorpelingen hebben tot morgenavond 20.30u de tijd om wraak te nemen.
Oud 06-01-2008, 20:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Omg, nee Minke eruit en nog leerlingziener ook
Oud 06-01-2008, 20:26
Verwijderd
Oud 06-01-2008, 20:27
twinkebel
twinkebel is offline
omg.
Oud 06-01-2008, 20:28
Daboman
Daboman is offline
Die rotwolven hebben teveel geluk
Oud 06-01-2008, 20:29
Verwijderd
Hmm, Minke was ziener en zegt:

Citaat:
CGS heeft overigens ook mijn aandacht getrokken
Ik denk dat we onze volgende verdachte hebben.
Oud 06-01-2008, 20:31
Verwijderd
Minke. De wolven zijn te goed!

En OMG @ het verhaal. Wat een seks weer.
Oud 06-01-2008, 20:34
Daboman
Daboman is offline
Nee. Ze hebben teveel geluk imo

Magoed, ik kruip weer terug m'n graf in.
Oud 06-01-2008, 20:36
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ow fuck, de leerlingziener. Wat een gruwelijke dood!
Dus, CGS it is?!? Nog even wat meer posts van Minke lezen.
Oud 06-01-2008, 21:00
Femic
Femic is offline
Citaat:
Dat is echt onzin, want ik ben áltijd actief en post theorieën en zeg open en bloot wie ik verdacht vind, heb ook (in andere spellen) meer dan eens andere mensen meegekregen voor mijn verdachten en ik hou het altijd lang uit. Uiteindelijk word ik ergens halverwege of tegen het einde opgegeten.

Ik ben nu als eerste geneigd om voor CGS te gaan, omdat Minke haar verdacht maakte (maar kan ook simpelweg een vermoeden zijn, dat ze nog geen tijd had om haar functie op te vragen).
En verder speelt ze als een onervaren wolf. Ik weet nog dat ik de eerste keer wolf was en toen heel erg probeerde om in de gunst te vallen bij de andere spelers, dus als iemand zei dat ik opvallend speelde, dan ging ik het tegenovergestelde doen (wat zij nu doet met wel/niet veel posten).
Aan de andere kant moet er natuurlijk bijna wel een wolf tussen de ailá stemmers hebben gezeten, maar ik zou dan niet zo goed weten wie. Lisaaah of drukknoopje misschien. Even over nadenken nog.

Of ik ailá nog verdacht vind, ben ik nog niet helemaal over uit. Ik denk het wel eigenlijk. Ik kan me voorstellen dat heks en/of verrader haar ass hebben gered door stiekem op spekkie te gaan stemmen. Verder ontsnapt ze twee keer bij gelijkspel, da's ook best wel toevallig..

Nou, na een nachtje slapen morgen maar eens kijken wie ik het verdachtst vind.

Edit: oh ik zie net de MM ailá vrijsprak, zei dat ze haar niet verdacht vond. Op zich zou het wel logisch zijn als ze ailá's functie had opgevraagd, omdat ailá door best veel mensen verdacht werd. Dus dat pleit wel vóór ailá's onschuld..
Oud 06-01-2008, 21:11
crazygirlsacha
godver minke... kut! en ik baal dat minke mij verdacht vond, want nu gaan jullie allemaal achter haar aan terwijl dat helemaal nergens op slaat

ik heb niet op aila gestemd, en heb ook niet gezegd dat ik dat deed, ik geef toe dat dat iets wolfs heeft, maar ik stond niet in dat rijtje.. we gingen nu toch mensen uit dat rijtje wegstemmen??

ik voel een dikke "i told you so" aankomen voor morgen

maar minke zei ook:

Citaat:
Mijn gevoel gaat zo langzaam aan ook een beetje uit naar aila, maar dan klopt mijn 'veel wolven in het rijtje van aila'-theorie niet meer. Want waarom zouden de wolven gaan 'stemmen' op een medewolf en zo een hoop schaapjes meenemen voor die medewolf?
Oud 06-01-2008, 21:26
Femic
Femic is offline
Ja, maar ook daarmee zegt ze niet echt dat ze ailá verdacht vond ofzo, sterker nog, ze geeft er direct achteraan een reden waarom ailá géén wolf zou zijn. En met die eerdere opmerking erbij, vind ik ailá eigenlijk niet meer verdacht, met dank aan Minke.

CGS is op zich mijn eerste naam nu, maar ben nog niet heel erg overtuigd. Miss dat ik wel gewoon op één van de ailástemmers stem, morgen nog even wat meer lezen.

Heb de laatste 2 verhalen ook nog niet gelezen trouwens. Ga ik straks nog doen!
Oud 06-01-2008, 22:43
Verwijderd
Hm Not good. Had het ook niet verwacht ofzo. Minke heeft niet erg veel gezegd, alleen wat over CGS.
Oud 07-01-2008, 00:07
Verwijderd
hoe kunnen ze nou zo veel geluk hebben?
minke's posts leveren ook niet echt veel meer op. het lijkt er inderdaad op dat ze nog niet echt concrete verdachten had. ze noemt aila en csg, maar niet erg overtuigend. en ik denk eigenlijk wel dat aila de waarheid sprak toen ze zei dat ze de jager was. over cgs ben ik nog niet uit... pfff.. ik weet het ook even niet meer.
Oud 07-01-2008, 00:30
PixelDansje
PixelDansje is offline
jzs
eerst de ziener nu de leerlingziener, dit is bovengemiddel veel geluk of een bijzonder geliefden koppel, maar ik weet nog niet wat dat zou kunnen zijn.
Citaat:
Ja, maar ook daarmee zegt ze niet echt dat ze ailá verdacht vond ofzo, sterker nog, ze geeft er direct achteraan een reden waarom ailá géén wolf zou zijn. En met die eerdere opmerking erbij, vind ik ailá eigenlijk niet meer verdacht, met dank aan Minke.
Ik vind het verdacht dat jij aila op een vage manier vrijspreekt!! (geliefden of wolven?)

Citaat:
minke's posts leveren ook niet echt veel meer op. het lijkt er inderdaad op dat ze nog niet echt concrete verdachten had. ze noemt aila en csg, maar niet erg overtuigend. en ik denk eigenlijk wel dat aila de waarheid sprak toen ze zei dat ze de jager was. over cgs ben ik nog niet uit... pfff.. ik weet het ook even niet meer.
Maar het zou ook heel raar zijn als minke heel duidelijk zou posten wie ze verdenkt, als ik minke was zou ik voorzichtig beginnen mensen te verdneken en daarn duidelijker te zeggen dat ik ze heel verdacht vindt.
Het zou me niets verbazen als ze aila of cgs heeft opgevraagd!!
Oud 07-01-2008, 06:51
flyaway
flyaway is offline
Jemig, dit is niet leuk meer
En wat mij betreft: cgs it is
Oud 07-01-2008, 09:20
Femic
Femic is offline
Citaat:
Ik vind het verdacht dat jij aila op een vage manier vrijspreekt!! (geliefden of wolven?)
Lieve PD, mag ik je er even op wijzen dat ik in de tweede en derde ronde steeds één van de eersten was die (overtuigd) op ailá stemde. Maar vergissingen maken is menselijk en ik ben ook zeker bereid die toe te geven. Verder zet Minke best wel expliciet twijfel bij ailá's verdachtzijn, terwijl heel veel mensen ailá verdacht vonden. Kan me goed voorstellen dat ze ailá functie heeft opgevraagd en bleek dat ze jager was (of gewone dorpeling). Er is niks verdachts aan dat ik de hints van de ziener volg, dat is gewoon verstandig. Verraadster.
Oud 07-01-2008, 10:08
Sherco
Sherco is offline
Jeez, wat hebben die wolven een geluk!
Ik hoop dat Minkes opmerking over CGS een hint was; mijn stem gaat naar haar, en daarna moeten we wel echt de ***aila*** stemmers van de ronde ervoor aanpakken.
Hoeveel rondes heeft Minke trouwens info kunnen opvragen; heeft ze 1 of 2 spelers kunnen bekijken?
Oud 07-01-2008, 10:31
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Dat is echt onzin, want ik ben áltijd actief en post theorieën en zeg open en bloot wie ik verdacht vind, heb ook (in andere spellen) meer dan eens andere mensen meegekregen voor mijn verdachten en ik hou het altijd lang uit. Uiteindelijk word ik ergens halverwege of tegen het einde opgegeten.
Dat heb ik ook altijd. Maar de vorige keer kon ik niks posten omdat ik geen internet had, en toen bleef ik als allerlaatste over.

Ik volg Minke, heb CGS al heel snel verdacht gevonden en blijf daar bij. Hopelijk hebben we gelijk.
Oud 07-01-2008, 10:48
Femic
Femic is offline
Citaat:
Jeez, wat hebben die wolven een geluk!
Ik hoop dat Minkes opmerking over CGS een hint was; mijn stem gaat naar haar, en daarna moeten we wel echt de ***aila*** stemmers van de ronde ervoor aanpakken.
Hoeveel rondes heeft Minke trouwens info kunnen opvragen; heeft ze 1 of 2 spelers kunnen bekijken?
Twee, maar de laatste heeft ze niks meer mee kunnen doen, omdat ze zelf opgegeten werd. Ik denk dat ze de eerste keer ailá heeft opgevraagd en blijf er dan ook bij dat die iig geen wolf is. Haar verdenking van CGS was niet echt overtuigend en kwam ook niet direct na de eerste keer dat ze een functie had opgevraagd, ik denk dat ze zo ver dus niet is gekomen. Daarom vind ik CGS niet verdachter dan andere spelers. Maar wel omdat ik vind dat ze raar speelt (als onervaren wolf, zoals ik eerder al aankaartte). Vooralsnog is het CGS wat mij betreft, maar ik ben het met drukknoopje eens dat er sowieso wel 1 wolf tussen de ailá stemmers moet zitten, wie dat dan is, is nog even de vraag..
Oud 07-01-2008, 11:42
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goed, ik heb niet heel lang de tijd, maar ik ga toch even overal op reageren.

Citaat:
ik heb niet op aila gestemd, en heb ook niet gezegd dat ik dat deed, ik geef toe dat dat iets wolfs heeft, maar ik stond niet in dat rijtje.. we gingen nu toch mensen uit dat rijtje wegstemmen??
We stemmen op mensen die we verdacht vinden.

Citaat:
De kans is vrij groot dat ze ten minste een van de twee namen daadwerkelijk opgevraagd heeft (want verdere namen heeft ze geloof ik niet genoemd).

Citaat:
jzs
eerst de ziener nu de leerlingziener, dit is bovengemiddel veel geluk of een bijzonder geliefden koppel, maar ik weet nog niet wat dat zou kunnen zijn.
Wat voor koppel kun jij bedenken dat ze de ziener en leerlingziener kunnen vinden?

Citaat:
Lieve PD, mag ik je er even op wijzen dat ik in de tweede en derde ronde steeds één van de eersten was die (overtuigd) op ailá stemde. Maar vergissingen maken is menselijk en ik ben ook zeker bereid die toe te geven. Verder zet Minke best wel expliciet twijfel bij ailá's verdachtzijn, terwijl heel veel mensen ailá verdacht vonden. Kan me goed voorstellen dat ze ailá functie heeft opgevraagd en bleek dat ze jager was (of gewone dorpeling). Er is niks verdachts aan dat ik de hints van de ziener volg, dat is gewoon verstandig. Verraadster.
Er is voor mijn gevoel alleen wel explicieter gezegd dat CGS verdacht is dan dat Ailá onschuldig is, maar misschien is dat een interpretatiefout van mij.

Verder ga ik zelf voor CGS. Ze doet raar, was eerst heel stil en ineens niet meer toen er wat van gezegd werd, postte iets over dat ze een leuke functie had en verder heeft Minke haar naam ook genoemd, wat voor mij een extra reden is haar te verdenken. Dus CGS it is.
Oud 07-01-2008, 11:44
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
*knip, want hier ga ik verder niet op in* Er is niks verdachts aan dat ik de hints van de ziener volg, dat is gewoon verstandig. Verraadster.
Lieve lieve femic (slijm) ik vind het niet verdacht dat je de hints van de ziener op volgt. Want dat wil ik ook doen, maar ik ben het niet eens met jouw interpretatie van minkes post.

Sowieso vind ik het raar dat aila 2 keer 'de dans ontspringt' zoals gezegd is. Ze was al 4 rondes verdacht, maar nu ineens niet meer, at vind ik jraar want de ziener verdenkt haar ook.

Citaat:
Twee, maar de laatste heeft ze niks meer mee kunnen doen, omdat ze zelf opgegeten werd. Ik denk dat ze de eerste keer ailá heeft opgevraagd en blijf er dan ook bij dat die iig geen wolf is. Haar verdenking van CGS was niet echt overtuigend en kwam ook niet direct na de eerste keer dat ze een functie had opgevraagd, ik denk dat ze zo ver dus niet is gekomen. Daarom vind ik CGS niet verdachter dan andere spelers. Maar wel omdat ik vind dat ze raar speelt (als onervaren wolf, zoals ik eerder al aankaartte). Vooralsnog is het CGS wat mij betreft, maar ik ben het met drukknoopje eens dat er sowieso wel 1 wolf tussen de ailá stemmers moet zitten, wie dat dan is, is nog even de vraag..
Toch ga ik voor cgs omdat ik denk dat ze verrader is en mijn stem op haar meer invloed zal gaan hebben dan mijn stem op aila, aangezien veel mensen niet meer op aila willen stemmen.

Ik ga nu op Sacha stemmen, want ik moet over 10 minuten weg en ben wrsch niet vroeg genoeg wer achter de computer.

Regels voor berichten