Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bovendien komt ze er pas laat mee dat ze gestemd heeft en post ze sowieso weinig nuttigs. IK vind het een beetje verrader gedrag ![]()
|||
Citaat:
edit: omdat ik anders weer te veel ruimte gebruik ![]() Citaat:
ik ben van jou "afgestapt" net, omdat ik vond dat alia ook wel een punt had.. jezus wat moet ik me hier steeds verantwoorden zeg.. jullie begrijpen me ook steeds verkeerd.. ik kan beter niks zeggen. elke keer als ik iets zeg ben ik metteen verdacht ![]() Laatst gewijzigd op 06-01-2008 om 13:48. |
![]() |
||
Citaat:
je meldt jouw stem niet (verrader) je overtuigt nmiemand van jouw mening en stapt meteen van jouw mening af, zonder ook maar één goede reden te geven! Allemaal verrader trekjes, sterker nog trekjes van een onervaren verrader!!
|
Eindelijk iemand die het met me eens is wat betreft CGS. Eerst is ze heel stil, tot er wat van gezegd wordt, dan gaat ze opeens posten, en nu dit weer... Mijn lijstje is nog steeds hezelfde; CGS om wat hierboven gezegd wordt en ***ailá*** omdat ze gewoon raar doet en het zo duidelijk laten merken van een functie die je zou hebben, blijft apart. Ze is de jager, of ze kan gewoon keigoed liegen. Ik blijf het raar vinden.
|
Zo, eindelijk alles bijgelezen. Nu baal ik er zeker van dat ik gisteren geen tijd had, de intrige en theorieen vliegen je om de oren!
Hm, er vanuit gaande dat iedereen die zei dat hij iets zou stemmen daadwerkelijk gestemd heeft hebben we nu dus 5 verdachten in het ***aila*** stemrijtje. Ik vind het vreemd dat ***alia*** haar jager-zijn zo open en bloot op tafel gooit en zelfs vraagt wie ze af moet schieten, maar aangezien ze voor het eerst meespeelt heeft ze misschien niet door dat ze zichzelf zo doelwit maakt voor de wolven. In elk geval vind ik diegenen die op haar "gestemd" hebben even verdachter. Stefanootje is imho het minst verdacht, aangezien zij op een gegeven moment zelfs zei "maak me maar dood, ik vind er niks aan", dat lijkt me niet iets wat een wolf zegt, zo je mede-wolven in de steek laten... Mijn stem gaat dus waarschijnlijk naar een van de overlige ***aila*** stemmers, in afwachting van wat de wolfjes doen...
|
Verwijderd
|
![]() De kans is dus vrij groot dat er wolven in het aila-stemlijstje zitten, maar wat natuurlijk ook goed kan is dat de verrader en heks bijv. op Spekkie gestemd hebben, zonder dat te zeggen, om gelijkspel uit te lokken en om de aila-stemmers verdacht te maken... Ik heb nu echt geen flauw benul meer van wie wolf moet zijn... Mijn gevoel gaat zo langzaam aan ook een beetje uit naar aila, maar dan klopt mijn 'veel wolven in het rijtje van aila'-theorie niet meer. Want waarom zouden de wolven gaan 'stemmen' op een medewolf en zo een hoop schaapjes meenemen voor die medewolf? |
![]() |
|
Verwijderd
|
CGS heeft overigens ook mijn aandacht getrokken met de nutteloze stem op Pixeldansje en haar verwijten richting PD die niet altijd even goed kloppen...
Verder was ze eerst totaal niet actief, toen er iets van gezegd werd ineens wel, maar ze blijft in mijn ogen weinig nuttige informatie posten. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En dat flyaway niet had gestemd vond je niet verdacht? Alleen maar omdat ik het gezegd had? Ik moet voortaan blijkbaar niets meer zeggen... ...waar ik graag ook wat over wil zeggen. Actieve spelers die theorieën posten, gaan er snel uit, omdat ze zichzelf zo ook verdacht kunnen maken (zo van "ja jij maakt anderen verdacht dus ben je zelf verdacht"). Waardoor mensen dus niet zo snel meer theorieën gaan posten. Zo zonde. [Op Admin doen we ook wel eens een weerwolfspel, en dan valt het vaak stil, omdat niemand wat durft te posten, omdat diegene die wél posten er snel uitliggen.] Nou ja, dat wilde ik even kwijt. *gaat weer dood liggen* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk trouwens dat de wolven inderdaad bij de aila-stemmers te vinden zijn, ook al sta ik daar zelf bij. Maar goed, ik verwacht toch niet het nog lang vol te houden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
In de buurt van New York City, 1955
‘Verdomme’ vloekte Twinkebel. ‘Spekkie is dood, en ze heeft geen schot gelost.’ Sacha draaide zich boos om naar TRA. ‘Waarom hebben jullie die moffen eigenlijk aangevallen, terwijl jullie overduidelijk in de minderheid waren?’ ‘Wat had ik dan moeten doen?’ verdedigde TRA zich. ‘Moeten toestaan dat ze de kapitein zonder slag of stoot meenamen?’ ‘Ze hebben Sherco nu ook meegenomen!’ brieste Sacha ‘Als je niks had gedaan, had Spekkie nog geleefd!’ Sacha trok het gebeuren erg aan, omdat Spekkie een vriendin van haar was geweest. ‘En nou ophouden met deze onzin!’ brulde Topdrop. De sigaar viel uit zijn mond. ‘Gedane zaken nemen geen keer. Spekkie is dood en daar is niks meer aan te doen. We hebben nog steeds een missie te volbrengen. Nagorra, weten jullie nog?’ ‘En de kapitein dan?’ zei Lisa. ‘We moeten haar redden’ ‘Nagorra is belangrijker’ zei Topdrop. ‘Daar zou kapitein Sherco het zelf ook mee eens zijn. Maar die moffen zullen haar vast naar hun hoofdkwartier gebracht hebben, dus ik verwacht ze daar beide aan te treffen’ ‘Mits ze nog leeft’ mompelde Twinkebel. ‘Natuurlijk leeft ze nog!’ zei Topdrop. ‘Als de moffen haar dood wilden, dan hadden ze dat al meteen gedaan. Ik wil niks meer van dit soort negativiteit horen!’ ‘Sorry sergeant’ zei Twinkebel terwijl hij naar de grond keek. ‘Ik wil niet negatief doen of zo’ viel Sacha in de rede. ‘Maar we hebben nog een probleem. Spekkie was onze vrijgeleide om New York in te komen. Alleen zij sprak Duits. Zij moest ons langs de patrouilles loodsen.’ Topdrop vloekte. Daar had hij even niet aan gedacht. ‘Ik kan ook een beetje Duits’ zei TRA ‘Ich bin ein Berliner’ zei hij in gebroken Duits. ‘Ich habe von das alles nicht gewüsst’ ‘Ja hou maar op’ zei Sacha chagrijnig. ‘Daar trapt natuurlijk niemand in.’ ‘Ik heb een idee’ zei Twinkebel bibberig. ‘We zouden de ventilatieschachten van de metrolijnen kunnen gebruiken.’ Topdrop liet het even tot zich doordringen en begon toen te grijnzen. ‘Natuurlijk!’ riep hij triomfantelijk ‘dikke kans dat die niet bewaakt worden. Goed idee Twinkebel!’ Duits hoofdkwartier, Washington, 1955 ‘Heil Hitler!’ werd er geroepen. Sharführer PixelDansje draaide zich om. Er stond een vrouwelijke soldaat in de deuropening. ‘Ah, Minke’ zei ze toen ze de soldaat herkende. ‘Ik had begrepen dat jij een gevangene voor me had?’ Minke knikte en wees naar het hoopje mens dat twee andere soldaten meedroegen. ‘Een Amerikaanse kapitein, maar behalve haar naam, rang en serienummer wilde ze niks zeggen’ PixelDansje likte haar lippen af. Ze verheugde zich op wat er ging komen. ‘Bind haar vast op dat rek daar’ beval ze. ‘Ik zorg er wel voor dat ze gaat praten.’ Ze streelde de zilveren doodskop die op haar zweep zat. Toen Sherco vastgebonden zat, liet PixelDansje haar zweep knallen. Er verscheen een rode striem op Sherco’s rug. PixelDansje gaf de arme Sherco nog drie zweepslagen. ‘Geef antwoord!’ brulde ze. ‘Ehmm Sharführer’ begon Minke voorzichtig. ‘Hoe kan ze antwoord geven als u nog niks gevraagd heeft?’ ‘Owja’ zei PixelDansje. ‘Helemaal vergeten.’ Dat had ze nou altijd. Vragenstellen vond PixelDansje het saaiste onderdeel van een ondervraging. Ze vond het toebrengen van pijn veel bevredigender, vooral als het slachtoffer er niet van genoot. Als het slachtoffer extreem veel pijn leed, dan kwam PixelDansje soms zelfs wel eens klaar. Ze hoopte dat ze nu weer zou klaarkomen, als ze Sherco met de elektroden had bewerkt. Maar eerst moest ze haar vragen stellen. Ze zuchtte. ‘Minke, stel jij de vragen maar.’ Minke sloeg Sherco in haar gezicht. ‘Wat is jullie missie? Ben je alleen of zijn er ook nog anderen?’ Sherco antwoordde niet. Daar had PixelDansje op gehoopt. ‘Aan de kant!’ brulde ze vol lust. Minke sprong opzij terwijl PixelDansje de elektroden op het rek aansloot. Sherco begon te gillen van de pijn toen er vele honderden volts door haar lichaam gierden. PixelDansje hield de elektroden zo’n tien seconden op het rek en trok ze toen terug. Sherco hijgde en er kwam rook van rek af. Minke herhaalde de vragen, maar voordat Sherco ook maar kon reageren, had Pixel de elektroden alweer op het hek geplaatst. Sherco gilde nogmaals en haar lichaam begon te schokken. ‘Niet te snel!’ waarschuwde Minke. ‘Ze heeft nog geen antwoord gegeven! Bovendien bestaat nu de kans dat ze erin blijft!’ Maar PixelDansje was helemaal niet bezig met vragen en antwoorden. Ze wilde alleen maar pijn veroorzaken. Haar ogen stonden vol lust toen ze Sherco zag schreeuwen. ‘Hou op!’ riep Minke. ‘Als je haar langer dan een minuut aan één stuk elektrocuteert, dan is de kans groot dat haar hart stopt! Hauptobersturmbahnführer Nagorra wil haar levend!’ PixelDansje begon genoeg te krijgen van Minke. Wie dacht ze wel niet dat ze was, haar een beetje de les lezen. Ze trok de elektroden terug. Toen draaide ze aan de knop van het martelapparaat en verdubbelde ze het voltage. ‘Denk niet dat je mij de les kan lezen, soldaat Minke’ zei ze met koude ogen. Toen drukte ze de elektroden tegen Minke’s lichaam aan. Minke gilde en sloeg tegen de grond. PixelDansje bleef de elektroden tegen haar flanken gedrukt houden. Minke begon te schokken en te roken, terwijl Pixel hijgde en kreunde van genot. Pas na twintig minuten liet Pixel de elektroden los. Minke’s lichaam was geheel verkoold. PixelDansje zat hijgend van genot op de grond. ‘Nu moet ik eerst een schoon slipje aandoen’ dacht ze bij zichzelf. ‘Ik ben nog nooit zo lekker klaargekomen.’ 1) Pippeloen 2) PixelDansje 3) Flowtje 4) Femic 5) Daboman (ziener) 6) Kazet Nagorra 7) Minke (leerlingziener) 8) Lisaaah 9) Sherco 10) TRA 11) TopDrop 12) twinkebel 13) x-spekkie-x (dorpeling) 14) crazygirlsacha 15) Stefenootje 16) Coolkast (dorpeling) 17) Racing Dutch (dorpeling) 18) sterrenmeisje 19) Dark Phoenix 20) ***ailá*** 21) Flyaway 22) drukknoopje Opgehangen Opgegeten De wolven heb het blijkbaar gemunt op de zieners. De dorpelingen hebben tot morgenavond 20.30u de tijd om wraak te nemen.
||
Citaat:
Ik ben nu als eerste geneigd om voor CGS te gaan, omdat Minke haar verdacht maakte (maar kan ook simpelweg een vermoeden zijn, dat ze nog geen tijd had om haar functie op te vragen). En verder speelt ze als een onervaren wolf. Ik weet nog dat ik de eerste keer wolf was en toen heel erg probeerde om in de gunst te vallen bij de andere spelers, dus als iemand zei dat ik opvallend speelde, dan ging ik het tegenovergestelde doen (wat zij nu doet met wel/niet veel posten). Aan de andere kant moet er natuurlijk bijna wel een wolf tussen de ailá stemmers hebben gezeten, maar ik zou dan niet zo goed weten wie. Lisaaah of drukknoopje misschien. Even over nadenken nog. Of ik ailá nog verdacht vind, ben ik nog niet helemaal over uit. Ik denk het wel eigenlijk. Ik kan me voorstellen dat heks en/of verrader haar ass hebben gered door stiekem op spekkie te gaan stemmen. Verder ontsnapt ze twee keer bij gelijkspel, da's ook best wel toevallig.. Nou, na een nachtje slapen morgen maar eens kijken wie ik het verdachtst vind. Edit: oh ik zie net de MM ailá vrijsprak, zei dat ze haar niet verdacht vond. Op zich zou het wel logisch zijn als ze ailá's functie had opgevraagd, omdat ailá door best veel mensen verdacht werd. Dus dat pleit wel vóór ailá's onschuld..
||
godver minke... kut! en ik baal dat minke mij verdacht vond, want nu gaan jullie allemaal achter haar aan terwijl dat helemaal nergens op slaat
![]() ik heb niet op aila gestemd, en heb ook niet gezegd dat ik dat deed, ik geef toe dat dat iets wolfs heeft, maar ik stond niet in dat rijtje.. we gingen nu toch mensen uit dat rijtje wegstemmen?? ik voel een dikke "i told you so" aankomen voor morgen maar minke zei ook: Citaat:
|
![]() |
|
Ja, maar ook daarmee zegt ze niet echt dat ze ailá verdacht vond ofzo, sterker nog, ze geeft er direct achteraan een reden waarom ailá géén wolf zou zijn. En met die eerdere opmerking erbij, vind ik ailá eigenlijk niet meer verdacht, met dank aan Minke.
CGS is op zich mijn eerste naam nu, maar ben nog niet heel erg overtuigd. Miss dat ik wel gewoon op één van de ailástemmers stem, morgen nog even wat meer lezen. Heb de laatste 2 verhalen ook nog niet gelezen trouwens. ![]()
|
Verwijderd
|
hoe kunnen ze nou zo veel geluk hebben?
![]() minke's posts leveren ook niet echt veel meer op. het lijkt er inderdaad op dat ze nog niet echt concrete verdachten had. ze noemt aila en csg, maar niet erg overtuigend. en ik denk eigenlijk wel dat aila de waarheid sprak toen ze zei dat ze de jager was. over cgs ben ik nog niet uit... pfff.. ik weet het ook even niet meer. |
![]() |
|||
jzs
eerst de ziener nu de leerlingziener, dit is bovengemiddel veel geluk of een bijzonder geliefden koppel, maar ik weet nog niet wat dat zou kunnen zijn. Citaat:
Citaat:
Het zou me niets verbazen als ze aila of cgs heeft opgevraagd!!
||
Citaat:
|
Jeez, wat hebben die wolven een geluk!
Ik hoop dat Minkes opmerking over CGS een hint was; mijn stem gaat naar haar, en daarna moeten we wel echt de ***aila*** stemmers van de ronde ervoor aanpakken. Hoeveel rondes heeft Minke trouwens info kunnen opvragen; heeft ze 1 of 2 spelers kunnen bekijken?
||
Citaat:
![]() Ik volg Minke, heb CGS al heel snel verdacht gevonden en blijf daar bij. Hopelijk hebben we gelijk.
||
Citaat:
![]()
|||||
Goed, ik heb niet heel lang de tijd, maar ik ga toch even overal op reageren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Verder ga ik zelf voor CGS. Ze doet raar, was eerst heel stil en ineens niet meer toen er wat van gezegd werd, postte iets over dat ze een leuke functie had en verder heeft Minke haar naam ook genoemd, wat voor mij een extra reden is haar te verdenken. Dus CGS it is.
|||
Citaat:
Sowieso vind ik het raar dat aila 2 keer 'de dans ontspringt' zoals gezegd is. Ze was al 4 rondes verdacht, maar nu ineens niet meer, at vind ik jraar want de ziener verdenkt haar ook. Citaat:
Ik ga nu op Sacha stemmen, want ik moet over 10 minuten weg en ben wrsch niet vroeg genoeg wer achter de computer.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
De Kantine |
Het weerwolfspel #43 deel 2 Verwijderd | 500 | 21-01-2008 10:18 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #6 hi | 227 | 19-09-2004 13:22 |