Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat ik eerst moet komen voordat ik recht van spreken heb lijkt mij ook onzin, de vrij verre locaties zijn immers een van de hoofdredenen. Ik moet er wel echt een hele dag voor vrij maken en kan niet even tussendoor langskomen, of een halve dag. Wat het nog eens extra lastig maakt. Ook zou ik het niet als een meet op het forum zetten als het de bedoeling is gewoon de mensen die je al kent te ontmoeten, spreek dan via pm/mail/telefoon af, dan heb je geen last van andere figuren als ik. ![]() Maar goed, ik zal het gewoon nog een keer zeggen: Een forummeet is natuurlijk alleen maar een leuke forummeet als het voor forummers die willen ook een beetje redelijk is. En ik geef dus duidelijk te kennen wel te willen, maar dan wel op een beetje normale plaats die ook voor mij als een beetje redelijk ervaren kan worden. ![]() Ik heb dit trouwens ook cherry springs gepmt, dus ik hoop niet dat zij het mij kwalijk neemt als ik het hier ongeveer in dezelfde bewoordingen ook nog een keer neerzet, en dan hou ik er echt over op. Maar denk er maar gewoon eens over na. ![]() |
![]() |
|
Ik vind dat Gauloises best een punt heeft. Het lijkt me best interessant om het ideale punt te bepalen aan de hand van de herkomstlocatie van een aantal mensen (de mensen die vaak komen en de potentiele meeters zoals Gauloises).
![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
|
Ik vind het eerlijk genoeg als er een locatie genoemd wordt en als veel mensen het er mee eens zijn, en dan daar gemeet wordt. Gauloises, je mag van mij best een stad noemen en een datum, en dan kijken hoe het allemaal uitkomt. Maar ik vrees dat het totaal geen nut heeft om daarna nog een betoog te houden over waarom het ook wel eens ergens anders kan. Helaas.
||
Citaat:
![]() @gauloises: In het weekend en een vrije doordeweekse dag ben ik bereid ver te reizen. En wat cherry springs zegt. Doe een voorstel. Wie weet valt het goed. Noem gewoon iets, iets niet willen levert ook niets op.
|||
Citaat:
![]() Maar ook prima ![]() ![]() Iets met een gegeven paard enzo ![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ook al heb je tien mensen in Den Helder wonen en één in Maastricht, dan zal je alsnog op Alkmaar of iets dergelijks uitkomen.
|
![]() |
|
Rotterdam Centraal is momenteel wel een ideaal meetingpunt.
![]() Als ik jullie was zou ik gewoon voor de AH to Go afspreken op het 'pleintje' bij de reizigerstunnel, je kan het niet missen èn je staat niemand in de weg èn het is een soort van overdekt.
|
![]() |
|
Schiedam-meet![/u]
Waar: Rotterdam station, de AH to Go op het 'pleintje' bij de reizigerstunnel Wanneer: vrijdag 18 januari. Hoe laat? Nog niet bekend Contactpersoon: Wie biedt zich aan?
||
Citaat:
![]() ![]() Alkmaar is wel leuk trouwens. oww en 18 januari weet ik niet zeker of ik kan... zeker als het Rotterdam is want ik moet eerst werken die dag. Als iemand zijn mobiel nummer naar me wil pm'en (iemand die zeker weet dat ie komt) kan ik miss. even bellen? ik heb wel OV-kaart dus dat is t probleem niet. xxx
||
Citaat:
Ligt aan hoe laat het is, maar wellicht dat ik prémeet met Minke, aangezien ik toch vanuit Brabant die kant op moet. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Schiedam-meet!
Waar: Rotterdam station, de AH to Go op het 'pleintje' bij de reizigerstunnel Wanneer: vrijdag 18 januari. Hoe laat? Nog niet bekend Contactpersoon: Wie biedt zich aan?
ik kom misschien. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Schiedam-meet!
Waar: Rotterdam station, de AH to Go op het 'pleintje' bij de reizigerstunnel Wanneer: vrijdag 18 januari. Hoe laat? Nog niet bekend Contactpersoon: Wie biedt zich aan? Komen: (vrij zeker wel) Cherry springs! Lucky Luciano Daboman (komt waarschijnlijk pas laat in de middag) MadameMinke ... Komen misschien: Ecnelis Martino87 sterrenmeisje Dark Phoenix PixelDansje TopDrop Missy Pippeloen Gauloises Komen niet: Rubykuby Lisaaah ... |
![]() |
|
Ik vind dat sterrenmeisje niet zo bang moet zijn, want ik kom ook meteen uit school en wel meer mensen. Ik geloof niet dat iemand eerst nog snel thuis gaat douchen om indruk te maken op dat internet-tuig!
Ik weet niet hoe laat mensen willen pre-meeten ofzo, ik kan denk ik pas om half 5 komen, want ik ben na het 7e uur uit.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het topic van de dubbele DK-meet Verwijderd | 500 | 04-07-2010 19:22 | |
De Kantine |
Oldskool DK-meet met pietsaai en wat niet al #785 Verwijderd | 502 | 29-12-2009 00:18 | |
De Kantine |
DK-Meet #5 Cherry Springs | 500 | 07-08-2007 21:09 | |
De Kantine |
DK-meet #4 TopDrop | 500 | 27-06-2007 20:35 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
De Kantine |
Met wie van de kantine heb je wel is Sex gehad of Gezoent ? of bijna iets?f Verwijderd | 123 | 12-05-2002 18:25 |