Advertentie | |
|
![]() |
|
TopDrop wil eten wat we al gaan bestellen, dus dat is prima
![]() Gaat Bob the Bear écht mee? Want ik moet reserveren voor een aantal personen. Met DP erbij is dat 13, zonder Missy is dat 12, met BtB is dat weer 13... kortom, zal ik voor 15 man reserveren? Natuurlijk mag je er om half 8 nog bijschuiven missy ![]() Ik reserveer alleen om 18.00u, dus om half 8 zitten we waarschijnlijk aan het toetje ![]() Of we moeten beslissen pas om half 8 te gaan eten... maar ik weet niet of iedereen het dan nog naar huis redt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb gereserveerd voor 16 personen, vrijdag 29 februari, om 19.00u, bij Cafe de V.
Voor het hoofdgerecht kan men kiezen uit de volgende gerechten: Saté De V (kip) met frites, salade en kroepoek €9.75 Noorse zalm met pommes gratin, gesmoorde savoie kool en saffraan saus €13.50 Quiche van wortel met creme fraiche & salade €9.75 In pittig ketjap gemarineerde spareribs met frites & salade €13.25 Dagelijks wisselende dagschotel €7.50 Wil men ook nog een voor of nagerecht? Zo ja, dan zullen daar ook drie/vier gerechten uit gekozen moeten worden ![]() Voorgerechten Paprika-courgette soep €4.00 Franse uiensoep gegratineerd met oude kaas €4.00 Mosterdsoep met roggebrood en katenspel €4.00 Zeeduivel medaillons gerold in bacon, met kriel, bosui en tomatencompote €7.50/11.50 Salade van witlof met rauwe zalm en lauwwarme terriyaki saus €8.00 Thaise salade met Granny Smith appel en in knoflook gebakken gamba's €8.75 Gekonfijte fazant in bladerdeeg met cranberry creme fraiche €7.50 Salade dun gesneden ossenhaas met knoflook vinaigrette en gecarameliseerde sesam €7.50 Carpaccio van run met kappertjes, pijnboompitjes en truffelmayonaise €8.00 Salade van gerookte Rib-eye met Cabrales en rood fruit dressing €9.50 Gegratineerd taartje van tomaat, Parmezaanse kaas en rucola met creme fraiche €6.00 Rode Bieten salade met "chimay" kaas, zwarte olijven, basilicum en appelstroop €6.25 Sandwich van groenten kletskoppen met noten, gebrande paprika en Pomodori chutney €7.00 Salade warme geitenkaas met vijgen en Ganda ham, (ook vegetarisch) €8.50 Nagerechten Brusselse wafel met warme kersen en slagroom €5.00 Warme chocolade brownie met sinaasappel compote €5.25 Tarte- tatin van peer met kaneel ijs €5.25 Trifle van mandarijnenroom, witte chocolade en speculaaskruim €5.75 Dame blanche €6.00 Apfelstrudel met boerenjongens ijs €6.50 Sorbet ijs "de V" €6.50 Kaasplankje van Franse kazen €7.75
|
DK-meet 8!
Waar: Delft treinstation Wanneer: 29 februari om 16.45 Cafe de V, 19.00u Wie wel Lucky Luciano Minke *eet mee* PixelDansje TopDrop Cherry Springs *eet mee* Missy Martino *eet mee* x-spekkie-x *eet mee* Daboman (arriveert 17:08u) Fantome *eet mee* Rob *eet mee* Pip *eet mee* Dark Phoenix *eet mee* Wie misschien Soija TRA ***ailá*** Lisa jongen1986 (als: dan waarschijnlijk 18:00+) Sperzieboon Wie niet Balance Mosquito
|
Aangezien ik met afstuderen begonnen ben, weet ik meer over werktijden enzo. Ik begin 's ochtends lekker vroeg, dus kan dan gewoon mee-eten. Of ik kom, is nog de vraag, maar de kans is vrij groot.
Qua eten maakt het mij weinig uit. De laatste tijd lijk ik behoorlijk allergisch aan het worden voor spareribs en varkensstaart, dus dat liever niet, hoe goddelijk lekker het ook kan zijn ![]() DK-meet 8! Waar: Delft treinstation Wanneer: 29 februari om 16.45 Cafe de V, 19.00u Wie wel Lucky Luciano Minke *eet mee* PixelDansje TopDrop Cherry Springs *eet mee* Missy Martino *eet mee* x-spekkie-x *eet mee* Daboman (arriveert 17:08u) Fantome *eet mee* Rob *eet mee* Pip *eet mee* Dark Phoenix *eet mee* Wie misschien Soija TRA ***ailá*** Lisa jongen1986 *eet dan mee* Sperzieboon Wie niet Balance Mosquito |
![]() |
|
Waar: Delft treinstation
Wanneer: 29 februari om 16.45 Cafe de V, 19.00u Wie wel Lucky Luciano Minke *eet mee* PixelDansje TopDrop Cherry Springs *eet mee* Missy Martino *eet mee* x-spekkie-x *eet mee* Daboman (arriveert 17:08u) Fantome *eet mee* Rob *eet mee* Pip *eet mee* Dark Phoenix *eet mee* Sperzieboon *eet mee* Wie misschien Soija TRA ***ailá*** Lisa jongen1986 *eet dan mee* Wie niet Balance Mosquito
||||
Citaat:
![]() Waar moet je vandaan komen? Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje vreemd dat je die 4 gerechten moet opgeven als je met een groep reserveert. Als ze 5 reserveringen voor 2 personen hebben, gaan ze die dan ook vragen om twee dagen vooraf de voorkeuren door te geven?
||
Citaat:
![]() en het is cappuccino. dubbel p dubbel c ![]()
||
Citaat:
![]() In een cafe komen mensen na elkaar binnen en kunnen ze ook na elkaar het gerecht klaarmaken. Met grote groepen gaat dat dus niet, en dus moet je kiezen om het zo snel mogelijk te laten verlopen. Zowel voor jou, als voor de andere klanten die er ook zitten en/of binnenkomen ![]()
|||
Citaat:
Er zijn uiteindelijk vijf gerechten uitgekomen, die je op de avond zelf kunt bestellen. Je hoeft dus nu geen verdere keuze te maken ![]() Citaat:
|
'Dagelijks wisselende dagschotel'
Dat 'dagelijks wisselend' is nogal overbodig in de titel he. Als ie niet dagelijks zou wisselen, dan zou het geen dagschotel zijn.
||
Citaat:
![]() Overigens is deze post niet boeiend van mij. Ik wou alleen even posten, want mijn vorige post hier was mijn 1000ste post! yay. Nu moet ik haas wel komen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het topic van de dubbele DK-meet Verwijderd | 500 | 04-07-2010 19:22 | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
De Kantine |
DK meet #18 x-spekkie-x | 500 | 04-03-2008 22:13 | |
De Kantine |
DK-meet #8 Verwijderd | 500 | 06-10-2007 01:36 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |