Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2008, 16:39
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteravond/nacht kwam er nog volk langs dus tot 6 uujr vanmorgen met zn drieen nog zitten zuipen en smoken en Stephen Lynch tjekken. Vanmiddag stond er een maat op de stoep en hebben we een beetje zitten gamen, nu heb ik net Prey uitgespeeld wat nog best een vermakelijk spelleke was en ga ik Worms maar eens downloaden op mn xbox360 om eens old school wormpjes te killen.
Oud 15-02-2008, 17:04
Verwijderd
Vakantie jaaaah
Gevierd door te chillen in de zon in het park met m'n allochtonen, nu host ik de rest van de week een Chinees hier dus dolle pret. En voor morgen heb ik twee feestjes maar ik ga naar geeneen en daar baal ik wel van maar het kan even niet echt anders.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 18:03
Verwijderd
Ik ging vandaag naar een werkgroep en toen naar een andere werkgroep en toen naar iemand om wat computeronderdelen op te halen. Dat was heel spannend, want voor zijn huis gebeurde een ongeluk, dus konden we de ramptoeristen uithangen. Daarna heb ik mijn nieuwe pc grotendeels in elkaar gezet, waardoor ik me heel 1337 voelde, maar nu ben ik net thuis en toen bleek dat een van m'n opdrachten niet is goedgekeurd door de kankerhoer van een docente die afgelopen week nog zei dat m'n onderwerp goed was. Nu krijg ik daar geen cursuspunten voor en dat boeit heel weinig, want nu kan ik er nog 90 halen en ik heb er 60 nodig, maar alsnog, kan ze niet even doodgaan ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 18:09
vilein
vilein is offline
Na miljard te weinig slaap ging ik naar Rotterdam en ik word nooit echt vrolijk van Rotterdam. Toen een opdracht gemaakt en terug naar huis gegaan en terwijl ik toen naar de tram liep heb ik gevoetbald met schoffies, wat cool was want ze noemden me mevrouw en zeiden sorry. Nu ben ik thuis en er staat een bakje kattenvoer buiten omdat een van onze poezen is weggelopen. Het was ook nog een de liefste en ik vrees het ergste. Nu even eten zoeken en dan naar mn mama in nmgn.
Oud 15-02-2008, 20:08
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
mijn vriendje komt elk moment langs en ik heb kaarsjes aangestoken en een wijntje tevoorschijn gehaald (L) en we gaan lost kijken. prima day-after-valentine besteding.
Oud 15-02-2008, 23:49
Electriq
Electriq is offline
Ik heb net mn kamertje helemaal leeggeruimd, zit me in de woonkamer helemaal scheel te vervelen. En nu ik een berichtje krijg van mn vriend die dus WEL/ook op die backfire releaseparty is, ben ik helemaal chagrijnig en zielig en alleen. Lekker zeiken, morgen echt verhuizen als mn vader in hemelsnaam maar een karretje weet te regelen, 's avonds feestje in Amsterdam en daarna naar Maastricht

Laatst gewijzigd op 16-02-2008 om 14:07.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 01:18
Verwijderd
naar school geweest en dat was wel okeee, was redelijk vroeg uit. toen met charlott en nog twee mates van school na school gechilled en dat was wel relaxed alleen het was fucking koud, tenminste die kk wind nja toen gingen we uiteindelijk toch maar naar de trein richting huis en zijn we opgesplitst, naar charlott gegaan en daar gegeten en tv gekeken en jonko gerookt en dat was de bomba. daarna nog stad in geweest en dat was ook nice (L). morgen word denk ik rustig dagje en zondag in rotterdam logeren woowowow.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 09:27
HenkMul
HenkMul is offline
Je praat net als Joran, TheFragile.
Oud 16-02-2008, 10:23
Verwijderd
hoor jij mij praten? , weirdo.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 10:36
Broeder
Broeder is offline
Ik stond een tijd in een rij naast een bord vol taalfouten en dat maakte me erg nerveus. Gelukkig heb ik nu wel mijn felbegeerde wortels.
Oud 16-02-2008, 10:41
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
hoor jij mij praten? , weirdo.
Wat een geouwehoer met dat sneaky geëdit. Praten, schrijven... taal is taal.
Oud 16-02-2008, 10:44
Verwijderd
het is een forum, wat kan het mij schelen wat jullie van mijn taalgebruik HIER vinden. zoek een leven en ga ergens anders iemand zijn taalgebruik op een forum afkraken, mij heb je er niet mee hoor, HenkMul.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 10:48
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
het is een forum, wat kan het mij schelen wat jullie van mijn taalgebruik HIER vinden. zoek een leven en ga ergens anders iemand zijn taalgebruik op een forum afkraken, mij heb je er niet mee hoor, HenkMul.
Die aloude redenering van de scheiding tussen 'het echte' en het virtuele leven (een forum) snijdt toch allang geen hout meer in deze tijd, TheFragile. .
Oud 16-02-2008, 10:50
Verwijderd
Okay, heel erg bedankt deze opheldering, forumgenie.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 10:53
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 10:54
Cesar
Cesar is offline
Vrede aub
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 10:54
Verwijderd
(L).
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 12:02
botulismf
botulismf is offline
Gisteren gaan eten bij de band van mijn broeder en de drummer kookt altijd spaghetti bolognese of nasi met saté maar nu had hij voor een keer een Indische schotel met kip en broccoli en champignons en paprika en een flinke pittigheid en dat was echt een van de lekkerste dingen die ik ooit gegeten heb.

Daarna naar een dubstepfeestje in de Backstage waar drie mensen bleken te zijn en na een hoop zullen we nou niet zullen we nou wel zullen we nou niet zijn we toch maar naar binnen gegaan en was het ook een geslaagde avond. Ik heb voor het eerst in lange tijd getafelvoetbald en traditiegewijs met moya de verschillen gezocht tussen naakte mannen. En ook nog even gedanst, chill met een lege dansvloer.

Nu ga ik mezelf even fatsoeneren en de viezigheid van me afspoelen en mijn neus poederen en daarna wat ritselende en rammelende geluiden opnemen voor een stop-motionfilmpje van de vriendin van mijn broer, moet vandaag af zijn want ze gaat hem insturen voor een wedstrijd. En straks wil ik ook nog naar buiten want het is weer fascinerend zonnig.
Oud 16-02-2008, 12:03
Verwijderd
lolz.
eh gister piercing laten zetten, toen gaan werken, daarna naar de tikibar geweest en vervolgens naar de off corso waar dr lectroluv draaide en dat was wel tof, maar na een tijdje deden mn voeten het niet meer en volgens mij zitten mijn schoenen vol glas (welke discotheek serveert nou in glaswerk, eieren) maar dat zien we wel. en nou ben ik aan t bijkomen en ga ik zo naar de markt en vanavond naar dord want yaay ik mag weer benchen bij ijshockey
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 12:04
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik werd wakker, ging eten en genoot daarna van bovenstaand gesprek. nu ga ik mijn huiswerk maken en morgen doe ik precies hetzelfde dus ik heb nu al zin in de rest van mijn weekend.
Oud 16-02-2008, 12:05
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
wedstrijd. En straks wil ik ook nog naar buiten want het is weer fascinerend zonnig.

het is wel maar twee graden en waterkoud, dus ik zou het niet aandurven.
Oud 16-02-2008, 13:25
woezel
woezel is offline
ik ben net wakker, gisteren ging ik uit tot 8 en nu hebik een gigantische kater
Oud 16-02-2008, 13:40
vilein
vilein is offline
Ik heb super goed uitgeslapen en raar gedroomd over onder andere een paar paarden dus het was wel ok. Nu ga ik koffie drinken bij een vriend en dan vanavond met mn ouders naar de film en dan poolen.
Oud 16-02-2008, 14:58
kuik
kuik is offline
ooooh mn ouders hebben besloten om toch nog een weekje op wintersport te gaan dus nu ga ik over een week op wintersport! yay snowboarden! het enige wat ik nog even moet fixen is keuze-onderwijs, maar dat lukt wel hopelijk. w00h00! nu maar eens studeren, want dinsdag heb ik bonuspuntentoets.
Oud 16-02-2008, 15:50
Metal
Metal is offline
Citaat:
Je praat net als Joran, TheFragile.
There is a little bit of Joran in every single one of Us.
Oud 16-02-2008, 16:28
Drez
Drez is offline
Ik ging met een vriendinnetje winkelen en ijsjes eten en mee een hamster kopen. Nu luister ik oude cds van toen ik 16 was ha. Mooi zelfgebrande cds met een wat rare samenstelling van muziek maar ach. Straks koken & daarna naar een vriend.
Oud 16-02-2008, 16:38
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Mijn dag begon met het gezoem van vijandelijke UFO's. Ik deed mijn ogen moeizaam open en ik zag wazig een alien door mijn kamer zoemen. Nadat ik tot rust bekomen was, kwam ik erachter dat het slechts om een vijandelijke hommel ging die door mijn verdedigingswerken was gekomen (blijkbaar was er iemand vergeten het raam te sluiten). Tot mijn grote schrik was deze hommel dusdanig groot, dat ik naar mijn armor en zwaard dook om ten strijde te gaan. De hommel zeg dit en zoemde als den donder richting het raam. Echter hing er een gordijn en botste deze tegen het gordijn! 'Hahahaha...nu ben je van mij!', zei ik. En ik stormde op de hommel af, ik pakte ondertussen een glas en ik kon hem gevangen nemen. Na de ondervraging (met GESTAPO-manieren) bleek dat de hommel verdwaald was. Ik had de hommel vrijgelaten, en kon weer rustig verder slapen.

Amen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 16:41
botulismf
botulismf is offline
Waar koop je die shit?
Oud 16-02-2008, 16:51
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
wow ik heb net mijn record kleurstalen verven en mengen verbeterd
Oud 16-02-2008, 16:56
botulismf
botulismf is offline
Oh dat vind ik echt zo'n rotwerk he.
Oud 16-02-2008, 17:00
Lynne
Lynne is offline
Vandaag naar de stad geweest met m'n moeder, wat practische dingen geregeld en gehaald enzo en allebei ook nog wat leuke nieuwe kleren en boeken gekocht.
Oud 16-02-2008, 17:18
idontcare
idontcare is offline
gewerkt van 8 tot 17 en nu ben ik dood en zit ik met mn laptop op schoot, maar ik moet me aankleden, maar ik wil niet opstaan dilemma
Oud 16-02-2008, 17:20
Cesar
Cesar is offline
Niet echt veel gedaan. Grote schoonmaak gehad. Boodschappen gedaan. Ik wou nog wat doorlezen in het vondelpark, maar het was te koud. Nieuwe Groove Armada cd gekocht die ik nu luister. Mooi
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 17:31
asjdfl
asjdfl is offline
ik ben mijn haar aan het strippen van alle kleur zodat het firecrotchrood wordt
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 18:07
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Oh dat vind ik echt zo'n rotwerk he.
als je eerst gewoon effe de fondkleur analyseert heb je het in feite zo gedaan. was er voor 6 kleuren keer 6 tinten een uurtje mee bezig.
Oud 16-02-2008, 19:42
ragdoll
ragdoll is offline
HUH er zijn hier ineens heel veel nieuwe mensen of heeft iedereen een nickchange ik ben danig in de war hierdoor hmm. gisteren was er een huisfeestje waar ik niet zoveel meer van weet zoals dat gaat op huisfeestjes vanwege grote hoeveelheden bier wijn en wodka maar de plaatjes zullen wel weer confronterend zijn. als mijn fototoestel niet gejat is althans want ik heb geen idee waar het is gebleven dus misschien kom ik mezelf binnenkort wel tegen op youtube hahahah. yes. nu heb ik een kater. en een ander kapsel, het is weer donker en ik heb een rechte pony en ik vind het best hotz
Oud 16-02-2008, 20:54
Verwijderd
Gisteren moest ik werken,daarna ging ik uit en daarna zijn we nog met een groep naar iemands huis geweest. Aldaar hebben we gepokerd en gesnest. Toen was het 11 uur en werd het tijd om naar bed te gaan.
Vandaag heb ik me verslapen voor HRSTA in Nijmegen en daar baal ik enorm van, ik ga mijn verdriet zo maar verdrinken in Amsterdam.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 03:13
Verwijderd
ik kom net terug van HRSTA en ik kan gelukkig doodgaan nu, de zanger liep voor het concert door de zaal aan iedereen te vragen welke nummers ze wilden horen en vanzelfsprekend had ik ook mijn verzoekjes ingediend welke allemaal gespeeld werden (L). Het concert zelf werd pas na 3 toegiften afgesloten en alles was wonderschoon. Nu ga ik slapen

Laatst gewijzigd op 17-02-2008 om 10:42. Reden: typo
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 03:15
Verwijderd
En ik kom net terug van een huisfeestje waar ik 'poppers' heb gedaan (nooit van gehoodsd) maar tis wel dope en nu ga ik pittwen .w ord
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 04:09
STP
STP is offline
Poppers, nice, hehe!

Vanavond gedraaid op een leuk feestje, ging lekker los Nu is het tijd om te slapen na een veel te lang weekend. Morgen vroeg uit bed om één of ander kutinterview te geven bij een kut cultureel discussieprogramma op de radio, joepie!
Oud 17-02-2008, 07:59
Broeder
Broeder is offline
Ik ben gisteren de hele middag (van 15:30 tot 16:00) op zoek geweest naar een nieuwe videoband, aangezien er sinds kort een streep door het beeld loopt van m'n laatste, maar ik had niet het gevoel serieus genomen te worden : (
Oud 17-02-2008, 09:04
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Poppers, nice, hehe!
.
Oud 17-02-2008, 11:06
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 11:14
STP
STP is offline
Citaat:
.
Het is kinderspul, maar eens in de zoveel tijd lach ik me weer helemaal kapot met dat spul.
Oud 17-02-2008, 11:18
Verwijderd
Ik lach ook in een deuk totdat iemand opeens half over mijn tshirt heen nekte en ik de hele avond met een veels te strak gay-blauw Tahoe tshirt moest rondlopen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 11:28
STP
STP is offline
Citaat:
Ik lach ook in een deuk totdat iemand opeens half over mijn tshirt heen nekte en ik de hele avond met een veels te strak gay-blauw Tahoe tshirt moest rondlopen.
Kwestie van doseren lijkt me.

Okee, nu weer ontopic. Het is immers geen D&A

Net terug van dat belachelijke interview in dat belachelijke culturele discussieprogramma. Nu weer m'n bed in, verder slapen want straks komt m'n meissie!
Oud 17-02-2008, 11:35
Verwijderd
die klootzak NAM er geeneens van, ik was gewoon wrong place wrong time
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 11:43
STP
STP is offline
Hehe, das helemaal fucked!
Oud 17-02-2008, 11:43
Verwijderd
gisteren middag had ik met een vriendin van me afgesproken en hebben we in het park gezeten en dat was wel okay, behalve dat het echt te koud werd op een gegeven moment. toen ben ik naar een vriend gegaan met nog een vriend van me en dat was wel een gezellige boel daar, hebben ze daar een beetje muziek gemaakt en met de wii gespeeld en nog een kk vette breakdance dvd opgezet en die was echt hard. verder niet echt veel gedaan want ben best wel blut. vanmiddag ga ik even wat huishoudelijke taken doen en vanavond ga ik naar rotterdam, geen idee wat we allemaal gaan doen daar maar het word vast wel leuk, een beetje zuipen en blowen, komt goed. blijf er ook slapen, morgen ben ik vrij dus dat is wel beter.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 13:02
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
ouders zijn naar portugal vertrokken dus ik had ze even naar schiphol gebracht.. weer een bevestiging voor mezelf dat ik prima kan autorijden
Reageren

Regels voor berichten