Advertentie | |
|
![]() |
|
Gisteren gaan eten bij de band van mijn broeder en de drummer kookt altijd spaghetti bolognese of nasi met saté maar nu had hij voor een keer een Indische schotel met kip en broccoli en champignons en paprika en een flinke pittigheid en dat was echt een van de lekkerste dingen die ik ooit gegeten heb.
![]() Daarna naar een dubstepfeestje in de Backstage waar drie mensen bleken te zijn en na een hoop zullen we nou niet zullen we nou wel zullen we nou niet zijn we toch maar naar binnen gegaan en was het ook een geslaagde avond. Ik heb voor het eerst in lange tijd getafelvoetbald en traditiegewijs met moya de verschillen gezocht tussen naakte mannen. En ook nog even gedanst, chill met een lege dansvloer. Nu ga ik mezelf even fatsoeneren en de viezigheid van me afspoelen en mijn neus poederen en daarna wat ritselende en rammelende geluiden opnemen voor een stop-motionfilmpje van de vriendin van mijn broer, moet vandaag af zijn want ze gaat hem insturen voor een wedstrijd. En straks wil ik ook nog naar buiten want het is weer fascinerend zonnig. ![]()
|
Verwijderd
|
lolz.
eh gister piercing laten zetten, toen gaan werken, daarna naar de tikibar geweest en vervolgens naar de off corso waar dr lectroluv draaide en dat was wel tof, maar na een tijdje deden mn voeten het niet meer en volgens mij zitten mijn schoenen vol glas (welke discotheek serveert nou in glaswerk, eieren) maar dat zien we wel. en nou ben ik aan t bijkomen en ga ik zo naar de markt en vanavond naar dord want yaay ik mag weer benchen bij ijshockey ![]() |
![]() |
|
ik werd wakker, ging eten en genoot daarna van bovenstaand gesprek. nu ga ik mijn huiswerk maken en morgen doe ik precies hetzelfde dus ik heb nu al zin in de rest van mijn weekend.
||
Citaat:
het is wel maar twee graden en waterkoud, dus ik zou het niet aandurven.
|
Ik heb super goed uitgeslapen en raar gedroomd over onder andere een paar paarden dus het was wel ok. Nu ga ik koffie drinken bij een vriend en dan vanavond met mn ouders naar de film en dan poolen.
|
ooooh mn ouders hebben besloten om toch nog een weekje op wintersport te gaan dus nu ga ik over een week op wintersport! yay snowboarden! het enige wat ik nog even moet fixen is keuze-onderwijs, maar dat lukt wel hopelijk. w00h00! nu maar eens studeren, want dinsdag heb ik bonuspuntentoets.
|
Ik ging met een vriendinnetje winkelen en ijsjes eten en mee een hamster kopen. Nu luister ik oude cds van toen ik 16 was ha. Mooi zelfgebrande cds met een wat rare samenstelling van muziek maar ach. Straks koken & daarna naar een vriend.
|
Mijn dag begon met het gezoem van vijandelijke UFO's. Ik deed mijn ogen moeizaam open en ik zag wazig een alien door mijn kamer zoemen. Nadat ik tot rust bekomen was, kwam ik erachter dat het slechts om een vijandelijke hommel ging die door mijn verdedigingswerken was gekomen (blijkbaar was er iemand vergeten het raam te sluiten). Tot mijn grote schrik was deze hommel dusdanig groot, dat ik naar mijn armor en zwaard dook om ten strijde te gaan. De hommel zeg dit en zoemde als den donder richting het raam. Echter hing er een gordijn en botste deze tegen het gordijn! 'Hahahaha...nu ben je van mij!', zei ik. En ik stormde op de hommel af, ik pakte ondertussen een glas en ik kon hem gevangen nemen. Na de ondervraging (met GESTAPO-manieren) bleek dat de hommel verdwaald was. Ik had de hommel vrijgelaten, en kon weer rustig verder slapen.
Amen. |
![]() |
||
Citaat:
|
HUH er zijn hier ineens heel veel nieuwe mensen of heeft iedereen een nickchange
![]()
|
Verwijderd
|
Gisteren moest ik werken,daarna ging ik uit en daarna zijn we nog met een groep naar iemands huis geweest. Aldaar hebben we gepokerd en gesnest. Toen was het 11 uur en werd het tijd om naar bed te gaan.
Vandaag heb ik me verslapen voor HRSTA in Nijmegen en daar baal ik enorm van, ik ga mijn verdriet zo maar verdrinken in Amsterdam. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik kom net terug van HRSTA en ik kan gelukkig doodgaan nu, de zanger liep voor het concert door de zaal aan iedereen te vragen welke nummers ze wilden horen en vanzelfsprekend had ik ook mijn verzoekjes ingediend welke allemaal gespeeld werden (L). Het concert zelf werd pas na 3 toegiften afgesloten en alles was wonderschoon. Nu ga ik slapen
Laatst gewijzigd op 17-02-2008 om 10:42. Reden: typo |
![]() |
|
Poppers, nice, hehe!
Vanavond gedraaid op een leuk feestje, ging lekker los ![]()
||
Citaat:
Okee, nu weer ontopic. Het is immers geen D&A ![]() Net terug van dat belachelijke interview in dat belachelijke culturele discussieprogramma. Nu weer m'n bed in, verder slapen want straks komt m'n meissie! ![]()
|
Verwijderd
|
gisteren middag had ik met een vriendin van me afgesproken en hebben we in het park gezeten en dat was wel okay, behalve dat het echt te koud werd op een gegeven moment. toen ben ik naar een vriend gegaan met nog een vriend van me en dat was wel een gezellige boel daar, hebben ze daar een beetje muziek gemaakt en met de wii gespeeld en nog een kk vette breakdance dvd opgezet en die was echt hard. verder niet echt veel gedaan want ben best wel blut. vanmiddag ga ik even wat huishoudelijke taken doen en vanavond ga ik naar rotterdam, geen idee wat we allemaal gaan doen daar maar het word vast wel leuk, een beetje zuipen en blowen, komt goed. blijf er ook slapen, morgen ben ik vrij dus dat is wel beter.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien? WolterB | 462 | 19-11-2014 21:24 | |
Lifestyle |
je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 25-07-2007 16:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen? sweetsummergirl | 14 | 27-06-2004 12:27 | |
Psychologie |
Eenzaamheid in welke mate normaal Green Day | 16 | 11-07-2003 15:35 |