Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OMG ik heb weer gezwommen. OMG nu ben ik helemaal rozig. OMG ik heb me ingeschreven voor de monologenwedstrijd. ![]() OMG vanavond ga ik éindelijk V for Vendetta zien. |
![]() |
|
Verwijderd
|
OMG, Paul ownt die streaker
![]() En dan: OMG "Eiste de Vegan-streaker gisteren nog excuses van Paul de Leeuw, momenteel overweegt hij een aanklacht wegens aanranding tegen de presentator. Want de excuses zijn niet gekomen. De Leeuw trok zaterdag voor een miljoenenpubliek de onderbroek uit van de streaker. Dat was niet zomaar. Peter Janssen, zoals de dierenactivist heet, kwam onaangekondigd in een uitzending van 'Mooi! Weer de Leeuw' en schreeuwde dat vlees moord was. Hij was slechts gekleed in een zwarte string die Paul vervolgens van zijn billen scheurde. De veganist heeft inmiddels wat jurdisch onderzoek gedaan en meent een goede zaak tegen De Leeuw te hebben wegens aanranding. "Als hij dit bij een vrouw had gedaan had heel Nederland op zijn kop gestaan. Ik heb me verzet en het zag er best grappig uit, maar dat doe je niet bij mensen om tegen hun wil iets uit te trekken of andere dingen te doen". aldus onze dierenvriend." ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik dacht dat het afgelopen was met dat sneeuwen in maart, daar hebben de natuur en ik na het fiasco van een paar jaar geleden heel duidelijke afspraken over gemaakt. Maar toch kwamen ze net weer naar beneden dwarrelen. Nu zijn ze weer opgehouden. Laten we hopen dat het bij deze vergissing blijft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
OMG, ik was vandaag gaan kijken naar de voorstelling die mijn jaargenoten hadden gemaakt, en OMG ze hadden ons al van tevoren gewaarschuwd dat het behoorlijk heftig en vooral erg grof zou zijn en dat je je ouders maar beter niet kon uitnodigen, zo'n voorstelling dus, en OMG dat heb ik gemerkt.
![]() Maar OMG, de tranen rolden ook echt letterlijk over mijn wangen van het lachen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Marcello Segall heet ie, en het is idd een gênant fragment. Giels reactie is de beste.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
De Kantine |
Het grote ctrl+v topic #67 TopDrop | 500 | 31-08-2007 16:08 | |
De Kantine |
Wat was jouw OMG-moment vandaag? #4 Bongalientje | 500 | 19-06-2007 19:41 | |
De Kantine |
Wat was jouw OMG moment vandaag? Verwijderd | 18 | 15-04-2007 18:35 | |
De Kantine |
wat was jouw OMG moment vandaag? Verwijderd | 500 | 01-04-2007 15:38 |