Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2008, 15:37
Nijn*
Nijn* is offline
@ Calyx: wat verschrikkelijk zeg! Veel sterkte ermee! *knuff*

OT: Ik ben er helemaal klaar mee, nog 4 dagen school maar ik trek het zoo slecht. M'n CPE ging ook zo bijzonder slecht vandaag, niet te geloven, nog erger dan donderdag. Probeer steeds maar wat te doen voor school, in kleine beetjes maar ik ben zo moe en voel me .. leeg, vreemd, uitgeput. Op sommige momenten heb ik het gevoel dat ik alles aankan, op andere momenten ben ik op het diepste punt. Vandaag therapie was weer zwaar, fijn wel maar ook heel erg moeilijk. Ik probeer door te gaan, door te zetten maar ik heb het gevoel dat het helemaal op is. Zit nu weer tegen am aan en dat wil ik voorkomen, maar ik ben er nog niet helemaal achter hoe in vredesnaam.
Heb gisteren wel geschiedenis hoofdstuk 1 gelezen en gemaakt, en 2,5 paragraaf voor wiskunde gemaakt, daar loop ik in ieder geval bijna weer mee bij. Hmpf, vandaag moet nog:
- Brief Jaarboek Commissie schrijven
- Vragen interviews/enquete opstellen
- Kunstgeschiedenis leren
- Frans lezen
- Frans tweede artikel samenvatten
- Geschiedenis 4 pagina's van het nieuwe hoofdstuk lezen
- Lezen in Max Havelaar of Mutter Courage of ENIG ANDER BOEK, als ik maar ga lezen! -_-'
Oud 18-02-2008, 15:54
Verwijderd
@ calyx: ik had toenstraks alleen het eerste gedeelte gelezen van je post en nu is ie weg. je hoeft je iig niet schuldig te voelen dat je hier post hoor! en hoewel ik dus niet weet wat er was: sterkte en een dikke knuf!

@ yana: kan je het vak niet volgend jaar inhalen? en wat is uiteindelijk belangrijker: jouw gezondheid of je studie in de vastgestelde tijd halen?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 16:01
Neko*
Neko* is offline
Spijbel, spijbel, spijbel.. En het enige wat ik ermee bereik is dat ik nog meer stress heb, nog minder motivatie om te gaan. En dit jaar moet ik halen.. Ik ben niet dom, ik kan het niveau makkelijk aan. Er zit alleen nergens een uitdaging in, waardoor ik veel te weinig doe.. Ik wil studeren, verdomme, waarom moest ik vorig jaar zonodig ziek worden? Ik wil weg van hier, m'n eigen weg vinden.

Na de vakantie weer goed aan het werk. Nog een weekje, dan is het vakantie. En daarna ga ik aan de slag, hard werken om goede cijfers te halen voor wiskunde en natuurkunde, en dan komt 't best goed... Dan is het warmer, is het bijna lente. Dan kom ik weer tot bloei. Nu lijk ik als in een winterslaap vast te zitten, op gang komen is moeilijk, uit bed gaan is zwaar. Het liefst bleef ik liggen, dromen, slapen, vrijheid..
Oud 18-02-2008, 16:07
Verwijderd
Net naar het activiteitencentrum geweest voor de naailes. Zoals elke keer zag ik er best wel tegen op, maar ik vond het leuk en het was gezellig . Ok, met mijn naaiwerk ben ik niet veel opgeschoten (lerares moet haar aandacht verdelen en ik heb nog nooit genaaid dus ze moet me veel uitleggen), maar ik heb wel gezellig gekletst met een andere vrouw (ik wilde "meisje" zeggen, maar ze is al 32! Ze ziet er alleen uit als 20). Samen pauze gehouden en een paar sigaretjes gerookt. En toen keek ik na de les even op het prikbord, begint er in maart een filosofiecursus! Nou moet ik natuurlijk niet verwachten dat het zo wordt als het filosofieclubje waar ik een jaar geleden heen ging. De mensen hier zijn ziek en zijn over het algemeen niet zo bijster intelligent, maar toch! Ik heb me meteen ingeschreven.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 16:20
Nienna*
Nienna* is offline
Haha, nu alweer ruzie met die ex van het uit eten. Het was ook geen lang leven beschoren natuurlijk. Die jongen bekijkt het maar... hij maakt problemen altijd groter dan dat ze zijn! Zó irritant. En dan wil hij dat ik sorry zeg. Ik wil het best niet meer opnieuw doen, maar ik ga geen sorry zeggen, want ik vind niet dat ik iets verkeerd heb gedaan. En in tegenstelling tot hem zeg ík alleen maar sorry wanneer ik het méén. Dat schijnt er moeilijk in te gaan.
Ergernis dus.

Verder goed aan school bezig; nu hond en kat eten geven, met een vriendin bellen en dan verder aan die rottige persoonsbeschrijving van mijn boekverslag -_-'!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 16:44
Roosje
Roosje is offline
Haha deze week is echt druk! vandaag en morgen mn zusje naar school brengen, vanavond paardrijles, morgen en donderdag oppassen de hele avond, overmorgen komen twee vriendinnetjes hier eten, morgen met m'n zusje naar paardrijden, vrijdag weer paardrijles. <3 maar dan isset vakantie en hoeft er helemaal niets meer! En ik vind het leuk. stiekem.
Oud 18-02-2008, 17:17
Verwijderd
Hmm, allemaal openboektentamens deze periode en verder alleen iets wat ik allang weet. Misschien is dit toch het moment voor een extra cursus Frans of zoiets.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 18:18
Calyx
Calyx is offline
Knuffel
Oud 18-02-2008, 18:22
MAD-Duckie++
MAD-Duckie++ is offline
Haha

Laatst gewijzigd op 18-02-2008 om 19:12.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 18:25
Nijn*
Nijn* is offline
Iemand, verlos me uit deze hel. Klote am, ik haat het. Na zo'n tijd.. ik haat mezelf. Verdomme, waarom kan ik me niet normaal gedragen.. Ik wil dit helemaal niet
Oud 18-02-2008, 18:31
Redhair
Redhair is offline
Dankje Metallica, ik doe mijn best.

En ooh, wat een wonder, ik krijg het steeds voor elkaar om net niet bij het BKR geregistreerd te worden. Telkens krijg ik weer een aanmaning van het een of ander en ik heb dan net op tijd geld bij elkaar geschraapt om het nog te betalen, voor een registratie of voor er een deurwaarder aan de deur staat. Eindelijk is mijn telefoon ook weer aangesloten, die was een maand afgesloten. Hahaha, mijn schulden zijn bijna allemaal weer weg, whooe. En ik moet nu echt werk gaan zoeken, want mijn contract bij mijn kutschoonmaakbaantje loopt vrijdag eindelijk af, werd tijd. Elke dag uur schoonmaken is te saai, het tijdstip is klote, ben blij dat ik wat anders kan zoeken.
Oud 18-02-2008, 18:38
Verwijderd
dikke knuf voor nijn. jammer dat het mis ging.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 19:50
Verwijderd
Grrr, stomme opgave, ik kom niet op 't goede antwoord uit
En nu ga ik er mee stoppen, anders slaap ik weer zo beroerd straks.
Zometeen Grey's Anatomy <3

Laatst gewijzigd op 19-02-2008 om 07:47.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 20:44
Verwijderd
En toen kwam (eindelijk) de uitslag van de hartcatherisatie van mn opa. Het onderzoek ging er niet over hoe hij geopereert moest worden voor een nieuwe hartklep, maar de wijze waarop. De keuzes waren een openhartoperatie (wat ze eigenlijk niet deden op deze leeftijd enzo), via de lies (voorkeur) of via een gat in het borstbeen ofzo.
Uit het onderzoek bleek dat de openhartoperatie de enige mogelijkheid is, en dat t moet gebeuren en dat hij daar nu voor op de wachtlijst staat en dat t waarsch eind februari al gaat gebeuren. en ooow ik ben bang
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 21:07
Verwijderd
't is weer zover. Janken als een klein kind. Zelfs op 11000 kilometer afstand moet dat vriendinnetje van 'm nog even duidelijk maken dat Harold van háár is, dat ik alles maar moet vergeten en dat ik slechts een anekdote in hun leven ben en zij lekker met hem verdergaat. Toen zei ze dat ze zwanger was. Sneu, een kind verwekken in een gevangenis. En daarbij komt dat ik het ook niet geloof. Was ik dan toch een bedreiging voor je, meisje? Wil je daarom toch nog even benadrukken dat jullie nu weer heel veel van elkaar houden? Ik kan toch niks meer kwaad doen? En dat wilde ik toch ook niet? Ik wist gewoon heel veel niet.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 21:28
Nienna*
Nienna* is offline
@ Nijn*: Ik heb Max Havelaar ook gelezen. En ik heb echt, echt geprobeerd het te begrijpen, maar ik vond het zo vreselijk taai en saai! Maar ja dat durf ik natuurlijk niet te zeggen, want het schijnt een groot literair werk te zijn.
Het is bij jullie op school ook zo druk nu?

OT: Laatste boekverslag ooit af!! Nu nog die grote eindopdracht, heb ik nog een week voor. Eerst richten op de presentatieavond van het profielwerkstuk en daarna die grote eindopdracht en dan de rest van school. Hel! Dat red ik nooit! Ik ga denk ik vrijdagavond maar niet weg en dan zaterdagochtend vroeg opstaan om te leren en zo, want 's middags moet ik werken en dan misschien 's avonds ook maar wat doen. En zondag heel veel. Want het is ook al bijna toetsweek...

Ik heb goede voornemens, jaja. Dat dan weer wel. Waarom maak ik ze nooit waar?
Anyway, boekverslag af. Ik heb vandaag toch best goed aan school gewerkt. Als ik bedenk wat ik heb gedaan heb ik zelfs uitzonderlijk goed aan school gewerkt, maar het voelt niet zo

Edit: En ik ga naar Pinkpop met mijn beste vriendin. Heerlijk na de examens!!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 21:48
kroot
kroot is offline
@ nijn: knuffel

Ow ik ben zo verkouden en hoofdpijn en keelpijn, ik word gek
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 22:04
Pruts0r
Pruts0r is offline
Net was gaaf. Nutteloos, maar gaaf. xD En nu dan nog maar eens eventjes aan school gaan werken.
Oud 18-02-2008, 22:15
Yana
Yana is offline
Ik heb vandaag gepraat, en dat was hard nodig ook want op deze manier kan het niet langer. Ik ga er aan onder door. Ik ga maar eens wat concrete stappen zetten, zoeken naar nieuwe input. Er móet iets zijn dat mij gaat helpen. Heb net een mailtje gestuurd om achter die diagnose aan te gaan, wie weet helpt dat.

Nu lekker slapen en morgenvroeg naar therapie. Hmm..ik heb niet mijn complete leeswerk voor morgen gedaan, maar ik heb wél mijn deadline-opdracht op tijd afgekregen en dat was het belangrijkste.

Ik voel me zowaar opgelucht, dat had ik vanmiddag niet kunnen denken.
Oud 18-02-2008, 22:51
Velma
Velma is offline
Ik zou me eens niet zo boos moeten laten maken door stomme mensen die de energie niet waard zijn.
Oud 19-02-2008, 07:16
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Ik zou me eens niet zo boos moeten laten maken door stomme mensen die de energie niet waard zijn.
Haha, x2.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 07:48
Verwijderd
Pffff, zelfhaat-modus .
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 07:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vandaag gepraat, en dat was hard nodig ook want op deze manier kan het niet langer. Ik ga er aan onder door. Ik ga maar eens wat concrete stappen zetten, zoeken naar nieuwe input. Er móet iets zijn dat mij gaat helpen. Heb net een mailtje gestuurd om achter die diagnose aan te gaan, wie weet helpt dat.

Nu lekker slapen en morgenvroeg naar therapie. Hmm..ik heb niet mijn complete leeswerk voor morgen gedaan, maar ik heb wél mijn deadline-opdracht op tijd afgekregen en dat was het belangrijkste.

Ik voel me zowaar opgelucht, dat had ik vanmiddag niet kunnen denken.
Wat goed van je! Fijn dat je je opgelucht voelt Hou dit vast meis.

OT: ugh ik kan niet tegen vroeg opstaan. Ik ben duf en mn hoofd en buik willen niet. Maar mn nichtje is wel een schatje
Ugh, ik zie zo tegen dit blok op. Twee vakken die allebei best zwaar zijn, die veel tijd en energie kosten. Energie die ik niet heb. Wat moet ik nou doen? Beide vakken proberen te volgen en uit allebei niet halen wat ik er uit zou kunnen halen? Eén vak volgen en de andere proberen volgend jaar in te halen? Niet echt handig denk ik. Ik moet volgend jaar het tweede blok ook al een vak inhalen. Oh ik weet het echt even niet.

maar de weegschaal was lief
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 07:49
Verwijderd
Citaat:

maar de weegschaal was lief
wat bedoel je daar precies mee?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 08:09
Verwijderd
Citaat:
wat bedoel je daar precies mee?

wat denk je? dat het een gewicht aangaf waar ik wel redelijk blij mee was.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 08:13
Verwijderd
Citaat:
wat denk je? dat het een gewicht aangaf waar ik wel redelijk blij mee was.

Ja, dat begrijp ik ook wel.
Maar waarom je dat dan in kleine letters neerzet, leek me alsof het gemeend-ongemeend was, zeg maar...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 08:14
Verwijderd
Gisteren lang met R. gebeld. T was goed om te horen dat hij hetzelfde erover denkt. Bwugh. Ik vind het moeilijk. Het lijkt net alsof A. een heel nieuw leven heeft opgebouwd en dat wij daar geen deel van uit mogen maken. Opzich is dat prima, maar zeg dan niet dat je me mist om vervolgens gewoon op dezelfde voet verder te gaan. Daar hou ik niet van. Komende maandag waarschijnlijk met z'n tweeën naar E'hoven. Ik ben benieuwd. Ik wil wel eens weten hoe het nou écht met hem gaat, want ik ben me bijna aan het verontschuldigen omdat hij er niet was. Ja sorry, maar dat moet ik toch eigenlijk niet doen? En als mensen me vragen hoe het met hem gaat, kan ik niet eens zeggen dat het goed gaat, want dat weet ik gewoon niet zeker. Stomheid enzo.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat begrijp ik ook wel.
Maar waarom je dat dan in kleine letters neerzet, leek me alsof het gemeend-ongemeend was, zeg maar...

omdat ik er nou niet té veel aandacht op wilde vestigen. wat nu een beetje mislukt is zeg maar
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 08:16
Verwijderd
Citaat:
omdat ik er nou niet té veel aandacht op wilde vestigen. wat nu een beetje mislukt is zeg maar

oké, sorry, dan heb ik die poging een beetje gesaboteerd.
Sorry!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 08:50
Neko*
Neko* is offline
Ik weet het gewoon allemaal even niet meer. Behalve dat ik deze week thuis blijf, en alleen vandaag naar school ga om pws in te leveren, morgen voor 'n proefwerk en donderdag idem. Misschien dat ik donderdag hele dag naar school ga, maar dat ligt n beetje aan hoe ik me voel. Ik ben helemaal de weg kwijt, continu duizelig en misselig. Gister ook 2 keer bijna flauwgevallen. Het is dat ik ondertussen weet hoe ik dat kan voorkomen, maar anders.. Mams niks van verteld, dan mag ik donderdag echt niet weg! Ze weet überhaupt nog niet wat ze ervan vind. "oh, dus je gaat naar iemand toe die je eigenlijk niet kent." en "maar dat is wel heel veel geld, heb je dat wel?" Ik vind 't echt kut gewoon, zul je zien dat ze donderdag er ineens mee komt dat ik niet mag. Zou echt iets voor haar zijn.. En ik verheug me er echt al weken op. Bah.

Maar goed, nu nog even de puntjes op de 'i' zetten, want het pws moet wel af, en goed zijn. Gaat ook wel lukken. Alleen de enquęte is 'n beetje raar, en een echte conclusie kunnen we er niet uithalen, maar dat hebben we goed uitgelegd dus kan hij weinig van zeggen. Ben alleen bang dat 't toch niet goed genoeg is en dat we dan echt.. eh.. een onvoldoende krijgen. En dat we 't volgend jaar NOG een keer moeten doen. Echt geen zin in, volgend jaar wordt al verschrikkelijk kut.. Maar eerst dit jaar maar eens zien.

Straks nog maar even pianospelen. Het voelde toch wel fijn om dat te doen, gister.. Raar, dat wel.. Moet A ook nog bellen, weet niet meer precies welke stukken we zouden doen. Blaadje waar 't op stond kwijt. Waarschijnlijk onder de piano of op de grond gevallen. 't is toch wel moeilijker dan ik had verwacht..

edit: kut nu is m'n broertje thuis, en ben ik ook nog thuis. Kutkutkut, nu moet ik straks wel weg! Maar hoe kan ik aan pws werken als ik niet thuis ben? Argh, ik ook altijd.

Laatst gewijzigd op 19-02-2008 om 09:09.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 09:33
metallica
metallica is offline
Pff, hij heeft iets laten horen maar jezus zelfs per mail druipt de afstandelijkheid ervan af. Geen goed idee dus. Ik voel me kut, wat kan je doen als zelfs je laatste beetje houvast uit je vingers glipt?
Oud 19-02-2008, 09:37
Verwijderd
@ metallica: dan wordt je geknuffeld door vreemde forumers. kijk maar: knuffel!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 09:39
Verwijderd
@ neko: kun je niet in de bieb ofzo werken? en je krijgt toch niet zomaar een onvoldoende en dat je m dan volgend jaar moet doen? wij kregen tenminste gewoon de kans om te verbeteren (ik moest m zelfs nog afmaken na de examens.. en één groepsgenoot die geen hol had gedaan moest de dagen voor de diplomauitreiking nog doorwerken omdat ie anders zn diploma niet kreeg).
wat rot dat je je zo duizelig en misselijk voelt trouwens! hoe komt dat? (of heb ik dat weer gemist..)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 09:51
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Weer te laat op en vervolgens te laat begonnen, goh wat raar toch dat ik het nog niet af heb Maar ik raak er zo gedemotiveerd van, het is zo vreselijk moeilijk en dan ben ik ook nog eens te perfectionistisch en gedetailleerd etc. Ik ga nu eerst even al m'n artikelen nog een keer doorlezen en dan een argumentatie op proberen te zetten. En dan kan ik pas weer verder typen.

En ik heb net iets leuks bedacht voor m'n vriend z'n verjaardag a.s. zaterdag. Hij krijg mijn cadeau pas over een maand ongeveer, maar hij zegt al te weten wat het is, hoewel ik het nooit uitgesproken heb. Hij wil het op z'n verjaardag weten, maar ik ga het niet zeggen, maar een hint geven. Nog even uitwerken hoe ik dat verder ga aanpakken...maar dat essay moet eerst.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 10:10
Verwijderd
*zucht*

ik krijg mezelf domweg niet aan het werk.
"Het is te moeilijk, het lukt me toch niet, ik kan het niet,..." en daarom begin ik er niet eens aan
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 10:29
Verwijderd
Oke, hoofdstuk ex = afgesloten. Hij houdt die fakking dvd maar, verrot dat het een van mn lievelingsfilms is maar goed, die koop ik dan wel opnieuw - ik ben dit gezeik meer dan zat. Zoveel beloftes, ik heb er spijt van dat ik in je bed heb gelegen en bijna van je hield zelfs. Of ja spijt niet, ik heb mezelf beloofd nooit ergens spijt van te hebben eigenlijk, maar verdomme wat heb jij het verpest. Maar goed, jóuw dvd krijg je wel terug want ik ben niet zo kinderachtig, en verder bekijk je het maar.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 10:33
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
@ neko: kun je niet in de bieb ofzo werken? en je krijgt toch niet zomaar een onvoldoende en dat je m dan volgend jaar moet doen? wij kregen tenminste gewoon de kans om te verbeteren (ik moest m zelfs nog afmaken na de examens.. en één groepsgenoot die geen hol had gedaan moest de dagen voor de diplomauitreiking nog doorwerken omdat ie anders zn diploma niet kreeg).
wat rot dat je je zo duizelig en misselijk voelt trouwens! hoe komt dat? (of heb ik dat weer gemist..)
Dankje, die gerustellende woorden maken me weer een beetje rustig. Opzich ziet het er ook wel netjes uit maar ik ben gewoon bang dat al dit harde werken voor niks zal blijken. Ik wil niet in de 6e ook nog deze stress erbij. Vind het in de 5e al moeilijk te harden met dat pws en al die andere crap die ik moet doen/bijwerken omdat ik te lui en te weinig motivatie heb om het op het moment zelf te doen..

In de bieb werken is niet echt een optie. Internet is nodig, en ook een printer. Dusja. Ik heb m'n broertje wijs gemaakt dat we een dag vrij hebben om aan pws te werken, omdat 6v dat ook heeft. Tralalaa, ooit kom ik nog wel verstrikt in die leugens, maar nu maakt het me allemaal even niet uit..

Duizelig komt omdat ik de tijd van de maand heb, en dan heb ik dat altijd, en misselijk is gewoon van alle stress en de dingen in mijn hoofd. Gaat vanzelf over, maar 't is wel zo rot dat ik er niet door naar school wil/kan. Ben continu bang dat ik echt omver ga vallen, en geloof me, dat wil je niet op school..

Sorry voor 't lange verhaal.

ot; Bijna klaar. Oh, echt. Alleen nog even de enquęte resultaten uitwerken, en de conclusie schrijven. <3 Komt wel goed, niet zo stressen.

En waar blijft dat mooie weer?
Oud 19-02-2008, 11:08
Verwijderd
Zal ik m'n haren heel kort afknippen of alleen een stukje eraf?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 11:32
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Briljant idee Coopergirl. Zo'n lijstje moet ik misschien ook maar maken als het inderdaad weer even misgaat. Zoals nu.
Je moet inderdaad iets verzinnen om het leven aangenamer te maken.. I.i.g succes!

Straks naar de zonnebankstudio en daarna op zoek naar een broek.. Sja, ik voel me acuut moe als ik kijk naar wat ik de komende 2 maanden moet werken + voor projecten moet doen. Ik houd niet van "moeten".
Oud 19-02-2008, 11:33
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Heb je het wel eens heel kort gehad? beviel het? Of ben je al lang bezig om enige lengte te kweken?
Oud 19-02-2008, 11:42
Verwijderd
mushu: ik vind mensen die hun haar heel kort durven altijd gaaf! maar dan moet het wel bij je hoofd passen
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 12:10
metallica
metallica is offline
Dank je Ave Ik weet ook niet wat ik nu had verwacht... Ik had kunnen weten dat het een teleurstelling zou worden en dat hij wat dt betreft toch niet aan mijn verwachtingen zou voldoen. Maar het is weer zo confronterend, al weet ik dat ik zelf steeds weer die confrontatie aanga... En ik moet eens gaan inzien dat ik hem toch niet kan helpen, omdat hij dat gewoon niet wil. Nee, niet omdat hij het niet kan, hij wil gewoon niet. Hij heeft dit hoofdstuk afgesloten en wil me ook niet verder toelaten, dat moet ik eens gaan inzien en mijn pogingen staken er meer uit te halen dan oppervlakkig gedoe...

Citaat:
Het probleem met heel kort is dat je niet na een paar weken kan zeggen en nu dan maar weer lang Het wordt echt een hel om ze dan weer lang te krijgen. Ik heb ze zelf ook gemillimetert in december en heb er geen spijt van, maar toch zie ik er heel erg tegenop om ze weer te laten groeien. Maar het is gewoon wel echt een stap die je gewoon moet zetten en niet al te lang over na moet denken Ben benieuwd wat je gaat doen.

@ Neko: knuf, komt wel goed hoor Ik hoop dat je mag komen, maar Rob komt toch ook en die ken je toch wel? En ons heb je ook aleens gemeet, dus we kennen elkaar al een beetje, toch? Al was mijn moeder hetzelfde hoor toen ik nog thuis woonde, dus tja ik ken het wel...
Oud 19-02-2008, 12:24
Verwijderd
Ik voel me gestresst. Ik geef niet op hoor, maar ik voel me wel heel erg gestresst.

Ik moet nu maar gaan studeren, dat zal wel wat meer rust geven
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 12:30
Verwijderd
Oh ik weet ook wel dat iedereen gelijk heeft, maar ik wil het niet horen. Ik wil even helemaal niets.

Kon ik maar even weg, lekker even helemaal weg. Met vriendjelief naar de zon. Totale ontspanning en niemand die iets van me wil, zelfs ik niet. Dat ik weer gewoon mocht eten van mezelf, en gelukkig was. Ik wil vluchten.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 12:41
metallica
metallica is offline
@Ave zag net een foto van je op L&R, maar je bent echt heel mooi hoor
Oud 19-02-2008, 12:54
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
@Ave zag net een foto van je op L&R, maar je bent echt heel mooi hoor
qft! dat was precies wat ik dacht dat toen ik de foto zag.

En ik zei ookal dat ik Rob al kende, en dat ik jullie al gemeet had, maar ze vind het zoveel geld en blaat. En stiekem heeft ze ergens wel gelijk, want het is ook wel veel geld, maar ik wil het zo graag. Als ik nou werk had was 't vast anders geweest, maar die stomme blokker ging me niet aannemen.
Blugh.

Citaat:
Kon ik maar even weg, lekker even helemaal weg. Met vriendjelief naar de zon. Totale ontspanning en niemand die iets van me wil, zelfs ik niet. Dat ik weer gewoon mocht eten zíjn van mezelf, en gelukkig was. Ik wil vluchten.
Dat klinkt goed.

@ mushu; Lang haar is mooi, maar kort haar ook. Het moet je alleen wel staan. En net als wat de anderen zeiden: het duurt wel lang om weer aan te laten groeien als je het kort doet.

En knuffel @ andijvie en iedereen die er 1 wil/nodig heeft.

ot; pws af niet helemaaal tevreden, maar wel goed genoeg denk ik. Binnenkort presentatie. *bibber bij voorbaad* maar komt goed. Nu weer verer met belangrijke dingen doen.
Oud 19-02-2008, 13:03
Verwijderd
oja ik ben weer lekker bezig
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Heb je het wel eens heel kort gehad? beviel het? Of ben je al lang bezig om enige lengte te kweken?
Citaat:
mushu: ik vind mensen die hun haar heel kort durven altijd gaaf! maar dan moet het wel bij je hoofd passen
Citaat:
Het probleem met heel kort is dat je niet na een paar weken kan zeggen en nu dan maar weer lang Het wordt echt een hel om ze dan weer lang te krijgen. Ik heb ze zelf ook gemillimetert in december en heb er geen spijt van, maar toch zie ik er heel erg tegenop om ze weer te laten groeien. Maar het is gewoon wel echt een stap die je gewoon moet zetten en niet al te lang over na moet denken Ben benieuwd wat je gaat doen.
Citaat:
@ mushu; Lang haar is mooi, maar kort haar ook. Het moet je alleen wel staan. En net als wat de anderen zeiden: het duurt wel lang om weer aan te laten groeien als je het kort doet.
Wow wat een reacties .

Ja, ik heb mn haar ook wel es heel kort gehad. Ik ben nu best wel lang al bezig mijn haar te laten groeien, maar de eerste keer had ik 't ook van lang naar kort geknipt en ik kreeg geen spijt. Maar het is toch een vreemd idee om dan straks weer kort haar te hebben, eventueel. Want nu 'doe' ik ook wel af en toe dingen met m'n haar, als staart of vlecht ofzo, en dat wilde ik altijd . Maar mijn haar zit nooit zo leuk als ik het wil.

@Metallica, ik zag in je fotoboek een foto van jou met kort haar, wauw. Dat is echt megamooi. Staat je echt goed!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 13:28
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ja, ik heb mn haar ook wel es heel kort gehad. Ik ben nu best wel lang al bezig mijn haar te laten groeien, maar de eerste keer had ik 't ook van lang naar kort geknipt en ik kreeg geen spijt. Maar het is toch een vreemd idee om dan straks weer kort haar te hebben, eventueel. Want nu 'doe' ik ook wel af en toe dingen met m'n haar, als staart of vlecht ofzo, en dat wilde ik altijd . Maar mijn haar zit nooit zo leuk als ik het wil.
Dat mijn haar nooit zat zoals ik het wou was voor mij ook reden om het af te knippen. Het is nu van achteren nog lang(op de schouders ong.), maar van voor behoorlijk kort (neuslengte) en dat loopt 'n beetje over. Het staat heel speels en leuk en vrolijk, alleen... je kan het niet in een staart doen als je een bad hair day hebt, en dat is voor mij toch ook wel lastig.
Oud 19-02-2008, 13:28
Verwijderd
metallica ziet er sowieso wauw uit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten