Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren lang met R. gebeld. T was goed om te horen dat hij hetzelfde erover denkt. Bwugh. Ik vind het moeilijk. Het lijkt net alsof A. een heel nieuw leven heeft opgebouwd en dat wij daar geen deel van uit mogen maken. Opzich is dat prima, maar zeg dan niet dat je me mist om vervolgens gewoon op dezelfde voet verder te gaan. Daar hou ik niet van. Komende maandag waarschijnlijk met z'n tweeën naar E'hoven. Ik ben benieuwd. Ik wil wel eens weten hoe het nou écht met hem gaat, want ik ben me bijna aan het verontschuldigen omdat hij er niet was. Ja sorry, maar dat moet ik toch eigenlijk niet doen? En als mensen me vragen hoe het met hem gaat, kan ik niet eens zeggen dat het goed gaat, want dat weet ik gewoon niet zeker. Stomheid enzo.
|
![]() |
|
Ik weet het gewoon allemaal even niet meer. Behalve dat ik deze week thuis blijf, en alleen vandaag naar school ga om pws in te leveren, morgen voor 'n proefwerk en donderdag idem. Misschien dat ik donderdag hele dag naar school ga, maar dat ligt n beetje aan hoe ik me voel.
![]() ![]() Maar goed, nu nog even de puntjes op de 'i' zetten, want het pws moet wel af, en goed zijn. Gaat ook wel lukken. Alleen de enquęte is 'n beetje raar, en een echte conclusie kunnen we er niet uithalen, maar dat hebben we goed uitgelegd dus kan hij weinig van zeggen. Ben alleen bang dat 't toch niet goed genoeg is en dat we dan echt.. eh.. een onvoldoende krijgen. En dat we 't volgend jaar NOG een keer moeten doen. Echt geen zin in, volgend jaar wordt al verschrikkelijk kut.. Maar eerst dit jaar maar eens zien. Straks nog maar even pianospelen. Het voelde toch wel fijn om dat te doen, gister.. Raar, dat wel.. Moet A ook nog bellen, weet niet meer precies welke stukken we zouden doen. Blaadje waar 't op stond kwijt. Waarschijnlijk onder de piano of op de grond gevallen. 't is toch wel moeilijker dan ik had verwacht.. edit: kut nu is m'n broertje thuis, en ben ik ook nog thuis. Kutkutkut, nu moet ik straks wel weg! Maar hoe kan ik aan pws werken als ik niet thuis ben? Argh, ik ook altijd. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 19-02-2008 om 09:09. |
![]() |
|
Pff, hij heeft iets laten horen maar jezus zelfs per mail druipt de afstandelijkheid ervan af. Geen goed idee dus. Ik voel me kut, wat kan je doen als zelfs je laatste beetje houvast uit je vingers glipt?
|
Verwijderd
|
@ neko: kun je niet in de bieb ofzo werken? en je krijgt toch niet zomaar een onvoldoende en dat je m dan volgend jaar moet doen? wij kregen tenminste gewoon de kans om te verbeteren (ik moest m zelfs nog afmaken na de examens..
![]() wat rot dat je je zo duizelig en misselijk voelt trouwens! hoe komt dat? (of heb ik dat weer gemist..) |
![]() |
|
Weer te laat op en vervolgens te laat begonnen, goh wat raar toch dat ik het nog niet af heb
![]() En ik heb net iets leuks bedacht voor m'n vriend z'n verjaardag a.s. zaterdag. Hij krijg mijn cadeau pas over een maand ongeveer, maar hij zegt al te weten wat het is, hoewel ik het nooit uitgesproken heb. Hij wil het op z'n verjaardag weten, maar ik ga het niet zeggen, maar een hint geven. Nog even uitwerken hoe ik dat verder ga aanpakken...maar dat essay moet eerst. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke, hoofdstuk ex = afgesloten. Hij houdt die fakking dvd maar, verrot dat het een van mn lievelingsfilms is maar goed, die koop ik dan wel opnieuw - ik ben dit gezeik meer dan zat. Zoveel beloftes, ik heb er spijt van dat ik in je bed heb gelegen en bijna van je hield zelfs. Of ja spijt niet, ik heb mezelf beloofd nooit ergens spijt van te hebben eigenlijk, maar verdomme wat heb jij het verpest. Maar goed, jóuw dvd krijg je wel terug want ik ben niet zo kinderachtig, en verder bekijk je het maar.
|
![]() |
||
Citaat:
In de bieb werken is niet echt een optie. Internet is nodig, en ook een printer. Dusja. Ik heb m'n broertje wijs gemaakt dat we een dag vrij hebben om aan pws te werken, omdat 6v dat ook heeft. ![]() Duizelig komt omdat ik de tijd van de maand heb, en dan heb ik dat altijd, en misselijk is gewoon van alle stress en de dingen in mijn hoofd. Gaat vanzelf over, maar 't is wel zo rot dat ik er niet door naar school wil/kan. Ben continu bang dat ik echt omver ga vallen, en geloof me, dat wil je niet op school.. Sorry voor 't lange verhaal. ![]() ot; Bijna klaar. Oh, echt. Alleen nog even de enquęte resultaten uitwerken, en de conclusie schrijven. <3 Komt wel goed, niet zo stressen. En waar blijft dat mooie weer? ![]()
||
Citaat:
![]() Straks naar de zonnebankstudio en daarna op zoek naar een broek.. Sja, ik voel me acuut moe als ik kijk naar wat ik de komende 2 maanden moet werken + voor projecten moet doen. Ik houd niet van "moeten".
||
Dank je Ave
![]() Citaat:
![]() ![]() @ Neko: knuf, komt wel goed hoor ![]()
|
Verwijderd
|
Oh ik weet ook wel dat iedereen gelijk heeft, maar ik wil het niet horen. Ik wil even helemaal niets.
Kon ik maar even weg, lekker even helemaal weg. Met vriendjelief naar de zon. Totale ontspanning en niemand die iets van me wil, zelfs ik niet. Dat ik weer gewoon mocht eten van mezelf, en gelukkig was. Ik wil vluchten. |
![]() |
|||
Citaat:
En ik zei ookal dat ik Rob al kende, en dat ik jullie al gemeet had, maar ze vind het zoveel geld en blaat. En stiekem heeft ze ergens wel gelijk, want het is ook wel veel geld, maar ik wil het zo graag. ![]() ![]() Blugh. Citaat:
![]() @ mushu; Lang haar is mooi, maar kort haar ook. Het moet je alleen wel staan. En net als wat de anderen zeiden: het duurt wel lang om weer aan te laten groeien als je het kort doet. ![]() En knuffel @ andijvie en iedereen die er 1 wil/nodig heeft. ![]() ot; pws af ![]() ![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ja, ik heb mn haar ook wel es heel kort gehad. Ik ben nu best wel lang al bezig mijn haar te laten groeien, maar de eerste keer had ik 't ook van lang naar kort geknipt en ik kreeg geen spijt. Maar het is toch een vreemd idee om dan straks weer kort haar te hebben, eventueel. Want nu 'doe' ik ook wel af en toe dingen met m'n haar, als staart of vlecht ofzo, en dat wilde ik altijd ![]() @Metallica, ik zag in je fotoboek een foto van jou met kort haar, wauw. Dat is echt megamooi. Staat je echt goed! |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #121 Heksjuh | 2 | 08-02-2008 17:35 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |