Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil dat ik twee weken vooruit kon in de tijd. M.a.w. dat mijn tentamens achter de rug waren en dat ik me dus eindelijk niet meer schuldig hoef te voelen als ik weer eens te lang bij iemand blijf plakken. Ook wil ik dat nu ik weer bijna beter ben, beter blíjf en dat een specificatie van een Bachelor Thesis onderwerp me komt aanwaaien en dat ik allerlei inspiratie heb om de momenten dat ik daar ook tíjd voor heb én ik wil ik dat Uppsale mijn gekozen vakken nu wél goedkeurd. En ik wil vanmiddag nog een keer.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik willllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll lllllll..............eigenlijk wil ik niets dat ik niet krijgen kan, nu direct iig |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er nog even over nagedacht.
Ik wil duizend euro, een fijner matras, een zuurstofbar, dat iemand de tandarts voor me belt, gratis op een toffe vakantie zonder dat ik daardoor achterloop op mn studie. Ik wil hier wat leuke mensen hebben en dat iemand drinken voor me pakt/maakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik wil van mijn stereotype af JKap | 11 | 16-12-2015 18:57 | |
Studeren |
Ik wil later arts worden Anoniem1x | 5 | 22-09-2014 15:51 | |
Psychologie |
ik wil dit gewoon ergens kwijt Frank G. | 5 | 23-11-2008 20:37 | |
Psychologie |
Ik wil niet terug naar mijn oude situatie, wat moet ik doen? trophus | 11 | 25-07-2007 18:20 | |
Liefde & Relatie |
ik wil huisje boompje beestje....hij niet... evanescence | 36 | 21-10-2005 09:32 | |
Psychologie |
ik wil dood LaGoon | 1 | 01-06-2004 10:05 |