Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren had ik een vrije dag dus daar heb ik natuurlijk ook van geprofiteerd, dik uitgeslapen en beetje mijn kamer opgeruimt und so, later in de middag kwam er bezoek en hebben we lord of war gekeken en die was wel tof, nicholas cage
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ot: Vandaag even naar college geweest en net het huis een boen en sopbeurt gegeven, vanavond werken en verder ga ik lekker niks doen, want daar ben ik wel even aan toe.
|
Gisteren naar m'n ouders gegaan en geknuffeld met m'n zieke nichtje. En met haar gedanst op Dirty Dancing. En bij m'n zus zuurkool gegeten.
Vandaag heb ik echt belachelijk lang geslapen en nu ga ik aan m'n ontbijt, terwijl om 5 uur het avondeten alweer klaarstaat. Achja.
|
Verwijderd
|
IEMAND heeft vandaag tegen een vriend van me gezegd dat ik mannelijk ben omdat ik geen tieten heb. gelukkig heeft ze zelf ranzige spekkige skippyballen, dat scheelt weer
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou ik ben terug uit beijing en het was heel erg tof en ik heb alle standaard dingen gedaan natuurlijk, ik heb de muur beklommen en ben verder/hoger gekomen dan ik had gedacht
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder heb ik een vriend van de baan geslagen tijdens een partijtje tennis en gechilld in een subtropisch zwembad. Kreeg trouwens wel net te horen dat mijn broertje, die in de jeugd van FC Groningen speelt, zijn middenvoetsbeentje heeft gebroken vanmiddag. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ziek maar ging toch naar school aangezien ik aanwezigheidsplicht heb en anders mooi m'n zes studiepunten mis. Nu lig ik in bed en heb ik een lijstje gemaakt van wat ik allemaal nog moet kopen en wat ik allemaal nog moet doen voor school, en aangezien ik niet van lange lijstjes hou ga ik vanavond drie deadlines halen.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik liet 'm vorige week in de plee vallen. Foon uit elkaar halen en op 50graden in de oven leggen. Dan droogt 'ie goed en werkt 'ie daarna weer perfect. ![]() ot: Ik was net wezen eten bij m'n zus en toen hoorde m'n vader wat ik dit weekend heb uitgespookt en nu vind 'ie me een 'ordinair tiep' en hij schaamt zich dat ik een kind van 'm ben. Mijn argument dat hij vroeger ook geen lieverdje was wuifde 'ie weg met 'Ja, maar ik ben een man' en 'Ik stopte op m'n 19e al met drinken'. Pfff. Had 'ie me maar als een dame op moeten voeden.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Naar school geweest vandaag en daarna ben ik naar mijn ouderlijke huis gegaan, koffie gedronken met mijn mommy en kinderfoto's van haar bekeken die ze van de week had gevonden in haar ouderlijke huis, na een heuse opruiming aangezien mijn opa naar een tehuis moet. Blijven eten op aandringen van mijn moeder en tegen lasange kan ik geen nee zeggen, favorite foodzzz! Oh en als verassing was mijn vader er ook ineens, eerst wilde ik wegvluchten toen ik hoorde dat hij er ook was met het eten maar het was uiteindelijk wel chill, misschien maar beter dat ik m weer eens face to face heb gezien, die oudjes hebben gewoon wat tijd nodig. Goed met een heel voedselpakket weer terug naar roffa gestuurd, desperate housewives met mn homies gekeken en slagroomsoesjes gegeten higjfkngc. Zometeen even sigaretten scoren aan de overkant maar ik wil de kou niet in gvd, pussy ftw.
|
![]() |
|
gister had ik een terrordag waarin ik teveel heb gewerkt met te weinig slaap en aan het einde was ik ZO moe maar toen heeft mn vriendje voor me gekookt en dat was chill. Vandaag hele dag aan een paper gewerkt en hij is zo goed als af. EINDELIJK
![]()
|
Ik ben vorige week begonnen met Lost kijken, want ik kon het nooit kijken op tv wegens andere verplichtingen enzo MAAR nu ben ik dus hooked. Verdorie. Dat betekent zo snel mogelijk alles kijken en daar heb ik helemaal geen tijd voor.
Nu onderzoeksopzet uitwerken en daarna veel samenvatten, werken, en naar mn broertjes verjaardag.
|
woah seg gertje het is hier dikke storm en vooral vanacht om vier uur was het nogal heftig. bliksem en harde windstoten en heeeel veel lawaai. ik droomde dat ik met een soort van sm-materialen een oorlog ging leiden tegen de onderwereld en met al mijn schoolmaten eerst naar de christine le duc en de plaatselijke gothicwinkel ging om ons te bewapenen... right.
|
Net even een stuk geschreven voor een soort opvolgsollicitatie en nu ga ik eten en dan spssen en vanavond misschien misschien naar Amsterdam. En mn kamer eens ontstoffen. Gatverdamme wat een zooi.
||
Citaat:
![]() - Ik ben aan het werk en ik ben bang voor de wind.
|
![]() |
Ik heb net gewerkt en er kwamen veel hebberige mensen voor het boekenweekgeschenk en dat was irritant
![]() ![]() ![]()
|
Gisteren gepokerd en anderhalve euro gewonnen haha. Maar ik was wel tweede, want alle anderen waren dood.
![]()
|
vanmorgen werd ik wakker met een gastroenteritis, oftewel een buikgriep
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik ging net met een vriendinnetje de stad in, maar het is KUT weer en alle bussen zitten vol en rijden niet optijd of ze rijden gewoon niet
![]() |
![]() |
|
ik heb net anderhalf uur op mijn manege staan wachten tot de bak vrijkwam maar helaas, kutzooi
![]()
|
|