Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2008, 21:04
Kleedje
Kleedje is offline
Vanochtend eerst school, waar ik met de bus naar toe ging. Buschaffeur had een ochtendhumeur Op school bleek dat ik een recensie en een samenvatting moest inleveren, maar ik had alleen het boekverslag gemaakt.. Toen ik thuis kwam had ik gepland om de samenvatting en een recensie te schrijven, maar toen ik mijn mail opende zag ik dat ik 7 offertes in mijn Postvak In had die uitgewerkt moesten worden. Dus heb ik dat gedaan en was mijn collega mij erg dankbaar. Het was daarna alweer tijd om te koken, dus ging ik aardappels schillen etc. Gegegeten, recensie & samenvatting geschreven. Vervolgens ging ik bellen & msnen maar dat gaat niet zo goed samen Toen ging ik in bad & over een half uurtje duik ik mijn bed in.

Dat was mijn dag

Laatst gewijzigd op 10-03-2008 om 21:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2008, 21:19
Broeder
Broeder is offline
Ik houd het nog even voor mezelf jongens!
Oud 10-03-2008, 21:23
capibara
capibara is offline
Spanningsboog...
Oud 10-03-2008, 21:31
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Ik zag net dat ik lid ben sinds: 09-03-2003.
Drama.
En nee, toch hoort dit niet in het scheisse-topic.

Verder heb ik vandaag geleerd en veel gepraat.
met mijn oudste account ben ik lid sinds 2001
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 22:09
Metal
Metal is offline
Ik zit net niet bij de 500 eerste forummembers (mijn ID zegt 540, bummer), das pas erg. Eigenlijk is het pas erg dat van die 540 ik waarschijnlijk de enige (of iig, een van de weinige) ben die nog post.
Oud 11-03-2008, 08:08
STP
STP is offline
Citaat:
Ron blowt?

Zaterdagochtend vanuit mn nachtdienst naar Maastricht, daar bijgeslapen. 's Avonds zeik gehad met mn moeder, die er blijkbaar nog steeds 0 vertrouwen in heeft dat ik mezelf wel kan redden. Daarna chagrijnig naar een of ander bierfestival gegaan met alleen maar lelijke dansende 40ers/biggen op satéprikkers en daarom gauw een andere kroeg in gedoken. Teveel wijn, te achterlijk gedanst en een slaapkebabje gehad <3 Zondag genikst en rondgereden op zoek naar iets te doen, maar uiteindelijk alleen maar lelijk Belgie afgezeken en ons druk gemaakt om een bijna lege tank. Vandaag naar Luik, wat een deceptie maar het was wel supergezellig. Nu luister ik Robyn, yeye.
Nee. Was niet voor hem.
Oud 11-03-2008, 08:23
Verwijderd
Gisteren had ik een vrije dag dus daar heb ik natuurlijk ook van geprofiteerd, dik uitgeslapen en beetje mijn kamer opgeruimt und so, later in de middag kwam er bezoek en hebben we lord of war gekeken en die was wel tof, nicholas cage en daarna hebben we nog garden state gekeken. Pfuu nouja dat was me een middagje/avondje. Heb gisterenavond ook eindelijk mijn eigen bedbodem ontvangen yeshhh en mijn fiets is ook naar hier gebracht dus ik heb eindelijk mn bike, nu nog een dik kettingslot anders is hij zo weer weg. Vanochtend kon ik echt niet uit bed komen en was dan ook iets te laat op school sheisss, gelukkig ben ik om half 2 al klaar wooowhow.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 08:25
Charlott
Charlott is offline
eergisteren ben ik met mn lover naar t failliete overhoop gehaalde door een holocaust getroffen land van ooit geweest om wat fotokes te schieten.
vandaag school tot half 2 en ik verlang nu naar een pauze
Oud 11-03-2008, 11:43
hellebel
hellebel is offline
ik heb net twee verstandkiezen laten trekken en nu wacht ik tot mijn wederhelft me komt verzorgen.
Oud 11-03-2008, 12:28
Verwijderd
Ik heb echt een keiharde kutbui lsjdfapfjds.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 12:28
malle pietje
malle pietje is offline
Gisteren terug naar Leiden gegaan en wezen drinken met vrienden, vanochtend naar college wat een foute keuze was en nu stort ik in. Over anderhalf uur naar werk
Oud 11-03-2008, 12:30
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
met mijn oudste account ben ik lid sinds 2001
ik ben met dit account lid sinds 2000 en daarvoor had ik nog een andere account. Verder wil ik het niet weten. Edit: ik die net dat ik fb ben sinds 20-01-2005 en dat ik dat helemaal vergeten ben te vieren :')

Ot:
Vandaag even naar college geweest en net het huis een boen en sopbeurt gegeven, vanavond werken en verder ga ik lekker niks doen, want daar ben ik wel even aan toe.
Oud 11-03-2008, 14:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren naar m'n ouders gegaan en geknuffeld met m'n zieke nichtje. En met haar gedanst op Dirty Dancing. En bij m'n zus zuurkool gegeten.
Vandaag heb ik echt belachelijk lang geslapen en nu ga ik aan m'n ontbijt, terwijl om 5 uur het avondeten alweer klaarstaat. Achja.
Oud 11-03-2008, 15:42
Verwijderd
IEMAND heeft vandaag tegen een vriend van me gezegd dat ik mannelijk ben omdat ik geen tieten heb. gelukkig heeft ze zelf ranzige spekkige skippyballen, dat scheelt weer op school was gezellig met vriendinnetjes, zometeen eten met 2 vriendinnen en nu wil ik douchen, want er zit geen zand meer in ons water.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 15:44
Electriq
Electriq is offline
Whut? Ik ken je niet goed maar ik vind je een meisje-meisje.

Ik ben blij want ik heb een Richard Scarry-revival en vond zojuist mijn favoriete boek op marktplaats Straks ga ik koken voor mij en mijn vriend en morgen naar huis
Oud 11-03-2008, 16:09
Verwijderd
Citaat:
IEMAND heeft vandaag tegen een vriend van me gezegd dat ik mannelijk ben omdat ik geen tieten heb. gelukkig heeft ze zelf ranzige spekkige skippyballen, dat scheelt weer
ohhh, als het gaat over wie ik denk dat het gaat; ZZZZZ.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 16:12
Carn
Carn is offline
laster, achterklap en dramatiek in het noorden!
Oud 11-03-2008, 16:16
Verwijderd
Ik heb aan school gewerkt en nu ga ik werken. LEUK HE.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 16:18
Carn
Carn is offline
Mijns, was het nog gezellig in de bijenkorf in Utrecht?
Oud 11-03-2008, 16:21
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
ohhh, als het gaat over wie ik denk dat het gaat; ZZZZZ.
een forummer perhaps? juicy!
Oud 11-03-2008, 16:29
Verwijderd
nou ik ben terug uit beijing en het was heel erg tof en ik heb alle standaard dingen gedaan natuurlijk, ik heb de muur beklommen en ben verder/hoger gekomen dan ik had gedacht en in de verboden stad rondgestruind enzo. al die aziaten bleven maar stiekem foto's van ons maken, dat werd wel irritant na een tijdje. verder vond ik het maar een grauwe stad. maar wel leuk. en nu ga ik ehh slapen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 17:03
Metal
Metal is offline
Vriendin van mij zit daar ook voor 5 maanden.
Oud 11-03-2008, 17:51
Teun
Teun is offline
Citaat:
Beste Teun,

Ik heb je rapport beoordeeld met een 8 (inhoud 8, verslaglegging 9,
presentatie 8-). Je manier van wetenschappelijk schrijven is hoog (zeker
in vergelijking met andere studenten). De inhoudelijke
structuur is logisch en duidelijk.

Verder heb ik een vriend van de baan geslagen tijdens een partijtje tennis en gechilld in een subtropisch zwembad. Kreeg trouwens wel net te horen dat mijn broertje, die in de jeugd van FC Groningen speelt, zijn middenvoetsbeentje heeft gebroken vanmiddag.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 18:01
Verwijderd
Ik ben ziek maar ging toch naar school aangezien ik aanwezigheidsplicht heb en anders mooi m'n zes studiepunten mis. Nu lig ik in bed en heb ik een lijstje gemaakt van wat ik allemaal nog moet kopen en wat ik allemaal nog moet doen voor school, en aangezien ik niet van lange lijstjes hou ga ik vanavond drie deadlines halen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 18:43
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
worst birthday of my life.
ik werd wakker door het alarm van mn telefoon, pakte hem op, hij glipte uit mn hand, plop in het glas water naast mn bed.

dus alle felicitaties heb ik niet kunnen ontvangen.
fuckzooi.
Oud 11-03-2008, 18:45
EvilConduct
EvilConduct is offline
Haha, van harte.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 18:57
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
geschilderd aan mijn mars volta schilderij met scheve bovenkant. maaqr hij wordt wel tof muha.
Oud 11-03-2008, 19:07
vilein
vilein is offline
Citaat:
ik werd wakker door het alarm van mn telefoon, pakte hem op, hij glipte uit mn hand, plop in het glas water naast mn bed.

fuckzooi.
Ik heb dat ook eens gehad. Of eigenlijk tot twee keer toe. Maar niet op mijn verjaardag. Anyway, toch gefeliciteerd!
Oud 11-03-2008, 19:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

fuckzooi.
Haha, gefeliciteerd.

Ik liet 'm vorige week in de plee vallen. Foon uit elkaar halen en op 50graden in de oven leggen. Dan droogt 'ie goed en werkt 'ie daarna weer perfect.

ot:
Ik was net wezen eten bij m'n zus en toen hoorde m'n vader wat ik dit weekend heb uitgespookt en nu vind 'ie me een 'ordinair tiep' en hij schaamt zich dat ik een kind van 'm ben. Mijn argument dat hij vroeger ook geen lieverdje was wuifde 'ie weg met 'Ja, maar ik ben een man' en 'Ik stopte op m'n 19e al met drinken'. Pfff. Had 'ie me maar als een dame op moeten voeden.
Oud 11-03-2008, 20:04
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ik liet 'm vorige week in de plee vallen. Foon uit elkaar halen en op 50graden in de oven leggen. Dan droogt 'ie goed en werkt 'ie daarna weer perfect.
Euh, dat lijkt me niet zo'n goed plan. Gewoon uit elkaar halen (vooral de accu verwijderen!) en te drogen leggen is vaak al genoeg.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 20:10
Glory
Glory is offline
Citaat:
Haha, gefeliciteerd.

ik heb de huistelefoon van mijn rollebol eens echt doorgespoeld, ik was zo verbaasd dat ik niet wist of ik het erg vond dus ging ik maar heel hard lachen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 20:11
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ok nou dat heb ik net geprobeerd en nu is ie gesmolten
Oud 11-03-2008, 20:15
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
ik heb net twee verstandkiezen laten trekken en nu wacht ik tot mijn wederhelft me komt verzorgen.
Ai! Gelukkig zijn alle 4 m'n units al weg. Nu is t wachten op een betaalbaar carbon fiber gebit voordat de rest eruit gaat.
Oud 11-03-2008, 20:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gesmolten? Dan heb je 'm te heet gezet. Op 50 graden smelt iets toch niet.
Bij mij werkte 't prima.
Oud 11-03-2008, 21:20
EvilConduct
EvilConduct is offline
Waarom zou je electronica in de fucking oven doen?

Serieus, gewoon laten drogen, desnoods met een föhn.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 21:34
Verwijderd
Naar school geweest vandaag en daarna ben ik naar mijn ouderlijke huis gegaan, koffie gedronken met mijn mommy en kinderfoto's van haar bekeken die ze van de week had gevonden in haar ouderlijke huis, na een heuse opruiming aangezien mijn opa naar een tehuis moet. Blijven eten op aandringen van mijn moeder en tegen lasange kan ik geen nee zeggen, favorite foodzzz! Oh en als verassing was mijn vader er ook ineens, eerst wilde ik wegvluchten toen ik hoorde dat hij er ook was met het eten maar het was uiteindelijk wel chill, misschien maar beter dat ik m weer eens face to face heb gezien, die oudjes hebben gewoon wat tijd nodig. Goed met een heel voedselpakket weer terug naar roffa gestuurd, desperate housewives met mn homies gekeken en slagroomsoesjes gegeten higjfkngc. Zometeen even sigaretten scoren aan de overkant maar ik wil de kou niet in gvd, pussy ftw.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 21:40
malle pietje
malle pietje is offline
Kwam net extreem brak van werk, maar kon relaxt mee eten met huisgenoten en ff ouwehoeren. Ik wilde eigenlijk nog de stad in, maar ik denk dat ik gewoon maar vroeg ga slapen. Morgen ga ik teringlang uitslapen, schoolzooi doen en 's avonds een date .
Oud 11-03-2008, 21:48
Luna
Luna is offline
gister had ik een terrordag waarin ik teveel heb gewerkt met te weinig slaap en aan het einde was ik ZO moe maar toen heeft mn vriendje voor me gekookt en dat was chill. Vandaag hele dag aan een paper gewerkt en hij is zo goed als af. EINDELIJK
Oud 12-03-2008, 01:28
Verwijderd
Ik ben gestopt met een vak op mijn studie en dat bevalt me echt zo goed, nu heb ik even alle tijd om me bezig te houden met al het andere olé. Vandaag gewerkt en daarna gegeten bij een vriendinnetje en de kroeg ingedoken en dat was weer zo gezellig, hoezee. !
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 09:54
Drez
Drez is offline
Ik ben vorige week begonnen met Lost kijken, want ik kon het nooit kijken op tv wegens andere verplichtingen enzo MAAR nu ben ik dus hooked. Verdorie. Dat betekent zo snel mogelijk alles kijken en daar heb ik helemaal geen tijd voor.
Nu onderzoeksopzet uitwerken en daarna veel samenvatten, werken, en naar mn broertjes verjaardag.
Oud 12-03-2008, 10:50
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
woah seg gertje het is hier dikke storm en vooral vanacht om vier uur was het nogal heftig. bliksem en harde windstoten en heeeel veel lawaai. ik droomde dat ik met een soort van sm-materialen een oorlog ging leiden tegen de onderwereld en met al mijn schoolmaten eerst naar de christine le duc en de plaatselijke gothicwinkel ging om ons te bewapenen... right.
Oud 12-03-2008, 10:52
vilein
vilein is offline
Net even een stuk geschreven voor een soort opvolgsollicitatie en nu ga ik eten en dan spssen en vanavond misschien misschien naar Amsterdam. En mn kamer eens ontstoffen. Gatverdamme wat een zooi.
Oud 12-03-2008, 10:53
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Ik ben vorige week begonnen met Lost kijken
Ik begon pas halverwege seizoen 1 geloof ik, maar het is zo fijn om alles achter elkaar te kijken als je verslaafd bent. Nu moet ik steeds een week wachten, of een half jaar. .

-

Ik ben aan het werk en ik ben bang voor de wind.
Oud 12-03-2008, 11:40
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik heb net gewerkt en er kwamen veel hebberige mensen voor het boekenweekgeschenk en dat was irritant . Toen heb ik de wind getrotseerd en ook al had ik wind mee, ik werd alsnog het gras in geduwd dusss dat was wel een beetje eng want daarnaast was de sloot. Nu regent het en moet ik zometeen met wind tegen en door de regen terug fietsen naar mn werk . Vanavond oppassen met mn vriendje en daar ga ijk de afvallers xxl en peking express kijken!
Oud 12-03-2008, 11:54
botulismf
botulismf is offline
Gisteren gepokerd en anderhalve euro gewonnen haha. Maar ik was wel tweede, want alle anderen waren dood. En vandaag hoef ik niet te werken dus dat is buitengewoon aangenaam, zometeen mijn nieuwe paspoort ophalen en dan wat opruimen en wat opnemen en tekenen en misschien nog wat schilderen.
Oud 12-03-2008, 12:18
kuik
kuik is offline
vanmorgen werd ik wakker met een gastroenteritis, oftewel een buikgriep bleghh. daardoor heb ik dus een verplicht, belangrijk practicum gemist wat ik in een ander groepje moet inhalen, wat ik ook niet zo leuk vind. vanmorgen ging ik dus slapen en nu voel ik me eigenlijk wel weer prima, maar ik heb besloten toch maar weer mn bed in te duiken om tv te gaan kijken.
Oud 12-03-2008, 13:06
Verwijderd
ik ging net met een vriendinnetje de stad in, maar het is KUT weer en alle bussen zitten vol en rijden niet optijd of ze rijden gewoon niet vanavond met een vriendinnetje eten, maar ik moet nog maar zien of dat door gaat ivm dit kutweer/bussen. zometeen even iets doen voor morgen, en daarna douchen en op de bank hangen met een goed boek.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Gisteren gepokerd en alles in de laatste hand verloren haha.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 14:59
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb net anderhalf uur op mijn manege staan wachten tot de bak vrijkwam maar helaas, kutzooi kan ik er straks weer heen en ik heb ook al geen fiets want die staat op het station dus kan ik nog een keer tien minuten door die klotewind. normaliter zou ik hier geen problemen mee hebben maar ik heb dus ook al 1,5 uur staan wachten in die klotewind.
Oud 12-03-2008, 15:58
Verwijderd
Je komt Utrecht niet meer in of uit want het waait weer eens een keer en dat trekt het geadvanceerde spoorwegennet niet dus ik blijf hier lekker met chocolademelk uit de senseo (blijkbaar bestaat dat).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten