Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2008, 12:13
Metal
Metal is offline
Citaat:
Your Name's Lebowski, Lebowski. Your Wife Is Bunny.

it don't matter to jesus

NOBODY FUCKS WITH THE JESUS
Oud 22-04-2008, 12:34
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
ik download niet maar kijk het op tv en dat is op zondag.

vandaag heb ik mijn enige college van de week en daarna weer lekker veel in de zon zitten, net als gisteren, en werken, net als gisteren.
ah haha ok ik al meteen alle donload sites afspeuren.

vandaag ook maar thuis gebleven vanuit luiheids oogpunt. om toch maar een beetje oproductief te zijn zo mijn kamer maar eens opruimen.
Oud 22-04-2008, 12:37
Verwijderd
Wtf is op de met de natuur, het is toch in mei leggen alle vogels hun ei? Wtf zwemmen er dan nu al klein meerkoetjes rond???
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 12:42
Broeder
Broeder is offline
De natuur is tegenwoordig toch elk jaar 'te vroeg' ?
Oud 22-04-2008, 12:48
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Wrom zwemmen die klein meerkoetje rond, in mei legt toch die vogeltje een ei?
Oud 22-04-2008, 12:57
Verwijderd
ik heb net op de mooiste manier ooit een assessment verneukt, maar ik heb nog geen cijfer, want dat hangt af van m'n feedbackverslag. haha. zometeen noorderplantsoen of de beruchte opdracht 9 maken... ik denk dat het het noorderplantsoen wordt, want ik ben totaal niet gemotiveerd. nu mezelf lekker volproppen met chips + dipssaus.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 13:04
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
assessments huilen met de pet op.
Oud 22-04-2008, 13:48
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
botulidsmguife als je dit leest neem je telefoon op of koop kaartjes voor teh lols martha!
Oud 22-04-2008, 14:08
*oma*
*oma* is offline
Zo ik heb boeken gereserveerd voor mijn paper. Nu kan ik weer verzaken in de tuin met een vriendinnetje.
Oud 22-04-2008, 14:51
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
na mijn slaapkamer ook meteen maar even de woonkamer en keuken meegepakt.
Oud 22-04-2008, 15:04
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
botulidsmguife als je dit leest neem je telefoon op of koop kaartjes voor teh lols martha!
Ik lees dit.
Oud 22-04-2008, 16:43
Verwijderd
rise against speelt 18 juni in groningen, mijn dag kan niet meer stuk. verder kreeg ik net in het noorderplantsoen een voetbal tegen m'n hoofd en een hockeybal tegen m'n enkel. maaarrrr ik ben wel een beetje bruin, en voetballen was gaaf zometeen eten met vriendinnetjes + een vriend.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 16:44
ragdoll
ragdoll is offline
ik heb dit weekend over het strand gelopen. fuck ik lijk wel een psychiatrisch patient met al die strandwandelingen en toch ben ik geloof ik niet depressief. hm ,het ging me dan ook voornamelijk om de lekkerste ijsjes ter wereld (met spikkels) en die hebben ze alleen op het strand. Verder film gekeken met flatmates en zometeen vies eten in de kantine, en daarna weer een film.
Oud 22-04-2008, 16:45
vilein
vilein is offline
Heerlijke communicatietraining gehad, het was echt heel saai maar ook gezellig. Nu even tv kijken met een huisgenoot, dan douchen en dan eten met friends.
Oud 22-04-2008, 17:39
Verwijderd
mijn vader komt met de rest van mn familie mee volgende week, chilllllllllllllllll
Na acht maanden gewoon ineens weer met broer zussen vader moeder, yeshh
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 19:36
Drez
Drez is offline
Citaat:
rise against speelt 18 juni in groningen
serieus!
hoe vet is dat! <3<3

ik ben klaar met werken en nu moet ik gaan koken, maar daarvoor moet ik eerst dingen schoonmaken dus ik heb geen zin.
en ik hoorde vandaag dat ik niet nog een extra bachelorscriptie hoef te schrijven in mijn schakelprogramma dus het ziet ernaar uit dat ik zowaar vakantie heb in de zomer. HA.
Oud 22-04-2008, 21:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vandaag moest ik werken, maar om een uur of 3 was er ineens een ammoniak-lek waardoor het hele station werd ontruimd. We hebben toen aan de achterkant van het station op een terrasje gezeten en gewacht tot we weer naar binnen mochten. Dat was rond een uur of 6. Dus ik heb vandaag m'n geld verdiend met in het zonnetje zitten en relaxen. Half 7 mocht de winkel weer open en hebben we nog wat schoonmaak dingetjes gedaan, maar half 9 was het weer afgelopen, dus ik heb een zeer rielekst dagje gehad.
Oud 22-04-2008, 22:37
Verwijderd
Citaat:
serieus!
hoe vet is dat! <3<3
grapje, 20 juni!

ik ging net met fwiends eten en hangen, en dat was tof! daarna mijn tent is top gekeken, omdat groningen in de finale stond, maar ze hadden verloren. AWWWW
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 23:07
Alecto Rodolfi
Alecto Rodolfi is offline
Ik ben vandaag bezig geweest met de uitwerking van een practicum.. daarna naar Amsterdam gegaan en mijn galajurk opgehaald bij de stomerij. Toen met mijn vriend afgesproken om te eten. Op de terugweg naar Leiden een uur in de file gestaan, gebeld met mijn zusje en mijn stageplaats bij CERN bevestigd! =D
Zometeen nog even lezen en dan lekker slapen!
Best een leuke dag gehad.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 01:39
Verwijderd
burnnn
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 07:24
ragdoll
ragdoll is offline
nou verslapen yessss en nu eerst werk en dan de stad in met mn bebes. vanavond een schraal feest in club 8.
Oud 23-04-2008, 08:11
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
rise against speelt 18 juni in groningen

ja godver waarom dan weer alleen in groningen wtfwtfwtf
Oud 23-04-2008, 09:57
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik maak vandaag opdrachten bij het journaal van bontekoe en het dada-manifest van tzara, waar ik overigens vrij weinig van begrijp MAAR DAT GEEFT NIET.
Oud 23-04-2008, 11:30
Verwijderd
Citaat:
ja godver waarom dan weer alleen in groningen wtfwtfwtf
haha, ik ben kei blij dat er een keer iets fatsoenlijks speelt in de oosterpoort! in juli band of horses ook nog

nouja, ik ging naar school in de veronderstelling dat ik 7 uur achter elkaar hetzelfde vak had, maar ik had eigenlijk maar 1 uur een hoorcollege over rehabilitatie. toen kwam ik er ineens achter dat ik al een jaarlang met die methode heb gewerkt op m'n stage toen nog de stad in geweest met babez uit m'n klas, terrasje gepakt en gewinkeld, en nu ben ik thuis en ga ik zo weer voetballen in het noorderplantsoen. hoop ik.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 13:50
Verwijderd
Werk is dodelijk saai vandaag, gelukkig met die 2 vrije dagen volgende week op dinsdag al klaar hier. Vanavond naar de jeugd van tegenwoordig release dinges met leuk gezelschap. Maar eerst nog 2 uur vol niksen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 15:14
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Tot mijn grote verbazing heb ik zojuist vrij gekregen voor dagen waarvan ik dacht dat het onmogelijk was. Dit betekent wel dat ik een portret van Why? kan en ga schieten op 7 mei en naar NYC kan van 24 juni tot 8 juli. Verder heb ik meer bonus gehad dan verwacht en heb ik zaterdag een betaalde opdracht. , .

Vanavond ga ik met vrienden wat eten in de stad, waarschijnlijk rondom de Leidsestraat in één of ander Italiaans tentje maar ik wil (non tourist) sushi. .
Oud 23-04-2008, 15:27
idontcare
idontcare is offline
oh maar ik ben alweer blij want 10 juli death cab in de melkweg JA TOCH
Oud 23-04-2008, 16:02
vilein
vilein is offline
Hele dag training, was wel tof en straks naar Amsterdam. + morgen een bacardi cocktailworkshop met mijn excollega's <33
Oud 23-04-2008, 16:21
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
Tot mijn grote verbazing heb ik zojuist vrij gekregen voor dagen waarvan ik dacht dat het onmogelijk was. Dit betekent wel dat ik een portret van Why? kan en ga schieten op 7 mei en naar NYC kan van 24 juni tot 8 juli. Verder heb ik meer bonus gehad dan verwacht en heb ik zaterdag een betaalde opdracht. , .

Vanavond ga ik met vrienden wat eten in de stad, waarschijnlijk rondom de Leidsestraat in één of ander Italiaans tentje maar ik wil (non tourist) sushi. .

-

pizza sylvana in onze oude hangout?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 21:29
Verwijderd
Gisteravond vanaf zeven uur in de kroeg gezeten, en om half twee besloten we naar huis te gaan, omdat we alweer om half 9 college hadden. De hele dag katerig doorgekomen, even naar Gem gekeken, die in het café bij ons op school moest optreden en daarna gegeten met vrienden. Nu ben ik ingestort en ga ik maar slapen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 21:33
Luna
Luna is offline
ik heb een tentamen gemaakt en dat ging medium en nu pas ik op babies maar die slapen en ik wil naar huis want ik ben moe. morgen een chilldag en een vriendinnetje komt terug na 3 maanden VS
Oud 23-04-2008, 22:08
Verwijderd
ik heb gevoetbald en in de zon gelegen, maar toen waren m'n benen verbrand. daarna heb ik nog m'n hand verbrand aan de oven, omdat ik lomp ben, en daarna deed douchen heel erg pijn, want het prikte enorm. de rest van de avond heb ik gehangen met huisgenoten, terwijl ik eigenlijk voor school bezig moest, maar dat doe ik dan morgen wel weer.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 22:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, vandaag op m'n werk had ik een stalker. Hij vroeg gisteren hoe laat ik moest werken en dat 'ie wel even langs zou komen, maar ik had niet verwacht dat 'ie van 1 tot 6 recht voor m'n neus zou staan en dat 'ie me zou volgen in m'n pauze.
Nadat ik he-le-maal gestoord werd van alle 'love is in the air' grapjes van m'n collega's, kreeg ik een briefje in heel slecht Nederlands (Hij is amerikaan, met ditto uiterlijk) of ik dit weekend iets met 'm wou gaan drinken. Ik heb heel beleefd gezegd dat dat echt niet ging gebeuren en toen ging 'ie eindelijk weg. Het vervelende is alleen dat die jongen naast ons werkt en dat ik 'm dus nog heel vaak ga zien. Meh...
Oud 23-04-2008, 22:30
EvilConduct
EvilConduct is offline
Het is nu 23:32

En ik geloof dat ik zo lui mijn excuses aan ga bieden...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Wtf is op de met de natuur, het is toch in mei leggen alle vogels hun ei? Wtf zwemmen er dan nu al klein meerkoetjes rond???
awww dat zijn echt de schattigste en lelijkste kuikens ever, klein, zwart, pluizig met bigass lelijke blauwe poten

hier waren ook al eendjes maar ik kan ze nu niet meer vinden
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 09:29
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
net naar de tandarts geweest en ik had nette tandjens en nu ben ik weer helemaal tandsteenvrij en heb ik de rest van de dag vrij nouja, als ik naar school was gegaan had ik nog maar 1 uurtje les gehad waarvan een half uur pauze.
Oud 24-04-2008, 11:18
idontcare
idontcare is offline
aight, voldoendes voor herkansingen dus nu kan ik me officieel inschrijven voor mn eindexamen w00t dan heb ik in juli gewoon mn diploma
Oud 24-04-2008, 11:25
Broeder
Broeder is offline
Om onduidelijke redenen wilde ik weer eens gaan hardlopen, maar bij het de steeg uitrennen werd ik al bijna aangereden, dus dat plan heb ik ook maar weer even terug in de ijskast gezet.
Oud 24-04-2008, 12:23
botulismf
botulismf is offline
Ik word vandaag een beetje spastisch van mijn werk, maar het laatste uur gaat het weer wat beter gelukkig. Verder zou ik eenmalig bas gaan spelen in de band van wat vrienden en toen weer niet en toen weer wel en nu toch weer niet. En ik wou dat ik ook nette tandjens had, maar dat is niet voor mij weggelegd.
Oud 24-04-2008, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Ik word vandaag een beetje spastisch van mijn werk, maar het laatste uur gaat het weer wat beter gelukkig. Verder zou ik eenmalig bas gaan spelen in de band van wat vrienden en toen weer niet en toen weer wel en nu toch weer niet. En ik wou dat ik ook nette tandjens had, maar dat is niet voor mij weggelegd.
een klein vogeltje vertelde me dat ze sowieso vrij rap opzoek moeten gaan naar een nieuwe bassist dus is zou zeggen kom auditie doen verder speel ik vanavond met mijn band op de radio en heb ik daarvoor nog repetitie met de andere band.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 12:33
botulismf
botulismf is offline
Hmmm, wie weet, wie weet. Het is niet helemaal mijn muziek maar het was natuurlijk ook niet helemaal jouw muziek. Ik moet in dat geval wel echt eens een basgitaar gaan aanschaffen.
Oud 24-04-2008, 12:36
Verwijderd
haha nee mijn muziek was het zeker niet nee, alhoewel de nieuwste nummers wel dik zijn! maar mocht je vanavond zin hebben om half 10 spelen we in muziekgieterij kunde ge es luustere!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 12:36
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
lols, koop een daisyrock
Oud 24-04-2008, 13:16
botulismf
botulismf is offline
Diamond Sparkle of Atomic Pink?
Oud 24-04-2008, 13:45
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
als het maar gay is
Oud 24-04-2008, 13:52
botulismf
botulismf is offline
Zet geen vraagtekens bij mijn mannelijkheid!
Oud 24-04-2008, 13:54
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nee dude ik denk aan je on-stage persona!
Oud 24-04-2008, 14:29
botulismf
botulismf is offline
Haha, nou, je hebt een vertekend beeld.
Oud 24-04-2008, 14:30
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nee joh denk aan het geld en de ladiez
Oud 24-04-2008, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Hmmm, wie weet, wie weet. Het is niet helemaal mijn muziek maar het was natuurlijk ook niet helemaal jouw muziek. Ik moet in dat geval wel echt eens een basgitaar gaan aanschaffen.
ik zou alleen snel zijn mocht je het willen zonet hoorde ik dat er wel wat meer gegadigden zijn..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten