Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb net op de mooiste manier ooit een assessment verneukt, maar ik heb nog geen cijfer, want dat hangt af van m'n feedbackverslag. haha. zometeen noorderplantsoen of de beruchte opdracht 9 maken... ik denk dat het het noorderplantsoen wordt, want ik ben totaal niet gemotiveerd. nu mezelf lekker volproppen met chips + dipssaus.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
rise against speelt 18 juni in groningen, mijn dag kan niet meer stuk. verder kreeg ik net in het noorderplantsoen een voetbal tegen m'n hoofd en een hockeybal tegen m'n enkel. maaarrrr ik ben wel een beetje bruin, en voetballen was gaaf
![]() |
![]() |
|
ik heb dit weekend over het strand gelopen. fuck ik lijk wel een psychiatrisch patient met al die strandwandelingen en toch ben ik geloof ik niet depressief. hm ,het ging me dan ook voornamelijk om de lekkerste ijsjes ter wereld (met spikkels) en die hebben ze alleen op het strand. Verder film gekeken met flatmates en zometeen vies eten in de kantine, en daarna weer een film.
||
Citaat:
hoe vet is dat! <3<3 ik ben klaar met werken en nu moet ik gaan koken, maar daarvoor moet ik eerst dingen schoonmaken dus ik heb geen zin. en ik hoorde vandaag dat ik niet nog een extra bachelorscriptie hoef te schrijven in mijn schakelprogramma dus het ziet ernaar uit dat ik zowaar vakantie heb in de zomer. HA.
|
Vandaag moest ik werken, maar om een uur of 3 was er ineens een ammoniak-lek waardoor het hele station werd ontruimd. We hebben toen aan de achterkant van het station op een terrasje gezeten en gewacht tot we weer naar binnen mochten. Dat was rond een uur of 6. Dus ik heb vandaag m'n geld verdiend met in het zonnetje zitten en relaxen. Half 7 mocht de winkel weer open en hebben we nog wat schoonmaak dingetjes gedaan, maar half 9 was het weer afgelopen, dus ik heb een zeer rielekst dagje gehad.
|
![]() |
Ik ben vandaag bezig geweest met de uitwerking van een practicum.. daarna naar Amsterdam gegaan en mijn galajurk opgehaald bij de stomerij. Toen met mijn vriend afgesproken om te eten. Op de terugweg naar Leiden een uur in de file gestaan, gebeld met mijn zusje en mijn stageplaats bij CERN bevestigd! =D
Zometeen nog even lezen en dan lekker slapen! Best een leuke dag gehad. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nouja, ik ging naar school in de veronderstelling dat ik 7 uur achter elkaar hetzelfde vak had, maar ik had eigenlijk maar 1 uur een hoorcollege over rehabilitatie. toen kwam ik er ineens achter dat ik al een jaarlang met die methode heb gewerkt op m'n stage ![]() |
![]() |
|
Tot mijn grote verbazing heb ik zojuist vrij gekregen voor dagen waarvan ik dacht dat het onmogelijk was. Dit betekent wel dat ik een portret van Why? kan en ga schieten op 7 mei en naar NYC kan van 24 juni tot 8 juli. Verder heb ik meer bonus gehad dan verwacht en heb ik zaterdag een betaalde opdracht.
![]() ![]() Vanavond ga ik met vrienden wat eten in de stad, waarschijnlijk rondom de Leidsestraat in één of ander Italiaans tentje maar ik wil (non tourist) sushi. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() - pizza sylvana in onze oude hangout? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteravond vanaf zeven uur in de kroeg gezeten, en om half twee besloten we naar huis te gaan, omdat we alweer om half 9 college hadden. De hele dag katerig doorgekomen, even naar Gem gekeken, die in het café bij ons op school moest optreden en daarna gegeten met vrienden. Nu ben ik ingestort en ga ik maar slapen.
|
![]() |
|
ik heb een tentamen gemaakt en dat ging medium en nu pas ik op babies maar die slapen en ik wil naar huis want ik ben moe. morgen een chilldag en een vriendinnetje komt terug na 3 maanden VS
![]()
|
Verwijderd
|
ik heb gevoetbald en in de zon gelegen, maar toen waren m'n benen verbrand. daarna heb ik nog m'n hand verbrand aan de oven, omdat ik lomp ben, en daarna deed douchen heel erg pijn, want het prikte enorm. de rest van de avond heb ik gehangen met huisgenoten, terwijl ik eigenlijk voor school bezig moest, maar dat doe ik dan morgen wel weer.
|
![]() |
|
Omg, vandaag op m'n werk had ik een stalker. Hij vroeg gisteren hoe laat ik moest werken en dat 'ie wel even langs zou komen, maar ik had niet verwacht dat 'ie van 1 tot 6 recht voor m'n neus zou staan en dat 'ie me zou volgen in m'n pauze.
![]() Nadat ik he-le-maal gestoord werd van alle 'love is in the air' grapjes van m'n collega's, kreeg ik een briefje in heel slecht Nederlands (Hij is amerikaan, met ditto uiterlijk) of ik dit weekend iets met 'm wou gaan drinken. Ik heb heel beleefd gezegd dat dat echt niet ging gebeuren en toen ging 'ie eindelijk weg. Het vervelende is alleen dat die jongen naast ons werkt en dat ik 'm dus nog heel vaak ga zien. Meh...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() hier waren ook al eendjes maar ik kan ze nu niet meer vinden ![]() |
![]() |
|
net naar de tandarts geweest en ik had nette tandjens en nu ben ik weer helemaal tandsteenvrij en heb ik de rest van de dag vrij
![]()
|
Ik word vandaag een beetje spastisch van mijn werk, maar het laatste uur gaat het weer wat beter gelukkig. Verder zou ik eenmalig bas gaan spelen in de band van wat vrienden en toen weer niet en toen weer wel en nu toch weer niet. En ik wou dat ik ook nette tandjens had, maar dat is niet voor mij weggelegd.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe heeft dit forum je in je lifestyle beinvloed Verwijderd | 71 | 20-05-2008 01:22 | |
Lifestyle |
Dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 02-04-2008 20:28 | |
Lifestyle |
Je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 20-02-2008 10:02 | |
Lifestyle |
je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 25-07-2007 16:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Films, TV & Radio |
Anime Topic #4 Oni Shikio | 500 | 30-01-2005 21:54 |