Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2008, 21:25
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
@darkfairy; Is er iemand waar je naartoe kunt op het moment om die am-gedachtes af te leiden? Of iemand op MSN of zo? Ik weet hoe moeilijk het is, maar probeer de controle te houden.

Liefs,

Eend
ik heb het net tegen iemand verteld.
en het is inderdaad moeilijk ja.
ik heb ook weer dwanggedachtes.

en dankje.
jij ook liefs.
Oud 15-04-2008, 21:31
Eend
Eend is offline
Citaat:
ik heb het net tegen iemand verteld.
en het is inderdaad moeilijk ja.
ik heb ook weer dwanggedachtes.

en dankje.
jij ook liefs.
Goed dat je het aan iemand verteld hebt. Zo sta je er even niet alleen voor. Ik heb er ook last van, maar ik heeb 24/7 verpleging om me heen, dus dat is een heel ander verhaal.

Liefs,

Eend
Oud 15-04-2008, 22:00
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Ik neem aan dat darkfairy zelf gewoon een van de mensen is die op de sociale werkplaats werkt? En het zal wel lastig zijn, maar ik denk dat je maar niet teveel op die stomme opmerkingen moet reageren en moet proberen om zelf ook niet teveel stomme grapjes moet maken Veel succes meiske.
Ik had een beetje een eenzijdig beeld van een sociale werkplaats. Mijn oom is verstandelijk gehandicapt en die werkt ook op zo'n plek. Vandaar dat ik het over "doelgroep" had...maar ik ben er inmiddels achter dat in feite iedereen er zou kunnen werken.

Ik zou me er ook proberen niet te veel van aan te trekken. En ze zelf inderdaad ook niet teveel voorzetten geven. Ik zou zeggen of negeren, of een rake opmerking terugmaken.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 22:27
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
ja, hmm. Ik zit er wel mee. Begin aan mezelf te twijfelen maar weet dat ze het echt heeft gezegd.
Ik ben weggegaan voordat ik geholpen was..
Mss had je niet weg moeten gaan en haar recht in haar gezicht moeten zeggen, dat het nergens op slaat dat ze zoiets doet... Hoewel ik wel snap, dat het heel erg lastig is, om dat te zeggen. Mja, als je nog een keer daar bent, zou ik haar er alsnog wat van zeggen, als je daar nog een keer komt en als je dat durft te zeggen. En sowieso een klacht indienen. Ik vind het echt nergens op slaan hoe ze doet.

@darkfairy: No offense, maar ik heb eerlijk gezegd een beetje het idee, dat je nergens iets positiefs in ziet, maar alleen de negatieve dingen (probeert te) zien. Probeer dat eens te veranderen, dat maakt wss al heel veel verschil. Ook al gaat er nog zoveel mis, er zijn altijd wel positieve dingen te vinden, ook al zijn ze mss maar heel erg klein, maar dan heb je nét dat beetje steun daaraan.

@Morri: Ik las net een post van je, onder aan de pagina, in het postvenster, ofwel, bijna 50 posts terug en dat was echt geweldig positief. En idd, iedereen heeft recht op een plekje hier, ook al zou je dat zelf mss soms niet denken, als alles misgaat, maar ben gewoon jezelf, dat scheelt idd heel veel. En nouja, ik ben jarenlang niet mezelf geweest en nu nog steeds nauwelijks, maar als ik bij E. of K. ben, dan ben ik wel mezelf en dat voelt echt onvoorstelbaar geweldig, zelfs zo onvoorstelbaar, dat ik af en toe zelfs moet huilen, als ik denk aan die momenten, dat het me echt helemaal niets uitmaakt, dat anderen vinden dat ik raar doe en ook gewoon raar ben, en dat het op die momenten gewoon allemaal niet stuk kan, als je bijvoorbeeld in een overvolle trein, samen een concert kijkt, van je favoriete band en rare blikken toegeworpen krijgt, omdat je allebei hardop meezingt. En vooral als je dan terugkijkt met zo'n hele droge blik van: Is er soms iets raars aan de hand, ofzo?

@metallica: Goed dat je er voor mensen bent. Kijk echter uit, dat je jezelf niet vergeet. Ik spreek uit ervaring, wat dat betreft. Wat het eten betreft (ook algemeen), probeer wat liever voor jezelf te zijn. Tussendoor niet snoepen, oké, maar eet wel gewoon 3 fatsoenlijke maaltijden per dag. Ik weet niet hoe de mensen hier qua BMI zitten, maar als je tussen de 17 en 25 zit, dan zit je op een goed gewicht. Anyway, als je niet teveel calorieën binnen wil krijgen, eet dan vooral groenten en dan mager vlees, of kip. En fruit kan altijd.

Tussendoortjes kunnen ook geen kwaad, maar dan gewoon met mate. En als je overgewicht hebt, dan helpt het niet om maar heel erg weinig te gaan eten, want als je dan één keer veel calorieën binnenkrijgt, kom je ook ineens heel veel bij. Beter is het, om gewoon goed te eten en dan veel te gaan sporten, vooral duursporten dan, evt i.c.m. met een beetje krachtsport.

OT: We hebben een jongen in de klas, waarvan de arm pasgeleden is afgezet en die is nu weer gewoon bij de colleges aanwezig, wat dus echt gaaf is. Hij is echt een soort van sfeermaker zeg maar. Je merkt heel duidelijk dat hij aanwezig is, maar niet aanwezig op een irritante manier, maar op een heel fijne manier. En nouja, toen hadden we het dus over dat dinsdag voor iedere werkgroep een willekeurig iemand een presentatie moest geven over de weektaak, van het project en hij zo: Als ik nu niet wil, mag ik het dan op mijn handicap gooien? ^^ (A) Nouja, toen vroeg de leraar dus of hij het zag als een handicap, het hebben van een arm, en zo zietie het dus absoluur niet. En ik word er nu gewoon emotioneel van, om te zien hoe sterk iemand kan zijn.

Mja, toen kregen we er dus een gesprek over, hoe dat ging, als hij een kunstarm kreeg. Dat het dan begon met alleen beweegbare vingers (patch 1.0.0) en vervolgens een elleboog (patch 2.0.0) en uiteindelijk eventueel nog een beweegbare pols, wat dus voor de grap maar patch 3.0.0 genomen werd. En dan natuurlijk ook nog allerlei grapjes eromheen, ook van zijn kant, dat hij een USB-aansluiting erin wilde hebben, met een harde schijf van 500 gig. Een "go-go-gadget"-arm. En dat is gewoon geweldig om te zien, dat hij er zelf zo mee om kan gaan. Oh, btw, hij heeft nu ook een vriendin en dat is dus echt grappig. Ik vroeg, vrij in het begin van het jaar, of hij nu iets had met een meisje uit de klas. En nouja, dat was toen niet zo, maar ik vermoedde het daarvoor wel. Had dat meisje zelf tegen mij gezegd dat ze had gehoord dat ik dacht dat ze iets met hem had. En nouja, zei ze zo: Ik ben niet verliefd en ik word ook zeker niet verliefd op hem. (omdat hij haar type niet was)

Nouja, ik wist gewoon dat die uiteindelijk wat zouden krijgen en dat bleek ook zo te zijn. Mja, ze passen iig heel goed bij elkaar. Wat me wel opvalt, is dat niemand in de klas er wat over durft te vragen. Nouja, ik vraag er verder ook niet echt iets over, maar ik mag het wel vragen. Ik vroeg haar ook heel subtiel of ze iets met die jongen had, nu. "/spontaan Heb jij iets met G.?"

Mja, da's gewoon leuk dat ze nu bij elkaar zijn, ik bedoel, ze moesten gewoon bij elkaar uitkomen, dat was gewoon echt voorbestemd, dat wist ik al in het begin van het jaar. Zelf mis ik nog steeds wel liefde, maar dat komt vanzelf wel. En ik heb iig wel een paar goede vrienden. Wss is het verstandig voor mij, om nu te gaan slapen, maar ik wil nog niet echt. Anyway, ik maak het nu niet zo laat, als de afgelopen weken gemiddeld. Dan was het echt, twee dagen achter elkaar geen, tot 2 á 3 uur slaap en dan een nacht met 14 uur slaap, minimaal.

@Nienna*: Het komt wel goed. Ik heb me een maand heel erg kut gevoeld, was niet in staat om ook maar iets inspannends te doen, waarvoor ik moest nadenken, had een gemiddelde van ongeveer 4 uur slaap per nacht, en nu komt het uiteindelijk ook weer goed. Probeer gewoon ook de kleinste, positieve dingen te zien. Dat helpt al een hele boel.

@darkfairy weer:
[qoute]die vrouw op het werk.
die moest lachen omdat ik was aangekomen.
'je vest kruipt omhoog'.
terwijl ze zelf een maagverkleining nodig heeft.
en meer dan 50 kilo te zwaar weegt.
en de rest aan tafel begon weer lekker met haar mee te lachen.
zelfs een van de leiding waarmee ik altijd mee fiets.[/quote] Als iemand wat zelf 50 kilo te zwaar is zoiets zegt, dan zou ik dat niet geloofwaardig zien. Ik weet niet hoeveel jij weegt, maar het lijkt me niet dat je teveel weegt, als ik je posts volg, eerder te weinig, dus zij heeft geen recht om jou op zoiets commentaar te geven. Ik zou volgens mij háár keihard uit hebben gelachen en gezegd hebben: Ja, ik ben bijgekomen (Of het nu wel of niet zo is), maar mij past dit vest nog wel. Als jij het aan probeert te doen, scheurt de hele boel uit elkaar. Mja, zo ben ik dan weer en op deze manier opmerkingen maken, werkt ook lang niet altijd goed, hoewel ze dan wss wel d'r klep dichthoudt met het maken van zulke opmerkingen.

Mja, trek je niets aan van al die mensen die zo dom tegen je doen, daar schiet je niets mee op. Probeer jezelf te accepteren zoals je bent, met je goede punten, maar ook met je minder goede punten. Dat zal niet makkelijk zijn (ik ben ook door die fase heengegaan), maar het is een stuk makkelijker, als je eenmaal jezelf accepteert. Ik ben te dik, ik kan soms heel ongeduldig zijn en ik ben een flapuit. Ik kan me echter, voor een autist, heel goed inleven in mensen (hoewel lang niet in iedereen), ik ben heel vaak bereid mensen te helpen, mits ze mij niet het leven heel erg zuur maken en ik ben goed in koken, programmeren.

Verder heb ik een rare interesse, die op zich nog niet eens zo raar is, maar wat anderen daarvan denken, dat maakt me niets meer uit. Ik heb me daardoor drie jaar voor mezelf geschaamd, maar dat is nergens voor nodig. Nouja, ik ga niet in deze topic in op die interesse, omdat ik niet weet of er andere bekenden hier zitten, die mij met die interesse willen gaan irriteren, maar goed. Probeer jezelf te accepteren zoals je bent en trek je niets aan van de mensen die je kwaad doen, darkfairy (en ook de anderen). Oh en darkfairy, als je wil, mag je me weer toevoegen op msn. (want ik had je eerst op msn, maar laterna niet meer)

Anyways, mijn pm box staat ook open, voor iedereen die wil praten en msn staat in m'n profiel, dus. Oh btw, Morri, ik weet niet waar je over wil praten, maar je mag pm'en. Als het zich gaat, over het leren accepteren van dingen, waarvoor je je eigenlijk schaamt, of wat dan ook, pm dan alsjeblieft. Ik wil zelf ook wel pm'en, mar ik weet niet wat ik kan schrijven. Ik zit iig in een fase waarin ik heel veel ga veranderen, zo voelt het. Ik denk dat ik nu dingen ga toegeven, die ik eerst heel erg lang ontkende. Anyways, als je wil pm'en, doe dat dan, alsjeblieft. Ik vind het sowieso leuk om met mensen te pm'en, over zulke dingen (ik heb al meerdere keren iemand een pm gestuurd) en soms pm ik ook vrij random lijkend, dus zonder dat ik echt eerst in een topic op iemands posts inga, maar goed. Anyways, sleepytaim nu. Morgen om half 7 loopt de wekker af.

Laatst gewijzigd op 15-04-2008 om 22:38.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 07:59
Verwijderd
Oh men, ik heb gisteren mijn vinger gebrand en nu ik wakker werd zit er een hele blaar op en is het hartstikke rood enzo. .
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 08:10
Nijn*
Nijn* is offline
Ohh mijn god, ik haat mezelf echt voor het leven. Ik ben zoo makkelijk beïnvloedbaar. Ik had echt andere herkansingen op moeten geven en nu is het te laat.. Iedereen liep de hele tijd tegen me te zeggen dat ik echt gek in mijn hoofd was als ik Frans letterkunde ging herkansen, want wat doet dat vak er nou helemaal toe? Engels luisteren daarentegen was wel belangrijk dus dat moest ik dan maar herkansen. Ook al had ik voor Frans letterkunde een 2,3 en een 6,5 voor Engels.. Nee echt, Engels moest ik doen. Ik stá godverdomme al een 7,6 voor Engels, is dat niet genoeg? Als ik Frans Letterkunde had herkanst en anderhalfpunt hoger had gehaald, had ik een 8 kunnen staan ipv een 7 terwijl ik voor Engels een 8 moet halen wil ik dat het enig verschil maakt voor m'n gemiddelde.. Ik vind letterkunde veel belangrijker en nou heb ik mijn enige kans op een 8 op mijn eindlijst verkeken.. Ik moet luisteren naar mezelf en niet zoveel naar wat anderen vinden. Omdat mijn klasgenoten en mijn ouders Engels belangrijker vonden heb ik weggedaan wat ík eigenlijk belangrijker vond: namelijk een 8 voor letterkunde.. Ik heb godverdomme voor letterkunde alleen nog maar 8,5 en 7,8 gehaald en dan één 2,3 die alles verpest en ik los het verdomme niet eens op
Ik zit echt keihard te janken hier, nu ga ik slagen met een fucking middelmatige, en slechte eindlijst terwijl ik met de juiste herkansingen in ieder geval één 8 had kunnen staan. Ik kan ook helemaal niets, ik verpest het zo voor mezelf, ik ben zo'n middelmatige, kut vwo-leerling. Ik ben nergens goed in, ik verpest álles voor mezelf en blink nergens écht in uit. En ik kan er niets meer aan doen nu, ik kan het niet meer veranderen maar ik wil mezelf er niet bij neerleggen, ik heb gewoon stom stom stom stom stom gedaan..
Bah ik haat alles, ik haat vandaag, ik haat iedereen en vooral mezelf nu even. KLOTEKUT AM.

En ik hoef hier echt géén reacties op.
Oud 16-04-2008, 08:29
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
ahhh, Tommy heeft een blaasontsteking..
T is zooo zielig..

Nodigd ze me zus uit... Ik heb al zo vaak gezegd dat ik zo graag weer wil komen. Maar nee hoor.. ze vraagt me zus... Nou veel plezier..
en dan:"dat wil ik me jou afstuderen ook doen" ja.. dat duurt nog wel ff..
Ik had al klaar kunnen zijn...t had gekunt. In september studeren de "klasgenoten" waarmee ik begon aan de opleiding af..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 08:40
Pruts0r
Pruts0r is offline
*wilde reageren op Nijn d'r post*
*leest onderaan dat ze geen reactie wil*

Nouja, ik heb me vanochtend verslapen, mja, wat wil je ook na een hele maand lang een gemiddelde van ongeveer 4 uur slaap per nacht... Gisteravond was het ook half 1. Op zich best wel te laat, aangezien ik er uit moest, om half 7 vanmorgen, eigenlijk. Punt is wel, dat ik nu enige regelmaat heb. Ik moet wel de "naar-bed-tijd" terug zien te brengen, naar ongeveer half 11, of 11 uur, maar punt is, dat ik nu gewoon standaard rond half 1, 1 uur naar bed toe ga. Dan heb ik alvast die regelmaat. Nu dadelijk nog naar school, voor 3 uurtjes theorie en SLB, hoewel ik me afvraag wat we bij SLB gaan doen, eigenlijk. Morgen keihard werken aan mijn portfolio, want dat moet vrijdag ingeleverd worden, bij de oude tutor nog. Gaat leuk worden.. Achja, niet teveel zorgen maken. Voor de presentatie hadden we ook een 7 en met het verslag was ze heel tevreden, iets dat wij niet verwacht hadden van haar.

Anyway, ik moet nu meteen naar het station, anders mis ik die trein ook weer.
*knuffels gooit aan iedereen die het even moeilijk heeft...
...en ook knuffels gooit aan iedereen die het niet moeilijk heeft*
Oud 16-04-2008, 09:36
Verwijderd
Deze week is zoooo relax!<3
Vandaag krijg ik mijn punt van Duits terug en ik denk dat het een 6 of 7 is, maar ik wil fedomme een 8.
Morgen is mijn mama jarig en dan heeft ze écht tijd voor ons en dan gezellig de familie weer zien! Ik ben echt zó ontzettend blij met mijn leuke familie, want dat is lang niet bij iedereen het geval dat ze leuk zijn.
Zaterdag ook nog eens vrij van werk omdat ik naar Arch Enemy ga!\m/
Oja en ook nog heeeel veel tijd met vriendje! Yaaaaay!^^

Ik vroeg het ook al in het vorige topic, maar volgensmij heeft bijna niemand dat gelezen omdat dat topic best snel weer gesloten werd. Wat denken jullie van een meet? Als alle examen/tentamendrukte weer voorbij is lijkt me. Maar eventjes kijken of er wel animo voor is.^^
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 09:43
Verwijderd
Faded-Away: Ik ben voor!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 09:47
Verwijderd
ik ben ook wel voor
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 10:30
Verwijderd
hee, gefeliciteerd Ave!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 10:41
Verwijderd
EEN DRIE EN EEN HALF!

Gefeliciteerd Ave! Maak er een leuke dag van!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 11:16
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
bah zo tentamen en ben bang dat ik het niet ga halen... tis zoveel en ingewikkeld enz
Ik heb om 4 uur tentamen.. en denk t zelfde..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 11:27
Verwijderd
Pficiat Ave! Al die jarigen in april <3

Ik zit te forummen, een uitnodiging voor mijn moeder's verrassingsfeest te ontwerpen, potje scrabble op mn NDS, muziek luisteren, chaosssss maar gelukkig kan ik multitasken
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 12:04
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik ben ook voor een meeting!
Oud 16-04-2008, 16:25
Missy1234567890
Zolang je geen numerus-fixusstudie wilt gaan doen, doen je cijfers er echt niet toe *Nijn en volgens mij wilde je dat niet. Tuurlijk is het leuk om een 8 te hebben op je lijst, ik had er zelfs een paar, maar na 6 jaar tijd heeft nog nooit iemand ernaar gevraagd, terwijl ik er zo hard voor geleerd heb. (ik wilde toch even reageren)

OT: lezen, kopiëren, naar andere bieb, zoeken, boek doorbladeren naar relevante stukjes, lezen, kopiëren, snel koffie drinken, lezen. Zo ziet mijn dag er vandaag uit, en gisteren en eergisteren. Op zich is alles best interessant, maar het schiet niet op naar mijn idee. Ik ben bang dat ik teveel irrelevante dingen lees, dat daar teveel tijd in gaat zitten en dat ik daardoor mijn deadline niet ga halen. Maar, hoeveel kun je doen in 2 weken? Ik ben sinds ik die deadline heb echt elke dag fulltime bezig geweest op 2,5 weekenddagen na. Ik heb nu zoiets van, ik richt me puur en alleen op het westen en dan flans ik voor het oosten (vh Romeinse rijk) wel ff snel een hoofdstukkenindeling in elkaar, dan verander ik die later nog wel. Ik kan het niet allebei tegelijk. Wat moet ik nu met Griekse inscripties zolang ik de Latijnse nog niet eens gevonden heb...

Ik kan nog 2 dagen naar een UB, hoewel morgen pas 's middags vanwege de tandarts en dan heb ik nog 2 dagen om te typen. Het moét gewoon lukken.

ps. GEFELICITEERD AVE!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 16:28
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Tentamen zeer waarschijnlijk gehaald. Bij ons zie je altijd het percentage wat je goed hebt aan het eind van de toets. (tentamens zijn digitaal)

Om 7 uur Tommy ophalen.. dan heeft hij een blaaskatheter die 3 dagen moet blijven zitten En bij een mens hangt er een opvangzak aan of zit er een dopje op, maar bij een kat dus niet...great.
Nu moet ie tot vrijdag in de badkamer blijven.. zo zielig maar ik weet t anders ook niet... zie het helemaal niet zitten..

Vanavond even relaxen en vroeg slapen.. en morgen weer LEREN! Vrijdag weer een tentamen..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 16:30
Verwijderd
Gefeliciteerd Ave! En ik ga nu huiswerk doen, go!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 17:05
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik ben ook voor een meeting!
@Prutsor en Handschoen: Ja, ik weet dat ik verkeerd bezig ben. Maar het is ook zo vreemd gegaan... In eerste instantie wilde ik afvallen om een andere reden dan dat ik mezelf niet dun genoeg vond (die reden laat ik achterwege want eigenlijk is die veel te ziek voor woorden, maar het ging toen gewoon niet goed...) Maar in een maand of twee tijd, begon dat beeld te veranderen ging ik me wel vet voelen. En ik weet dat dat absoluut niet zo is, maar het voelt op dit moment zo. Dus ben ik doorgegaan met het weinig eten en vreetbuien als gevolg. Maar nu eet ik wel redelijk goed, ik eet boterhammen en gewoon avondeten en zelfs fruit, al voelt het nog niet helemaal goed.. Maar ik heb altijd al zo'n behoefte gehad om te snoepen en dat is echt niet erg, maar als ik eenmaal begin met snoepen houdt het gewoon ook niet meer op. Ik ben zo iemand die zonder moeite een pak koekjes wegwerkt. En achja, in principe is zelfs dat niet erg want ik doe dat al jaren en weeg steeds tussen de 65 en de 70. Maar het voelt nu niet meer goed om te snoepen, omdat ik in mijn hoofd heb dat ik af wil vallen of iig absoluut niet bij wil komen...

Maar verder vandaag een goede dag gehad, gisteren hebben we nog samen pannenkoeken gebakken en heb ik zijn relaas aangehoord. En we kwamen beide tot de conclusie dat we gewoon niet gelukkig kunnen zijn, want al is de situatie er een om gelukkig bij te zijn, we verzinnen wel weer iets om ongelukkig over te zijn en dat is ons probleem. Maarja, wat doe je eraan als je zo in elkaar steekt?

Straks even vriendlief bellen, want ik wil eigenlijk vanavond bij hem slapen... en om te zeggen dat de Lama's uitverkocht zijn... Ik was natuurlijk ook weer veel te laat met kaartjes bestellen, dus eigen schuld dikke bult, maar het is wel jammer.

Edit: gefeliciteerd Ave!
Oud 16-04-2008, 17:25
Verwijderd
Citaat:
bah zo tentamen en ben bang dat ik het niet ga halen... tis zoveel en ingewikkeld enz
Ik moet vrijdag, en heb er een hard hoofd in. Maar morgen nog één dag m'n best doen om zoveel mogelijk te leren...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 17:27
Verwijderd
@Ave:gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 18:07
Nijn*
Nijn* is offline
@ Missy: Ik weet het ook wel, daarom wilde ik ook geen reacties. Het was puur even afreageren, behoorlijk overdreven en onrealistisch maar daarna voelde ik me al snel beter
@ Ave: gefeliciteerd!!!
@ Iedereen: vind een meeting wel gaaf maar dan idd pas na de examens e.d.!

OT: Wat een dag. Het wiskunde tentamen viel tegen. Het zal me niets verbazen als ik nu gewoon nog lager haal dan wat ik eigenlijk had, niet zo leuk dus. Maar goed, het hoogste telt dus niets te verliezen. De stunt mag doorgaan , mits we in goed overleg gaan met de oude commissie, dat moet lukken maar geeft zoveel te regelen. Nog maar 3,5 weken tot de lsd en dan moet alles af zijn! Dus nu moeten we ineens ALLES regelen en dat is toch wel een flinke kluif. Bovendien zit ik ook nog in de jaarboek-commissie en die loopt ook langzaam dus daar is ook zóó veel werk aan de winkel! Oh ja, en een beetje examens doen natuurlijk Maar het is wel lekker om zo bezig te zijn, om afleiding te hebben. Ben nu bezig aardrijkskunde voor morgen nog eens helemaal door te lezen en dan na het eten nog wat oefenexamens maken en dan moet het toch lukken! Hoef maar een halve punt hoger te halen om m'n gemiddelde omhoog te krijgen, dus 't kan best.. Voel me echt een heel stuk beter dan vanochtend, wel jammer dat 't eten kut gaat. Nou ja, 't hardlopen beviel me wel dus dat ga ik gewoon weer wat vaker doen.
Oud 16-04-2008, 18:27
Missy1234567890
@ Nijn: er is niks mis met afreageren, vooral blijven doen, ook al is het onrealistisch en overdreven etc. etc. En ik snap je ook wel, hoe erg heb ik gebaald dat mijn gemiddelde cijfer voor geschiedenis uiteindelijk net een 7,45 was Terwijl het nu echt niks meer uit maakt.

OT: ik ga naar huis, heb het écht gehad. Morgen gewoon tot 22uur blijven en hopen dat ik beetje op tijd hierheen kan (= als het bloeden is opgehouden na het trekken van m'n verstandskies )
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 18:54
Verwijderd
meeeeeeeeeeting
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 19:23
metallica
metallica is offline
Ik moet me niet druk maken, er zal niets aan de hand zijn, maar toch maak ik me zorgen en dan vooral omdat een vriend van hem ook al belde om te vragen waar hij is. Hij zal wel in slaap zijn gevallen ofzo en niet zichzelf van kant gemaakt hebben, maar als ik over een uurtje nog niets gehoord heb ga ik even kijken
Oud 16-04-2008, 20:21
Verwijderd
@ PrutsOr: Ik wilde even zeggen dat ik het heel leuk vind hoe jij reageert in dit topic. Voor veel mensen een paar positieve woorden en ook leuk hoe je beschrijft wat je allemaal denkt en meemaakt.
@Morri: Dankjewel, ik weet het allemaal wel wat je zegt, maar het is zo moeilijk voor me. Vooral omdat ik mezelf soms gewoon zo waardeloos vind.

OT: Stel, je bent vriendin met iemand en je vergelijkt jezelf altijd met diegene en diegene is dan ook 'beter' dan jij. Het lijkt wel of diegene in alles beter is, aardiger is, leuker is, etc. Is dat de manier waarop een vriendschap moet zijn? Ik weet ook wel dat ik nu als een jaloerse bitch overkom, maar bij M. voel ik me altijd zo waardeloos.
Vorige week hebben M, W en ik behoorlijk ruzie gehad en dat vind ik dus helemaal niet leuk. Iedere keer als er iets gebeurt en dat vinden zij (en vooral W.) niet leuk, dan moet dat gezegd worden. Ik vind dat er op iedere slak zout wordt gelegd. En vorig jaar zijn er zo ontelbaar veel momenten geweest dat ik me ontzettend kut voelde en heb ik daar ooit wat van gezegd? Al die momenten dat ik me zo eenzaam en rot voelde, daar heb ik nooit wat van gezegd en nu moet er opeens over alles gepraat worden. Ik zeg over zulke dingen nooit iets, ik krop dat op. Dat is misschien ook niet goed, maar ruzie vind ik zo verschrikkelijk.

ps: Ave, gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 20:26
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Mss had je niet weg moeten gaan en haar recht in haar gezicht moeten zeggen, dat het nergens op slaat dat ze zoiets doet... Hoewel ik wel snap, dat het heel erg lastig is, om dat te zeggen. Mja, als je nog een keer daar bent, zou ik haar er alsnog wat van zeggen, als je daar nog een keer komt en als je dat durft te zeggen. En sowieso een klacht indienen. Ik vind het echt nergens op slaan hoe ze doet.

@darkfairy: No offense, maar ik heb eerlijk gezegd een beetje het idee, dat je nergens iets positiefs in ziet, maar alleen de negatieve dingen (probeert te) zien. Probeer dat eens te veranderen, dat maakt wss al heel veel verschil. Ook al gaat er nog zoveel mis, er zijn altijd wel positieve dingen te vinden, ook al zijn ze mss maar heel erg klein, maar dan heb je nét dat beetje steun daaraan.

@Morri: Ik las net een post van je, onder aan de pagina, in het postvenster, ofwel, bijna 50 posts terug en dat was echt geweldig positief. En idd, iedereen heeft recht op een plekje hier, ook al zou je dat zelf mss soms niet denken, als alles misgaat, maar ben gewoon jezelf, dat scheelt idd heel veel. En nouja, ik ben jarenlang niet mezelf geweest en nu nog steeds nauwelijks, maar als ik bij E. of K. ben, dan ben ik wel mezelf en dat voelt echt onvoorstelbaar geweldig, zelfs zo onvoorstelbaar, dat ik af en toe zelfs moet huilen, als ik denk aan die momenten, dat het me echt helemaal niets uitmaakt, dat anderen vinden dat ik raar doe en ook gewoon raar ben, en dat het op die momenten gewoon allemaal niet stuk kan, als je bijvoorbeeld in een overvolle trein, samen een concert kijkt, van je favoriete band en rare blikken toegeworpen krijgt, omdat je allebei hardop meezingt. En vooral als je dan terugkijkt met zo'n hele droge blik van: Is er soms iets raars aan de hand, ofzo?

@metallica: Goed dat je er voor mensen bent. Kijk echter uit, dat je jezelf niet vergeet. Ik spreek uit ervaring, wat dat betreft. Wat het eten betreft (ook algemeen), probeer wat liever voor jezelf te zijn. Tussendoor niet snoepen, oké, maar eet wel gewoon 3 fatsoenlijke maaltijden per dag. Ik weet niet hoe de mensen hier qua BMI zitten, maar als je tussen de 17 en 25 zit, dan zit je op een goed gewicht. Anyway, als je niet teveel calorieën binnen wil krijgen, eet dan vooral groenten en dan mager vlees, of kip. En fruit kan altijd.

Tussendoortjes kunnen ook geen kwaad, maar dan gewoon met mate. En als je overgewicht hebt, dan helpt het niet om maar heel erg weinig te gaan eten, want als je dan één keer veel calorieën binnenkrijgt, kom je ook ineens heel veel bij. Beter is het, om gewoon goed te eten en dan veel te gaan sporten, vooral duursporten dan, evt i.c.m. met een beetje krachtsport.

OT: We hebben een jongen in de klas, waarvan de arm pasgeleden is afgezet en die is nu weer gewoon bij de colleges aanwezig, wat dus echt gaaf is. Hij is echt een soort van sfeermaker zeg maar. Je merkt heel duidelijk dat hij aanwezig is, maar niet aanwezig op een irritante manier, maar op een heel fijne manier. En nouja, toen hadden we het dus over dat dinsdag voor iedere werkgroep een willekeurig iemand een presentatie moest geven over de weektaak, van het project en hij zo: Als ik nu niet wil, mag ik het dan op mijn handicap gooien? ^^ (A) Nouja, toen vroeg de leraar dus of hij het zag als een handicap, het hebben van een arm, en zo zietie het dus absoluur niet. En ik word er nu gewoon emotioneel van, om te zien hoe sterk iemand kan zijn.

Mja, toen kregen we er dus een gesprek over, hoe dat ging, als hij een kunstarm kreeg. Dat het dan begon met alleen beweegbare vingers (patch 1.0.0) en vervolgens een elleboog (patch 2.0.0) en uiteindelijk eventueel nog een beweegbare pols, wat dus voor de grap maar patch 3.0.0 genomen werd. En dan natuurlijk ook nog allerlei grapjes eromheen, ook van zijn kant, dat hij een USB-aansluiting erin wilde hebben, met een harde schijf van 500 gig. Een "go-go-gadget"-arm. En dat is gewoon geweldig om te zien, dat hij er zelf zo mee om kan gaan. Oh, btw, hij heeft nu ook een vriendin en dat is dus echt grappig. Ik vroeg, vrij in het begin van het jaar, of hij nu iets had met een meisje uit de klas. En nouja, dat was toen niet zo, maar ik vermoedde het daarvoor wel. Had dat meisje zelf tegen mij gezegd dat ze had gehoord dat ik dacht dat ze iets met hem had. En nouja, zei ze zo: Ik ben niet verliefd en ik word ook zeker niet verliefd op hem. (omdat hij haar type niet was)

Nouja, ik wist gewoon dat die uiteindelijk wat zouden krijgen en dat bleek ook zo te zijn. Mja, ze passen iig heel goed bij elkaar. Wat me wel opvalt, is dat niemand in de klas er wat over durft te vragen. Nouja, ik vraag er verder ook niet echt iets over, maar ik mag het wel vragen. Ik vroeg haar ook heel subtiel of ze iets met die jongen had, nu. "/spontaan Heb jij iets met G.?"

Mja, da's gewoon leuk dat ze nu bij elkaar zijn, ik bedoel, ze moesten gewoon bij elkaar uitkomen, dat was gewoon echt voorbestemd, dat wist ik al in het begin van het jaar. Zelf mis ik nog steeds wel liefde, maar dat komt vanzelf wel. En ik heb iig wel een paar goede vrienden. Wss is het verstandig voor mij, om nu te gaan slapen, maar ik wil nog niet echt. Anyway, ik maak het nu niet zo laat, als de afgelopen weken gemiddeld. Dan was het echt, twee dagen achter elkaar geen, tot 2 á 3 uur slaap en dan een nacht met 14 uur slaap, minimaal.

@Nienna*: Het komt wel goed. Ik heb me een maand heel erg kut gevoeld, was niet in staat om ook maar iets inspannends te doen, waarvoor ik moest nadenken, had een gemiddelde van ongeveer 4 uur slaap per nacht, en nu komt het uiteindelijk ook weer goed. Probeer gewoon ook de kleinste, positieve dingen te zien. Dat helpt al een hele boel.

@darkfairy weer:
[qoute]die vrouw op het werk.
die moest lachen omdat ik was aangekomen.
'je vest kruipt omhoog'.
terwijl ze zelf een maagverkleining nodig heeft.
en meer dan 50 kilo te zwaar weegt.
en de rest aan tafel begon weer lekker met haar mee te lachen.
zelfs een van de leiding waarmee ik altijd mee fiets.
Als iemand wat zelf 50 kilo te zwaar is zoiets zegt, dan zou ik dat niet geloofwaardig zien. Ik weet niet hoeveel jij weegt, maar het lijkt me niet dat je teveel weegt, als ik je posts volg, eerder te weinig, dus zij heeft geen recht om jou op zoiets commentaar te geven. Ik zou volgens mij háár keihard uit hebben gelachen en gezegd hebben: Ja, ik ben bijgekomen (Of het nu wel of niet zo is), maar mij past dit vest nog wel. Als jij het aan probeert te doen, scheurt de hele boel uit elkaar. Mja, zo ben ik dan weer en op deze manier opmerkingen maken, werkt ook lang niet altijd goed, hoewel ze dan wss wel d'r klep dichthoudt met het maken van zulke opmerkingen.

Mja, trek je niets aan van al die mensen die zo dom tegen je doen, daar schiet je niets mee op. Probeer jezelf te accepteren zoals je bent, met je goede punten, maar ook met je minder goede punten. Dat zal niet makkelijk zijn (ik ben ook door die fase heengegaan), maar het is een stuk makkelijker, als je eenmaal jezelf accepteert. Ik ben te dik, ik kan soms heel ongeduldig zijn en ik ben een flapuit. Ik kan me echter, voor een autist, heel goed inleven in mensen (hoewel lang niet in iedereen), ik ben heel vaak bereid mensen te helpen, mits ze mij niet het leven heel erg zuur maken en ik ben goed in koken, programmeren.

Verder heb ik een rare interesse, die op zich nog niet eens zo raar is, maar wat anderen daarvan denken, dat maakt me niets meer uit. Ik heb me daardoor drie jaar voor mezelf geschaamd, maar dat is nergens voor nodig. Nouja, ik ga niet in deze topic in op die interesse, omdat ik niet weet of er andere bekenden hier zitten, die mij met die interesse willen gaan irriteren, maar goed. Probeer jezelf te accepteren zoals je bent en trek je niets aan van de mensen die je kwaad doen, darkfairy (en ook de anderen). Oh en darkfairy, als je wil, mag je me weer toevoegen op msn. (want ik had je eerst op msn, maar laterna niet meer)

Anyways, mijn pm box staat ook open, voor iedereen die wil praten en msn staat in m'n profiel, dus. Oh btw, Morri, ik weet niet waar je over wil praten, maar je mag pm'en. Als het zich gaat, over het leren accepteren van dingen, waarvoor je je eigenlijk schaamt, of wat dan ook, pm dan alsjeblieft. Ik wil zelf ook wel pm'en, mar ik weet niet wat ik kan schrijven. Ik zit iig in een fase waarin ik heel veel ga veranderen, zo voelt het. Ik denk dat ik nu dingen ga toegeven, die ik eerst heel erg lang ontkende. Anyways, als je wil pm'en, doe dat dan, alsjeblieft. Ik vind het sowieso leuk om met mensen te pm'en, over zulke dingen (ik heb al meerdere keren iemand een pm gestuurd) en soms pm ik ook vrij random lijkend, dus zonder dat ik echt eerst in een topic op iemands posts inga, maar goed. Anyways, sleepytaim nu. Morgen om half 7 loopt de wekker af.[/QUOTE]

je hebt gelijk dat ik vaak negatief post.
ik zie ook de positieve dingen.
maar op het werk momenteel niks.
buiten het werk heb ik ook wel positieve dingen.
en ik probeer me er op het werk ook niks van aan te trekken.
en zeker niet van haar.
en van een ex van me.
maar het is lastig,
en met sommige mensen daar.
is het heel lastig om mee om te gaan.
en ik voeg je wel weer toe op msn.

ot.
van het werk nog steeds hetzelfde verhaal.
en het eten gaan nog steeds niet goed.
ik krijg er weer steeds meer gedachte's van.
en de am gedachtes zijn er ook nog steeds.
*een positief bericht*.
morgenochtend om 8:30 kennismakingsgesprek thuis met iemand van MEE.
Oud 16-04-2008, 20:29
darkfairy
darkfairy is offline
@Ave gefeliciteerd.
Oud 16-04-2008, 20:31
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Goed dat je het aan iemand verteld hebt. Zo sta je er even niet alleen voor. Ik heb er ook last van, maar ik heeb 24/7 verpleging om me heen, dus dat is een heel ander verhaal.

Liefs,

Eend
ja het is wel goed.
ik wou alleen dat de gedachte's.
wat minder werden.
maar ik probeer me af te leiden.

ja dat is toch anders bij jou.
maar je word daar ook goed ermee geholpen?.
door de verpleging?.
of houden ze je niet constant in de gaten?.

liefs

darkfairy.
Oud 16-04-2008, 20:40
Nona
Nona is offline
Ik snurk met mijn ogen open. Nu goed, vorige week ziek geweest dus het is ook wel logisch dat ik dan even moe blijf, maar ik weet niet of het nu nog wel zou moeten zijn. Als dit aanhoudt moet ik naar de dokter, en daar heb ik geen zin in.

Maar morgen een etentje bij het DaSCA-vriendje, dat is goed, en bijna iedereen komt dus dat is eigenlijk super. En lekker Turks eten, daar heb ik eigenlijk ook wel zin in. Which reminds me: als A's ouders komen moeten we maar eens traditioneel Turks ontbijt klaarzetten, tegen heimwee. Alleen ik weet niet waar ik sommige kazen hier kan krijgen, weet niet eens hoe ze heten.
Oud 16-04-2008, 20:42
'Melody
'Melody is offline
ik heb geen zin meer in al dit facking gezeik, verdomme!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 21:37
Verwijderd
positief:
- vandaag heeeeeeel hard gewerkt om ervoor te zorgen dat we het huis van oma te koop kunnen zetten. poetsen, weggooien, opruimen, makelaar, etc.
- mijn dagboekje min of meer bijgewerkt
- ik was in de auto welgeteld 5 seconden trots op mezelf. Ik deed mn ogen dicht, de zon scheen in mn gezicht, en ik dacht: ik kan de andere kant van de wereld aan, in het Spaans, in het ziekenhuis, in het paleis van justitie en in de gevangenis. Who the hell pakt dat van mij af.
- Ik heb kaartjes geschreven voor mijn vriendjes en vriendinnetjes daar. Ook eentje voor hem. Hoe je het ook went of keert.
- ik krijg FREAKING veel geld terug van de belastingaangiften

negatief:
- net De Afvallers XXL gezien. Zo moet het bij mij ook gaan. Maar het drukt me wel weer even met de neus op de feiten. Goddank mag ik vrijdag naar de Dietiste.
- Ik bedacht me 'opeens' weer dat het woensdag is vandaag.
- Ik was opeens weer aan het twijfelen over alles.
-Onderstaand liedje van Anastacia schoot opeens mijn gedachten binnen, en zo voel ik me dus precies.
- Ik heb nog geen kadoo voor Mushu, want die kan na morgen nooit meer tienermoeder worden!!

Baggy blue jeans and a box of magazines
Is all I have of you
Waitin' on the day you walk back in my life

Always seem to bring me down
You're like a weight in my pocket
Everytime you come around
Damn those cowboys and kkisses
Gotta find myself everytime you go away

Holdin on to you like a pair of old shoes
That you never throw away

En een knuffel voor alle lieve snoeshanen in dit topic!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 22:12
Verwijderd
Best wel blij.
Maar ik moet nu rustig worden, want ik moet naar bed en morgen hard studeren .
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 22:47
kroot
kroot is offline
Citaat:
In september studeren de "klasgenoten" waarmee ik begon aan de opleiding af..
herkenning. En zie je wel van je tentamen, feli!

Misschien ga ik toch weer fitnessen. En ik moet weer bijhouden hoeveel kcal ik per dag eet, en dat wil ik niet.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 23:46
Redhair
Redhair is offline
Wow. Serieus, wow. Met mijn moeder naar de theatervoorstelling 'Knielen op een bed violen' geweest deze avond. Nog nooit zo'n sterk stuk gezien. Nog nooit een theatervoorstelling of verfilming van een boek zo goed gezien, zo veel sterker en mooier en pakkender dan het boek. Meteen aan het begin raakte het me al. Wat een acteurs, wat een spel, wat een regie, wat een simpel maar geweldig decor. Vijf acteurs, bijna twee uur lang continu op toneel, in het spel of figuranten van het decor. Als ze in het spel gelukkig waren voelde ik me ook zo en kreeg ik mijn glimlach niet van mijn gezicht, als ze verliefdheid uitstraalden had ik kriebels in mijn buik, als ze verdrietig waren stonden de tranen in mijn ogen, als ze kwaad en wanhopig waren werd ik onrustig in mijn hoofd. Bij het applaus moest ik me beheersen niet in tranen uit te barsten. De lichten gingen aan, de mensen stonden op, maar iedereen was bedrukt. Mensen veegden tranen uit hun ooghoeken en haalden hun neus op. Mijn moeder en ik zeiden wat tegen elkaar, maar niet over het stuk, niet over het spel. We liepen naar de foyer, pakten wat de drinken, waren stil. Ik zei dat het een sterk stuk was en de tranen schoten direct weer in mijn ogen, mijn moeder knikte met haar lippen op elkaar geperst, ook haar tranen terugdringend. Weer even stil. Slokje nemen, beheersen, adem halen. Het duurde echt even voor we er over konden praten, maar nog langer voor ik het kon zonder trilling in mijn stem. Zo ontroerend, zo verscheurend, zo grandioos mooi. Wow. Dit wil ik nooit vergeten, echt nooit, ik begin nu gewoon weer te janken. Wat een ervaring, nog nooit heeft een voorstelling me zo geraakt, zelfs de beste films die ik gezien heb konden dit gevoel niet bij me los maken. Godverdomme, wat prachtig.
Oud 17-04-2008, 06:40
Verwijderd
Citaat:
In september studeren de "klasgenoten" waarmee ik begon aan de opleiding af..
Van de mensen die gelijktijdig mij bij begonnen zijn is een deel afgelopen augustus al afgestudeerd. Ik moet nog wel even...
Maar hallo, je hebt niet niks gedaan in die tijd!

OT: Vandaag fijn fijn fijn studeren!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 08:08
Hawahaai
Hawahaai is offline
Druk druk druk vandaag. Ik moet echt te veel, dat gaat nooit lukken in een dag. Ik heb vanochtend even tijd voor mezelf genomen, even hardgelopen. Dat geeft voldoening. En ik voel me eigenlijk wel lekker vandaag. Hopelijk kan ik er nu tot vanavond tegenaan.

Bloemen zijn rood
Blaadjes zijn groen
Het heeft geen enkele zin om het anders te zien
Dus waarom zou je 't dan nog anders doen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 08:59
Verwijderd
Autsj. Ontzettende last van mijn lies/heup of wat het ook is.
Iets van een ontsteking ofzo? Morgen maar eens langs de huisarts.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 09:34
Missy1234567890
@ Dolce: Van de mensen die tegelijk met mij begonnen zijn (in Groningen) is er volgens mij maar 1 afgestudeerd. Van de mensen die 1 jaar voor mij begonnen zijn, zijn er een aantal nog bezig. Idem voor 2 en 3 jaar voor mij. (Maar daar begrijp ik ook niks van) Maar wat boeit het? Studeer gewoon lekker op je eigen tempo, dat doe ik ook (dit is nu mijn 6e jaar van een 4-jarige studie)

OT: net terug van de tandarts, laatste verstandskies laten trekken.

Tandarts: "Oeh, die gaat er een stuk lastiger uit dan de vorige keer."
Toen pakte hij een ander tangetje.
"Er zit een lange wortel aan."
Ik (na veel getrek en geduw): "O, dan moet hij er zeker bij de kaakchirurg uit."
Tandarts: "Hij is er al uit hoor!"
Ik: "Ohhhh."

En nu zo'n gaasje in m'n mond en bah en vies en bloed en verdoving.

Zodra het ergste bloeden opgehouden is, ga ik de trein in naar Groningen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 09:37
Verwijderd
Dankjullie wel nog allemaal voor de felicitaties, lief!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 12:19
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik word echt niet vrolijk van een kat met een blaaskatheter...
En morgen tentamen.. great..
maar daarna een weekend waarin ik niks voor school hoef te doen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 12:27
Sagana
Sagana is offline
Ze gaan niets meer doen aan mijn opa, dus geen chemo meer ofzo. Hij moest vorige week naar het ziekenhuis om het vocht uit zijn buik te laten doen, maar nu bleek dat dat geen water was, maar kankervocht (ik wist niet eens dat dat bestond). Volgens iemand van het ziekenhuis is nu ook zijn lever uitgevallen, of toch gedeeltelijk, want hij wordt zowat geel enzo. Morgen wordt hij bediend en maandag mag hij terug naar huis.
Ik denk dat ik morgen nog eens mee naar hem ga gaan. M'n mama zei dat ik dat niet verplicht ben, dat ik ook tot maandag kan wachten tot hij thuis is, en dat het écht wel niet leuk is om hem zo te zien. Maar ik ben bang dat hij er maandag misschien niet eens meer is.
Ze weten niet zeker hoe lang hij nog te gaan heeft. Misschien sterft hij morgen al, misschien sleept het nog een paar weken aan.
Laat het nu alsjeblieft maar snel gaan, waarschijnlijk is dat het beste.
Oud 17-04-2008, 12:29
Verwijderd
o mijn god dat was echt mijn slechtste tentamen OOIT. Kutkutkut.

edit: wow Sagana, heel veel sterkte!! ({)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 12:31
Verwijderd
en ooooooooh ja:

MUSHU GEFELICITEERD!

en nog meer oooooooooooooh ja:

Ik heb werk!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 12:55
Verwijderd
Mushu: gefeliciteerd met je verjaardag!
Nattigheid: Gefeliciteerd met je baan! Is het iets leuks? of puur voor het geld?
Sagana: Veel sterkte, wat rot zo zeg..

Ik ben chagrijnig lalalala. Ik ga maar een pityparty houden in mn eentje En ik word zo moe van mij soms. Pf. Gelukkig komt vanavond vriendje weer thuis. Hopelijk niet te laat zodat we nog wat gezelligs kunnen doen

Het is allemaal maar zo kort lief
Het is allemaal zo voorbij
En weet je, dat gedoe van mij dat houdt de boel zo op
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid: Gefeliciteerd met je baan! Is het iets leuks? of puur voor het geld?
[/i]
thuiszorg. beetje van allebei dus
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 15:57
Verwijderd
Het gaat niet goed. Het gaat helemaal niet goed. Ik voel me slecht en zie nergens het nut nog van in. Ik breng de meeste tijd in mijn bed door. Ik ben ontzettend moe en ik ben het allemaal zo zat. Van mij hoeft het allemaal niet meer. Nu ga ik zo bij een vriendin eten en ik heb er echt geeen zin in, maar ik ga er wel heen. Waarschijnlijk vind ik het wel leuk als ik eenmaal daar ben. Ik hoop dat ik een beetje mijn zinnen kan verzetten.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 16:10
metallica
metallica is offline
*geeft Lentekriebel een hele dikke knuf* Komt allemaal weer goed meis, het is bijna zomer
Oud 17-04-2008, 17:31
Missy1234567890
Godver, weer zo duf. En dat kan ik nu niet hebben.
Ik was om 14:15 in de UB, maar nog niet langer dan een half uur achter elkaar wat gedaan, al met al 3uur op die manier gestudeerd. Eerst had ik honger, ja raar als je om half 10 voor het laatst gegeten hebt (kwam door die getrokken kies) en toen werd ik duf, dus aan de koffie. Maar het helpt allemaal niet.
En ik heb het idee dat ik nog heel veel moet en dat ik het allemaal nooit ga redden.
Zo eerst maar eens nagaan of ik überhaupt hier nog iets uit de bieb moet hebben en wat ze op de VU niet hebben, want daar ga ik morgen heen. Niet dat ik nog tijd heb om veel te lezen waarschijnlijk...

Ik heb ook het idee dat die hele opzet gigantisch gaat mislukken. Ik heb geen idee hoe ze het willen, vast niet puntsgewijs, wat voor mij momenteel wel het makkelijkste is. Moet ik m'n hele onderzoeksvraag er bijv. al mee ondersteunen/beargumenteren? Dat lukt dus niet, want ik heb nog niet overal een concreet antwoord op. Moeten er voorbeeldinscripties in? Denk dat dat het ook nog niet wordt. 1 punt heb ik sowieso nog niet onderzocht, omdat een belangrijk boek daarover uitgeleend is, over een ander is weinig te vinden en alleen vermoedens dat het zo en zo was, dat ga ik dus ook maar opschrijven (het blijft natuurlijk archeologie, dus giswerk). Ik kan eigenlijk over 1 van de 5 punten nog maar wat zeggen. Ik hoor donderdag natuurlijk wel of ik het goed heb gedaan, maar ik wil het gewoon in 1x goed doen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten