Advertentie | |
|
![]() |
|
Independence day strandmeet met een knipoog naar de film.
Plaats: Den Haag/Scheveningen Datum: vrijdag 4 juli Waar: Blauwe bord met de treinen op Den Haag centraal, half 2 ofzo, daarna naar Scheveningen Wat: Picknick op het strand Contactpersoon: Daboman Wel Daboman Aila Hitzor Misschien Vlindertje Mosquito Martino Pip Rob Tink CS DP x-spekkie-x mr soija Kazet Nagorra Niet Minke PixelDansje ![]()
|
Independence day strandmeet met een knipoog naar de film.
Plaats: Den Haag/Scheveningen Datum: vrijdag 4 juli Waar: Blauwe bord met de treinen op Den Haag centraal, half 2 ofzo, daarna naar Scheveningen Wat: Picknick op het strand Contactpersoon: Daboman Wel Daboman Aila Hitzor Pippeloen Misschien Vlindertje Mosquito Martino Rob Tink CS DP x-spekkie-x mr soija Kazet Nagorra Niet Minke PixelDansje
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Up!
Independence day strandmeet met een knipoog naar de film. Plaats: Den Haag/Scheveningen Datum: vrijdag 4 juli Waar: Blauwe bord met de treinen op Den Haag centraal, half 2 ofzo, daarna naar Scheveningen Wat: Picknick op het strand Contactpersoon: Daboman Wel Daboman Aila Pippeloen Misschien Vlindertje Mosquito Martino Rob Tink CS DP x-spekkie-x mr soija Kazet Nagorra Niet Minke PixelDansje |
![]() |
|
Ik kom misschien dus!
Want strandmeets lijken me gaaf! Ik denk dat ik maar niet naar dat andere feestje ga, verder komt er niemand en zo close ben ik nou ook weer niet. ![]() Zet mij voorlopig ook maar bij komen.
||
Citaat:
|
Ik wil misschien wel komen
![]() Ik zeg misschien, want als ik zeg dat ik kom, en ik kom uiteindelijk toch niet, gaan mensen weer miepen. Maar ik wil wel iets meer dan misschien komen. Oh! Waarschijnlijk! Dat is een mooi woord. Ik kom waarschijnlijk ![]()
|
Hmm ik ruik mogelijkheden...
Independence day strandmeet met een knipoog naar de film. Plaats: Den Haag/Scheveningen Datum: vrijdag 4 juli Waar: Blauwe bord met de treinen op Den Haag centraal, half 2 ofzo, daarna naar Scheveningen Wat: Picknick op het strand Contactpersoon: Daboman Wel Daboman Aila Pippeloen CS Waarschijnlijk Topdrop? Misschien Vlindertje Mosquito Martino Rob x-spekkie-x mr soija Kazet Nagorra Niet Minke PixelDansje DP Tink* @Pip; er waren zoveel misschieners dat ik betwijfel dat alleen de mensen komen die bij komen staan.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind het jammer dat de leden van DK dat vage idee dat iedereen, of bepaalde mensen, er moeten zijn voor gezelligheid, in stand houden. Er zijn inmiddels al een stuk of 3 meets afgeblazen en daar komt geen verandering in zolang dit idee in stand wordt gehouden. Het zou niet voor het eerst zijn dat ik het zie gebeuren dat hierdoor gewoon geen meets meer komen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Toe maar, vertel ons maar wie je al gemeet hebt! hasseltboy | 251 | 14-09-2020 12:50 | |
De Kantine |
Oldskool DK-meet met pietsaai en wat niet al #785 Verwijderd | 502 | 29-12-2009 00:18 | |
De Kantine |
Jouw forumgeschiedenis Balance | 52 | 17-04-2008 21:43 | |
De Kantine |
DK-Meet #5 Cherry Springs | 500 | 07-08-2007 21:09 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
Psychologie |
Een meeting? Verwijderd | 141 | 27-06-2002 10:02 |