Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2008, 01:09
Verwijderd
400

welterusten allemaal!
Advertentie
Oud 13-04-2008, 01:43
Daboman
Daboman is offline
4 (3 leden & 1 gasten)
Daboman, Uice

Ben ik s aan het nachtbraken, is er praktisch niemand
Oud 13-04-2008, 01:47
Daboman
Daboman is offline
Zo te zien wordt het al drukker, kom eens posten mensen
Oud 13-04-2008, 01:48
Verwijderd
boe
Oud 13-04-2008, 01:49
TopDrop
TopDrop is offline
ik heb net een kutfilm gezien waar je eng van wordt
Oud 13-04-2008, 01:49
Verwijderd
welke?
Oud 13-04-2008, 01:50
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
boe
*schrik*
Oud 13-04-2008, 01:51
Verwijderd
whe ik ben weern beetje dronken
Oud 13-04-2008, 01:51
TopDrop
TopDrop is offline
sharpshooter

het zou over een professionele assassin moeten gaan. maar het gaat over een complete randgestoorde n00b.
Oud 13-04-2008, 01:53
Verwijderd
Citaat:
whe ik ben weern beetje dronken
*jaloers*

ik ben bijna 24 uur wakker en ik heb iets van 10 blikjes energiedrank op vandaag
Oud 13-04-2008, 01:54
Verwijderd
Citaat:
sharpshooter

het zou over een professionele assassin moeten gaan. maar het gaat over een complete randgestoorde n00b.
het heeft wel potentieel!
Oud 13-04-2008, 02:00
Verwijderd
Citaat:
*jaloers*

ik ben bijna 24 uur wakker en ik heb iets van 10 blikjes energiedrank op vandaag
oh maar dat is soms ook fijn, want daar word je een beetke vreemd van maar het is wel aangenaam, voortal als je kunt doen wat je zelf wil doen en geen verplichtingen hebt rond die tijd

dertig uur niet slapen is mijn lievelingstijd, dan is alles zo vreemd maar als je eindelijk in bed gaat liggen dan slaap je binnen enkele minuten, zo heerlijk

hoe dan ook, ik kom van een feestje en dat was een beetje vreemd maar wel heel gezellig
ik heb geloof ik ruzie met iemand of eh weetikveel wat hij van me vindt, er is geen hoogte te krijgen van die jongen

maar ik heb wel allemaal leuke mensen gezien en een jongen gesproken die ik al ruim een jaar in de gaten houd omdat hij zo apart is, maar wel gaaf, en nu bleek hij erg aardig en heb ik z'n msn

ze hebben me wel belachelijk veel bier gevoerd daar, niet normaal

ik moet belachelijk veel op backspace drukken ook gha

en eigenlijk heb ik honger én ik heb de hik maar ik heb alleen maar zin in eten dat uit de oven komt en mijn oven maakt vet veel lawaai, dus da's wel zielig voor de buren

ik ben vergeten waarom ik dit ook al weer allemaal schrijf
Oud 13-04-2008, 02:00
Verwijderd
*aai over bol*
Oud 13-04-2008, 02:01
Verwijderd
Mijn oven maakt ook ontzettend lawaai bij het voorvervarmen. Echt a la drilboor.
Oud 13-04-2008, 02:03
Hanneke
Hanneke is offline
!
Oud 13-04-2008, 02:04
TopDrop
TopDrop is offline
ik zou gezelschap momenteel best waarderen, mits dat gezelschap écht grappig is of verder gewoon stil is en lief doet
Oud 13-04-2008, 02:04
TopDrop
TopDrop is offline
ik voel me gek
Oud 13-04-2008, 02:06
Verwijderd
Citaat:
Mijn oven maakt ook ontzettend lawaai bij het voorvervarmen. Echt a la drilboor.
Hahaha ja die van mij ook en bovendien zit er ergens iets scheef dus dat roostertje verschuift de hele tijd. Dan heb je dus telkens drilboor-geluid en tussendoor alsof er iets omvalt. Ohhh. Maar ik heb zin in gepofte aardappel met quornfilet en kruidenboter en roomkaas en geraspte wortel
Oud 13-04-2008, 02:07
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Maar ik heb zin in gepofte aardappel met quornfilet en kruidenboter en roomkaas en geraspte wortel
Dat heb ik nog nooit gehad Is dat lekker?
Oud 13-04-2008, 02:07
TopDrop
TopDrop is offline
ik hou van lekker eten
Oud 13-04-2008, 02:10
Verwijderd
de spekkoek is op
Oud 13-04-2008, 02:11
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik nog nooit gehad Is dat lekker?
Ja, gepofte aardappel is sowieso uber, alleen moet het echt een uurlang in de oven ofzo. En dan snijd je het zo open en doe je er kruidenboter in/op met een beetje dille en zout. Ennnn quornfilet ernaast, ofr eeehhhhh kip ofzo als je geen vegetariër bent. En wortel of andere groente, maa rik heb momenteel geen andere groente dus het moet maar wortel zijn. Het is lekker ja Ik denk dat ik het alsnog ga maken want ik heb nog geen fatsoenlijk avondeten gehad vandaag. Uberhaupt geen fatsoenlijk eten eigenlijk. Wat ongexzond!
Oud 13-04-2008, 02:11
TopDrop
TopDrop is offline
WTF! Ik ben seizoen 1 van ER aan het downloaden. Episode 1 is 100%, terwijl de rest nog niet eens op de helft is wtfff!!! Dit kan niet anders dan een hint zijn dat ik hem nu moet kijken. Het roept! "kiiijjjkk mmiijjj!!11"
Oud 13-04-2008, 02:12
Verwijderd
ER lijkt me echt kut
Oud 13-04-2008, 02:12
Verwijderd
Oja en he tgrote voordeel van gepofte aardappel is dat het echt heel weinig moeite kost, ideaal voor luie mensen met teveel tijd. Je moet gewoon een stel aardappels afwassen en dan met schil en al verpakken in aluminiumfolie. En dan een uurtje in de oven op 220 graden. Lekkerrrr
Oud 13-04-2008, 02:13
Verwijderd
Ik wil nog een joint roken, maar de wiet ligt beneden bij mijn vriend en vader die nog steeds krankzinnig aan het lahcen zijn om youtubefilmpjes. hmmm.
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ER lijkt me echt kut
Het lijkt me beter dan Grey's dinges. Maar we gaan het meemaken.
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik wil nog een joint roken, maar de wiet ligt beneden bij mijn vriend en vader die nog steeds krankzinnig aan het lahcen zijn om youtubefilmpjes. hmmm.
Oud 13-04-2008, 02:14
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oja en he tgrote voordeel van gepofte aardappel is dat het echt heel weinig moeite kost, ideaal voor luie mensen met teveel tijd. Je moet gewoon een stel aardappels afwassen en dan met schil en al verpakken in aluminiumfolie. En dan een uurtje in de oven op 220 graden. Lekkerrrr
Dat moet ik eens aan mijn mammie vertellen! Of ik kom een keer langs
Verwijderd
scrubs > alles
Verwijderd
hahaha internetvaders

mijn vader belde me vanochtend wakker

'ja hallo ik ben nu een webcam voor je aan het kopen want die van jou heeft vet brakke software en zo heb je tenminste een reden om mij en je moeder op te zoeken'

wtf ik was er gisteren nog
Oud 13-04-2008, 02:16
Verwijderd
haha ik liet mijn vader net al die plaatjes in het failtopic zien en hij moest keihard lachen. en dat filmpje ook van die belgische presentator van boomerang die de slappe lach krijgt om die gast m,et zijn stem :'D
Oud 13-04-2008, 02:17
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
scrubs > alles
Ga ik ook wel checken dan

Citaat:
hahaha internetvaders

mijn vader belde me vanochtend wakker

'ja hallo ik ben nu een webcam voor je aan het kopen want die van jou heeft vet brakke software en zo heb je tenminste een reden om mij en je moeder op te zoeken'

wtf ik was er gisteren nog
Ik wil ook zo'n papa

Citaat:
haha ik liet mijn vader net al die plaatjes in het failtopic zien en hij moest keihard lachen. en dat filmpje ook van die belgische presentator van boomerang die de slappe lach krijgt om die gast m,et zijn stem :'D
Hahaha
Oud 13-04-2008, 02:19
TopDrop
TopDrop is offline
wow. george clooney is hier nog teringjong.
Verwijderd
ik ben nog steeds op de janitor
Verwijderd
neil flynn met zijn knife-wrench
Oud 13-04-2008, 02:20
TopDrop
TopDrop is offline
geen ideeee wie dat is.
Oud 13-04-2008, 02:22
Verwijderd
youtube --> janitor scrubs
mocht je het willen weten. maar eigenlijk moet je gewoon de hele serie kijken.
TopDrop
TopDrop is offline
die neg0r dokter is ook nog een broekie.
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
youtube --> janitor scrubs
mocht je het willen weten. maar eigenlijk moet je gewoon de hele serie kijken.
we gaan even isohunten
Oud 13-04-2008, 02:23
Verwijderd
Citaat:
haha ja ik laat m'n vader ook weleens dingen zien, hij zit wel elke dag op het internet maar hij snapt niet geheel what's up

Citaat:
Ik wil ook zo'n papa
haha ja hij is best gaaf

vroeger speelden we altijd Doom II samen, ik was toen een jaar of 9 en laatst kwam ik er achter dat je er 18 voor moest zijn het is ook zijn schuld dat ik zo'n nerd ben want hij vond dat ik zo vroeg mogelijk bekend moest zijn met het internet

zelfs toen we nog in rusland woonden hadden we al een computer, echt als een van de eersten in de hele stad

dan was ik 4 en leerde hij me wat DOS was en hoe je Prince of Persia moest booten vanaf een 5" floppy

mja aardig
Oud 13-04-2008, 02:23
Verwijderd
ik hoor echt de hele tijd van beneden
"hahahAAAHAAHAHA!!!"
"Oh my fucking god "
"kekekekeke"
etc
Oud 13-04-2008, 02:24
Verwijderd
even gluren en wat wiet stelen
TopDrop
TopDrop is offline
scrubs season 1 4.11GB
Verwijderd
Citaat:
Dat moet ik eens aan mijn mammie vertellen! Of ik kom een keer langs
wat bij wie? maar je moet het een keer maken ja, want het is echt supermakkelijk en heel erg lekker enige nadeel is dus dat het veel tijd kost, maar ja, boeiend.
Oud 13-04-2008, 02:26
Verwijderd
ik lust eigenlijk ook wel een jointje maar dan blijf ik geheid wakker de hele nacht

en da's niet de bedoeling want ik had dat ene aardige joch beloofd dat ik morgenavond online zou zijn op msn huhuhuuuuu

hij studeert wiskunde en wil piloot worden
Oud 13-04-2008, 02:27
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
haha ja ik laat m'n vader ook weleens dingen zien, hij zit wel elke dag op het internet maar hij snapt niet geheel what's up

haha ja hij is best gaaf

vroeger speelden we altijd Doom II samen, ik was toen een jaar of 9 en laatst kwam ik er achter dat je er 18 voor moest zijn het is ook zijn schuld dat ik zo'n nerd ben want hij vond dat ik zo vroeg mogelijk bekend moest zijn met het internet

zelfs toen we nog in rusland woonden hadden we al een computer, echt als een van de eersten in de hele stad

dan was ik 4 en leerde hij me wat DOS was en hoe je Prince of Persia moest booten vanaf een 5" floppy

mja aardig
Mijn broer en ik speelden altijd Doom II bij mn oom! Toen waren we ook ongeveer rond de 10 ofzo

We kregen op een gegeven moment een pc van een andere oom. Ook met dos enzo. En toen gingen we ook Prince of Persia spelen! En allerlei andere spelletjes uit die tijd.
Oud 13-04-2008, 02:28
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ik lust eigenlijk ook wel een jointje maar dan blijf ik geheid wakker de hele nacht

en da's niet de bedoeling want ik had dat ene aardige joch beloofd dat ik morgenavond online zou zijn op msn huhuhuuuuu

hij studeert wiskunde en wil piloot worden
wiskunde is wel ok. maar om het nou te gaan studeren..
Oud 13-04-2008, 02:34
Verwijderd
numa numa
Oud 13-04-2008, 02:36
Verwijderd
Citaat:
Mijn broer en ik speelden altijd Doom II bij mn oom! Toen waren we ook ongeveer rond de 10 ofzo

We kregen op een gegeven moment een pc van een andere oom. Ook met dos enzo. En toen gingen we ook Prince of Persia spelen! En allerlei andere spelletjes uit die tijd.
Hehe ik had laatst echt zo'n nostalgie-aanval en toen ging ik allemaal games zoeken uit die tijd. Lion en Creatures en Commander Keen en de allereerste Quake enzo. En ook Doom II, maar dat heb ik nog best vaak gespeeld in de afgelopen jaren.

Ik vind het wel gaaf, Doom II spelen als je 10 bent. Ik vond het helemaal niet eng toen, jij vast ook niet. Leeftijdsgrenzen doen er alleen toe als je oud genoeg bent om terug te kijken, voor kinderen maakt het allemaal heel weinig uit volgens mij.

Citaat:
wiskunde is wel ok. maar om het nou te gaan studeren..
Ik kan wiskundestudenten wel waarderen. Want ze snappen allemaal leuke wiskundedingen die ik niet snap en dat is rrrrrr
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten