Advertentie | |
|
![]() |
|
Hij had net een kwartiertje pauze tijdens zijn werk en terwijl hij aan het eten was, belde hij me toch even om te vragen hoe het was enzo. Lief
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb er weer eens een zooitje van gemaakt, dacht dat ik het ooit wel zou leren maar helaas. Wie weet heb ik het nu dan wel geleerd
![]() Verder ben ik er nog niet over uit of ik vrijgezel zijn nou zo leuk vind, maar aangezien zes maanden canada eraan komt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Godver hij snapt het gewoon niet hè. Ik kan dit niet, toch niet, dat belachelijke vrienden blijven, dit is geen vriendschap, dit zijn gewoon overblijfselen van een relatie, en hij heeft het maar niet door, met z'n 'maar zonder jouw felicitaties betekent het allemaal niks' en z'n gekietel-met-grassprietjes en z'n smsjes-met-loze-mededelingen en godverdomme zeg. Nee joh, dat is gewoon vriendschap wat jij voelt, daarom doe je zo. Natuurlijk joh. Ik word er zo moe van, zoek het toch uit. Nee, ik ga niet met je sporten, je kan de boom in. Met je godsonmogelijke 'ik weet het ook allemaal niet' altijd.
![]() |
![]() |
||
@ morgan: aaahw, dat klinkt echt heel kut.
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() too much love Ik had in een ander topic gezegd dat ik een stabiele relatie heb. Nja... die is dus niet zo stabiel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-05-2008 om 02:47. |
![]() |
|
Gisteravond was hij hier... Ik heb 'm om half drie uitgezwaaid. 't Is heerlijk gemakkelijk en vertrouwd. Geweldig. En nu is ie weg voor een week. Bummer!
Wel leuk gisteren: naar het beste vriendinnetje in ver weg. Ze woont er leuk en d'r vent is toch knapper dan dat ik had gedacht, al was ik volkomen lam toen ik heb voor 't eerst heb gezien. Ze ziet er goed uit, gelukkig. Mjah, het was leuk. Leuke roadtrip gister ![]()
|
*zucht* Ik heb m net op het vliegtuig gezet. Ik ben eerlijk gezegd blij dat het zover is, dat ie weg is. Nu kunnen we met aftellen beginnen, 18 nachten zonder hem. Ach, heb ik tenminste eens tijd om het hier schoon te maken enzo
![]()
|
Verwijderd
|
We hebben nu 2,5 jaar iets en ik heb nog steeds het gevoel dat het pril is en we pas net samen zijn e.d. Echt raar.
Hm, ik heb zelf even een kleine mental breakdown door alle stress en voornamelijk allerlei onverklaarbare lichamelijke klachten en dokters die me niet serieus nemen. Twijfel aan mezelf, twijfel aan of ik het wel ga redden volgend jaar e.d. En hij is er altijd, iedere keer weer, om me te verzekeren dat het hoe dan ook goedkomt al is het wellicht niet op de manier die ik het liefste wil.. Hij weet me altijd weer rustig te krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hihi, heb net m'n oude telefoonrekeningen bekeken en kwam erachter dat we in t begin in 3 dagen meer dan 100 smsjes verstuurd hebben... ![]()
|
Mooi al die goede liefdes
![]() Dusjcrib, waar heb je last van dan? Klinkt erg vervelend, vooral dat je niet weet wat je precies hebt of wat je kunt verwachten. Hoop dat het goedkomt. En over die vriendin; ze blijkt iets héél persoonlijks dat ik in mijn eerste jaar heb meegemaakt te hebben doorverteld. Weliswaar aan haar toenmalige vriend (die een stuk verdriet is ![]() Ik kwam er iets meer dan een half jaar geleden achter dat een andere vriend/kennis van me het ook wist.. Was toen best in paniek, niet zozeer omdat die jongen het wist, maar wel omdat ik dus niet begreep van wie hij dat zou kunnen hebben, dat ik er 'geen controle' over had... Heb toen zelfs nog uitgehuild bij die vriendin, gevraagd of ze het echt nooit aan iemand had verteld, dat ik het dan liever wilde weten etc. Heb onbewust altijd gedacht dat het via een andere vriendin was gegaan, en die daardoor ook een beetje op afstand gehouden. Zelfs dit nog wel eens gezegd tegen mijn 'goede' vriendin, dat ik die ander niet meer echt vertrouwde.. En nu kwam ik er donderdag achter dat zij het heeft verteld en haar vriendje het vervolgens heeft verder verteld. Het klinkt misschien als een heel kinderachtig verhaal maar het gaat om iets heel persoonlijks en ik heb gewoon altijd gedacht dat ik haar blind kon vertrouwen. Er spelen op de achtergrond nog wel wat andere dingen, maar dit was voor mij echt de druppel. Het vervelende is dat ze nu vrijdag heel lief opbelde (ze is verder namelijk ook wel lief hoor ![]() Het is vervelend, ze is echt zo'n vriendin waar ik een 'zwak' voor heb, die heel dichtbij me staat. Maar dit is wel echt belangrijk voor me. Ik wil het gewoon achter me laten allemaal, en nu komt het weer omhoog. Bah.
|
Verwijderd
|
Gisteravond was echt heel lief. Ik voel me atm echt niet leuk, loop tegen een hoop dingen aan die ik gewoon heel moeilijk vind en waar ik aan moet werken. Dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan, maar ach. En het is zo lief want gisteren toen hij aan kwam rijden, stond ik een sigaret te roken, buiten. Hij zag det er iets was en ik kreeg een heel lieve knuffel. Daarna hebben we nog een tijd bij de Maas gezeten en dat snapt hij gewoon. Ik kan het niet helemaal uitleggen, maar het klopt. Zó lief.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja, daarbij ben ik heel vaak ziek en heb ik een hele waslijst aan vage/vervelende klachten waardoor ik de afgelopen jaren al telkens doelen heb moeten opgeven. Altijd dacht ik dat ik de dingen vast niet graag genoeg wilde, dat ik gewoon nog wat volwassener moest worden, gewoon iets leukers moest doen etc. maar inmiddels begin ik me heel erg af te vragen of ik wel kan wat anderen kunnen, zeg maar. Ik heb daarmee al besloten later parttime te willen gaan werken, ik heb gewoon meer rust voor mijn lichaam nodig dan een ander, maar ik moet nu wel mijn studie nog afronden.. en ik moet nog drie jaar.. school + stage + werk + huishouden. Het breekt me regelmatig op en ik twijfel dus of het wel gaat lukken.. Ik wil zo graag gewoon beginnen aan mijn leven zoals IK het wil inrichten, maar goed.. ik vind wel een oplossing ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou, dat klinkt toch behoorlijk als iets serieus' ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() OT: Dit weekend met hem was echt heerlijk. We hebben samen echt genoten en de 2 ochtenden dat we samen wakker werden, keek hij me aan met een glimlach en kreeg ik een lief kusje en een aai over mijn wang <3. Ik voel me zo bijzonder bij hem! 's Nachts lag ik even te woelen omdat ik piekerde over dingen en hij pakte me meteen wat steviger vast en stelde me gerust zonder al te veel vragen. Alsof hij het aanvoelde. En 's nachts nog lekker gekletst <3. En hij bood aan de volgende keer weer naar mij te komen zodat ik lekker thuis kon blijven en me op mijn tentamen kon richten. Hij is zo lief en begripvol en ik kan zo goed met hem praten. Sorry ik weet dat ik wss nu nogal..klef klink, maar in mijn vorige relatie voelde ik me weinig begrepen en dit is een beetje nieuw voor mij ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmmm gaat niet fantastisch.. infectie in mijn been waar ik 2 weken gruwelijk ziek van ben geweest en nog steeds moeilijk van loop en van de trap gevallen doordat mijn voet het niet deed.. hele rug blauw
verder ben ik boos op mijn beste vriend omdat hij weer aan loopt te pappen met zijn ex (zij is zooo slecht voor hem(geweest) en ik gun hem zoveel beter.. en ik maak zelf zo ongeveer dezelfde fout als hij.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
"Ik heb echt zo'n verliefde-jongetjes-bui ofzo." <333 WAAH het is echt te mooi om waar te zijn, maar hij is verdomme lekker van mij en het is goed zo. Heerlijk! Beetje fantaseren over samen een huiskamer inrichten, hij gaat zich misschien inschrijven in Utrecht ;x Gewoon, omdat het ook niet kwaad kan. Wat gaaf. <3
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ontopic: ja hm, leuk was dit niet, maar het zorgt er wel voor dat ik weet dat ik écht niks aan hem heb, en waarschijnlijk ook nooit zal hebben. |
![]() |
|
ik had een verrassing voor haar dit weekend, maar dat viel (letterlijk) in het water, in negatieve zin. jammer, maar niks aan te doen. Pff m'n bed ruikt nu naar haar
![]() ![]() ![]()
|
Oh, mijn vrienden zijn echt tof.
![]() ![]() Met een vriend van me gaat 't ook niet heel lekker. Vind het zo erg voor 'm, maar weet niet zo goed wat ik ermee moet. Nja, hij was in ieder geval erg blij met de komkommer, dus dat was fijn. Vriendje is nog steeds een schat. Hij ligt nu nog ff te slapen in mijn bed, terwijl ik er al bijna 3kwartier uit ben. Zo schattig. Gaat de wekker, zegtie; "vind je het heel erg als ik nog een uurtje blijf liggen en we niet samen ontbijten? Ik vind samen ontbijten heel erg leuk, maar ik ben bang dat ik met m'n gezicht in de koffie val." ![]() En het is zo tof om lekker de nerd uit te hangen met hem. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik had vrijdag een date, en dat was echt héél leuk. gisteren belde hij dat hij in groningen was, en dat hij nog wel even snel tijd had om af te spreken, dus in een parkje gehangen en daarna weer naar het station gegaan. vrijdag ga ik naar hem toe, tot zaterdag of zondag ofzo. tot nu toe is hij best leuk
![]() |
![]() |
|
Zo, de kop is eraf. Ik blijf het raar vinden om alleen in 'zijn' (ja ons, ik weet het... maar juist omdat ik hier al zo vaak geweest was toen we nog geen stel waren... sterker nog: toen hij nog een andere vriendin had voelt het nog echt wel als zijn huis) huis te slapen, hoewel ik dat elke maandag doe. Nou ja, hopelijk voelt het vannacht beter omdat het maandag is
![]()
|
Verwijderd
|
Waaaah en tis zo leuk! Gisteren moest ik eigenlijk nog een brief posten maar dat heb ik maar niet gedaan omdattie bij ons thuis op de bank zat te wachten. Hij is zó lief terwijl ik mezelf atm echt niet leuk vind. Echt niet. Gelukkig haakt hij niet af en geeft hij me écht het gevoel dat hij me leuk vind. Ik snap nog steeds niet wat zo'n leuke jongen met mij moet, want zo leuk ben ik niet. Gelukkig denkt hij daar anders over en het voelt zo goedgoedgoed!
|
![]() |
|
Het weekend is weer voorbij en ik ga zo weer naar huis, maar het was echt heerlijk! Wel een beetje vreemd begonnen, omdat hij wat uit zijn doen was vrijdag, maar voor de rest was het echt heerlijk. Zaterdag nog even gaan kijken bij z'n bandreptitie en dat was wel heel tof want ik heb hem nog nooit eerder zien spelen. Verder een hele hoop gemijmer over de toekomst en hoewel dat nog een heel eind wegligt, is dat wel heerlijk <3 Maar echt vreemd hoe goed dat voelt zo'n weekend bijelkaar zijn, het is echt zoveel beter dan verspreid over de week twee dagen. Hmm echt, ik hou van hem!
Edit: Ahja, en we gaan misschien naar Ierland of Engeland deze zomer. Dat lijkt me wel heel erg tof ![]()
Laatst gewijzigd op 19-05-2008 om 15:51. |
![]() |
|
Whaha, belt hij me gisteren een beetje aangeschoten op: "Eh, ja ik bel even om te melden dat ik flink aangeschoten ben en van je hou!" Whaha. Nerdje. Maar wel van mij en we komen die week wel door
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Smsje: "Doos!" Volgend smsje: "Ik bedoel: Kus!" Uhuh ![]() Edit: En hij heeft een roze pen voor me gejat op z'n werk, mijn criminele lieverdje ![]() Laatst gewijzigd op 19-05-2008 om 15:17. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En dan kom je een kennis tegen die meteen begint te ratelen over al haar mannenleed en dan besef je maar weer dat het altijd erger kan. Wel grappig though, dat iemand die bijna zes jaar ouder is en héél wat meer ervaringen achter de rug heeft, juist bij míj aan komt zetten voor advies e.d.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Mwuh, ik heb geen zin in vanavond, in die confrontatie met m'n vriendin. Maar het moet. Ik ben benieuwd naar haar reactie, ik kan me er weinig bij voorstellen. Ergens heb ik het gevoel dat ik me erop moet voorbereiden, maar ik zou niet weten hoe. Weet niet eens of ik nou echt boos ben, of gewoon verdrietig, of teleurgesteld. We zullen zien.
![]() Verder is het fijn om me deze week even volledig op mijn scriptie te kunnen richten, zonder teveel (sociale) afleiding. Dus ik ga wel eten met mensen, maar geen festiviteiten en niet drinken. Vind t eigenlijk wel prima, was kapot na vorige week. Ik begin er te oud voor te worden denk ik, regelmaat lonkt ![]()
|
Verwijderd
|
't is een lieverd <3. Gewoon om wat hij doet en zegt, hoe hij reageert op dingen.. en daarnaast blijft 't 't lekkerste ding van nederland , dus no way dat dit nog over mag gaan.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ooh, leukleukleuk weekend gehad! Heb leuke collega's, sommigen nog leuker dan ik dacht, haha! En zondag naar hem toe, daar verder brak geweest maar ook heeeeerlijk van elkaar genoten
![]() ![]() Bijna 3 jaar en heb nog regelmatig kriebels in de buik als ik hem zie.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|