Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2008, 18:59
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik heb nu ruim 10 maanden met m'n vriend na een relatie van 3,5 jaar. Ik vond 3 maanden ook onwijs lang toen, een kwart jaar. En tien maanden vind ik nu ook super lang, echt bizar is dat

.
Mja, tis dus juist eigenlijk andersom. Het voelt alsof we nog maar net samen zijn, maar 3 maanden is helemaal niet zo heel pril meer

Aan de andere kant voelt het al vanaf het begin alsof we heel lang bij elkaar zijn. Lekker dubbel.
Oud 17-05-2008, 20:16
STP
STP is offline
Citaat:
Mh maar wel een goeie beslissing denk ik dan. Zo nodig sterkte maar lijkt me wel goedkomen toch?
Jawel hoor! Toch bedankt!
Oud 17-05-2008, 21:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij had net een kwartiertje pauze tijdens zijn werk en terwijl hij aan het eten was, belde hij me toch even om te vragen hoe het was enzo. Lief Blijkbaar zijn die mannen er dus toch nog
Oud 17-05-2008, 23:07
Verwijderd
Ik heb er weer eens een zooitje van gemaakt, dacht dat ik het ooit wel zou leren maar helaas. Wie weet heb ik het nu dan wel geleerd
Verder ben ik er nog niet over uit of ik vrijgezel zijn nou zo leuk vind, maar aangezien zes maanden canada eraan komt en ik nog niemand ben tegengekomen zal ik maar vooral aan de voors moeten denken. Het constant alleen slapen begint gelukkig een beetje te wennen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 23:45
Verwijderd
Godver hij snapt het gewoon niet hè. Ik kan dit niet, toch niet, dat belachelijke vrienden blijven, dit is geen vriendschap, dit zijn gewoon overblijfselen van een relatie, en hij heeft het maar niet door, met z'n 'maar zonder jouw felicitaties betekent het allemaal niks' en z'n gekietel-met-grassprietjes en z'n smsjes-met-loze-mededelingen en godverdomme zeg. Nee joh, dat is gewoon vriendschap wat jij voelt, daarom doe je zo. Natuurlijk joh. Ik word er zo moe van, zoek het toch uit. Nee, ik ga niet met je sporten, je kan de boom in. Met je godsonmogelijke 'ik weet het ook allemaal niet' altijd.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 00:06
***ailá***
***ailá*** is offline
@ morgan: aaahw, dat klinkt echt heel kut.

Citaat:
Het is uit. Het ging echt niet best, teveel gebots de hele tijd. Dat gaat niet werken, dus heb ik er gisteren een punt achter gezet. En toch haat ik het om 'op te geven'.
ik bots ook veel met mijn vriendje maar ik wil niet opgeven. Nog heel lang niet. En hij ook niet, dat is nog het maffe
too much love

Ik had in een ander topic gezegd dat ik een stabiele relatie heb. Nja... die is dus niet zo stabiel maar wel stabiel as in: wat er ook gebeurt, ik wil je niet kwijt
Oud 18-05-2008, 02:37
Verwijderd
Citaat:
Het is uit. Het ging echt niet best, teveel gebots de hele tijd. Dat gaat niet werken, dus heb ik er gisteren een punt achter gezet. En toch haat ik het om 'op te geven'.
Mwah opgeven, het wou gewoon niet... dat poste je voorheen ook al. Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 02:38
Verwijderd
Citaat:
Ik kan dit niet, toch niet, dat belachelijke vrienden blijven,
Ik snap dat het over je ex gaat maar ik weet het hele verhaal niet echt meer... maar is het niet een idee om gewoon helemaal contact af te kappen voor een tijdje? (Als dat mogelijk is?)

Laatst gewijzigd op 18-05-2008 om 02:47.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 09:01
I C U
I C U is offline
Gisteravond was hij hier... Ik heb 'm om half drie uitgezwaaid. 't Is heerlijk gemakkelijk en vertrouwd. Geweldig. En nu is ie weg voor een week. Bummer!

Wel leuk gisteren: naar het beste vriendinnetje in ver weg. Ze woont er leuk en d'r vent is toch knapper dan dat ik had gedacht, al was ik volkomen lam toen ik heb voor 't eerst heb gezien. Ze ziet er goed uit, gelukkig. Mjah, het was leuk. Leuke roadtrip gister
Oud 18-05-2008, 09:35
snoopy
snoopy is offline
*zucht* Ik heb m net op het vliegtuig gezet. Ik ben eerlijk gezegd blij dat het zover is, dat ie weg is. Nu kunnen we met aftellen beginnen, 18 nachten zonder hem. Ach, heb ik tenminste eens tijd om het hier schoon te maken enzo Nah, serieus: ik vind het niet zo erg, maar ik vond het wel raar om alleen thuis te komen en te weten dat hij er voorlopig niet is.
Oud 18-05-2008, 09:43
Verwijderd
We hebben nu 2,5 jaar iets en ik heb nog steeds het gevoel dat het pril is en we pas net samen zijn e.d. Echt raar.

Hm, ik heb zelf even een kleine mental breakdown door alle stress en voornamelijk allerlei onverklaarbare lichamelijke klachten en dokters die me niet serieus nemen. Twijfel aan mezelf, twijfel aan of ik het wel ga redden volgend jaar e.d. En hij is er altijd, iedere keer weer, om me te verzekeren dat het hoe dan ook goedkomt al is het wellicht niet op de manier die ik het liefste wil.. Hij weet me altijd weer rustig te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 10:03
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
We hebben nu 2,5 jaar iets en ik heb nog steeds het gevoel dat het pril is en we pas net samen zijn e.d. Echt raar.
.
Ik hoop dat dan ook nog te hebben hoor!

Hihi, heb net m'n oude telefoonrekeningen bekeken en kwam erachter dat we in t begin in 3 dagen meer dan 100 smsjes verstuurd hebben...
Oud 18-05-2008, 10:24
stout!
stout! is offline
Mooi al die goede liefdes , hier gaat alles ook nog steeds fantastisch, weet niet of t pril voelt of vertrouwd, t voelt iig gewoon heel goed en ik kan me steeds beter voorstellen dat ik het altijd zo zou willen houden.
Dusjcrib, waar heb je last van dan? Klinkt erg vervelend, vooral dat je niet weet wat je precies hebt of wat je kunt verwachten. Hoop dat het goedkomt.
En over die vriendin; ze blijkt iets héél persoonlijks dat ik in mijn eerste jaar heb meegemaakt te hebben doorverteld. Weliswaar aan haar toenmalige vriend (die een stuk verdriet is ), maar toch. Er is geen enkele reden waarom hij dat van mij zou moeten weten.
Ik kwam er iets meer dan een half jaar geleden achter dat een andere vriend/kennis van me het ook wist.. Was toen best in paniek, niet zozeer omdat die jongen het wist, maar wel omdat ik dus niet begreep van wie hij dat zou kunnen hebben, dat ik er 'geen controle' over had... Heb toen zelfs nog uitgehuild bij die vriendin, gevraagd of ze het echt nooit aan iemand had verteld, dat ik het dan liever wilde weten etc. Heb onbewust altijd gedacht dat het via een andere vriendin was gegaan, en die daardoor ook een beetje op afstand gehouden. Zelfs dit nog wel eens gezegd tegen mijn 'goede' vriendin, dat ik die ander niet meer echt vertrouwde.. En nu kwam ik er donderdag achter dat zij het heeft verteld en haar vriendje het vervolgens heeft verder verteld.

Het klinkt misschien als een heel kinderachtig verhaal maar het gaat om iets heel persoonlijks en ik heb gewoon altijd gedacht dat ik haar blind kon vertrouwen. Er spelen op de achtergrond nog wel wat andere dingen, maar dit was voor mij echt de druppel.
Het vervelende is dat ze nu vrijdag heel lief opbelde (ze is verder namelijk ook wel lief hoor ) over hoe het allemaal ging met mijn master/rijkstraineeship aanmeldingen, maar ik kon niet echt enthousiast terug doen. Heb iets laten doorschemeren maar gezegd dat ik het persoonlijk met haar wilde bespreken. Nu hebben we maandagavond afgesproken.
Het is vervelend, ze is echt zo'n vriendin waar ik een 'zwak' voor heb, die heel dichtbij me staat. Maar dit is wel echt belangrijk voor me. Ik wil het gewoon achter me laten allemaal, en nu komt het weer omhoog. Bah.
Oud 18-05-2008, 10:25
Verwijderd
Gisteravond was echt heel lief. Ik voel me atm echt niet leuk, loop tegen een hoop dingen aan die ik gewoon heel moeilijk vind en waar ik aan moet werken. Dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan, maar ach. En het is zo lief want gisteren toen hij aan kwam rijden, stond ik een sigaret te roken, buiten. Hij zag det er iets was en ik kreeg een heel lieve knuffel. Daarna hebben we nog een tijd bij de Maas gezeten en dat snapt hij gewoon. Ik kan het niet helemaal uitleggen, maar het klopt. Zó lief.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 10:39
snoopy
snoopy is offline
@Stout! en Dusjcrib:

sterkte allebei, het klinkt niet fijn Gelukkig hebben jullie allebei een echt lieve vriend bij wie je kunt uithuilen
Oud 18-05-2008, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dat het over je ex gaat maar ik weet het hele verhaal niet echt meer... maar is het niet een idee om gewoon helemaal contact af te kappen voor een tijdje? (Als dat mogelijk is?)
Helemaal afkappen kan niet want we wonen vlakbij elkaar, sporten op dezelfde plekken, etc, en komen elkaar dus onherroepelijk tegen. Heb al gezegd dat ik een tijdje iig niet wil afspreken, maar spreken elkaar wel op msn af en toe.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 12:52
Idunarara
Idunarara is offline
Het was heerlijk gisteravond, en dat mag ook wel want nu moet ik hem een week missen. Dan een avondje samen, en dan opnieuw anderhalve week. Examens, bah.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 15:27
Gadje
Gadje is offline
Gaat eigenlijk wel heel goed, al zie ik hem pas aan het einde van de week weer.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 16:43
ST*R
ST*R is offline
ARGH mn ex, vet irritant, ik doe echt wel mn best hoor, doe niet zo moeilijk
Gelukkig is de leuke jongen er ook nog hij is zo lief en ik voel me onrustig want wil 'm zien!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib, waar heb je last van dan? Klinkt erg vervelend, vooral dat je niet weet wat je precies hebt of wat je kunt verwachten. Hoop dat het goedkomt.
Ik heb voornamelijk klachten in mijn handen. Het is een jaar of vijf geleden al begonnen, toen is er altijd gezegd dat het peesontstekingen waren en het vanzelf over moest gaan. Er kwamen alleen maar pijnlijke plekken bij, maar werd op een gegeven moment wel wat minder/beter. Een jaar geleden is het allemaal weer terug gekomen en nu veel erger.. altijd alleen mijn rechterhand, maar sinds een maand ook mijn linkerhand. Ik heb nu moeite met links een vork vast houden met eten, kan geen pakken/potten/flessen open krijgen, als ik mijn hand plotseling stoot schreeuw ik het uit en dingen als de was opvouwen, iets tillen, de kat aaien etc. doen allemaal pijn. Soms voelen mijn handen zo verkrampt en pijnlijk, dat het mijn hele gemoedstoestand naar beneden haalt.

Nou ja, daarbij ben ik heel vaak ziek en heb ik een hele waslijst aan vage/vervelende klachten waardoor ik de afgelopen jaren al telkens doelen heb moeten opgeven. Altijd dacht ik dat ik de dingen vast niet graag genoeg wilde, dat ik gewoon nog wat volwassener moest worden, gewoon iets leukers moest doen etc. maar inmiddels begin ik me heel erg af te vragen of ik wel kan wat anderen kunnen, zeg maar.

Ik heb daarmee al besloten later parttime te willen gaan werken, ik heb gewoon meer rust voor mijn lichaam nodig dan een ander, maar ik moet nu wel mijn studie nog afronden.. en ik moet nog drie jaar.. school + stage + werk + huishouden. Het breekt me regelmatig op en ik twijfel dus of het wel gaat lukken..

Ik wil zo graag gewoon beginnen aan mijn leven zoals IK het wil inrichten, maar goed.. ik vind wel een oplossing Eerst de dokter maar eens heel goed duidelijk maken dat het al vijf jaar niet vanzelf overgaat en dat dus nu ook niet ineens zal doen!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 19:10
WolterB
WolterB is offline
Wat een ontzettend gaaf weekend was dat .
Oud 18-05-2008, 19:29
Joehoedith
Joehoedith is offline
Citaat:
Oud 18-05-2008, 19:51
George
George is offline
Whaah, schokkende openbaringen.
Verder echt heel erg gaaf, zelden ergens zo snel zo goed over gevoeld.
Oud 18-05-2008, 19:54
groovy
groovy is offline
Citaat:
Ja dat hebben we. Niet meteen hoor... ik heb er idd over nagedacht om het gewoon niet te doen maar alles ging/gaat zo goed en ik kende hem ook wel redelijk goed al dus tsjah.

Hmmm volgens mij is het wel degelijk iets, aangezien ik nu ook ruimte in mijn kast moest maken gister voor een tas met zijn pyjama en tandenborstel en dinges . En hij zei gister iets over ik bij hem komen eens. (zijn ouders dus) Ik durf het ook gewoon niet te vragen heh... Maar het voelt wel helemaal goed allemaal.. ook van zijn kant. Van de week zei hij iets van dat hij mij gewoon geweldig vind, dat hij dol is op 'onze' sex, maar dat hij daarvoor niet bij mij is. Dus dat zit wel goed toch?

Mjah, we spreken of zien elkaar elke dag en zondag zijn we weer de hele dag bij elkaar dus mss dat ik het dan eens voorzichtig ter sprake breng OFZO, op zich zit het me ook niet heel erg dwars zolang we het binnenkort eens 'officieel' maken, I think. En hij heeft mijn zusjes e.d. al ontmoet en het hele tandenborstel naar mij brengen "voor als ik bij jou ben" is ook wel bevestigend. Daarnaast zei hij iets over "all your other boyfriends" en dat ik toch op niemand anders indruk hoefde te maken behalve hem.... waarna ik bevestgde dat nee, hij was toch de enige. Mss is het voor hem al vanzelfsprekend dat het 'aan' is, zoals bij jou een beetje... oid.

Nou, dat klinkt toch behoorlijk als iets serieus' . Je zei trouwens ook een keer dat hij kaarten wilde bestellen voor eind juni, dus hij gaat ervan uit dat jullie dan nog steeds samen zijn . En als hij je gaat voorstellen aan zijn ouders, dan is het wel duidelijk . Je kunt nu misschien wel 'voor de grap' vragen als wie hij je gaat voorstellen. En als hij dan verbaasd vraagt 'hoezo?', kun je zeggen 'nou, ik wist helemaal niet dat ik jouw vriendinnetje was '. En dan leven jullie nog lang en gelukkig

OT: Dit weekend met hem was echt heerlijk. We hebben samen echt genoten en de 2 ochtenden dat we samen wakker werden, keek hij me aan met een glimlach en kreeg ik een lief kusje en een aai over mijn wang <3. Ik voel me zo bijzonder bij hem! 's Nachts lag ik even te woelen omdat ik piekerde over dingen en hij pakte me meteen wat steviger vast en stelde me gerust zonder al te veel vragen. Alsof hij het aanvoelde. En 's nachts nog lekker gekletst <3. En hij bood aan de volgende keer weer naar mij te komen zodat ik lekker thuis kon blijven en me op mijn tentamen kon richten. Hij is zo lief en begripvol en ik kan zo goed met hem praten. Sorry ik weet dat ik wss nu nogal..klef klink, maar in mijn vorige relatie voelde ik me weinig begrepen en dit is een beetje nieuw voor mij
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 19:58
Qimm
Qimm is offline
<3 mijn vrienden, oud en nieuw, ver en dichtbij
Oud 18-05-2008, 20:01
Verwijderd
hmmm gaat niet fantastisch.. infectie in mijn been waar ik 2 weken gruwelijk ziek van ben geweest en nog steeds moeilijk van loop en van de trap gevallen doordat mijn voet het niet deed.. hele rug blauw

verder ben ik boos op mijn beste vriend omdat hij weer aan loopt te pappen met zijn ex (zij is zooo slecht voor hem(geweest) en ik gun hem zoveel beter..

en ik maak zelf zo ongeveer dezelfde fout als hij..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 20:27
Verwijderd
"Ik heb echt zo'n verliefde-jongetjes-bui ofzo." <333 WAAH het is echt te mooi om waar te zijn, maar hij is verdomme lekker van mij en het is goed zo. Heerlijk! Beetje fantaseren over samen een huiskamer inrichten, hij gaat zich misschien inschrijven in Utrecht ;x Gewoon, omdat het ook niet kwaad kan. Wat gaaf. <3
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 21:04
Rob
Rob is offline
Citaat:
Jasicherwol!
Jammer dat ik dus al wat had staan.
Oud 18-05-2008, 22:33
Verwijderd
Citaat:
hmmm gaat niet fantastisch.. infectie in mijn been waar ik 2 weken gruwelijk ziek van ben geweest en nog steeds moeilijk van loop en van de trap gevallen doordat mijn voet het niet deed.. hele rug blauw

verder ben ik boos op mijn beste vriend omdat hij weer aan loopt te pappen met zijn ex (zij is zooo slecht voor hem(geweest) en ik gun hem zoveel beter..

en ik maak zelf zo ongeveer dezelfde fout als hij..
Sorry, maar om die laatste 2 zinnen moest ik wel een beetje lachen Wel kut van je been/rug

Ontopic: ja hm, leuk was dit niet, maar het zorgt er wel voor dat ik weet dat ik écht niks aan hem heb, en waarschijnlijk ook nooit zal hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 23:06
Velma
Velma is offline
Nog steeds geweldig Alleen scoort hij beter op een 'jullie passen bij elkaar' test dan ik
Oud 18-05-2008, 23:30
Orpheo
Orpheo is offline
ik had een verrassing voor haar dit weekend, maar dat viel (letterlijk) in het water, in negatieve zin. jammer, maar niks aan te doen. Pff m'n bed ruikt nu naar haar helemaal niet verkeerd ghehe. Ik heb nu eindelijk een verjaardagscadeautje gevonden wat 100% bij d'r past. er moeten heel rare dingen gebeuren als ze dit niet kan waarderen! ze zal wel bijna een half jaar moeten wachten maar dat is 't waard Ze is wel een raar kind af en toe zeg, damn! Haar favo artiest opzetten. ga ik 't leuk vinden (nou ja, een paar liedjes, en 1 in het bijzonder, vanwege de riff en de tekst), wil ze 't niet horen, maar een andere die ik juist verschrikkelijk vind haha. nou ja, compromissen sluiten dan maar he
Oud 19-05-2008, 03:42
Verwijderd
Citaat:
Second that.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 07:08
Neko*
Neko* is offline
Oh, mijn vrienden zijn echt tof. Zo kut alleen dat 2 ervan dit jaar examen doen en daarna heel ver weg gaan studeren. Vind het nu al echt niet leuk, en het is nog niet eens zo ver!
Met een vriend van me gaat 't ook niet heel lekker. Vind het zo erg voor 'm, maar weet niet zo goed wat ik ermee moet. Nja, hij was in ieder geval erg blij met de komkommer, dus dat was fijn.

Vriendje is nog steeds een schat. Hij ligt nu nog ff te slapen in mijn bed, terwijl ik er al bijna 3kwartier uit ben. Zo schattig. Gaat de wekker, zegtie; "vind je het heel erg als ik nog een uurtje blijf liggen en we niet samen ontbijten? Ik vind samen ontbijten heel erg leuk, maar ik ben bang dat ik met m'n gezicht in de koffie val."
En het is zo tof om lekker de nerd uit te hangen met hem.
Oud 19-05-2008, 09:20
Verwijderd
ik had vrijdag een date, en dat was echt héél leuk. gisteren belde hij dat hij in groningen was, en dat hij nog wel even snel tijd had om af te spreken, dus in een parkje gehangen en daarna weer naar het station gegaan. vrijdag ga ik naar hem toe, tot zaterdag of zondag ofzo. tot nu toe is hij best leuk
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 09:37
snoopy
snoopy is offline
Zo, de kop is eraf. Ik blijf het raar vinden om alleen in 'zijn' (ja ons, ik weet het... maar juist omdat ik hier al zo vaak geweest was toen we nog geen stel waren... sterker nog: toen hij nog een andere vriendin had voelt het nog echt wel als zijn huis) huis te slapen, hoewel ik dat elke maandag doe. Nou ja, hopelijk voelt het vannacht beter omdat het maandag is
Oud 19-05-2008, 09:47
Verwijderd
Waaaah en tis zo leuk! Gisteren moest ik eigenlijk nog een brief posten maar dat heb ik maar niet gedaan omdattie bij ons thuis op de bank zat te wachten. Hij is zó lief terwijl ik mezelf atm echt niet leuk vind. Echt niet. Gelukkig haakt hij niet af en geeft hij me écht het gevoel dat hij me leuk vind. Ik snap nog steeds niet wat zo'n leuke jongen met mij moet, want zo leuk ben ik niet. Gelukkig denkt hij daar anders over en het voelt zo goedgoedgoed!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 11:22
metallica
metallica is offline
Het weekend is weer voorbij en ik ga zo weer naar huis, maar het was echt heerlijk! Wel een beetje vreemd begonnen, omdat hij wat uit zijn doen was vrijdag, maar voor de rest was het echt heerlijk. Zaterdag nog even gaan kijken bij z'n bandreptitie en dat was wel heel tof want ik heb hem nog nooit eerder zien spelen. Verder een hele hoop gemijmer over de toekomst en hoewel dat nog een heel eind wegligt, is dat wel heerlijk <3 Maar echt vreemd hoe goed dat voelt zo'n weekend bijelkaar zijn, het is echt zoveel beter dan verspreid over de week twee dagen. Hmm echt, ik hou van hem!

Edit: Ahja, en we gaan misschien naar Ierland of Engeland deze zomer. Dat lijkt me wel heel erg tof Ik voel me goed, er moet nog een hele hoop veranderen, maar het gaat gestaag de goede richting op. Ik vraag me alleen af hoe ik hem ooit aan het praten ga krijgen....

Laatst gewijzigd op 19-05-2008 om 15:51.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 11:27
I C U
I C U is offline
Whaha, belt hij me gisteren een beetje aangeschoten op: "Eh, ja ik bel even om te melden dat ik flink aangeschoten ben en van je hou!" Whaha. Nerdje. Maar wel van mij en we komen die week wel door Verjaardag gisteren was gezellig, lekker kinds doen met m'n nichtje en m'n vader Whaha.
Oud 19-05-2008, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Whaha, belt hij me gisteren een beetje aangeschoten op: "Eh, ja ik bel even om te melden dat ik flink aangeschoten ben en van je hou!" Whaha. Nerdje. Maar wel van mij en we komen die week wel door Verjaardag gisteren was gezellig, lekker kinds doen met m'n nichtje en m'n vader Whaha.
Ik krijg ook al van die geniale mededelingen.

Smsje: "Doos!"
Volgend smsje: "Ik bedoel: Kus!"

Uhuh Volgens mij heb ik hem goed opgevoed.

Edit: En hij heeft een roze pen voor me gejat op z'n werk, mijn criminele lieverdje

Laatst gewijzigd op 19-05-2008 om 15:17.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 12:00
Verwijderd
En dan kom je een kennis tegen die meteen begint te ratelen over al haar mannenleed en dan besef je maar weer dat het altijd erger kan. Wel grappig though, dat iemand die bijna zes jaar ouder is en héél wat meer ervaringen achter de rug heeft, juist bij míj aan komt zetten voor advies e.d. Wat is 't toch een flupseltje.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 12:29
Verwijderd
Hij: "Wij zijn leuk samen heh!?"
Ik: "Uh-hu"
Hij:
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 13:26
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Ik hoop dat dan ook nog te hebben hoor!

Hihi, heb net m'n oude telefoonrekeningen bekeken en kwam erachter dat we in t begin in 3 dagen meer dan 100 smsjes verstuurd hebben...
ghehe herken ik Ik heb 't nu bijna anderhalf jaar met mijn vriendin, en nog steeds sturen we elkaar, als we elkaar meer dan 12 uur niet zien , meer dan 30 smsjes per dag En na anderhalf jaar voelt 't nog steeds als heel nieuw en pril. vooral omdat we 't steeds nieuw en 'vers' maken voor elkaar denk ik (op een rare, onbewuste manier )
Oud 19-05-2008, 13:47
stout!
stout! is offline
Mwuh, ik heb geen zin in vanavond, in die confrontatie met m'n vriendin. Maar het moet. Ik ben benieuwd naar haar reactie, ik kan me er weinig bij voorstellen. Ergens heb ik het gevoel dat ik me erop moet voorbereiden, maar ik zou niet weten hoe. Weet niet eens of ik nou echt boos ben, of gewoon verdrietig, of teleurgesteld. We zullen zien.

Verder is het fijn om me deze week even volledig op mijn scriptie te kunnen richten, zonder teveel (sociale) afleiding. Dus ik ga wel eten met mensen, maar geen festiviteiten en niet drinken. Vind t eigenlijk wel prima, was kapot na vorige week. Ik begin er te oud voor te worden denk ik, regelmaat lonkt .
Oud 19-05-2008, 15:03
Miek
Miek is offline
gisteren een jaar samen yeyeyey
Oud 19-05-2008, 15:59
zomer
zomer is offline
Haha, meneer bleek bezet te zijn en had dat er even niet bij verteld. Maakt mij niet zo uit, maar als ik zijn vriendin was zou ik het toch niet zo waarderen. Dan toch maar geen contact meer dus.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 17:39
Verwijderd
Citaat:
gisteren een jaar samen yeyeyey
Gefeliciteerd!

Pfrt ik mis hem serieus nu al weer. :/ Niet dat ik slecht alleen kan zijn, maar samen is toch net wat leuker.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 17:58
Verwijderd
't is een lieverd <3. Gewoon om wat hij doet en zegt, hoe hij reageert op dingen.. en daarnaast blijft 't 't lekkerste ding van nederland , dus no way dat dit nog over mag gaan. En, terwijl 't pas maandag is, loop ik nu al te stuiteren en hyper te doen omdat vrijdag nog maar 4 daagjes is haha.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 18:02
Verwijderd
vandaag wat duidelijkheid gekregen mbt mijn scharrelachtigiets, en dat was eigenlijk wel fijn & positief, en dat het positief was maakte het dan nog weer fijner, ha. vrijdag zie ik hem weer
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 18:08
Verwijderd
Ooh, leukleukleuk weekend gehad! Heb leuke collega's, sommigen nog leuker dan ik dacht, haha! En zondag naar hem toe, daar verder brak geweest maar ook heeeeerlijk van elkaar genoten Zie hem morgen weer en heb er nu al zin in
Bijna 3 jaar en heb nog regelmatig kriebels in de buik als ik hem zie..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Mwuh, ik heb geen zin in vanavond, in die confrontatie met m'n vriendin. Maar het moet. Ik ben benieuwd naar haar reactie, ik kan me er weinig bij voorstellen. Ergens heb ik het gevoel dat ik me erop moet voorbereiden, maar ik zou niet weten hoe. Weet niet eens of ik nou echt boos ben, of gewoon verdrietig, of teleurgesteld. We zullen zien.

Verder is het fijn om me deze week even volledig op mijn scriptie te kunnen richten, zonder teveel (sociale) afleiding. Dus ik ga wel eten met mensen, maar geen festiviteiten en niet drinken. Vind t eigenlijk wel prima, was kapot na vorige week. Ik begin er te oud voor te worden denk ik, regelmaat lonkt .
Succes! Ik hoop dat je er een goed gevoel aan over zult houden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten