Advertentie | |
|
![]() |
|
@ pip:
Eigenlijk was het wel grappig want mijn moeder had gezegd dat ik er heenmocht, op voorwaarde dat we gehaald en gebracht zouden worden. Alleen de vader vna mijn vriendin die had eigenlijk niet zo'n zin om te brengen dus mijn vriendin belde om te zeggen dat ze heel goedkoop met de trein kon. Maar dat mocht ABSOLUUUUT niet. Uiteindelijk had ze gezegd dat als haar vader zou brengen of halen, zij het andere wel zou doen. Dus toen moest haar vader toch maar brengen, waar hij niet zo blij mee was. Hij zette ons af ergens op een station in amsterdam, waarna we maar met de trein/metro gingen, alleen die metro was heel verwarrend. Je kan niet strippen en je kan geen metrokaartjes kopen, voor zover wij weten, je kan alleen een ov-chipkaart halen ofzo. Toen gingen we maar met de trein en toen met de tram ofzo. Als mijn moeder dat wist zou ze nogal flippen. En toen we klaar waren sms'te ik haar of ze ons op zou kunnen halen. Toen zei ze dat ze helemaal van niets wist en bla! Heel raar. Als ze of moet halen, of brengen, en niets van ons hoort de hele avond, dan lijkt me dat je er vanuit kan gaan dat je op komt halen? Uiteindelijk kwam mijn vader ons ophalen, die het niet echt kon vinden. Aww ![]()
|
Vast wel. Ze beseft het gewoon nog niet!
En mijn ouders zijn bang da tik in een sociaal isolement raak of iets dergelijks, maar vooral mijn moeder heeft een ontzettende fobie voor meisjes van 16 "alleen" met de trein. En ze moeten toch wat, hè?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is een soort ingebakken angst om je kind te verliezen, maar dat zal je wellicht zelf nog wel een keer ervaren. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 19:21 | |
De Kantine |
Suske & Wiske en de saaie seksshop #220 Verwijderd | 500 | 28-05-2008 16:25 | |
De Kantine |
Ik had een snor en een heel saaie broek van prachtig dun kalfsleer.#216 Verwijderd | 500 | 24-05-2008 17:52 | |
De Kantine |
Saaie kindjes uit de sloot halen #215 Verwijderd | 3 | 23-05-2008 10:54 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 |