Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dronken baby geboren
Uitgegeven: 10 juni 2008 17:39 Laatst gewijzigd: 10 juni 2008 17:40 WARSCHAU - Een Poolse baby is dronken ter wereld gekomen. In het bloed van het meisje werd maar liefst 2,9 promille alcohol gemeten. Dat maakte de politie van het plaatsje Otwock dinsdag bekend. De moeder van de baby bleek flink gedronken te hebben. Bij haar werd een promillage van 1,2 vastgesteld. Zij is aangehouden. Toch is de baby volgens artsen niet in gevaar geweest. Ze konden echter niet uitsluiten dat het meisje in de toekomst wel schade zal ondervinden. Het is voor zover bekend het hoogste promillage dat ooit bij een baby is gemeten. In juli 2007 werd eveneens in Polen een baby geboren met 1,2 promille alcohol. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
OMG Ik had eerst een webcam in de vorm van een mini fotocameraatje. En daar zat een schuifje voor de lens die je open en dicht kon doen. En dat vond ik heel tof! Want die kon je ervoor schuiven, en dan zeker weten dat niemand je kon hacken en door je camera kon kijken wat je aan het doen was. /paranoide
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
OMG Mijn collega en ik hadden gisteren zitten kloten, ik had haar buiten gesloten en zij had mij (en de eerste tafel) onder het water gespoten door haar hand half onder de kraan te houden.
Als we een avond helemaal geen klanten/gasten krijgen, slopen we echt het hele restaurant ![]() |
![]() |
|
Gisteren in Nijmegen. Een vijftal dames op leeftijd op kekke citybikes. Wie wel eens in Nijmegen komt kent vast dat straatje met dat stroompje water in het midden (straatnaam even kwijt). Een van die dames maakt een onwijs debiele manoeuvre, ragt met het voorwiel van haar citybike dat stroompje in en klapt ongenadig hard op d'r smoelwerk. Het geluid van de smak had een mooie echo. Ik stond 5 meter verder op en had een prachtig OMG moment.
|
Verwijderd
|
OMG, ik heb vandaag mijn cijferlijst opgehaald. Ik dacht dat ik Nederlands niet goed gemaakt had, hooguit een vijf of zo. En de samenvatting had ik al helemaal verneukt dacht ik. Bleek ik dus een 8.6 gehaald te hebben!
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Hopeloze liefde Michiel :33 | 6 | 25-06-2014 10:46 | |
Liefde & Relatie |
verliefd RLL | 5 | 01-08-2012 12:13 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #3 Verwijderd | 500 | 07-06-2010 20:21 | |
De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 20:39 |