Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik gebruik ook te vaak smeg, en heb mezelf voorgenomen dat als ik later een hele hoop centjes verdien, dat ik dan allemaal SMEG ijskasten en ovens ga kopen voor in de keuken. <3 En ik heb een geheimpje...
Spoiler
|
En verder klinken Engelse accenten ubergeil, en ik kan er een hele hoop nadoen, vanwege al die bbc programma's. [/nerd]
@ Sterrenmeis: Ik las op allerlei skatesites dat mongo echt debiel is en dat mongo rijders worden afgemaakt door 'echte' boarders. ![]()
|
Nu ga ik bladmuziek printen want Raindrops van Regina Spektor is zo'n mooi nummer woehoei. *doet*
En dan eens kijken wat ik moet doen voor Grieks morgen. ![]() Duim voor me.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En hahaha, ja, ik ging ook laatst googlen op 'smeg' en dan zie je opeens overal best gave koelkasten. Dat was wel van lolwhutdiewilikwel. En als je googlet op Red Dwarf krijg je trouwens ook van die Google ads. Er staat nog net niet "SMEG! Check onze smeggin' keukens!" maar het komt aardig in de buurt ![]()
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En Rimmer/Chris Barrie is in't echie idd wel cooler dan z'n personage ja. En hij heeft een raar hoofd, maar wel een getraind lichaam en dat is wel geil ofzo. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() En of Chris een getraind lichaam heeft of niet boeit mij niet, maar hij heeft zo'n gave beetje John-Cleese-achtige manier van kijken soms. Heel serieus iets raars doen, maar ondertussen wel zo'n heimelijke twinkeling in z'n ogen hebben. Dat is gaaf. ![]() En nee, ik ben nog niet weg nee, want als ik ga slapen moet ik de berg kleren weghalen van het bed en dat is zo veel moeite ![]() Laatst gewijzigd op 18-05-2008 om 19:09. Reden: Brakke zinsconstructie. :| |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 19:21 | |
De Kantine |
De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242 Verwijderd | 500 | 16-06-2008 16:39 | |
De Kantine |
Zoals de wind saait, saait m'n rokje #241 Verwijderd | 501 | 15-06-2008 18:46 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 | |
De Kantine |
Saaie kindjes uit de sloot halen #215 Verwijderd | 3 | 23-05-2008 10:54 |