Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
want de mijne heeft die optie wel, miss. kan ik het even doen voor je? op advies van lisa: pm maar ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik heb het net geprobeerd, en ik kreeg het zo omgezet met een standaard zwart/wit-ontwerp. Sommige woorden bleven een andere kleur, maar met 'select all' werd dat ook zo braaf zwart. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik zat vandaag te lunchen, komen er 2 gasten aanlopen.
"Mogen we jullie wat vragen?" -"waarvoor" "een onderzoek" -"hoe lang duurt het?" "15 minuten ongeveer" - "Je hebt 5 minuten" "ok, wat vinden jullie van jezus?" -"nee, daar heb ik geen tijd voor" "net nog wel" -"Nu niet meer" "Je hebt ons 5 minuten beloofd" -"en dus? ga iemand anders lastig vallen" en toen gingen ze gelijk de kantine uit ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
waarom moet ik algemene kennis definieren? Kom jij maar met een onderzoek waaruit blijkt dat kleur invloed heeft op het milieu en dat zwart licht beter voor je ogen is dan wit licht. In de wetenschap geldt immers, wie stelt moet bewijzen. Algemene kennis is ook te bewijzen.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Daarover gesproken, ik ga nu wel weer aan de leer. Veel plezier allemaal.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja cultuurcursisten is de groep. nee jij doet een aantal extra uitspraken die gewoonweg niet bewezen zijn. Maar goed ik wist op voorhand dat ik hier geen wetenschappelijke antwoorden op zou krijgen, het is inderdaad verspilling van tijd om met van die zweverige types in discussie te gaan, daarom stuurde ik die jehovagetuigen ook weg. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het zo gek dat jij de ervaring hebt dat mensen zwart op wit vervelend vinden en liever wit of zwart hebben. Bij ons is vrijwel alles zwart op wit en juist dat is prettig en wordt prettig bevonden. Misschien is het in een volledig donkere ruimte wel fijner om het andersom te hebben, omdat het anders zo fel is, maar bij ons zijn de lampen in collegezalen gewoon altijd aan en dus is het prima te verdragen.
En volgens mij valt het energieverbruik bij een witte achtergrond wel heel erg mee, een tijdje geleden zag ik een energietest bij een lcd-scherm waarbij ze die zwarte versie van google gebruikten; er was echt nauwelijks verschil tussen de witte versie en die zwarte qua energieverbruik. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|