Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat een beroerd mens, die moeder. Tering. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was een slechte week voor die glijbaan, trouwens, want een paar dagen later was er nog een meisje dat er overheen had geplast. Waarom weet ik niet, want ik stond toen op een andere afdeling, maar het zal wel een vergelijkbaar verhaal zijn geweest. Verwende kinderen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik maak krieltjes in schil met kruidenboter en rozemarijn uit de oven, met quorn julienne. En geen groente, want ik wist niet wat er goed bij zou passen afgezien van sla, dus ik heb maar tomaten gekocht die ik er los bij ga eten.
En voor daarna heb ik nectarines. Een kilo. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb for some reason een imago in mijn vriendengroep, dat ik alleen maar afbakpizza's en afhaaltroep en patat eet. Maar ik lust geen afbakpizza's, afhaaltroep heb ik volgens mij nog nooit in m'n leven op eigen initiatief gehaald en patat eet ik alleen als ik na het uitgaan honger heb en geen falafeltent kan vinden. Huh. Elke dag gaaf eten maken ftw ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee man, de naam is lame. Maar het ruikt lekker en voegt wel degelijk iets aan de smaak toe, als je weet waar je 't mee moet combineren. Zelfs ik merk dat en ik rook al zes jaar ofzo drie miljoen sigaretten per dag.
Volgens wikipedia zit het tevens barstensvol ijzer, calcium en vitamine B6. Er staat nog bronvermelding bij ook, nou, wat wil je nog meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242 Verwijderd | 500 | 16-06-2008 16:39 | |
De Kantine |
Zoals de wind saait, saait m'n rokje #241 Verwijderd | 501 | 15-06-2008 18:46 |