Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nou.. toen was het officieel uit. En ik ben nog boos ook, terwijl dat niet de bedoeling was.
Ik zei dat als het nog goed wilde komen er dingen aan hem zouden moeten veranderen. Nou, dat mocht ik dus niet zeggen, want hij zei tenslotte ook niet wat de mindere dingen aan mij zijn. Uhh... volgens mij moet je dat in een normale relatie toch tegen elkaar kunnen zeggen? Nou ja, ik ga niet verder met een kerel waar ik niet mee kan praten en waar ik mijn mening niet bij kwijt kan zonder ruzie.. hoppa. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, als ik hem op de webcam zie is het enige wat iik kan heeeel stom lachen. Zn oma en vader vinden me mooi, dus dat is fijn enzo
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Godverdomme
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Is het zo vreemd dat ik het kut vind dat de foto's van z'n ex nog steeds ophangen... Hij heeft ze er niet vanaf gehaald ondanks dat ik vorig weekend heb laten weten dat ik het gewoon niet leuk vind... Ik ben net vijf minuten binnen en het zorgt er toch al meteen voor dat ik eigenlijk van binnen woest, teleurgesteld weet ik wat veel ben. Klotezooi, waarom is bij hem alles zo'n strijd en zal hij nooit iets uit zichzelf doen...
Laatst gewijzigd op 28-06-2008 om 08:33. |
![]() |
|
![]() |
Alles weer goed, 's morgens heb ik hem gewoon gebeld en van niets gebaard, het boze gevoel is ook helemaal weg... nu zie ik hem weer graag
![]() En ik kwam heel onverwachts men beste vriend tegen toen ik gedaan had met mijn examen vannamiddag. Hij heeft me gezellig naar huis gebracht, en we hebben plannen om eens met zen vieren (hij en zijn vriendin en ik met mijn vriend) samen te doen. Wordt nog grappig, ze kennen elkaar praktisch niet, en men beste vriend is heel erg verlegen in nieuwe situatie's en mijn vriend is net het omgekeerde. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik had hem naar huis gebracht en kwam hem een paar uur later tegen in de supermarkt met zijn mama. Hij smste me naderhand dat zijn moeder heel lief had gezegd dat wij zo lovey-dovey waren en dat ze hoopt dat hij deze keer niet teleurgesteld word.
Hij zei ook nog dat ze het telkens over mij heeft en ook zat te vragen of ik ook koosnaampjes heb of een afkorting van mijn naam, en hoe hij mij dan noemt enzo. ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben nog steeds dus 'op vakantie', en ik heb m'n nichtje Herman van Veen laten zien/horen. Ondanks dat ik ieder woord moest vertalen (en soms gewoon in lachen moest uitbarsten vanwege de vertaling, of wat herman deed in clipje) vond ze 't wel leuk. Het deed me continue denken aan m'n vriendin, dat wel, maar goed, ik zie haar over een paar daagjes weer.
Mn nichtje en ik hebben soms gewoon enorme ruzie, maar 'we're family' dus we 'moeten' elkaar mogen. M'n oom heeft me een geweldig lief cadeau gegeven. echt, heel persoonlijk, en typisch van HEM. Kijk, daar kan ik wat mee!
||
Citaat:
![]() ![]() Maar jeetje, mijn ex en ik is nu wel een hele geschiedenis aan het worden. Het is uit, elkaar vijf maanden niet zien, elkaar zeven maanden wel zien (sexrelatie), elkaar vier maanden niet zien, elkaar tegen komen bij een concert en toch weer bij bij elkaar slapen, en nu weer bijna een maand niet zien. Echt ik probeer het zoo hard, maar bij de concerten gaat het steeds mis ![]() ![]()
|
![]() |
Pijnlijkheid ten top, hij kwam opdagen met zijn vriendin en zijn familie, hurray.
Nu wil ik met hem praten en daarna hoef ik hem gewoon niet meer te spreken, zonde van de vriendschap maar het werkt echt voor geen meter. En het vriendje is lief, ik kreeg zomaar bloemen en een kaartje en hij doet zo zijn best en volgend weekend een paar dagen weg, zin in ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga vandaag maar eens wat harder zijn denk ik, eens zien of dat wel werkt ![]()
||
Citaat:
sterkte! ot: vandaag awakenings en ik ben al op en hyper en hij ligt nog halfslapend in mn bed<3 (hij gaat niet mee helaas)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lasergamen was wel supergaaf trouwens, rennen we daar rondjes door zo'n schemerige ruimte, komen elkaar tegen in een afgezonderd hoekje, schiet hij me meteen neer, gaan we vervolgens even fanatiek zoenen en vervolgens schiet ik hem neer en ren weer weg hihihi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Vandaag leren, vanavond vriendje, vannacht vriendje, morgenochtend vriendje, morgenmiddag leren, morgenavond vriendje... Jawohl!
|
Laatst had ik 'm bijna een hele dag gezien, en dat was leukk! Ik kan helemaal mezelf zijn bij hem en we hebben echt de grootste lol. Haha we nemen zelfs al woorden van elkaar over. En zoenen met hem is geweldig. Haha én, hij zei dat de sex met mij de beste is die hij ooit heeft gehad!
Maargoed ik zou mezelf niet zijn als het allemaal rustig en duidelijk was. De sex jongen belde laatst weer (terwijl ik met de leuke jongen was..) en smsen enzo, later terug gebeld en hij wil me als date voor een activiteit van z'n lustrum. Hij vond het ook echt kut dat ik nu ook iemand anders zie, en wilde gelijk weer afspreken. Heb soort van ja gezegd, maar ik zie wel. Echt, waarom doet hij nu opeens zo. Ik zou er een tijd geleden een moord voor gedaan hebben als hij van die gevoelige dingen zou zeggen en me mee zou vragen voor iets. Zijn timing is niet echt perfect, want wil echt voor de leuke jongen gaan. Ja ik maak het mezelf weer lekker lastig. Laatst gewijzigd op 28-06-2008 om 13:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is gewoon zo dat het bij hem zo vreselijk vertrouwd is. Ik mis de intimiteit en de band, en ik weet dat ik die met hem heb. De verleiding is dus ook zo makkelijk om weer (even, een nachtje) terug te gaan. Dat is een beetje het probleem. Vandaar dat ik de verleiding maar weg moet halen ![]()
|
Verwijderd
|
Wow, wat een avond. Niet dat er veel gebéurd is, maar ik ben een aantal dingen gaan beseffen. Ik vierde mijn verjaardag met vrienden. Wat ik aan wie heb heeft zich duidelijk afgetegekend. Allereerst zei mijn voorheen beste vriendinnetje (die inmiddels ver weg woont) af met een kutsmoes. Weet ik ook weer wat ik voor haar beteken.
![]() Aan de andere kant besef ik steeds meer wat L. voor me betekent. Ze is mijn beste vriendin in mijn woonplaats, we kennen elkaar nu anderhalf jaar, maar het voelt alsof we samen zijn opgegroeid. Ze wist dat perfect te verwoorden in een persoonlijk stukje dat ze in de PaperBlank die ze me gaf schreef. T was zo ontroerend en zo echt en wow, wat een prachtmeid, ik wil haar nooit meer kwijt. En dan nog meneer de beste vriend, die er ondanks zijn brakheid en drukte was. Ik probeer hem de afgelopen tijd zo veel mogelijk te zien omdat ik zeven weken uit Nederland weg ben en hem dan verschrikkelijk veel ga missen. Té veel, geloof ik. Het zou het beste zijn dat als ik terugkom eind augustus, hij een vriendin heeft opgeduikeld en ik een (vakantie)vriend. De verhoudingen blijven raar, inmiddels betrap ik mezel zelfs op enige jaloezie als hij verteld over zijn uitgaans-avonturen. Maar nee, verliefd ben ik niet, nooit geweest en zal ik nooit worden. T blijft een vreemde, maar ook een bijzonder goede vriendschap. |
![]() |
||
Citaat:
![]() domme jongens...
|
Verwijderd
|
@Qimm: Fijn dat het beter gaat. Ofja, dat er vooruitgang inzit. Moet goed zijn om te zien.
![]() ot: Tweede oma in een week van voorgenoemd vriendinnetje overleden. Klotezooi, ik hoop dat ze zich laat horen als ze zich nodig heeft. Ik wil iets voor haar kunnen doen, er voor haar zijn. Helaasch is ze niet aanwezig. Maar ach. Ze weet het, dat is goed. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
fack fack FACK
twee jaar terug ging ik met een superleuk meisje, ik was echter net single en zat bijzonder kut in mijn vel en daar is het een beetje op stuk gelopen. De afgelopen anderhalf jaar heeft ze in Australië gezeten en ze is nu een tijdje terug.. heb haar net voor het eerst gezien weer en ze is zo ontzettend leuk, maar ze heeft half half een australische vriend nu.. De klik was er wel weer meteen avond lang geflirt en meteen weer afgesproken.. en nu ben ik een beetje in de war... wil ik haar omdat ik haar echt echt echt leuk vind, of vind ik haar leuk en gaat het me om de chase.. ik denk het eerste en ik denk dat het echt wat kan worden, maar hmmmm |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: ehm ja, dit was niet helemaal de bedoeling... oeps ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik probeer mezelf te overtuigen. Laatst gewijzigd op 29-06-2008 om 10:17. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een veelbewogen weekend hier. Vrijdag was heel erg lief, vooral. 's Avonds zijn we nog naar VanVelzen wezen kijken, die speelde hier in de buurt op een miniminifestival. Mijn Klojo-ex (zo noem ik hem inmiddels
![]() ![]() Gisteravond feestje, dat erg gezellig was. Ik val goed bij de jongens, geloof ik. Tenminste, volgens mij vinden ze me tof. De meiden zjin tof, al zijn er wel wat bij waar ik voorzichtig mee moet zijn, geloof ik. Gisteravond was ik een beetje pissig. Ik was al langer aan het geven dat ik graag naar huis wilde, maar hij bleef constant zitten. Toen hij eindelijk zei 'Dit is echt de laatste' en die laatste leeg had, maakt hij nog een fles open. Ja hallo knul, dat zijn halve literseflessen. Die drink jij niet binnen tien min. leeg. Ik was een beetje pissig om ja zeggen en nee doen. Maar ach. En vanmorgen weer beetje ruzie. Iets wat me al langer stoorde, blugh. Hij kan niet zo goed ruziemaken, maar dat was me al duidelijk. Tis weer goed, hij vindt me nog steeds leuk. En het is goed dat we ruzie kunnen maken. Hoe raar dat ook klinkt, ik ben er blij mee. 'Ik had je gewaarschuwd, ik ben niet de makkelijkste.' 'Nee, dat weet ik. Maar denk maar niet dat je nu van me af bent. Ik vind je toch nog steeds leuk!' <33 |
![]() |
|
Hmmmm... Hij is echt zo nice! Gisteravond hadden we het huis voor onszelf, hebben we ook schandalig gebruik van gemaakt
![]() ![]() Z'n ouders zijn ook tof, wordt wel lachen die vakantie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
mjah klopt, ze gaf zelf al aan dat ze niet echt verliefd op hem was, maar ze het wel heel gezellig hadden.. ik weet alleen niet of ik wederom de stap moet zetten om haar leventje overhoop te halen, met het risico dat ik er na een tijdje achterkom dat ik het toch niet wil. |
![]() |
|
Boh, dat was me wat gisteren, was bijna boos na huis gegaan onder het mom van stik maar hier heb ik geen zin meer in. En ik was stiekem heel even bang dat hij me ook echt zou laten gaan, maar ben wel blij dat ik eindelijk eens echt boos op hem heb kunnen worden en ben blijven volhouden. De foto's zijn inmiddels van de muur af en we zijn weer vriendjes. Nu voor de rest van het weekend nog gezellig doen <3
||
Citaat:
Ik stel de L&R-speeddate-meet voor ![]()
|
Gister echt een heerlijke dag gehad bij concert at sea. We hebben ons ook wel weer echt mega als een verliefd stelletje lopen gedragen, maarja, het was ook zo fijn allemaal! Al die mensen, de muziek, de zee aan onze voeten <3 Leuke herinneringen aan onze eerste keer lowlands op lopen halen, balen dat het ons ook dit jaar weer niet gaat lukken, terwijl we het ons elke zomer weer voornemen... Maarja, genoeg andere leuke plannen staan voor deze zomer, dus dat komt wel goed
![]()
|
![]() |
|
|