Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je de definitie van dat genre wat breder neemt kom je al snel op dingen als Aqua Teen Hunger Force/Brak Show/Harvey Birdman/Dr. Katz/etc. Binnen zo'n poule eindigt Family Guy bepaald niet op de eerste plaats. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Plus zie mijn vorige post. Maar voordat Uice met de genre-beperking kwam hadden we 't over Family Guy over 't algemeen, dus eigenlijk is dit niet relevant. De post waar je nu op reageert gaat immers ook nog over Family Guy binnen het hele spectrum van comedy. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je vergelijking met Monty Python is ook irrelevant. Family Guy en Monty Python kunnen wel comedy zijn maar de verschillen tussen de twee zijn immens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar misschien ben ik te offensief, haha. Ik vind Family Guy denk ik het minst grappig van dat eerste rijtje dat ik noemde, want na een tijdje zie je die 'oh remember that time when [random ding] [fragmentje van random ding]'-achtige humor van mijlenver aankomen. En terugkomende dingen zoals het vijf minuten durende 'AAWWWWHHHHHH AAWWHHH' van Peter die zich bezeert zijn ook hooguit éénmaal leuk. Vind ik. Komt nog bij dat de mensen van The Simpsons/South Park het niet zo hebben op Family Guy, dat Seth allerlei dingen van deze series gejat zou hebben en de arrogante houding van Seth zelf, dat stemt me ook minder sympathiek tegenover de serie. Neemt natuurlijk niet weg dat Family Guy over 't algemeen wel grappig is, soms ook zeker sterke momenten heeft en dat ik alsnog trouw alle nieuwe afleveringen kijk, maar toch. |
![]() |
|
Verwijderd
|
vreselijk als je bij films pijnlijke dingen voelt aankomen. Die vent zou nu wel zijn stropdas zijn vergeten waardoor haar nieuwe toekomstige man weet dat ze vreemd gaat en dat jongetje verlult ze ook nog. Maar dat gaat pas over een kwartier gebeuren, volgens mijn voorspelling, dus ik ga in bad!
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.edjager.com/Daphne%20Deckers%203.jpg ![]() en op die laatste foto is ze weer zo van "whoehoe ik ben een moeder maar nog steeds wel zo waanzinnig-friggin-sophisticated-en-ik-heb-een-patio-en-franse-kozijnen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
Saai Sacrifice #366 Verwijderd | 500 | 05-10-2008 00:01 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #259 Swlabr | 500 | 29-06-2008 00:29 | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 |