Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vond het op het eind toch ook wel leuk als heks. In het begin zit je maar gewoon een beetje je ding te doen zonder dat er echt een lijn in zat. Later kwamen er vermoedens over wie de ziener zou kunnen zijn. Dat zou als je heks bent zomaar iemand kunnen zijn die je met een maffe of vage reden verdacht maakt vanuit het niets. Daarom dacht ik eerst dat lisaaah de ziener was. Ze postte helemaal niets, en ineens postte ze alleen over mij, dat ik heel verdacht was.
Maar ook voor mij gold, door het gelijkspel tussen amuse en kmk kon ik herleiden wie de laatste wolf was, want ik wist wat ik had gestemd. Het was of katje, of rops. Maar toen herinnerde ik me de post van azaelia waarin ze vanuit het niets (in mijn ogen) rops verdacht maakte. Toen dacht ik ok, rops moet wel de wolf zijn en azaelia de ziener. Een andere reden dat ik azaelia van zienerschap ging verdenken is dat zij zo stug vol bleef houden dat ik de bad guy was en niet lisaaah. Anyway, jullie waren zo constructief bezig dat saboteren van het spel niet echt meer mogelijk was ![]() ![]() ![]()
|
Ik was wel echt poepziener, maar omdat ik dus vrij weinig informatie wist, was het voor mij niet zo verkeerd dat niemand van me vermoedde dat ik ziener was. Dabo wist het wel, ik ben ook 1 nacht geblokkeerd, maar daarna at Röps Dabo op.
![]()
|
Ik heb maar 2 stemmen op jou gezien, die van Orsino* en Twinkebel geloof ik. En minimaal 2 op mij, van Krynn en Lisaaah. Denk dat Matige Muis dan op mij had gestemd.
Op zich was het best grappig geweest als jij was verhangen... dan hadden de slechteriken misschien nog wel een kansje gemaakt.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
^^...yep, maar ik beet me vooral zo in jouw 'redding' van de Grootvaderwolf vast omdat ik me zoooo in die fout herkende...medewolven redden, that is
![]() Citaat:
Ik verdacht je pas nadat Flowtje ook echt wolf bleek te zijn (dat gehakketak tussen Dabo en Lisaaah, één van hen kon ook nog de wolf zijn die Basjeeh probeerde te redden)...volgens de stemlijstjes moest je 't zijn, maar...nee. Ik had 't niet gedacht. Van Katje ook niet trouwens, maar van jullie twee vond ik haar dus nog de wolverigere...kan je nagaan ![]()
||
Citaat:
Ik verdacht lisaaah al een tijdje. Toen flowtje wel erg verdacht werd probeerde ik te doen alsof ik haar had opgevraagd als ziener. Het idee was dan dat mensen zich meer met mij en lisa bezig zouden gaan houden zodat flowtje weer buiten de spotlights stond.
||
Citaat:
![]()
|
@ Azaelia: jep, ik had op gegeven moment een donkerbruin vermoeden dat jij ziener was.
Ik neigde heel even naar Krynn door haar opmerking, omdat ik dacht dat ze misschien wou laten blijken dat zij ziener was en naar haar moesten luisteren. @ Matige_muis: heb je mij geprobeerd te beschermen? wat lief! jammer dat het geen effect had, want ze aten de bane op, maar toch ![]()
|
Ah... Geen wolfvictorie
![]() Leuk spel ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #49 Lethe | 500 | 13-07-2008 20:46 |