Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2008, 22:22
Verwijderd
ik dacht kort dan fantome de ziener was, omdat ze ongeveer de enige was die in mijn onschuld geloofde op het eind, azaelia had ik echt nooit verwacht als ziener
en over Röps: I told you so

Maar het was een leuk spel en kusje voor sterrenmeisje
Al wilde ik ook wel eens levend de overwinning meemaken
Advertentie
Oud 22-07-2008, 22:35
geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Neej ik

Haha ik dacht al wel dat men dacht dat ik ziener was ofzo.
Nee, dat niet eigenlijk. Gewoon een wat minder opvallende, net als Heksjuhh. AllureV werd gegeten omdat ze er meestal lang in zat geloof ik zonder echt verdacht te zijn... mja ze had nog wel van pas gekomen bij de analyse van het Twinkebel lijstje achteraf denk ik

@ Katje: Ik dacht dus ook dat Fantôme de ziener was. Ze was de laatste dag zo bezig jou op een "onopvallende" manier uit het licht te krijgen, dat ik dacht dat ze jou gezien zou hebben en dat niet al te hard wilde laten blijken zodat de wolf haar niet op zou eten. Ofzo.
Oud 22-07-2008, 22:42
Verwijderd
mag ik ook iedereen bedanken voor leuk posten en elke keer braaf stemmen en mij complimentjes geven en ik vond het echt leuk
Oud 22-07-2008, 23:01
Daboman
Daboman is offline
Ik vond het op het eind toch ook wel leuk als heks. In het begin zit je maar gewoon een beetje je ding te doen zonder dat er echt een lijn in zat. Later kwamen er vermoedens over wie de ziener zou kunnen zijn. Dat zou als je heks bent zomaar iemand kunnen zijn die je met een maffe of vage reden verdacht maakt vanuit het niets. Daarom dacht ik eerst dat lisaaah de ziener was. Ze postte helemaal niets, en ineens postte ze alleen over mij, dat ik heel verdacht was.

Maar ook voor mij gold, door het gelijkspel tussen amuse en kmk kon ik herleiden wie de laatste wolf was, want ik wist wat ik had gestemd. Het was of katje, of rops. Maar toen herinnerde ik me de post van azaelia waarin ze vanuit het niets (in mijn ogen) rops verdacht maakte. Toen dacht ik ok, rops moet wel de wolf zijn en azaelia de ziener. Een andere reden dat ik azaelia van zienerschap ging verdenken is dat zij zo stug vol bleef houden dat ik de bad guy was en niet lisaaah.

Anyway, jullie waren zo constructief bezig dat saboteren van het spel niet echt meer mogelijk was Mooi werk, dorpelingen Maar goed, ik vond het leuk om op m'n eigen manier een poging te wagen
Oud 23-07-2008, 07:09
Azaelia
Azaelia is offline
Ik was wel echt poepziener, maar omdat ik dus vrij weinig informatie wist, was het voor mij niet zo verkeerd dat niemand van me vermoedde dat ik ziener was. Dabo wist het wel, ik ben ook 1 nacht geblokkeerd, maar daarna at Röps Dabo op. Ik denk trouwens dat Fantome ook wel een vermoeden had dat ik ziener was, en ik denk zelfs dat ze wist dat ik haar opgevraagd had. Maar zij werd ook opgegeten. Ik denk dat sterrenmeisjes foutjes redelijk in mijn voordeel zijn gegaan. Ze was 2 keer vergeten door te geven wat ik had gezien. En daardoor kwam ik dus ook met mijn resultaat op de proppen toen iedereen al met theorieën bezig was en viel het niet zo op. Ik heb wel, alles wat ik heb gezien meteen gepost op een of andere manier. Ik dacht al 3 nachten terug dat ik zoooo erg dood zou gaan omdat Dabo wist wie ik was. Hoe is de stemming eigenlijk gegaan toen het eindigde? Ik dacht echt dat ik dood zou gaan vandaag en niet röps.
Oud 23-07-2008, 08:58
Ik heb maar 2 stemmen op jou gezien, die van Orsino* en Twinkebel geloof ik. En minimaal 2 op mij, van Krynn en Lisaaah. Denk dat Matige Muis dan op mij had gestemd.

Op zich was het best grappig geweest als jij was verhangen... dan hadden de slechteriken misschien nog wel een kansje gemaakt.
Oud 23-07-2008, 12:36
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik was wel echt poepziener, maar omdat ik dus vrij weinig informatie wist, was het voor mij niet zo verkeerd dat niemand van me vermoedde dat ik ziener was. Dabo wist het wel, ik ben ook 1 nacht geblokkeerd, maar daarna at Röps Dabo op. Ik denk trouwens dat Fantome ook wel een vermoeden had dat ik ziener was, en ik denk zelfs dat ze wist dat ik haar opgevraagd had. Maar zij werd ook opgegeten. Ik denk dat sterrenmeisjes foutjes redelijk in mijn voordeel zijn gegaan. Ze was 2 keer vergeten door te geven wat ik had gezien. En daardoor kwam ik dus ook met mijn resultaat op de proppen toen iedereen al met theorieën bezig was en viel het niet zo op. Ik heb wel, alles wat ik heb gezien meteen gepost op een of andere manier. Ik dacht al 3 nachten terug dat ik zoooo erg dood zou gaan omdat Dabo wist wie ik was. Hoe is de stemming eigenlijk gegaan toen het eindigde? Ik dacht echt dat ik dood zou gaan vandaag en niet röps.
Volgens mij was je best redelijk hoor, het duurde even voordat ik je van zienerschap ging verdenken. Ik zat steeds op lisaaah
Oud 23-07-2008, 13:28
Verwijderd
Ik vind mezelf echt dramatisch, als ik wat tactischer was geweest was het niet zo moelijk geworden, denk ik.
Oud 23-07-2008, 13:50
Krynn
Krynn is offline
^^...yep, maar ik beet me vooral zo in jouw 'redding' van de Grootvaderwolf vast omdat ik me zoooo in die fout herkende...medewolven redden, that is

Citaat:
Ik ben in dit spel echt een n00bwolf en de eerste stemming ging het dus meteen al fout! Ik had me voorgenomen gewoon vroeg m'n stem bekend te maken (heb ik ook wel aardig volgehouden), maar dat ging dus meteen mis. Ik zei al tegen Flowtje en Basjeeh: offer me op! Ze wilden dat niet... dit was uiteindelijk hetgeen waarop ik gepakt ben volgens mij?
Ging meteen fout?

Ik verdacht je pas nadat Flowtje ook echt wolf bleek te zijn (dat gehakketak tussen Dabo en Lisaaah, één van hen kon ook nog de wolf zijn die Basjeeh probeerde te redden)...volgens de stemlijstjes moest je 't zijn, maar...nee. Ik had 't niet gedacht. Van Katje ook niet trouwens, maar van jullie twee vond ik haar dus nog de wolverigere...kan je nagaan
Oud 23-07-2008, 14:17
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
^^...yep, maar ik beet me vooral zo in jouw 'redding' van de Grootvaderwolf vast omdat ik me zoooo in die fout herkende...medewolven redden, that is

Ging meteen fout?

Ik verdacht je pas nadat Flowtje ook echt wolf bleek te zijn (dat gehakketak tussen Dabo en Lisaaah, één van hen kon ook nog de wolf zijn die Basjeeh probeerde te redden)...volgens de stemlijstjes moest je 't zijn, maar...nee. Ik had 't niet gedacht. Van Katje ook niet trouwens, maar van jullie twee vond ik haar dus nog de wolverigere...kan je nagaan
medewolven redden kan op zich wel en eigenlijk was ik er heel bewust mee bezig toen flowtje dood dreigde te gaan.

Ik verdacht lisaaah al een tijdje. Toen flowtje wel erg verdacht werd probeerde ik te doen alsof ik haar had opgevraagd als ziener. Het idee was dan dat mensen zich meer met mij en lisa bezig zouden gaan houden zodat flowtje weer buiten de spotlights stond.
Oud 23-07-2008, 21:43
Citaat:

Ging meteen fout?
Ja fout als in, er ontstond gelijk een onwenselijk gelijkspel waaruit later of meteen zou kunnen blijken dat er een wolf in het Twinklijstje stond
Oud 23-07-2008, 21:53
Fantôme
Fantôme is offline
@ Azaelia: jep, ik had op gegeven moment een donkerbruin vermoeden dat jij ziener was.
Ik neigde heel even naar Krynn door haar opmerking, omdat ik dacht dat ze misschien wou laten blijken dat zij ziener was en naar haar moesten luisteren.

@ Matige_muis: heb je mij geprobeerd te beschermen? wat lief! jammer dat het geen effect had, want ze aten de bane op, maar toch
Oud 24-07-2008, 18:02
Batave
Batave is offline
Ah... Geen wolfvictorie Misschien had ik niet moeten zeggen: Dit haalt Flowtje enigzins of the hook. Als ze er achter komen dat je verrader ben is dat wel erg opvallen ^^.

Leuk spel En ik dacht bij dat vlak voor m'n dood juist in reverse^100 Ik dacht, niet iedereen er in zetten, alleen röps
Oud 24-07-2008, 18:22
Verwijderd
wanneer begint de volgende wolfspel?
Oud 24-07-2008, 18:38
Verwijderd
2 weken nadat dit topic dicht is volgens mij.
Oud 24-07-2008, 20:11
Slotjeehhhhhhhhhhhhhhhhhhh dan. Ik d8 gewoon 2 weken na het einde van het vorige?
Oud 24-07-2008, 20:34
Verwijderd
Citaat:
@ Matige_muis: heb je mij geprobeerd te beschermen? wat lief! jammer dat het geen effect had, want ze aten de bane op, maar toch
Ja, jij ging zo leuk tijdens de lunch grote theoriën spuien, ik had zo'n vermoeden.
Oud 25-07-2008, 03:22
Verwijderd
Citaat:
Slotjeehhhhhhhhhhhhhhhhhhh dan. Ik d8 gewoon 2 weken na het einde van het vorige?
Dat ja.
Oud 25-07-2008, 10:11
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Missy schreef:
Het volgende spel begint gewoon 2 weken na het einde van deze, anders zou het wel heel erg mierenneuken worden.
Oud 25-07-2008, 10:38
Verwijderd
Hoe zat het ook weer met de spelleiders? Evt. wil ik wel weer een keer spelleideren de volgende keer, met een leuk iemand en mits ik daar niemand z'n plek mee afpak.
Oud 25-07-2008, 11:10
Verwijderd
Wat Minke zegt, maar ik ben volgend spel (als het goed is) op vakantie.
Oud 26-07-2008, 07:41
Azaelia
Azaelia is offline
Lief topic, zou jij jezelf willen sluiten zodat we jou snel weer zien? Kthnxbye
Oud 26-07-2008, 09:31
Missy
Missy is offline
Citaat:
Lief topic, zou jij jezelf willen sluiten zodat we jou snel weer zien? Kthnxbye
Oud 26-07-2008, 09:32
Missy
Missy is offline
Het nieuwe weerwolfspel begint op acht augustus.

Regels voor berichten