Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: ik moet trouwens wel zeggen dat ik die andere spelers wel dom vind, en het publiek ook, dat ze zo gaan juichen omdat die slechte speler Phil verslaat met een belabberde 10-3. Nu doen ze net alsof die donk zo'n geweldige move heeft gemaakt. Phil mag dan overdreven reageren, maar gelijk heeft ie wel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gister, m'n vader zat op de wc (te schijten):
Ik: "Hé pap, weet jij waar het GFT-bakje is?" Pap: "Ja, die heb ik weggegooid, want die was heel vies." Mam: "Jij bent soms ook heel vies hoor, zullen we jou ook weggooien?" Pap: "Nee, ik ben de vieze delen nu al aan het 'weggooien'." ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
pa: dikke papzak
ma: wat zei je daar? pa: lieve schat ma: je zei dikke papzak pa: nee rot op, hoe kom je daar nou bij? ma: je zei papzak pa: HAHA nee jézus, jij hoort wat je wil horen ma: je bent zellef dik pa: ik zei lieve schat! ma: alleen maar gezeur en gezeur pa: ja lieve schat ma: dikke papzak pa: noem je me een dikke papzak? ma: nee, ik zei lieve schat |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
dit:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!) An | 5 | 02-09-2001 16:35 |