Advertentie | |
|
![]() |
|
Whoej honours-mailtje! Ik had echt direct terug gemaild en die begeleider is echt tof, hij vond het leuk dat ik zo snel reageerde en dat ik vast heel enthousiast was. Hm, stiekem is het studieontwijkend gedrag en dat kan ik hem geloof ik ook best mailen. Ja, ik mag hem wel, volgens mij wordt het wel tof.
![]() En ik kreeg een mailtje over een UU-brede borrel voor leden van medezeggenschaps-mensen. Whaha, daar durf ik toch nooit heen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben nu tweedejaars psychologie in utrecht ![]() |
![]() |
|
@ Sonho: desnoods haal je het met een staatsexamen (dat heet nu trouwens anders, maar weet niet meer hoe), dan slaag je echt wel!
OT: toch maar naar de VU gegaan, 2,5 uur in de trein gezeten, maar nu ben ik er. Ik kwam er echt niet meer uit en had echt wat meer info nodig. Ze hebben niet alles wat ik nodig heb hier, maar pech dan, ik kan vóór maandag echt niet meer naar Groningen. Straks hier eten in de mensa en dan weer 2,5 uur terug treinen. Laat thuis (= bij m'n vriend), maar hopelijk kan ik morgen dan wel een stuk doortypen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Blegh.
Voelde me vanochtend al rot, dat zakte een beetje weg tijdens het (enorm chaotische ![]() Ben na een uurtje ofzo maar naar huis gegaan, want concentreren wilde echt niet. En ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik moet nog steeds een herkansingspaper inleveren van een extra vak. Ik heb helemaal geen zin en inspiratie om iets te doen en als ik wel wat in elkaar flans is het waarschijnlijk een verspilling van mijn tijd en van die van de docent. Nu twijfel ik of ik moet mailen dat ik het dan maar niet inlever
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() College was leuk vandaag ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben weer op mijn kamer. Ik had maandag en woensdag vrij, daarom zit ik er pas vandaag. Ik heb me in tijden niet zo ongelukkig gevoeld.
In mijn vakantie was ik gelukkig. Ik heb veel gewerkt. Ik heb ongeveer twee weken lang achter elkaar van acht tot acht gewerkt. Ik heb bijna alleen maar gewerkt. Op mijn werk was ik gelukkig. Nu moet ik weer studeren. Ik wil het niet meer. Ik wil gewoon werken in de supermarkt. Dat maakt me gelukkig. Maar in plaats daarvan moet ik op mezelf wonen en studeren. Ik wil er zo graag met iemand over praten. Ik weet niet wat ik moet doen. Kamer opzeggen of toch doorzetten? Studie stopzetten en een andere studie doen? Verstand of gevoel volgen? Ik kan er met niemand over praten, want iedereen zou me voor gek verklaren en daarmee de discussie sluiten. Ik ben blij als ik morgen in de trein naar huis zit. En dan het hele weekend opkijken tegen maandag.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() OT: ups and downs, maar het gaat niet slecht. Mijn sociale leven moet hier nog een beetje op gang komen, maar dat is logisch. Stiekem baal ik ook wel dat ik morgen weer naar huis moet, er is nog zoveel hier dat ik wil doen/uitzoeken. En in werken heb ik al helemaal geen zin. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb wel eens de vaatwasser aangezet met zo'n tablet erin zonder het zakje eraf te halen wat wel moest en toen was het ook allemaal al schoon eigenlijk ![]()
|
Ik voel me doelloos, en stom, en down. Aan de ene kant zet ik stappen, aan de andere kant doe ik op de inzakmomenten alleen maar gekkere dingen. Ben ik dan goed bezig?
Vandaag had ik een introductieles fitness en ik voelde me zo ontzettend gestoord daar. Ik heb het gevoel alsof ik bij voorbaat al gefaald heb, of ik nou wel of niet ga. Niet gaan is falen, want dit is dé mogelijkheid om af te vallen, strakker te worden. Wel gaan is falen, want eetgestoord en stom en heel vermoeiend buiten alle andere dingen die ik nog wil doen. En het is ook falen omdat ik nooit "vaak genoeg" zal gaan, voor mezelf. Zelfs al ga ik 4x per week, misschien wel meerdere keren per dag.. dan nog zou ik ieder moment dat ik rust vinden dat ik eigenlijk harder had moeten werken. Niemand lijkt het erg te vinden dat ik het wil doen, zelfs mijn eigen vriend vindt het prima. Wat is het probleem dan? Zo erg is het niet, toch? Ik hink zo op twee gedachtes. Ik wil avondvulling, niet die depressieve avonden van vorig jaar. Ik wil bezigheid, drukte, afleiding, Maar ik wil ook genezen, en gelukkig worden... ![]()
|
![]() |
De herfst breekt langzaam aan. Ik hoor het aan mijn muziek. Luister weer vaker bright eyes, melancholie klinkt door mijn kamer. Laat de herfst mooi zijn, net als vorig jaar, alsjeblieft. Ik zie mezelf nog zitten, joggingbroek en vest, 's ochtends om tien uur met een kopje thee, op het trapje voor mijn huis. Ik zie de bomen al bijna weer verkleuren.
Het is al bijna twee jaar geleden dat mijn vader dood ging. Nog krap twee maanden en dan komt de dag weer. Mijn moeders verjaardag, mijn vaders sterfdag. Wat doen we dit jaar? Vorig jaar gingen we naar Berlijn, wil mama dit jaar haar verjaardag gewoon vieren? Het is bijna onmogelijk, een feestdag kan het nooit meer worden, iedereen zal over papa praten. Wat een datum om te sterven, wie bedenkt zoiets. Sterven op de geboortedag van de vrouw die zo'n beetje haar leven opgaf om voor haar man te zorgen. Ik heb vriendje gevraagd op me te letten. Elk weekend snuif ik weer, doordeweeks slaap ik veel, ben ik ziekig, voel ik me slecht. Ik kan niet meer tegen die shit, mijn lichaam is op, het trekt weinig nog. Vroeger was ik vier, vijf nachten wakker, nu ben ik van een nacht wakker al helemaal kapot. Blowen heb ik daarentegen wel onder controle. Soms wat hasj, maar geen wiet meer en stoned ben ik al helemaal niet meer. Daar word ik pas depressief van. Ik ga gewoon door met leven, er is geen andere optie. Soms wil ik dood, soms voel ik me op de top van de wereld en stroomt er puur geluk door mijn aderen. Het gaat wel oke, ik red me wel.
|
@ Heksjuh: ga er dan eens met je studieadviseur, decaan of een studentenpsycholoog over praten. Die nemen je tenminste serieus en hebben waarschijnlijk ook goede ideeën/oplossingen.
OT: wanneer is het nou eens af, ik ben er helemaal klaar mee. Ik wil niet nog een weekend alleen maar typen. En morgen moeten we ook nog naar een verjaardag en een housewarming en hoewel ik makkelijk kan zeggen dat ik niet kan vanwege die deadline, vind ik van mezelf dat ik in elk geval naar die housewarming moet, ook al wil/durf ik eigenlijk niet. Ik moet nog steeds aan m'n vriend vragen of wij de enige zijn die komen of niet. Dát zou nog wel lukken, maar dikke kans dat het een algemene housewarming is voor iedereen. ![]() |
![]() |
||
Hč bah, er gebeurt nu net iets té veel op één moment en ik word er eigenlijk best wel rusteloos van. Dan maar opruimen, afwassen, ontbijten en al die andere dingen. Misschien word ik wel wat rustiger vanmiddag.
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
@justhanna: Fijn dat je nog wat aan mijn post gehad hebt.
![]() @sonho: Een examinator zegt niet voor niets dat je het wel kunt, nu nog een beetje in jezelf geloven en het gaat je vast lukken. ![]() OT: Mijn internet ligt eruit, er schijnt een regionale storing te zijn...echt heel onhandig. ![]() |
![]() |
|
@ Metallica: je bent gespot op het FI-feest
![]() @ Sonho: tuurlijk mag je even verdrietig en zielig doen, als je maar niet opgeeft. Als jouw examinator aangeeft dat je het de volgende keer wel kunt, moet je daar ook op vertrouwen, en op jezelf! OT: Gisteren was leuk maar zoals de hele week: vermoeiend. Ik heb me echt vermaakt en ben blij dat de hele introweek over het algemeen zo geslaagd is, heb best veel zin om komende week te gaan beginnen. Vannacht zo'n 4 uur geslapen, moest vanochtend vroeg op voor werkoverleg. Wat wel heel leuk is, is dat ik in de kinderboekenweek waarschijnlijk voor "Muis" mag spelen in zo'n enorm pak ![]()
|
Damn, het is (toch) een echte housewarmingparty...dat wordt dus flink veel stress hebben..klote angst.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: denkdenkdenketenetenetendenkendenkendenken. |
![]() |
|
![]() |
Superdruk studiedagje gehad, ging hartstikke goed en was weer gezellig.
![]() ![]()
|
Zo, dat is 1 verjaardag waar ik onder uit ben.
![]() Oké, tis omdat ik écht moet typen, maar erg vind ik het niet. Wel beetje stom dat vriendje gister vond dat ik mee moest, vreemde argumenten, terwijl die neef het vast niks kan schelen dat ik er niet ben, die kamer zit waarschijnlijk toch al propvol. Vanavond ga ik maar wel mee, ik vind het wel echt dood eng, maar ik kan niet alles altijd blijven vermijden. Dus nu nog 3 uurtjes typen ongeveer en hopen dat ik dit moeilijke stuk voor eens en altijd (nouja voorlopig dan ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Simple-Art Topic Cherry Springs | 500 | 11-10-2008 14:31 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #134 Missy1234567890 | 4 | 08-09-2008 09:44 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |