Ik reed in de auto van m'n vader - zonder rijbewijs - en toen waren we op de snelweg, ik was blij want dan kon ik eindelijk doorgassen. Ik wilde eerst gelijk naar 120, maar toen wees de gene naast me (volgens mij m'n zus, maar kan ik me in vergissen. Het was wel een zij) me erop dat ik nog moest schakelen. Zij schakelde geloof ik, ik zat aan de rechterkant, daar zat het stuur ook. Toen kwamen we bij de afrit, maar ik ging op het laatste moment op de verkeerde rijstrook. Daar was een stoplicht, en toen moest ik heel hard remmen, maar dat ging niet snel genoeg, en toen kwam ik voorbij het stoplicht - net niet midden op het kruispunt - tot stilstand. De auto reed toen niet meer denk ik ofzo, dat weet ik niet zeker meer (maar zou heel goed kunnen, zo goed is m'n vaders auto nou ook weer niet

) dus ik stapte uit en ging in de berm staan. Uiteindelijk was er een vrachtauto die de auto van de weg af duwde. Hoewel de auto toen al in het gras stond en die vrachtwagen dus eigenlijk een stuk afsneed, blijkbaar. Maar in ieder geval stond die auto toen zo dat ik weer verder kon rijden. Toen kwam er politie. Ik weet niet meer of de politie om m'n rijbewijs vroeg, ik denk dat hij dat wel van plan was, maar daar te laat voor was, want toen werd ik wakker. Ik was wel erg blij toen ik wakker werd, want ik was toch niet betrapt op rijden zonder rijbewijs.
Ohja, en daarvoor (niet een eerdere droom geloof ik, zelfde droom) was ik op school. Ik had die ochtend drie uur gemist. Een uur gewoon omdat ik geen zin had en de andere twee omdat dat gym is (ik heb al een jaar geen gym meer, maar ach!). Ik vond het nodig om dat even te melden bij de unitassistente. Hun bureaus stonden in de aula, vlak voor de balie. Nadat ik het verteld had, had ik even m'n hoofd op m'n arm gelegd, want ik was moe en toen was ik in slaap gevallen. Maar dit stuk weet ik niet genoeg meer van, dus is minder boeiend. ;x