Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, dat zijn altijd rottige dingen. Als het met iemand 'slechter' (is ook maar subjectief, natuurlijk, maar toch) gaat, dan heeft die persoon het vaak al druk genoeg met zijn eigen problemen om er überhaupt aan te denken om te vragen naar die van anderen. En dan is haar keuze misschien ook best begrijpelijk, ja. Vooral ook omdat het jou op den duur ook wel zal opbreken en ze je dat niet wil aandoen.
Maar het blijft naar. |
![]() |
|
Ik zou als je het kan opbrengen wel blijven volhouden af en toe iets te laten horen. Gewoon een positief berichtje dat ze er wel doorheen komt of dat je het altijd zo leuk met haar vond. Ik denk dat als het beter gaat ze dat wel fijn heeft gevonden en ook meer openstaat voor jouw problemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die Denis is een Kaapverdiaanse zanger, die hiero in de buurt woont. ;x TopDrop, mn balken zijn verdwenen bij Opera, hoe krijg ik die weer terug? ![]() stomme muisclicks ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Freek is overigens die ene die in de volgende aflevering (morgen) instort na die hoge noot. ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Gewoon omdat we die toen met school deden en dat was mijn laatste schoolmusical en het was ook de mooiste van de drie, en de film ken ik uit mijn hoofd etc. etc. Ik kan alle nummers zo'n beetje meezingen. Ja, echt waar! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |