Advertentie | |
|
![]() |
|
Haha leuke uitslag
![]() En Ford Prefect..tja zou kunnen dat dat natuurlijk een opgezet plannetje was van de weerwolven..wat Mr. Soija dan ook wel weer erg goed uitkwam natuurlijk. Die ga ik ook maar even in de gaten houden!
||
Citaat:
|
![]() |
|
Crap, dat zat er aan te komen. Als je kompaan een ban van een week krijgt dan is je overwinningskans natuurlijk wel heel klein
![]() Soija waarom moest je nou zo nodig ruzie gaan lopen maken? ![]()
||
Citaat:
![]() Dat verandert de zaak nogal. In dat geval is het wel een stuk makkelijker om de andere wolven er uit te gooien. Ik vraag me alleen af of Mr.Soija dan op zo openlijk zo agressief tegen iemand gaat spelen, als die zelf nog nauwelijks verdacht wordt. Correct me if I'm wrong, maar behalve een halve opmerking van iemand, werd FP nog niet echt verdacht. Dus zo grof naar hem uithalen, valt medewolven natuurlijk ook op. |
![]() |
|
Sorry voor de afwezigheid van het verhaal deze keer. Ik werd opeens uitgenodigd om mee te gaan naar de film, en ik dacht, ik schrijf het daarna wel, maar goed, nu is alles al bekend.
||
Citaat:
pardon ![]() als ik jou was zou ik al mijn posts maar eens gaan lezen. ik wilde weten of mensen daarin meegingen. toen leek van wel, ging ik voor cherry springs. maar ik heb continu gezegd dat ik anders liever voor soija zou gaan. ik noem hem ook bij mensen die ik verdachter vind en cherry niet. bovendien checkte ik wat anderen van gelijkspel zouden vinden etc. anyway, ik ga me verder niet verdedigen. Gelijkspel zou zeker hebben geholpen al hadden we deze uitslag dan minder snel gehad, het had ons misschien wel gewezen op waar we (de andere) weerwolven zouden moeten zoeken. en de uitslag is ![]()
||
Citaat:
hoe dan ook, we hebben nu een fantastische uitslag en voorlopig wacht ik maar even voor ik weer enthousiast ga doen over gelijkspel ofzo ![]() ik hoop iig dat iedereen eerst nog even doorleest wat ik heb gezegd en me niet alleen gaat verdenken omdat ik gelijkspel wilde, want dat zou niet handig zijn. en nu ga ik ff mn haar doen en naar mn werk. p.s. @ juice: de verhalen zijn leuk, dus achteraf zou ik hem ook waarderen hoor ![]()
||
Nice.
![]() Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Oke hier hebben we wel wat aan. Ik kan me voorstellen dat Soija en EoS er voor kozen om de wolven er uit te laten stemmen.
Dus probeert EoS (hij weet wie de wolven zijn en wil ze er uit hebben) de wolven er subtiel uit te spelen. Dus we kunnen misschien waardevolle informatie halen uit zijn posts? Soija zal met de andere wolven afgesproken hebben, dat ze elkaar een beetje verdacht maken (niet te veel natuurlijk) zodat hij ongemerkt 'iets te fel' op een speler in kan gaan. Natuurlijk gaat hij niet zoo vel op een mede wolf in, als dat hij dat deed bij Ford Prefect, dus ik vind Ford Prefect niet zo verdacht. Citaat:
Hij probeert zichzelf helemaal in te dekken, zonder dat hij nu al verdacht wordt gevonden. Hij probeert ons te overtuigen dat als Absinthe geen wolf is, hij dat ook niet zal zijn. Verder meldt hij dat hij soija niet verdenkt maar post hij toch wat verdachtmakingen (om zichzelf in te dekken als soija dood is? of misschien omdat de wolven onderling hebben afgesproken dat ze elkaar een BEETJE verdacht maken?) Verder probeert hij iets vaags op te zetten tegen Ford Prefect, waarvan hij zelf toegeeft dat het vaag is. MAar het ontkracht wel de verdachtmaking die hij gaf op Soija, doordat de verdenking van Ford later stond, zou je kunnen denken dat hij deze gebruikte om de verdenking op soija minder te laten opvallen, die verdenking staat namelijk tussen twee anderen). Ik weet niet of dit genoeg argumenten zijn, maar we hebben nog twee dagen, dus mensen kunnen me bij- of afvallen! Citaat:
Als hij een wolf was en er werd geprobeerd om gelijkspel te maken, met de reden te ontdekken wie er liegen in de spellijstjes, zou hij 'doen alsof' hij geinteresseerd is en mee wil doen, maar dan uiteindelijk zou hij zich er niet aan wagen om echt in een gelijkspellijstje te gaan staan. Want het maakt hem dan verdacht. Zijn reactie pleit hem dus vrij, terwijl hij uiteindelijk toch de wolvenactie doet en niet meespeelt in de gelijkspellijstjes. Citaat:
Ik stem in de eerste ronde altijd op diegene die de meeste stemmen krijg, omdat dat het gelijkheidsidee verhoogd :-) (dat klinkt heel dom) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Aan de andere kant heb je inderdaad steeds gevraagd of we het ermee eens waren (en dat was ik op zich ook wel!) en gezegd dat je Soija verdachter vond. Maar dat kan ook een kwestie van goed spelen zijn, want uiteindelijk heb je toch wat dorpelingen overgehaald.
|
Wow! Lekker dan
![]() Fantome vind ik niet echt verdacht, omdat ze gewoon een andere tactiek wilde proberen dan het gebruikelijke gokwerk met meeste-stemmen-gelden. Maar nog steeds vind ik dat als je het opzet, dat de waarde ervan sterk daalt. Desalniettemin vind ik het wel een leuk idee van haar om het 'eens even anders' te doen. Ze is in mijn ogen geen verdachte. Ford Prefect lijkt me ook niet echt een verdachte, gezien de hele Soija-kwestie. |
![]() |
|||
Damn... Lange post getypt: weg.
![]() Anyway, verkorte versie. Citaat:
Leg me even uit waarom de felle verdachtmakingen van Ford Prefect hem vrijpleiten, terwijl ze mij verdacht maken, 'want wolven maken elkaar verdacht'? Want 'wat verdachtmakingen' noem ik een behoorlijke understatement. Of je moet de eerste stemronde even opnieuw lezen. Mijn verdachtmaking richting Ford Prefect is wel logisch als je er vanuit gaat Soija verrader is. Dat zou FP niet weten en dan zou hij hem wel aan kunnen vallen. Zelfs logisch aangezien Soija eerder al verdacht gemaakt werd. Nu Soija wolf is, valt dat argument weg, dus vervalt mijn theorie daarmee. Maar ik ben wel blij dat het sterkste argument om mij verdacht te vinden, is dat ik het waag te opperen dat Soija misschien 'maar' verrader is in plaats van wolf. ![]() Ooh ja, Kunst, jij nam het wel voor Soija op. En je schaapt lekker mee op Fizzle. Sterker nog: je zegt te stemmen op Sherco, maar 'vergeet te stemmen' en gaat daarna voor Fizzle 'voor de eensgezindheid', waarmee je mijn plan om Soija er uit te stemmen definitief blokeert. Het aantal stemmen voor Fizzle is dan zo groot, dat iedereen daarna toch wel voor haar gaat. Of telt dat niet de wolven afgesproken blijkbaar hebben elkaar alleen verdacht te maken? ![]() En als ik toch bezig ben: waarom heb je je stem nooit bekend gemaakt? Het laatste wat je gezegd hebt, is: Citaat:
Overigens ben ik een zij. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zit echt helemaal niet in het spel deze keer. misschien ook omdat er zo veel en zo lang wordt gepost dat het moeilijk is het te blijven volgen als je de meeste theorieen een beetje ver vindt voeren.
samenvatting van wat er zich in mijn hoofd afspeelt: VeGs: soija was geen verrader, maar wolf. dat houdt in dat de andere wolven dus ook wisten wie hij was en hij waarschijnlijk niet heel agressief andere wolven verdacht heeft gemaakt. gok ik. ik denk namelijk niet dat zijn medewolfjes dat zouden pikken. door deze logica vind ik ford prefect dus ook niet echt verdacht meer als wolf. maar ja, hij zou nog steeds heks of verrader kunnen zijn natuurlijk, en dus nog steeds slecht, maar dat wist soija dus niet. fantome heb ik mijn twijfels over. net als over kunst, die meestal als dorpelinge niet zo enthousiast meedoet als nu. maar aan de andere kant loop je als dorpeling natuurlijk wat minder risico, omdat je minder 'belangrijk' bent, dus dat zegt ook niet zo veel. verder heb ik weinig ideeen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik vind het overigens wel apart dat Fantome alle 'schuld' krijgt van de gelijkspelpoging, want als ik het zo teruglees vind ik dat ik daar ook een belangrijke rol in heb gespeeld.
Maar gelijkspel was (naar mijn mening) wel informatief geweest, Soija was er dan nu niet uitgeweest maar 'op de lange termijn' was het voordeliger voor de dorpelingen. Overigens ben ik het helemaal eens met de post van Kunst met verdachtmakingen richting VeGs, en VeGs' post hierboven is nauwelijks een verdediging te noemen maar eerder een aanval richting Kunst. "Ooh ja, Kunst, jij nam het wel voor Soija op. En je schaapt lekker mee op Fizzle." En verder: Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien gebruikt ford wel een trucje samen met soija, om 1 van hen te overleven als wolf? het kan?
ik ben eens beetje iedereen zijn complot aan het bekijken, maar kom nog geen wijs uit wie een wolf is en wie niet.... Vegs vind ik, net als kunst zegt, heel erg verdacht. probeert zich in te dekken, terwijl hij eigenlijk niet dacht is. Mijn stem gaat dus ook naar vegs.. ik heb voor de rest van de avond geen tijd, want moet werken.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #51 #2 TopDrop | 500 | 26-09-2008 09:53 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #34 Verwijderd | 500 | 06-06-2007 22:17 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
en? wat vind jij nou van de persoon boven jou? Myuki | 500 | 27-09-2004 15:41 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #2 AlopiA | 500 | 11-04-2004 19:10 |