Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2008, 21:01
flyaway
flyaway is offline
Nou dan kun je het als wolf bijvoorbeeld veel meer beinvloeden, lijkt me. Bij gelijkspel raak je (waarschijnlijk) sowieso een dorpeling (of zelfs een tovenaar / ziener / andere goede functie) kwijt. Dit is je opoffering voor het eventueel krijgen van 'meer informatie'. Dat is opzich een goede tactiek aan het begin van het spel, omdat je eigenlijk nog nergens een touw aan vast kan knopen. Maar als je het gaat organiseren lijkt me dat deze waarden nogal verloederen, omdat juist het verrassingseffect van een gelijkspel zoveel eerlijker waarden geeft. Vind ik dan.
Advertentie
Oud 11-09-2008, 21:47
Lethe
Lethe is offline
Uitslag, uitslag!
Oud 11-09-2008, 21:48
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Uitslag, uitslag!
Oud 11-09-2008, 21:49
flyaway
flyaway is offline
Mijn F5 is versleten en ik wil gaan slapen maar wil het antwoord ook weten!
Oud 11-09-2008, 22:02
Verwijderd
ik denk dat ze het zijn vergeten!
Oud 11-09-2008, 22:04
Cherry Springs
Alle twee de spelleiders zijn offline!
Oud 11-09-2008, 22:04
Verwijderd
Nee, ik wacht ook met smart
Oud 11-09-2008, 22:05
flyaway
flyaway is offline
Ok dan ga ik maar slapen Doeg!
Oud 11-09-2008, 22:05
Lethe
Lethe is offline
Kan je slapen in deze onwetendheid?
Oud 11-09-2008, 22:11
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Nee, ik wacht ook met smart
Maar jij weet de uitslag
Oud 11-09-2008, 22:12
Cherry Springs
Anders post Katje nu de uitslag en zet Uice het verhaal later neer ofzo.
Oud 11-09-2008, 22:16
Verwijderd
Ik weet het zelf ook nog niet, want ik heb niet in het spelleidersaccount meer gekeken na 5/6 uur ofzo Ik kan wel even spieken en de uitslag posten i spose.
Oud 11-09-2008, 22:18
Lethe
Lethe is offline
Verlos ons van deze ondraaglijke spanning!
Oud 11-09-2008, 22:19
VeGs
VeGs is offline
Bitte!
Graag!

Ga ik daarna bijlezen.
Oud 11-09-2008, 22:19
Cherry Springs
Ja katje! Spiek, spiek!
Oud 11-09-2008, 22:20
Flowtje
Flowtje is offline
Ja uitslag bitte!
Oud 11-09-2008, 22:32
Spelleider
Spelleider is offline
Ik hoop maar dat Juice het niet erg vind dat ik deze sappige uitslag van hem afpak

1. Absinthe (dorpeling)
2. Cherry Springs
3. AllureV
4. sterrenmeisje
5. Kazet Nagorra
6. Mr Soija (weerwolf) (geliefde)
7. Basjeeh
8. VeGs
9. Mutsieprutsie
10. light fighter
11. ~~Fantôme~~
12. Eye of Sauron (dorpeling) (geliefde)
13. Kunst
14. Sherco
15. Daboman
16. kopmuntkip
17. flyaway
18. Flowtje
19. Stefenootje
20. Ford Prefect
21. fizzle-fluffy (Cupido)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
roze = gestorven aan liefdesverdriet
Oud 11-09-2008, 22:33
Verwijderd
omg, dat is mooi meegenomen!
Oud 11-09-2008, 22:33
Verwijderd
Haaaaha, told you so.
Oud 11-09-2008, 22:34
Lethe
Lethe is offline

Dit is goed.
Oud 11-09-2008, 22:35
Lethe
Lethe is offline
Nu ga ik wel twijfelen aan de oprechtheid van Fantoom, aangezien zij nogal aanstuurde op gelijkspel toen het duidelijk was dat Soija zou hangen...
Cherry Springs
Ha, yes! Ik ben blij dat dat goed is afgelopen.
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 11-09-2008, 22:38
VeGs
VeGs is offline
Ooh my... Degene die Fizzle, Absinthe, Ford Prefect en mij er van beschuldigd heeft stelletje te zijn, is er zelf een!

Way to go!

Edit:
Het dringt nu pas tot me door hoe briljant dit is. Cherry was dus echt onschuldig.
(Qua stelletje dan; verder weten we natuurlijk niet)
Oud 11-09-2008, 22:39
Daboman
Daboman is offline
OMG mr soija en EoS geliefden. Geniaal

Oh en fantoom. Jou vertrouw ik ook niet meer Blij dat ik toch voor AllureV ben gegaan anders had het best wel s gelijkspel kunnen wezen...
Oud 11-09-2008, 22:44
Flowtje
Flowtje is offline
Wow! Goede uitslag.
Oud 11-09-2008, 22:48
Daboman
Daboman is offline
Stel. Niet EoS, maar jij was geliefde met mr soija. Hoe zouden jullie dit dan willen winnen? Zouden jullie de wolven eruit proberen te werken? Of toch de dorpelingen tegenwerken? Ik denk persoonlijk dat als je de dorpelingen "helpt", je de meeste kans hebt dat je het einde haalt en dus wint. Je weet dan ook wie de wolven zijn, dus je kunt ze dan heel subtiel tegenwerken. Vandaar dat ik denk dat mr soija ergens een hint heeft laten vallen over een wolf.
Oud 11-09-2008, 22:54
Lethe
Lethe is offline
Soija heeft vooral Ford Prefect verdacht proberen te maken, maar gezien hun felle discussie is hij vast geen medeweerwolf.
Oud 11-09-2008, 23:03
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Stel. Niet EoS, maar jij was geliefde met mr soija. Hoe zouden jullie dit dan willen winnen? Zouden jullie de wolven eruit proberen te werken? Of toch de dorpelingen tegenwerken? Ik denk persoonlijk dat als je de dorpelingen "helpt", je de meeste kans hebt dat je het einde haalt en dus wint. Je weet dan ook wie de wolven zijn, dus je kunt ze dan heel subtiel tegenwerken. Vandaar dat ik denk dat mr soija ergens een hint heeft laten vallen over een wolf.
Als je als stelletje een weerwolf in je midden hebt en je wilt de wolven er uit werken, win je pas als je allebei als laatste overblijft. Dus dan moet je niet alleen alle wolven, maar ook alle dorpelingen er uit gooien. Tot die tijd kun je andere wolven dus wel gebruiken, omdat je dan als team kunt spelen en ze jou van verdachtmakingen kunnen 'redden'. Ik zou, als weerwolf-dorpeling stelletje, dus proberen om de andere wolven er in het begin zeker in houden. Als na een tijd blijkt dat er veel wolven in blijven en er veel dorpeling uitgestemt worden, loont het om te proberen te winnen door de wolven te laten winnen. Als er laat in het spel nog maar twee wolven in zitten, zou ik proberen de laatste er uit te wippen. Het haalt de verdenking van jezelf af en je hebt de volledige macht in de nacht.
Dus ik zou niet, zoals jij suggereert, nu al andere wolven verdacht gaan maken.
Oud 11-09-2008, 23:03
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Haha leuke uitslag En nu vind ik Fantome toch ook wel vrij verdacht. Ze wilde zooo graag gelijkspel..
En Ford Prefect..tja zou kunnen dat dat natuurlijk een opgezet plannetje was van de weerwolven..wat Mr. Soija dan ook wel weer erg goed uitkwam natuurlijk. Die ga ik ook maar even in de gaten houden!
Oud 11-09-2008, 23:06
Verwijderd
@Vegs: nee, dat klopt niet. Als een weerwolf/dorpelingstel alle andere weerwolven er uit heeft gewerkt, dan hebben ze gewonnen. Zie een paar spellen terug.
Oud 11-09-2008, 23:09
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Haha leuke uitslag En nu vind ik Fantome toch ook wel vrij verdacht. Ze wilde zooo graag gelijkspel..
En Ford Prefect..tja zou kunnen dat dat natuurlijk een opgezet plannetje was van de weerwolven..wat Mr. Soija dan ook wel weer erg goed uitkwam natuurlijk. Die ga ik ook maar even in de gaten houden!
Ïk snap even niet hoe het Mr.Soija goed uit kan komen dat ze zo`n discussie hadden? Hij werd op dat moment al aardig verdacht, dus waarom zou het voor hem nuttig zijn dat hij extra verdacht werd? Veel mensen leken toen volgens mij nog voor Cherry te gaan, dus hij was ook nog niet ten dode opgeschreven.
Oud 11-09-2008, 23:09
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Crap, dat zat er aan te komen. Als je kompaan een ban van een week krijgt dan is je overwinningskans natuurlijk wel heel klein
Soija waarom moest je nou zo nodig ruzie gaan lopen maken?
Oud 11-09-2008, 23:13
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
@Vegs: nee, dat klopt niet. Als een weerwolf/dorpelingstel alle andere weerwolven er uit heeft gewerkt, dan hebben ze gewonnen. Zie een paar spellen terug.
He? Ooh, dat vroeg ik een paar posts terug nog en daar begreep ik uit dat ze echt samen over moesten blijven.

Dat verandert de zaak nogal. In dat geval is het wel een stuk makkelijker om de andere wolven er uit te gooien. Ik vraag me alleen af of Mr.Soija dan op zo openlijk zo agressief tegen iemand gaat spelen, als die zelf nog nauwelijks verdacht wordt.
Correct me if I'm wrong, maar behalve een halve opmerking van iemand, werd FP nog niet echt verdacht. Dus zo grof naar hem uithalen, valt medewolven natuurlijk ook op.
Oud 12-09-2008, 00:14
Uice
Uice is offline
Sorry voor de afwezigheid van het verhaal deze keer. Ik werd opeens uitgenodigd om mee te gaan naar de film, en ik dacht, ik schrijf het daarna wel, maar goed, nu is alles al bekend.
Oud 12-09-2008, 06:28
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Nu ga ik wel twijfelen aan de oprechtheid van Fantoom, aangezien zij nogal aanstuurde op gelijkspel toen het duidelijk was dat Soija zou hangen...
ook @ mutsieprutsie en de anderen die me verdacht gaan vinden
pardon
als ik jou was zou ik al mijn posts maar eens gaan lezen.
ik wilde weten of mensen daarin meegingen. toen leek van wel, ging ik voor cherry springs. maar ik heb continu gezegd dat ik anders liever voor soija zou gaan. ik noem hem ook bij mensen die ik verdachter vind en cherry niet.

bovendien checkte ik wat anderen van gelijkspel zouden vinden etc.
anyway, ik ga me verder niet verdedigen. Gelijkspel zou zeker hebben geholpen al hadden we deze uitslag dan minder snel gehad, het had ons misschien wel gewezen op waar we (de andere) weerwolven zouden moeten zoeken.

en de uitslag is
Oud 12-09-2008, 06:37
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Nou dan kun je het als wolf bijvoorbeeld veel meer beinvloeden, lijkt me. Bij gelijkspel raak je (waarschijnlijk) sowieso een dorpeling (of zelfs een tovenaar / ziener / andere goede functie) kwijt. Dit is je opoffering voor het eventueel krijgen van 'meer informatie'. Dat is opzich een goede tactiek aan het begin van het spel, omdat je eigenlijk nog nergens een touw aan vast kan knopen. Maar als je het gaat organiseren lijkt me dat deze waarden nogal verloederen, omdat juist het verrassingseffect van een gelijkspel zoveel eerlijker waarden geeft. Vind ik dan.
op zich begrijp ik wat je zegt met 'verrassingseffect' omdat je dan ook kunt zien wie echt voor welke persoon kan gaan. maar een gelijkspel 'opzetten' kan evengoed veel info opleveren door gewoon naar de rijtjes te kijken en te gaan uitsluiten. dat heeft in andere spellen, naar mijn idee, al bruikbare info opgeleverd.

hoe dan ook, we hebben nu een fantastische uitslag en voorlopig wacht ik maar even voor ik weer enthousiast ga doen over gelijkspel ofzo
ik hoop iig dat iedereen eerst nog even doorleest wat ik heb gezegd en me niet alleen gaat verdenken omdat ik gelijkspel wilde, want dat zou niet handig zijn. en nu ga ik ff mn haar doen en naar mn werk.

p.s. @ juice: de verhalen zijn leuk, dus achteraf zou ik hem ook waarderen hoor
Oud 12-09-2008, 06:58
Verwijderd
Gelukkig is er 1 basterd eruit! nog een paar wolven en voila, we will win
Oud 12-09-2008, 07:00
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Nice.

Citaat:
Ja, het was allemaal mijn idee. Ik heb hem vooral gevraagd me flink uit te schelden.
Oud 12-09-2008, 07:47
Verwijderd
Nais!
Oud 12-09-2008, 07:49
Verwijderd
Blijkbaar heeft fizzle het spel nog steeds niet helemaal door, want ze probeerde en niet haar hachje te redden en niet een geliefde verdacht te maken.
Oud 12-09-2008, 08:52
Verwijderd
Oke hier hebben we wel wat aan. Ik kan me voorstellen dat Soija en EoS er voor kozen om de wolven er uit te laten stemmen.
Dus probeert EoS (hij weet wie de wolven zijn en wil ze er uit hebben) de wolven er subtiel uit te spelen. Dus we kunnen misschien waardevolle informatie halen uit zijn posts?

Soija zal met de andere wolven afgesproken hebben, dat ze elkaar een beetje verdacht maken (niet te veel natuurlijk) zodat hij ongemerkt 'iets te fel' op een speler in kan gaan. Natuurlijk gaat hij niet zoo vel op een mede wolf in, als dat hij dat deed bij Ford Prefect, dus ik vind Ford Prefect niet zo verdacht.

Citaat:
*Stukje geknipt door Kunst, wegens inrelevantie en de lengte van de tekst als geheel*

Vandaar dat ik niet denk dat Cherry stelletje is. Neemt niet weg dat ik verder geen flauw idee heb of ze goed of slecht is. Absinthe en ik (voornamelijk) namen het voor haar op en uitgerekend zij is dood. Maar zoals eerder gezegd: of dat nou betekent dat ze hopen dat mensen daarom maar massaal op CS gaan of dat ze haar er juist in laten... geen idee.

Verder denk ik eigenlijk niet dat Soija een wolf is, omdat hij nogal vroeg postte en niet kon weten dat veel mensen voor Fizzle zouden gaan. Het lijkt me dat je als wolf in het begin even wacht, zodat je of voor iemand kan gaan die veel stemmen heeft, of voor iemand die geen stemmen heeft. Dus ik vermoed dat hij een stem te vergeven heeft. Verder zijn er ook erg weinig mensen die het voor hem opnemen, terwijl hij wel door steeds meer mensen genoemd wordt als verdacht en je zou verwachten dat wolven dat wel beetje voor elkaar zouden doen.

Maar ik blijf zijn stem voor Fizzle 'want ze heeft geen belangrijke rol' wel vreemd vinden. En ook al speelt hij vaker zo agressief; hij heeft inmiddels Fizzle, Absinthe, Ford Prefect en mij beschuldigd het stelletje/wolf te zijn en daarvan weten jullie dat hij in twee van de gevallen en ik dat hij in drie van de gevallen sowieso fout zat. Al zegt dat dan weer niet veel als hij in andere spellen ook iedereen die iets tegen hem inbrengt voor wolf uitmaakt.
Ik vertrouw hem in ieder geval niet helemaal. Hij maakt alleen mensen verdacht, maar geeft geen redenen waarom ze wel eens niet verdacht zijn en dat is wel de manier om een groep achter je te krijgen.
Maar eerder verrader dan wolf.

En verder heb ik lichte twijfels bij Ford Prefect. Niet omdat ik hem nou zo verdacht vind spelen, maar meer omdat ik het een sterke zet zou vinden om Absinthe er uit te gooien als hij wolf is. Juist omdat ze het zo met elkaar eens waren, verwacht je niet dat de wolven er een bondgenoot van een van hen er uit gooien en het zet Mr.Soija in een negatiever daglicht, omdat het over kan komen alsof ze Soija in gevaar brengt.
Maar dit is meer een hersenspinsel waarbij ik hem niet echt persoonlijk verdenk, maar wat voor mij wel een beetje zou verklaren waarom Absinthe er uit ligt.
Wie ik wel verdacht vind, is VeGs!!
Hij probeert zichzelf helemaal in te dekken, zonder dat hij nu al verdacht wordt gevonden. Hij probeert ons te overtuigen dat als Absinthe geen wolf is, hij dat ook niet zal zijn.

Verder meldt hij dat hij soija niet verdenkt maar post hij toch wat verdachtmakingen (om zichzelf in te dekken als soija dood is? of misschien omdat de wolven onderling hebben afgesproken dat ze elkaar een BEETJE verdacht maken?)

Verder probeert hij iets vaags op te zetten tegen Ford Prefect, waarvan hij zelf toegeeft dat het vaag is. MAar het ontkracht wel de verdachtmaking die hij gaf op Soija, doordat de verdenking van Ford later stond, zou je kunnen denken dat hij deze gebruikte om de verdenking op soija minder te laten opvallen, die verdenking staat namelijk tussen twee anderen).

Ik weet niet of dit genoeg argumenten zijn, maar we hebben nog twee dagen, dus mensen kunnen me bij- of afvallen!

Citaat:
Ik overweeg te gaan stemmen op allureV of kunst, omdat zij de beslissende stemmen uitbrachten bij de dood van fizzle. Deze theorie, die ik al eerder postte, is natuurlijk flinterdun, maar de kans dat een van hen dacht "oeh, als ik nu zeg op fizzle te gaan stemmen lijkt het een on-overbrugbare meerderheid te gaan worden,waardoor de wolven buiten schot blijven" is er natuurlijk wel. De ervaring leert toch wel dat wolven daar happig op zijn.

Dan rest natuurlijk nog de vraag wanneer wordt een overbrugbare meerderheid on-overbrugbaar? Ik denk dat het aan de situatie ligt. Ik denk ik voor allureV ga, omdat de meerderheid met haar stem van 2 naar 3 stemmen steeg en ik denk dat daar gemiddeld genomen de grens ongeveer ligt. Heeft iemand anders misschien een andere mening over waar die grens ligt?
Verder vind ik dit ook een rare actie.
Als hij een wolf was en er werd geprobeerd om gelijkspel te maken, met de reden te ontdekken wie er liegen in de spellijstjes, zou hij 'doen alsof' hij geinteresseerd is en mee wil doen, maar dan uiteindelijk zou hij zich er niet aan wagen om echt in een gelijkspellijstje te gaan staan. Want het maakt hem dan verdacht.
Zijn reactie pleit hem dus vrij, terwijl hij uiteindelijk toch de wolvenactie doet en niet meespeelt in de gelijkspellijstjes.

Citaat:
Kunst, ik snap deze move van jou niet helemaal? waarom wisselde je op het laatste moment? was je bang voor gelijkspel.... of??
Ik wisselde omdat ik in de eerste ronde geen gelijkspel wil en me kan voorstellen dat de wolven daar wel voor willen gaan (goed begin is het halve werk is Soija's motto). Bovendien was mijn stem op Sherco niet van invloed en heeft iemand anders al op Sherco gestemd, met als enige reden dat ik daarop stemde. Dus vond ik dat genoeg aan stemmen op sherco (echt verdacht is ze niet he)

Ik stem in de eerste ronde altijd op diegene die de meeste stemmen krijg, omdat dat het gelijkheidsidee verhoogd :-)

(dat klinkt heel dom)
Oud 12-09-2008, 09:06
light fighter
light fighter is offline
mooie uitslag!!!
Oud 12-09-2008, 09:25
Sherco
Sherco is offline
Haha, wat een uitslag En FP is in mijn ogen idd niet meer zo verdacht, nu Soija wolf blijkt te zijn
Oud 12-09-2008, 10:04
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
ook @ mutsieprutsie en de anderen die me verdacht gaan vinden
pardon
als ik jou was zou ik al mijn posts maar eens gaan lezen.
ik wilde weten of mensen daarin meegingen. toen leek van wel, ging ik voor cherry springs. maar ik heb continu gezegd dat ik anders liever voor soija zou gaan. ik noem hem ook bij mensen die ik verdachter vind en cherry niet.

bovendien checkte ik wat anderen van gelijkspel zouden vinden etc.
anyway, ik ga me verder niet verdedigen. Gelijkspel zou zeker hebben geholpen al hadden we deze uitslag dan minder snel gehad, het had ons misschien wel gewezen op waar we (de andere) weerwolven zouden moeten zoeken.

en de uitslag is
Ik heb je posts allemaal al gelezen. Maar het lijkt er een beetje op dat je Soija probeerde te beschermen, door ofwel echt gelijkspel, ofwel een meerderheid aan stemmen op cs te verkrijgen (terwijl daarvoor al duidelijk was dat Soija opgehangen zou worden, gezien de hoeveelheid stemmen die hij zou krijgen). Dat had Soija in dat geval gered, want de wolven hadden ingeval van gelijkspel cs opgegeten.

Aan de andere kant heb je inderdaad steeds gevraagd of we het ermee eens waren (en dat was ik op zich ook wel!) en gezegd dat je Soija verdachter vond. Maar dat kan ook een kwestie van goed spelen zijn, want uiteindelijk heb je toch wat dorpelingen overgehaald.
Oud 12-09-2008, 10:34
flyaway
flyaway is offline
Wow! Lekker dan
Fantome vind ik niet echt verdacht, omdat ze gewoon een andere tactiek wilde proberen dan het gebruikelijke gokwerk met meeste-stemmen-gelden. Maar nog steeds vind ik dat als je het opzet, dat de waarde ervan sterk daalt. Desalniettemin vind ik het wel een leuk idee van haar om het 'eens even anders' te doen. Ze is in mijn ogen geen verdachte.
Ford Prefect lijkt me ook niet echt een verdachte, gezien de hele Soija-kwestie.
Oud 12-09-2008, 11:46
VeGs
VeGs is offline
Damn... Lange post getypt: weg.

Anyway, verkorte versie.

Citaat:
Wie ik wel verdacht vind, is VeGs!!
Hij probeert zichzelf helemaal in te dekken, zonder dat hij nu al verdacht wordt gevonden. Hij probeert ons te overtuigen dat als Absinthe geen wolf is, hij dat ook niet zal zijn.

Verder meldt hij dat hij soija niet verdenkt maar post hij toch wat verdachtmakingen (om zichzelf in te dekken als soija dood is? of misschien omdat de wolven onderling hebben afgesproken dat ze elkaar een BEETJE verdacht maken?)

Verder probeert hij iets vaags op te zetten tegen Ford Prefect, waarvan hij zelf toegeeft dat het vaag is. MAar het ontkracht wel de verdachtmaking die hij gaf op Soija, doordat de verdenking van Ford later stond, zou je kunnen denken dat hij deze gebruikte om de verdenking op soija minder te laten opvallen, die verdenking staat namelijk tussen twee anderen).

Ik weet niet of dit genoeg argumenten zijn, maar we hebben nog twee dagen, dus mensen kunnen me bij- of afvallen!
Het zijn genoeg argumenten, maar wel erg slappe.

Leg me even uit waarom de felle verdachtmakingen van Ford Prefect hem vrijpleiten, terwijl ze mij verdacht maken, 'want wolven maken elkaar verdacht'? Want 'wat verdachtmakingen' noem ik een behoorlijke understatement. Of je moet de eerste stemronde even opnieuw lezen.

Mijn verdachtmaking richting Ford Prefect is wel logisch als je er vanuit gaat Soija verrader is. Dat zou FP niet weten en dan zou hij hem wel aan kunnen vallen. Zelfs logisch aangezien Soija eerder al verdacht gemaakt werd. Nu Soija wolf is, valt dat argument weg, dus vervalt mijn theorie daarmee.

Maar ik ben wel blij dat het sterkste argument om mij verdacht te vinden, is dat ik het waag te opperen dat Soija misschien 'maar' verrader is in plaats van wolf.

Ooh ja, Kunst, jij nam het wel voor Soija op. En je schaapt lekker mee op Fizzle. Sterker nog: je zegt te stemmen op Sherco, maar 'vergeet te stemmen' en gaat daarna voor Fizzle 'voor de eensgezindheid', waarmee je mijn plan om Soija er uit te stemmen definitief blokeert. Het aantal stemmen voor Fizzle is dan zo groot, dat iedereen daarna toch wel voor haar gaat.
Of telt dat niet de wolven afgesproken blijkbaar hebben elkaar alleen verdacht te maken?
En als ik toch bezig ben: waarom heb je je stem nooit bekend gemaakt?
Het laatste wat je gezegd hebt, is:
Citaat:
Als ik mij de spelkunsten van fizzle goed kan herinneren, kan k me niet voorstellen dat zij heeft bedacht dat ze ' een hint' moest geven. Ze heeft niet eens kunnen bedenken dat ze misschien op soija meost stemmen om haar eigen hachje te redden, laatstaan dat ze subtiele hints geeft.

Als ze het al had bedacht, had ze het wel wat minder subtiel gedaan. Ze rolde als redelijk n00bspeler zomaar in een rol. Dus ik ga verder geen waarde hechten aan haar random stem.

Ik wil eigenlijk ook niet op soija stemmen, omdat hij altijd verdacht speelt en nu precies het zelfde speelt als altijd *inclusief de 'genoteerd' opmerkingen*

Op wie ik wel ga stemmen de volgende ronde weet ik niet. IK weet wel dat ik redelijk snel na de wolveneetronde moet stemmen omdat ik vanaf vanavond 9 uur tot morgen avond 12 uur waarschijnlijk geen tijd meer heb.
Durfde je niet als eerste je stem door te geven en vond je dit veilger?

Overigens ben ik een zij.
Oud 12-09-2008, 11:51
Verwijderd
ik zit echt helemaal niet in het spel deze keer. misschien ook omdat er zo veel en zo lang wordt gepost dat het moeilijk is het te blijven volgen als je de meeste theorieen een beetje ver vindt voeren.

samenvatting van wat er zich in mijn hoofd afspeelt:
VeGs: soija was geen verrader, maar wolf. dat houdt in dat de andere wolven dus ook wisten wie hij was en hij waarschijnlijk niet heel agressief andere wolven verdacht heeft gemaakt. gok ik. ik denk namelijk niet dat zijn medewolfjes dat zouden pikken. door deze logica vind ik ford prefect dus ook niet echt verdacht meer als wolf. maar ja, hij zou nog steeds heks of verrader kunnen zijn natuurlijk, en dus nog steeds slecht, maar dat wist soija dus niet.
fantome heb ik mijn twijfels over. net als over kunst, die meestal als dorpelinge niet zo enthousiast meedoet als nu. maar aan de andere kant loop je als dorpeling natuurlijk wat minder risico, omdat je minder 'belangrijk' bent, dus dat zegt ook niet zo veel.

verder heb ik weinig ideeen.
Oud 12-09-2008, 12:24
Verwijderd
Ik vind het overigens wel apart dat Fantome alle 'schuld' krijgt van de gelijkspelpoging, want als ik het zo teruglees vind ik dat ik daar ook een belangrijke rol in heb gespeeld.
Maar gelijkspel was (naar mijn mening) wel informatief geweest, Soija was er dan nu niet uitgeweest maar 'op de lange termijn' was het voordeliger voor de dorpelingen.

Overigens ben ik het helemaal eens met de post van Kunst met verdachtmakingen richting VeGs, en VeGs' post hierboven is nauwelijks een verdediging te noemen maar eerder een aanval richting Kunst. "Ooh ja, Kunst, jij nam het wel voor Soija op. En je schaapt lekker mee op Fizzle."

En verder:
Citaat:
ik zit echt helemaal niet in het spel deze keer. misschien ook omdat er zo veel en zo lang wordt gepost dat het moeilijk is het te blijven volgen als je de meeste theorieen een beetje ver vindt voeren.
Oud 12-09-2008, 14:40
Verwijderd
Misschien gebruikt ford wel een trucje samen met soija, om 1 van hen te overleven als wolf? het kan?

ik ben eens beetje iedereen zijn complot aan het bekijken, maar kom nog geen wijs uit wie een wolf is en wie niet....

Vegs vind ik, net als kunst zegt, heel erg verdacht. probeert zich in te dekken, terwijl hij eigenlijk niet dacht is.

Mijn stem gaat dus ook naar vegs.. ik heb voor de rest van de avond geen tijd, want moet werken....
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten