Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee hoor, ik zou dat ook niet leuk vinden. Het lijkt me wel een goed idee dat de leerling geen ziener kan worden. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ziener er uit halen vind ik ook zonde. Ik ben het er trouwens niet mee eens dat een ziener alleen invloed heeft als hij als speler serieus genomen wordt. Ook als hij alleen kleine subtiele hints geeft; zodra hij opgegeten worden, worden die wel serieus genomen. Maar of de ziener te veel invloed heeft, weet ik natuurlijk niet na een spel. ![]() Alleen de heks lijkt me echt een ramp om te spelen. Net als de dorpelingen maar een beetje gokken wie de wolven zijn en hopen dat je geen rare dingen doet. ![]() |
![]() |
|
Ik vind de jager juist erg leuk. Ik wil het ook nog steeds een keertje zijn, maar ik heb tot nu toe nog geen geluk gehad in de loting. Verder is het toch echt iets waar je als wolf rekening mee moet houden. Ga het maar na, het komt echt maar heel weinig voor dat de jager een onschuldig iemand afschiet. Dat viel me nogal op, als het echt puur op kans is gebaseerd, zou de jager nooit zo vaak raak schieten.
Ik vond het persoonlijk als heks ook wel leuk, maar het begint eigenlijk pas leuk te wolven als je enig idee hebt wie de wolven zijn. Toen ik het zelf was wilde ik net mijn anti-ziener campagne gaan beginnen door elke nacht de ziener te gaan beheksen (m'n vermoedens wie het was klopten) en toen werd ik helaas opgegeten ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Who cares als een leerling ziener wordt? De leerling heeft zelf nog geen info, dus boeiend. Anders moejje maar lekker beter spelen. Leerling kan sowieso geen verrader worden, want dat is geen speciale functie. Ik vind de jager prima, ten minste als je hem zelf bent, want het is gewoon zelf een beetje meer macht hebben en ook wraak kunnen nemen. Puur een egofunctie. Jammer als je wolf bent en je eruit ligt, dat wel. ![]() edit: Ik mis de zienerfunctie eigenlijk. De laatste keer dat ik die was, is meer dan een jaar geleden alweer, en toen won ik dacht ik. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De verrader voelde gewoon stiekem al lang aan dat de leerling een dark side heeft en laat hem daarom een verzegelde envelop na, te openen na zijn dood, met daarin de namen van de wolven. Die andere 'bijzondere' rollen zijn ook niets meer dan een stelletje dooie lijken die een spuuglelijke kookpot, een of andere stoffige bol, of een muffige mantel en een verdord stuk hout na laten. Vind het sowieso knap dat je iets van een dooie meester kan leren. ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Dat de leerling ook verrader zou mogen worden vind ik dan een hele goeie, eigenlijk. Helpt niet te veel, verstoort niet te veel, en is ergens logisch: je hebt aan elke kant een helpersfunctie met kennis, en ééntje zonder, waarom dan niet de helpersfunctie met kennis aan de kant van de bad guys ook vervangbaar maken? *kruipt weer onder steen*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #51 Verwijderd | 500 | 13-09-2008 23:32 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 50 Fantôme | 500 | 20-08-2008 20:11 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |