Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2008, 19:51
vilein
vilein is offline
Oh nou weer gewerkt en nu ben'ik 'advanced' wat natuurlijk geweldig is. En toen ging ik snel bloemen kopen, koffie drinken en hup naar een ba uitreiking van mijn twinsis. Daarna bowlen (I suck) en wel schik gehad om de dertigers naast ons. Toen lekker uit eten en nu dus weer aan school. Tussendoor ook nog rockband gedaan, dat was dan weer tof.
Oud 31-10-2008, 20:11
botulismf
botulismf is offline
Oh, Plaid. Ik ben er mentaal niet aan toe...
Oud 31-10-2008, 20:15
Verwijderd
Mijn stomme huisgenootje die altijd klaagt dat ik te hard praat is aan het verhuizen, dus dat is leuk. Alleen kan ik het niet hebben dat ze nu in een appartement van 60 m2 gaat wonen aan het Domplein voor ongeveer dezelfde huurprijs als dat ze hier betaalde. En ik weet niet wat ik ervoor terugkrijg. Ik hoop op een man.
Oud 31-10-2008, 21:58
Verwijderd
Dankzij Vilein heb ik binnenkort al een mooie kamer maar anders had ik graag kandidaat willen zijn! Mits je wat minder hard ging praten natuurlijk.
Oud 31-10-2008, 22:29
Verwijderd
Toch weer naar Utrecht?
Oud 31-10-2008, 22:31
Verwijderd
Word, in het nieuwe jaar!
Oud 31-10-2008, 22:33
Verwijderd
Hè gezellig!
Oud 01-11-2008, 12:52
Verwijderd
ik had gisteren bier gedronken op stage, en toen was iedereen zat. nuchtere collega ons naar huis gebracht met de auto, en daarna wilde ik uit met maura, maar die was aan het werk. toen stootte ik mn teen tegen de wasmachine, en toen ging ik m'n lover bellen maar die was belachelijk stoned en vergat steeds alles, en uiteindelijk ben ik maar gewoon gaan slapen tot 12 uur vandaag ofzo. en nu heb ik net met m'n ouders geregeld dat ik een andere kamer ga zoeken, en ze willen me helpen met verhuizen en nu ga ik de stad in en daarna eten met vrienden en daarna eindelijk weer eens laveloos uit.
Oud 01-11-2008, 15:31
Verwijderd
gister wezen drinken en wat al niet met buddies uit m'n hometown en vanavond naar de release party van de lijfstijl-new balance collab avec le cocktails gratuit! (L)
Oud 01-11-2008, 16:32
Dith
Dith is offline
Ik heb mijn dag doorgebracht met alleen maar bedenken welk vak ik wil gaan doen in blok 4. Ze lijken me alledrie leuk.
Oud 01-11-2008, 17:25
Nonaj
Nonaj is offline
Ik sliep uit want gisteren was ik brak en daarna ging ik naar de stad.

Uuuf pm je echte naam eens want ik heb je weer gespot Of reageer je ook wel op HEE UUUF!?

Zag je toen je de H&M uit liep
Oud 01-11-2008, 18:35
Teun
Teun is offline
Jezus, mazzelpik. Ik spot Uuf nooit meer.
Oud 01-11-2008, 18:46
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Jezus, mazzelpik. Ik spot Uuf nooit meer.
Geloof dat Uuuf het zelf niet zo leuk vindt aangezien ik het nooit op het moment zelf zeg maar het pas daarna op het forum kom melden

Maar goed ik speur ook niet eerst de hele Vismarkt af naar bekenden als ik de H&M uit loop
Oud 01-11-2008, 19:39
asjdfl
asjdfl is offline
onverwacht goede service bij de macdonalds omdat ik mijn chocolade mcflurry ranzig vond + throwing shapes in de melkweg met p;ntil, of eh, niet.
Oud 01-11-2008, 20:41
Teun
Teun is offline
Citaat:
Geloof dat Uuuf het zelf niet zo leuk vindt aangezien ik het nooit op het moment zelf zeg maar het pas daarna op het forum kom melden

Maar goed ik speur ook niet eerst de hele Vismarkt af naar bekenden als ik de H&M uit loop
Ja maar, je moet niet vergeten, Nonaj, dat Uuf idolaat van mij is!
Oud 01-11-2008, 20:41
Verwijderd
10 uur gewerkt wat best lang is voor barwerk HMM maar nu ben ik wel rijk! nu ga ik eten en dan UUF SPOTTEN
Oud 01-11-2008, 20:45
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
onverwacht goede service bij de macdonalds omdat ik mijn chocolade mcflurry ranzig vond + throwing shapes in de melkweg met p;ntil, of eh, niet.
Hehe.

-

Ik ben twee keer naar de supermarkt geweest in de regen en daar werd ik boos van. Het dieptepunt was dat iemand bij de turkse groentenboer aan mij ging uitleggen wat het verschil was tussen een ui en een knoflook. Daarna ging ik eten met een vriendin en nu heb ik blozende koontjes van de warmte en de wijn.
Oud 01-11-2008, 20:49
Verwijderd
Gisteren heb ik de hele dag gewerkt aan een stopmotionprojectje over vadsige kinderen dat eventueel vertoond zou worden bij iets van de museumnacht, maar we hebben door technisch geneuzel de deadline niet gehaald dus gingen we na afloop maar bier drinken en swingen op een absurde band in een bluescafé. En vandaag kan ik gratis naar Club Voyeur in De Brakke Grond maar ik heb geen zin, dus ik denk dat ik maar tekenfilms ga kijken.
Oud 01-11-2008, 20:54
Crimson
Crimson is offline
Misschien moeten uuuf en Nonaj gewoon eens samen een biertje gaan drinken en elkaar wat beter leren kennen, dit kan niet anders dan het lot zijn!
Oud 01-11-2008, 20:55
Teun
Teun is offline
Gisteren was ik bij een vriend toen mijn beste vriendinnetje/huisgenoot belde met de boodschap dat ze dit weekend in Groningen is. Toevalligerwijs fietste ze op dat moment langs het huis waar ik was, dus kwam ze ons vergezellen. Toen zij we nog even de stad in geweest, alwaar we een krankzinnige Deense vriendin van haar tegenkwamen, waarmee ik het nog flink aan de stok kreeg. Uiteindelijk die volslagen debiel geloosd en hebben we de avond afgesloten in de Spieghel. Vanmiddag heb ik mijn voetbaldames naar de victorie geleid en nu ga ik de rest van de avond chillen aangezien ik morgen vroeg op moet. :[
Oud 01-11-2008, 21:03
Verwijderd
Werken was verschrikkelijk omdat ik alleen maar vrouwen van middelbare leeftijd in 't café had die alleen maar aan het zeuren waren maar wel na afloop zeiden: 'FIJN ZEG DAT ER HIER NIET MEER GEROOKT MAG WORDEN, WE KOMEN NU WEER VEEL VAKER'. Ik moest me echt inhouden om niet op elke tafel een asbak neer te gooien. Net gegeten met een vriendinnetje, even omkleden omdat ik bier over mezelf heen heb gegooid en dan naar Stekker voor een verjaardagsfeestje. Waar ik geen zin in heb omdat heel drugsgebruikend Utrecht zichzelf daar weer heel tof gaat vinden.
Oud 01-11-2008, 21:26
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
blozende koontjes .. verhaal over warmte
nou even eerlijk, je wilde gewoon even blozende koontjes typen he?

ontopic: ik ben aan het studeren en wacht tot mr. loverman belt of we nog uitgaan.
Oud 01-11-2008, 22:26
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Busted.
Oud 02-11-2008, 09:47
llell
llell is offline
klussen!
Oud 02-11-2008, 11:07
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik vind dat ik veel te vroeg op ben gestaan voor een zondag ik ben nu bezig met het transcriberen van een gesprek tussen pim fortuyn en marcel van dam en daarna moet ik het analyseren en ik kan wel leukere dingen bedenken om mij op deze zondag te vermaken. gelukkig ga ik vanavond comedyshizzle checken.
Oud 02-11-2008, 12:35
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren eerste gig met de band. Inclusief gelul hebben we 8 en een halve minuut op het podium gestaan voor we al weer klaar waren. Veel punk verantwoorder gaat het haast niet worden. Erg toffe reacties gehad en maar een kleine fuck up. Daarna thuis ff een biertje gepakt en toen naar de Phoenix 13 om me daar de ziekte in te drinken met heel veel volk incl. de heer Warlock. Nu brak en vaanvond waarschijnlijk toch Bad Manners laten schieten.
Oud 02-11-2008, 12:56
vilein
vilein is offline
Ik ben echt brak van een avond met teveel wijn. Dat doe ik dus niet meer. En alle dertigers in de stad mogen van mij ook de gracht in. Wat een achterlijke lui. Allemaal. Vandaag aan een mooi essay beginnen, mijn toefl-test (ugh) voorbereiden en ik hoop dat iemand willing is om vanavond te koken want ik heb er nu al geen zin in.
Oud 02-11-2008, 18:27
kuik
kuik is offline
ik ben een weekend weg geweest in egmond aan zee met mates en het park en egmond aan zee zijn verschrikkelijk, maar we hebben ons goed vermaakt . vandaag wel 10 hele minuten over het strand gewandeld waarna we op het terras zijn beland hehe. nu doe ik homework en zometeen ga ik hardlopen om het daarna allemaal teniet te doen met het drinken van wijn .
Oud 02-11-2008, 19:10
Verwijderd
Verjaardagen in Haarlem eindigen standaard in drama, zo ook gister, dat is ok zolang het niet te vaak gebeurt. Hoogtepuntje was dat ik deze op de weg naar huis tegenkwam:
Oud 02-11-2008, 19:47
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
=Avant-garde;28421050]Verjaardagen in Haarlem eindigen standaard in drama, zo ook gister,

Laatst gewijzigd op 02-11-2008 om 19:52.
Oud 02-11-2008, 19:49
Verwijderd
[QUOTE=Craig Rogen;28421385]
Citaat:
Verjaardagen in Haarlem eindigen standaard in drama, zo ook gister, QUOTE]

Wanneer laat je je I <3 023 tatt zetten boy. Dit gaat natuurlijk om mijn ervaring, niet de jouwe.
Oud 02-11-2008, 20:14
Verwijderd
Gisteren eerst gewerkt, daarna naar stekker geweest, daarna nog naar de after geweest en om 10 uur was ik kapot en ben ik thuis in een diepe slaap gevallen. Net wakker,filmpje kijken en daarna weer slapen.
Oud 02-11-2008, 21:01
STP
STP is offline
Gisteren eerst ingevallen bij een band in de Kade te Zaandam. Daarna zou ik eigenlijk naar de Stubnitz in Amsterdam wat niet doorging. Daarna zou ik naar een vriend in Haarlem om op stap te gaan wat óók niet doorging. Er waren geen bekenden van me bij Stekker dus ben ik maar doorgereden naar Zwolle.

Dhr. de Hey draaide in een enórm kerk. Wel leuk, maar als je om half drie binnenkomt op zo'n feest is 't wel vreemd acclimatiseren met al die drugsgebruikers. Uiteindelijk maar vooraan gaan staan zodat ik 't publiek niet hoefde te zien, haha!

Zonet Battle In Seattle gekeken, toffe film. Wel jammer van de Hollywood-wendingen, maar ach, je went eraan!
Oud 03-11-2008, 10:04
botulismf
botulismf is offline
Weekend doorgebracht bij mijn zus, haar vriend en hun kleine in een vakantiehuisje in Egmond aan Zee. Zo'n kleine betekent 's avonds om half tien naar bed en dan om half zeven er weer uit, maar dat beviel me zowaar goed. Nu heb ik een welverdiend weekje vrij. Vanmiddag muurverf kopen en een fiets en verder heb ik geen plannen voor vandaag.
Oud 03-11-2008, 11:10
Balthasar
Balthasar is offline
Ik was zaterdag roadie van het trashfolkduo van een vriend van me die moesten spelen in de Pul in Uden. Alle gratis champagne en bier ging uiteindelijk hun tol eisen en toen de feestband begon te hossen ben ik er ook maar snel vandoor gegaan.
Vandaag tentamen gehad en de rest van de dag ga ik helemaal niks, nada, noppes doen.
Oud 03-11-2008, 12:53
DeadNation
DeadNation is offline
Alleen maar gechilled. Nu kou lijden op werk. Vanavond oefenen, waar ik geen zin in heb, want alles zit er toch wel in en ik heb geen zin om kuthardcore covers te gaan spelen en kutnummers te maken.
Oud 03-11-2008, 16:23
verfblik
verfblik is offline
Citaat:
Nu kou lijden op werk. Vanavond oefenen, waar ik zin in heb, want er komt een gozer op zangauditie!
Oud 03-11-2008, 16:30
Verwijderd
ik ging van 7 tot half 4 stage lopen, en nu ben ik MOE. morgen weer. nu ga ik naar de jumbo om brownies en pizza te kopen ofzo.
Oud 03-11-2008, 17:27
Verwijderd
oja en ik ben gisteren naar burn after reading geweest, en dat was GAAF.
Oud 03-11-2008, 18:59
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dit weekend weer stuk fillempie gemaakt, was weer tof, ben weer moe. Kan geen spaanse peper en burrito meer zien. vandaag had ik presentatie over de christenunie... yay. vrijdag weer naar m'n vriend en dan gaat de week wel heel traag.
Oud 03-11-2008, 19:39
vilein
vilein is offline
Vanochtend een stomme test en ik had het daar koud en ik moest plassen en het was helemaal niet leuk. Toen aan mn essay begonnen en ik ben bijna op de helft en ik was koffie gaan drinken met mn roomie en dat is altijd fun. Nu ben ik weer uitgenodigd om rockband te spelen maar ja dat stomme essay dan.
Oud 03-11-2008, 19:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dit weekend heb ik niet gewerkt, omdat de kachels kapot waren en het te koud was om te mogen werken, dus toen heb ik maar bij m'n ouders gechilld. Vanochtend had ik eigenlijk college, maar ik voelde me zo allejezus gaar (wakkerworden van het hoesten is geen pretje) dat ik maar in m'n nest ben blijven liggen en er pas rond half 2 weer uitkroop.
Verder heb ik een site ontdekt met alles wat brits is en enigszins leuk, dus ik heb wel wat weken nodig om alles te kijken + luisteren (OMG, een radioserie van Stephen Fry uit 1987! Alles van Reeves & Mortimer! Hippies met Simon Pegg! OMG!!!!)
Oud 03-11-2008, 22:14
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
omgomg
Oud 03-11-2008, 22:15
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Oud 04-11-2008, 05:20
Verwijderd
zo naar stage, en dan moet ik mee naar de mytylschool. en ik dacht dat we met de auto gingen, maar nu moet ik op de fiets, en omdat ik de weg binnendoor niet weet doe ik er 15 min. langer over en ik heb sowieso geen zin in stage, gadver.
Oud 04-11-2008, 07:19
STP
STP is offline
Uuf, als je donderdagavond/nacht nog niets te doen hebt... Ik draai in Metropolis s'nachts! Kom je ff buurten? Neem die soapie van je ook effe mee als je komt!

Ot: De winterdepressie begint erin te hakken, gadverdamme. Ik heb nérgens zin in behalve leuke feestjes of een vriendin. De rest kan en mag me allemaal gestolen worden. Bah.
Oud 04-11-2008, 13:11
DeadNation
DeadNation is offline
Oefenen was toch de moeite waard, toch binnen 5 min een cover eringestampt. Viel dus mee. Nu midden in de ruzie op 't werk. 10.000.000 dingen te doen en m'n gezicht doet pijn.
Oud 04-11-2008, 14:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
omgomg
tsss, het is gewoon heel erg omg-waardig ja! Je hebt geen idee hoe leuk Hippies is.

ot:
Ik had me voorgenomen om vanochtend echt echt echt naar college te gaan, maar natuurlijk heb ik me verslapen. Dikke bummer, want het werd gegeven door een van de leukste/boeiendste docenten. Werkgroep was wel lachen, alleen werd de openingszin van m'n essay nogal afgebrand.
Wat in de UB gehangen met studiegenootje en straks even richting durp om 'dingetjes' te doen. Verder veel bankhangen etc.
Oud 04-11-2008, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Uuf, als je donderdagavond/nacht nog niets te doen hebt... Ik draai in Metropolis s'nachts! Kom je ff buurten? Neem die soapie van je ook effe mee als je komt!
donderdagavond gaat niet lukken, moet de dag erna om 09:00 op school zijn voor stagemarkt, daarna supervisie en daarna tot 11 uur stage

ot: ik had stage, en het was eigenlijk wel leuk! feedback gekregen van collega's, en ze vonden het knap dat ik maar een week inwerktijd nodig had en dat ik dingen snel oppikte blablabla maar ik moet natuurlijk nog wel veel leren, want anders is het geen goede stage omdat je dan geen leerproces ziet huhu. vanavond ga ik vet lekker eten en m'n huisgenoot afkatten omdat iedereen hier in huis elkaar haat wat ik eigenlijk wel leuk vind, maar ik ga toch verhuizen over een paar maanden OFZO.
Oud 04-11-2008, 15:47
kuik
kuik is offline
vanmorgen heb ik vrijwillig bloed laten prikken voor de normaalwaarden van het bloed van gezonde mensen. en wie weet word ik binnenkort ook bloedprikker, want ze zoeken nog mensen en iemand heeft mijn naam en telefoonnr doorgegeven dus zo omzeil ik mooi de wachtlijst. daarna anatomiepracticum en teddy bear hospital. net nog even de dingen voor mijn laatste commissieactiviteit geregeld en nu ga ik chillen .

Regels voor berichten