Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Natuurkunde. Gaat over elektriciteit, Arbeid, Energie, Kracht en Moment, en Golven, Geluid en Licht.
![]() Ik ben eigenlijk niet zo vrolijk omdat ik gister veel te laat naar bed ging om vandaag vroeg op te staan. Maar slapen is wel fijn ja. <3 Welk college heb je zo?
|
Verwijderd
|
Oew ik vond energie een heel fijn onderwerp want dat kon ik beter dan de anderen, maar golven vond ik afschuwelijk.
Reponsiecollege, laatste voor tentamen van maandag, meestal hebben zedan niet zoveel te vertellen en als het zo vroeg is heeft ook bijna niemand wat te vragen, dus het zal niet zo lang duren. |
![]() |
|
Energie is ook een fijn onderwerp.
![]() Korte colleges zijn wel beter. Alleen niet als je lang moet reizen, maar ik dacht dat jij dat niet hoeft, toch?
|
Verwijderd
|
Ik weet het niet meer
![]() - Misschien vond je het zelf niet leuk omdat het Nederlands was - Misschien vond je het zelf niet leuk omdat het een tentamen was - Misschien vond ik het een gek idee dat jij een tentamen Nederlands ging maken - Misschien had het niks met jouw post te maken - Misschien moet ik maar eens aankleden om te vertrekken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ok.
|
Verwijderd
|
http://www.redhotpawn.com/core/playc...gameid=5592151
Lastig hoor, ik ben zwart, wat zal ik eens zetten? |