Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2008, 14:34
Redhair
Redhair is offline
Missy, ik vind het moeilijk om dat van hem te vragen. We zijn de afgelopen dagen en nachten bijna constant bij elkaar geweest. Hij gaat naar vrienden die een uur rijden hier vandaan wonen. Daar heeft hij samen met hun een soundsystem waar ze mee bezig gaan. Alles opnieuw aansluiten, plaatjes draaien, daar kunnen ze uren zoet mee zijn. Sinds we bij elkaar zijn komt hij dan 's nachts wel ergens terug, maar eerder sliep hij daar dan ook altijd. Ik kan nu wel snappen dat hij, helemaal met dit weer, na dat ongeluk geen zin heeft om 's nachts in zijn eentje terug te rijden. Ook is dit zijn afleiding, anders zit hij maar met een jankerig vriendinnetje, hij moet dat ongeluk ook verwerken.
Kamer opruimen helpt inderdaad echt goed. Het aanrecht is voor het eerst sinds maanden leeg en schoon, net als mijn tafel. Muziek hard aan, kaarsen, de kachel heeft mijn kamer verwarmt, door de wierook ruikt het lekker. Zo nog even stofzuigen en het resultaat is wonderlijk, zo netjes is mijn kamer lang niet geweest. Het begon net te sneeuwen en ik stond te jubelen als een klein kind toen ik het zag. Daarnaast bracht het ook treurigheid met zich mee, door het raam zag ik een zwerver diep in zijn jas op een bankje zitten, in de storm en sneeuw. Maar ik voel me al wat beter en om vier uur is mijn moeder thuis, dan ga ik even naar haar toe.
Oud 21-11-2008, 15:05
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
@ Kwast: wat dan?
@ Coopergirl: ik denk dat het aan de RUG ook wel aan het soort en vooral de grootte van de studie ligt hoe soepel ze met dat soort dingen zijn. Bij mijn (kleine) studie waren ze in elk geval erg makkelijk. En volgens mij studeert Nijn aan de UU (toch?)

OT: het gaat allemaal weer wat beter. Heb toen vriendje thuis kwam van z'n werk een oppeptalk van hem gehad die 2 uur duurde. Uitgelegd dat ik echt niet verder kom met m'n vergelijking en conclusie en hij heeft echt meegedacht en vooral praktisch overzicht geschept voor mij. Hij heeft me uitgelegd hoe ik de vergelijking moet aanpakken en vooral wat er niet in moet. En daarna heeft hij nog een planning gemaakt en als ik die volg, kan ik mijn definitieve versie maandag 1 december inleveren. Hoop dat dat lukt, maar het zou op zich wel moeten kunnen. Daarna zijn we in de stad een pannenkoek gaan eten en daarna nog even naar de koopavond, alvast Sinterklaasinkopen doen. Heb nu het idee dat ik wel weer verder kan. Ik moet gewoon heel dicht bij m'n al geschreven hoofdstukken blijven en er vooral géén nieuwe informatie bij willen betrekken.

Ooh, hahaha Op dit moment doe ik sociologie aan de RuG. Sociologie is met 65 a 70 eerstejaars studenten ook een erg kleine opleiding... En hier gaat alles erg strikt.. (Je dient voorafgaand aan het college een leesvraag te beantwoorden en in te leveren. Dit zodat men weet dat je echt alle voorgeschreven artikelen hebt gelezen. Als je tweemaal een leesvraag niet op tijd inlevert, word je uitgesloten van het tentamen. Mis je zonder geldige reden een practicum of verplicht college? Dan ben je ook uitgesloten van het betreffende tentamen... En ja, ze brengen het ook ten uitvoer!). Succes met de afronding van je scriptie gewenst... De laatste studiestress... Je bent er bijna, gelukkig!

Ik neem over een half uurtje de bus naar het zwembad. Ik heb vandaag alweeeer onwijs zitten emo-eten (ik begrijp statistiek matig, dat is een goede emo-eetreden ), zodat ik me wat minder dik voel na deze dag ><. Bah, ik zit mezelf zo in de weg. Als ik nu eens wat beter plande en efficiënter werkte, dan had ik meer rust in mijn hoofd en zou ik minder zitten te emo-eten.... (En had ik stat nu wel begrepen).

Ik werd gebeld dat mijn tante vanuit Den Haag morgen speciaal hierheen komt.. Ze heeft kaartjes voor een theatervoorstelling.. Helaas moet ik morgenavond werken Ik heb al enkele collega's ge-e-maild met het verzoek of ze willen ruilen. Twee willen niet, en twee anderen heb ik geen reactie van gekregen.. Ook geen reactie op mijn sms.. Hmmz Erg jammer, ik mag mijn antie graag en deze verrassing kon ik erg waarderen..

Straks zwemmen, paar kleine boodschapjes bij de supermarkt halen, artikelen lezen, leesvraag doornemen en voor 0.00 uur naar bed... En hopen dat morgen minder onbevredigend verloopt.
Oud 21-11-2008, 15:57
Babette
Babette is offline
Ik zit vol met emoties..

Ik MOET hier iets aan gaan doen, want straks kan ik het helemaal niet meer aan.

Waarom is mijn hele leven zo ontzettend kut!!!!!!!!!!???????????
Te veel mensen die mij pijn doen, zelfvertrouwen heb ik niet meer.. Daar heb ik overigens al lang last van. Weet ook niet hoe ik dit terug moet krijgen, zie het allemaal niet meer zitten.

Oud 21-11-2008, 16:08
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
@ Kwast: wat dan?
ik ben een gevaar op de weg 's nachts maar ik heb ze wel achterin gehad
Oud 21-11-2008, 16:56
Roosje
Roosje is offline
@ Redhair: goedzo, goed voor jezelf zorgen hè. (-:

Ot: ik zat in de trein met sneeuw en The Kooks en dat was heerlijk. <3 Ik had echt een uur vertraging maar ik vond 't niet eens echt erg. Ik ben nu weer bij mijn papamama en ik ben een beetje in een jankstemming, al weet ik niet goed hoe het komt.. iets met verhaaltjes die ik in maart en juli heb geschreven. Maar daarom ga ik dadelijk in bad zitten met mijn lievelingsboek van een paar jaar geleden en lezen over Bridget die teveel over mij lijkt; ik eet mandarijnen en krentenboterhammen met pindakaas en ik heb een grote pot rooiboshoningthee. Want goed voor mezelf zorgen!
- en morgen zie ik m'n vriendinnetjes weer. Het is uit tussen een vriendinnetje en d'r vriendje, na drie jaar, maar ze blijven nog wel een maand samenwonen.

Whatever. Gisterenavond op Biton was het heerrrlijk. <3
Oud 21-11-2008, 17:47
Verwijderd
*heleboel frustraties heeft maar niet uitspreekt*

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr *snuif*
Oud 21-11-2008, 18:28
duivelaartje
duivelaartje is offline
Volgens mij had ik gister onenigheid met m'n huisgenootje/studiegenootje/vriendinnetje (allemaal). We doen allebei het honours, maar ze was gister op de bijeenkomst heel stil, zei amper wat uit haarzelf en had er de pik in op wat onze begeleider tegen haar had gezegd (maar het was wel deels terecht). Ik vroeg haar of ze het wel leuk vond en wat ze van de groep vond. Maar ze vond het geloof ik echt kutvragen en ik snap het ook wel, want ik had me denk ik ook niet zo fijn gevoeld als iemand mij dat ging vragen. Ik bedoelde het goed! Want ik ben bezorgd over dat ze het niet leuk vindt en het niet naar haar zin heeft. Sowieso spreekt ze heel weinig over wat ze vindt en denkt, maar tja, ik denk gewoon aan haar. Ik heb haar vandaag niet meer gezien, maar ik hoop maar dat ze het niet heel erg vond...
Oud 21-11-2008, 19:23
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
@Nijn: *knuffel* En wat Leonoor zegt, want jij kan er toch ook niets aan doen dat je hartstikke ziek was, daar moeten ze ook een beetje begrip voor hebben, hoor.
@darkfairy: hopelijk valt het mee met je oudtante, dat kan best, hoor En let je een beetje op met je eten, het is beter als je wat meer eet dan als je alleen maar met die verrotte gedachtes in je kop zit, hopelijk kun je het daarover hebben met de mensen die je begeleiden?

OT: Ik had gewoon een 7 voor dat Engelstalige essay En het stormt heel hard, hoop dat ik vanavond nog thuis kom.
ik denk niet dat het meevalt want ze hebben haar gisteren avond al bedient.
aan haar bed en dat betekend meestal dat het niet lang meer duurt.
me moeder zei dat ze gisteren eerst 20 minuten zonder zuurstof lag.
voordat de ambulance er was en ze hadden haar nog gereanimeerd.
me moeder is nou wel naar het ziekenhuis toe.
maar ik durfde niet mee omdat ik bang ben voor hoe ze er bij ligt.
ze zou mischien met allemaal draden kunnen liggen zei me moeder.
ik voel me nou zo dom dat ik niet ben meegegaan dit zou weleens de laatste keer geweest kunnen zijn geweest dat ik haar had kunnen zien.
en verder bedankt .
en van het eten ga ik ook over hebben met de verpleging.
ot.
een leeg en moe gevoel.
Oud 21-11-2008, 19:27
marrel
marrel is offline
Fuck daar ging een groot stuk muur tegenover veel mensen.
Oud 21-11-2008, 19:28
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Fuck daar ging een groot stuk muur tegenover veel mensen.
wat is er gebeurd?.
Oud 21-11-2008, 20:01
kroot
kroot is offline
Kreeg op mijn kop van docent dat ik toch iets te veel a-vu aan het prutsen was. Of ik me beter wil voorbereiden
Verder moet ik heel veel cd's aanschaffen voor school, en moet ik, als ik slim ben, binnenkort al beginnen voor mijn tentamen te leren.
Maarja nu eerst douchen en dan met huisgenoot wat kletsen.
Morgen: werken, cd's kopen, iets aan mijn kamer doen, oefenen voor concert, en stukken voor koor klaarleggen. Zo!
Oud 22-11-2008, 09:10
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Soms word ik zo moe van al die nieuwsberichten en reclames en zo. Rationeel kan ik dat wel behapstukken, maar toch. Ja, de boodschap is aangekomen: hoe minder calorieeën hoe beter en elk grammetje buikvet is er een teveel. En ik ben bang dat de volgende stap is dat ze dan maar gewoon overal minder calorieën in gaan doen, dat er op het laatst geen ongezonde dingen meer te krijgen zijn. Dan ga ik actie voeren, de straat op of zo. Doet er iemand mee?
Oud 22-11-2008, 09:15
wann
wann is offline
Citaat:
Soms word ik zo moe van al die nieuwsberichten en reclames en zo. Rationeel kan ik dat wel behapstukken, maar toch. Ja, de boodschap is aangekomen: hoe minder calorieeën hoe beter en elk grammetje buikvet is er een teveel. En ik ben bang dat de volgende stap is dat ze dan maar gewoon overal minder calorieën in gaan doen, dat er op het laatst geen ongezonde dingen meer te krijgen zijn. Dan ga ik actie voeren, de straat op of zo. Doet er iemand mee?
Front tegen light-producten. Ik doe mee.
Oud 22-11-2008, 09:30
Nebel
Nebel is offline
Soms denk ik dat ik gek wordt van verdriet...
Oud 22-11-2008, 10:25
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Knuffel voor Darkfairy en Sassiefje.

OT: daar gaan we weer. Nieuwe poging tot het afschrijven van m'n vergelijking en conclusie. En echt, ik heb het zooo gehad ermee. Wilde vanmorgen vroeg opstaan, uurtje of 8, maar toen ging de wekker en was het rotweer buiten en koud op de kamer en vooral de gedachte dat het vast toch weer niet zou lukken heeft ervoor gezorgd dat ik nog een uur ben blijven liggen. Toen mega chagerijnig toch maar opgestaan, douchen, tosti maken als ontbijt en het beginnen zo lang mogelijk uitgesteld, maar nu moet ik er toch echt aan geloven. En volgens de planning van vriendje zou ik het vandaag af moeten krijgen. Dus we zullen zien. Heb eventueel morgen nog een uitloopdagje, maar hoe eerder hoe beter.

En damn, die kou constant. Ik heb een half uur geleden m'n handen gewassen en ze zijn nu nog steeds ijskoud. Voeten als ijsklompjes en 2 paar sokken aan. Verwarming lekker warm, maar toch heb ik het constant koud. Ik haat de winter grr. Gelukkig over 2 weken op vakantie naar Marokko.

Edit: Ik kan echt niet meer typen, krijg geen fatsoenlijke zin meer op papier. Als ik dit ooit af krijg, is het echt het waardelooste stuk van m'n scriptie en laat het dan net de conclusie zijn

Laatst gewijzigd op 22-11-2008 om 12:56.
Oud 22-11-2008, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Soms denk ik dat ik gek word van verdriet...
Oud 22-11-2008, 15:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Missy: Ik heb de discussie en conclusie op het eind maar een beetje luchtig op papier gezet, heel veel dingen heel stellig neergezet terwijl ik helemaal niet wist of dat zo mocht (omdat ik andere onderzoeken al jarenlan het tegendeel bewezen werd). Ik had verwacht dat ik echt heel veel moest herschrijven na het beoordelen door m'n begeleiders maar eigenlijk waren dat vooral kleine dingetjes en waren ze er heel tevreden over. Viel me heel erg mee En als ik het nu teruglees lijkt het echt niet alsof ik het zelf geschreven heb. Succes iig nog

Ontopic: Ik ben nog steeds zó onwijs moe. Het lijkt wel alsof dat narcose-spul nooit uit m'n lijf gaat. Ik ga zo nog maar een uurtje slapen ofzo want anders wordt het vanavond niets op die verjaardag Verder voel ik me nog een beetje ziekjes, koppijn en m'n oren doen raar. Ik neem straks nog wel paracetamol en dan hoop ik dat het beter gaat. Heb het ook de hele tijd al koud.

Gisteren de buluitreiking van m'n vriend, was echt heel tof Stiekem vind ik het dan toch wel jammer dat ik geen universitaire studie ben gaan doen maar ik denk dat ik het werk met mijn studie wel heel tof ga vinden en zo niet, dan ga ik gewoon weer studeren.
Oud 22-11-2008, 15:49
Verwijderd
I'm back...
Na mijn opname ben ik eigenlijk nooit meer terug gekomen, maar vond het hier wel tof =)
Dus ga ik weer meer reageren!
Oud 22-11-2008, 15:55
Verwijderd
he queasy! jou ken ik nog wel. alles goed nu?
Oud 22-11-2008, 16:00
Verwijderd
Ken jou ook nog wel
Ja het gaat goed. Veel gebeurd. Heel veel, maar ik ben ook heel veel kwijt.
Heb een nieuwe start gemaakt. Maar wel weer tegenslagen gehad.
Maar ik red me prima
Hoe is het met jou?
Oud 22-11-2008, 16:57
Nijn*
Nijn* is offline
@ Missy1234567890: je klinkt alsof je een beetje in paniek aan het raken bent. Ik ben benieuwd hoe het intussen is gegaan, maar ga niet te opgejaagd aan het werk. Je geeft zelf aan dat je morgen nog een uitloopdag kunt hebben, dus zet er dan ook niet teveel druk achter om het per se nu af te krijgen. Beter iets langer en goed dan snel en afgeraffelt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent, maar probeer je te richten op hoe lekker je je zal voelen als het eenmaal echt af is! Misschien is dat nog een motivatie om net dat laatste eindje door te kunnen. Misschien nutteloze tips, maargoed Succes!!

OT: Vandaag toch gaan werken, uiteindelijk viel het wel mee. Het was ontzettend druk en vooral als je je niet lekker voelt is dat niet ideaal. Kon mensen ook slecht verstaan omdat m'n oren dichtzetten, maar kreeg heel veel beterschapswensen van klanten, dat was dan wel weer leuk En nu alleen thuis, paps en mams zijn uiteten bij kennissen en ik vind het helemaal niet erg om even alleen te zijn, even weg van die drukte de hele dag. Eigenlijk zou ik vanavond dus heel hard moeten gaan lezen, maar merk dat ik toch wel erg moe ben na hele dag werken en die antibiotica word ik ook altijd moe van. Nou ja, ik kijk wel, anders ga ik vanavond gewoon lekker relaxen en dan morgen veel lezen.
Toch maar afgesproken dat ik dinsdag avond ga werken, dan mis ik misschien kleine stukjes van de lezing maargoed, zo erg is het niet en zo verdien ik er ook nog wat mee. Aan de ene kant lijkt 't geld eindelijk weer een beetje binnen te komen, aan de andere kant zijn er ontzettend veel mensen jarig komende weken + alle kerstcadeautjes, dus het vliegt er ook meteen weer uit. Nou ja. Voel me een beetje vreemd leeg, weet niet zo goed hoe dat komt en heb eigenlijk wel behoefte om even te praten.. maandag weer therapie (eindelijk).
Oud 22-11-2008, 17:06
Verwijderd
nou dat verklaart in ieder geval de vermoeidheid, ik heb pfeiffer. echt kut ontzettend kut. dat me dit moet gebeuren in mn examenjaar
Oud 22-11-2008, 18:07
metallica
metallica is offline
@lentekriebel; m'n telefoon doet t nog steeds niet, maar is het goed als ik maandag langskom? *knuft* (gaat dan stiekem die cavia voor je kopen, want hij was echt te schattig <3 )

Ik voel me kut en weet niet wat ik wil... Stom gezeik ook...
Oud 22-11-2008, 18:26
Missy1234567890
Daantje en Nijn bedankt voor de reacties. Ik weet ook niet wat het is, de rest van m'n scriptie heb ik relatief snel op papier gekregen en het eerste deel van m'n vergelijking ook. Je zou denken dat ik dit laatste stuk zo af heb, helemaal met het eind in zicht, maar het valt dus heel erg tegen. Ik heb vanmiddag nog wel wat getypt en ga nu nog even 1 punt af proberen te krijgen. En dan morgen het laatste punt. En dan ga ik het m'n vader en m'n vriend nog laten lezen en dan opsturen naar m'n begeleiders. En inderdaad, met stressen en paniekerig doen kom ik niet veel verder. Waarschijnlijk vinden zij het ook al lang goed, ik ben ook enorm perfectionistisch en dat helpt dus niet echt.

OT: ik heb het al de hele dag enorm koud, echt niet normaal. Ik heb het bijna altijd wel koud, maar nu dus echt constant ijskoude handen en voeten. Heb net m'n derde paar sokken maar aangedaan en een fleecedeken gepakt en ik ben inmiddels wat warmer. Maar misschien toch maar eens naar de ha als ik dit op deze manier vaker ga hebben.
Oud 22-11-2008, 18:28
marrel
marrel is offline
Citaat:
wat is er gebeurd?.
Frustratie. Ik ben stage zat, ik ben een aantal docenten zat, ik ben m'n teamgenoot zat, de confrontatie is genoeg en ja ook mezelf ben ik zat. Maar ik ben echt niet dom ofzo! En Andre was 3 maanden (en 1 dag) dood en. En ik ben op en t duurt allemaal maar door en de emmer was ff echt heel vol. Normaal hoort dit pas zo de week voor de kerstvakantie te zijn

Laatst gewijzigd op 22-11-2008 om 19:56.
Oud 22-11-2008, 19:09
Verwijderd
Citaat:
nou dat verklaart in ieder geval de vermoeidheid, ik heb pfeiffer. echt kut ontzettend kut. dat me dit moet gebeuren in mn examenjaar
Dat klinkt echt niet handig nee! Sterkte ermee! Volgens mij is pfeiffer niet bij iedereen even erg, maar als het echt erg is kun je misschien wat regelen met docenten..

@ Heksjuh: ja aftellen idd
Oud 22-11-2008, 19:58
Verwijderd
Citaat:
@lentekriebel; m'n telefoon doet t nog steeds niet, maar is het goed als ik maandag langskom? *knuft* (gaat dan stiekem die cavia voor je kopen, want hij was echt te schattig <3 )

Ik voel me kut en weet niet wat ik wil... Stom gezeik ook...
ja tuurlijk is dat goed! ooooh die caaf! die was inderdaad heel lief, maar dat hoef je echt niet voor me te doen hoor.
Oud 22-11-2008, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Ken jou ook nog wel
Ja het gaat goed. Veel gebeurd. Heel veel, maar ik ben ook heel veel kwijt.
Heb een nieuwe start gemaakt. Maar wel weer tegenslagen gehad.
Maar ik red me prima
Hoe is het met jou?
Wat goed om te horen!
Met mij gaat het wel weer de goede kant op. Ben momenteel opgenomen. Inmiddels alweer een maand.
Oud 22-11-2008, 20:40
metallica
metallica is offline
Citaat:
ja tuurlijk is dat goed! ooooh die caaf! die was inderdaad heel lief, maar dat hoef je echt niet voor me te doen hoor.
Tuurlijk wel, hij was echt veel te lief om bij iemand anders terecht te komen
Oud 22-11-2008, 20:45
Verwijderd
Ik voel me zó fucking beroerd. Geestelijk én lichamelijk.

Hoe mooi de begrafenis ook was. Ik geloof alleen gewoon niet dat we haar begraven hebben. Ik geloof het gewoon niet. En wat was ik trots op haar man, op haar ouders. En wat waren ze trots op mij, dat ik mijn zelfgeschreven stuk voordroeg. Wat een complimenten. Maar fuck. Ik had 'm liever niet geschreven. 'T is allemaal onwaarschijnlijk onwerkelijk.

Tu sonrisa la imagino sin miedo
Oud 22-11-2008, 21:19
Verwijderd
Knuffel voor Nattigheid.

OT: Oh bah, m'n moeder werd vanavond opeens ziek. Ze moest overgeven en alles. Ik kan daar gewoon echt niet tegen, ik ben er nu zelf ook misselijk van. En als ik dan straks naar bed ga, dan ligt ze 2kamers verderop ziek te zijn. Oh bah bah, hoe moet ik dan ooit gaan slapen? En hoe kan ik ooit eens van die enorme angst voor overgeven afkomen?
Afgelopen week was best druk, maar ook weer niet té. En ik heb wel een aantal goede cijfers terug gehad en dat is wel gewoon fijn omdat ik dan misschien toch wel het vwo kan. Aankomende week ben ik op donderdag en vrijdag het 5e uit en dat is zo lekker. Dan kan ik mooi heel veel doen.
Oud 22-11-2008, 22:10
darkfairy
darkfairy is offline
@missy12345678990 thx .
ot.
de neef van me moeder heeft vandaag gebeld over zijn moeder.
ze is nou buiten levensgevaar en nog steeds in coma.
maar als ze ooit uit haar coma komt dan weten ze niet hoe ze er uit komt.
Oud 23-11-2008, 09:36
Dith
Dith is offline
Pff, mijn hockeywedstrijd gaat niet door dankzij de sneeuw. Jammer, want dan had ik gisteren ook gewoon uit kunnen gaan met vriendinnetjes.
Maar ge-luk-kig kan ik nu vanmiddag aan school werken.
Oud 23-11-2008, 09:59
Roosje
Roosje is offline
Gisteren kwamen twee vriendinnetjes die ik al vét lang niet meer gesproken had en het was heerlijk. En nu moet ik diehard schoolwerk doen maar ik had wel een negen voor m'n opdracht pedagogiek. Jaa!
En ik heb verzonnen dat ik eigenlijk ook wel psychologie wil studeren. Wáárom?
Oud 23-11-2008, 10:56
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Front tegen light-producten. Ik doe mee.
Fijn, heb ik tenminste al één medestander

OT: Het voelt als een stomme zondag en ik heb geen zin.
Oud 23-11-2008, 11:07
rare kwast
rare kwast is offline
pff voel me zo verrot.
maar waarom? waarom kan ik niet goed verwoorden wat, wie, waarom, hoe
aaarg
Oud 23-11-2008, 11:44
Verwijderd
Ik heb zo'n f*cking spijt. Wat heb ik gedaan? Als het allemaal niet waar was, wat heb ik dan gedaan?
Oud 23-11-2008, 12:01
Nijn*
Nijn* is offline
@ Lentekriebel: wat is er aan de hand, en wat heb je gedaan?
Oud 23-11-2008, 12:03
Missy1234567890
Het typen gaat wel aardig, ik ben niet meer zo gestresst en ben wel ontspannen ermee bezig. Bijna m'n eerste punt af (nu écht bijna) en dan nog één.

En ik ben trots op mezelf want ik heb me net (impulsief) aangemeld voor een online psychologische training (via Psychologiemagazine) Hoop dat dat wat gaat opleveren voor mijn zelfvertrouwen.
Oud 23-11-2008, 13:03
Verwijderd
Sneeuw
Maar ik hou eigenlijk helemaal niet van sneeuw.
Goed.
IK moet veel doen, nog 2 pagina's schrijven maar ik doe niets .
Eerst maar even eten.

Edit; ik ben wel snugger want ik schrijf twee nota's over hetzelfde hoofdonderwerp dus dat kan i gewoon copy-paste doen.

Laatst gewijzigd op 23-11-2008 om 14:11.
Oud 23-11-2008, 13:06
Hawahaai
Hawahaai is offline
Raar. Ik begin weer op zo'n punt te raken dat ik me raar voel en het allemaal niet meer weet, terwijl ik alles op zich inmiddels redelijk op de rails heb. En ik zorg te slecht voor mezelf, en ik vind het niet eens erg.
Oud 23-11-2008, 13:07
metallica
metallica is offline
Bleh... waarom, waarom, waarom. Ik word echt helemaal gek hier, maar verder gaat alles goed hoor...
Oud 23-11-2008, 14:15
Nijn*
Nijn* is offline
Ah, sneeuw <3 Ik hou van de winter. Zit lekker binnen met een kopje thee te lezen en buiten sneeuwt het als een gek, en het blijft nog liggen ook! Hoop dat het zo blijft de komende dagen, voor mij geen last meer van een winterdip als het eenmaal begint met sneeuwen. Heb net 20 pagina's van mijn qualitative research gelezen in ongeveer twee uur en hoewel het nu heel weinig klinkt, ben ik blij dat ik zoveel heb gedaan en al ben opgeschoten. Nog twintig en dan loop ik bij met MCS. Dan nog psychologie maar dat is qua literatuur toch een stuk minder soepel doorlezen (en interessant) dan dit vak, hoewel ik het andersom had verwacht. Ach, maakt niet uit. Straks nog kaartje posten voor vriendinnetje in de sneeuw. Verheug me al op mutsen, wanten, sjaals <3 hihi!
Oud 23-11-2008, 14:19
duivelaartje
duivelaartje is offline
Waarom kan ik maar 1 dag met volle concentratie leren en heb ik de volgende dag alleen maar studieontwijkend gedrag? Ik moet echt leren, maar het schiet echt niet op.. Ik ben steeds afgeleid.
Oud 23-11-2008, 14:56
ecrivaine
ecrivaine is offline
wil niet werken wil niet werken wil niet werken
Oud 23-11-2008, 15:33
Verwijderd
Citaat:
@ Lentekriebel: wat is er aan de hand, en wat heb je gedaan?
Wat ik heb gedaan ga ik hier niet opschrijven. Het was allemaal vanuit psychose, en nu begint het door te dringen dat het allemaal niet waar was. Dat het psychose was. Maar het doet pijn om te beseffen wat ik gedaan heb. Vergeef mij.
Oud 23-11-2008, 15:42
Verwijderd
@ Lentekriebel: maar daar kan jij toch niet zoveel aan doen joh? Niet zo hard voor jezelf zijn.
Oud 23-11-2008, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Waarom kan ik maar 1 dag met volle concentratie leren en heb ik de volgende dag alleen maar studieontwijkend gedrag? Ik moet echt leren, maar het schiet echt niet op.. Ik ben steeds afgeleid.
Waarom kan ik maar 1 (maximaal 2) uur met volle concentratie leren? Same here dus wel zo'n beetje. Pff... maar als je 1 hele dag al hard hebt gewerkt, dan mag je vandaag wel wat minder doen hoor!

en ik wil proeftentamens! Dan kan ik tenminste een beetje zien wat belangrijk is. Morgen maar eens naar vragen
Oud 23-11-2008, 16:37
darkfairy
darkfairy is offline
gisteren ben ik bij een ex van me geweest.
en het was best wel gezellig.
en dadelijk weer terug naar boekel.
Oud 23-11-2008, 18:27
Heksjuh
Heksjuh is offline
Sjanne: ik kan ook heel slecht tegen overgeven, dan ben ik ook de rest van de dag misselijk Hopelijk voelt je moeder zich alweer iets beter
En volgens mij heb jij allang bewezen dat je het vwo aankan. In welke klas zit je nu?

Ik heb hetzelfde als Duivelaartje en Ifeellikerain, concentratiegebrek vandaag
Maar ik loop in principe wel bij, ik snap alleen nog niet alles van thema 3. Dat werkcollege vrijdag was waardeloos. We hebben twee van de vier opdrachten gedaan omdat het werkcollege te lang was, en de docente snapte ook niet alles. Gelukkig komen de antwoorden op internet, maar het is niet handig.

Ik moest vandaag weer met de metro naar Amstel, vanwege die goederentrein bij Centraal. Gelukkig zag ik het gisteravond, want ik snap de berichten op het station en in de treinen nooit. Het was ook heel onduidelijk, ze zeiden iets over Duivendrecht maar niks over Amstel en dan weet ik niet wat ik nou moet doen. Ik vind het niet fijn om niet precies te weten hoe ik moet reizen
Ik ging terug ook via Amstel, en er rijdt gewoon niks van en naar Amstel. Ik hoop dat het morgen weer opgelost is, anders moet ik drie keer overstappen om in Utrecht te komen en dan doe ik er veel langer over. Anders sla ik het hoorcollege over en ga ik alleen 's middags, want ik heb morgen weer vijf uur er tussen zitten.

En dat ik terug naar huis ging sneeuwde het. Ik hou eigenlijk helemaal niet zo van sneeuw, maar ik vond het wel mooi om te zien vanuit de trein

Regels voor berichten