Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zit vol met emoties..
Ik MOET hier iets aan gaan doen, want straks kan ik het helemaal niet meer aan. Waarom is mijn hele leven zo ontzettend kut!!!!!!!!!!??????????? Te veel mensen die mij pijn doen, zelfvertrouwen heb ik niet meer.. Daar heb ik overigens al lang last van. Weet ook niet hoe ik dit terug moet krijgen, zie het allemaal niet meer zitten. ![]()
|
@ Redhair: goedzo, goed voor jezelf zorgen hè. (-:
Ot: ik zat in de trein met sneeuw en The Kooks en dat was heerlijk. <3 Ik had echt een uur vertraging maar ik vond 't niet eens echt erg. Ik ben nu weer bij mijn papamama en ik ben een beetje in een jankstemming, al weet ik niet goed hoe het komt.. iets met verhaaltjes die ik in maart en juli heb geschreven. Maar daarom ga ik dadelijk in bad zitten met mijn lievelingsboek van een paar jaar geleden en lezen over Bridget die teveel over mij lijkt; ik eet mandarijnen en krentenboterhammen met pindakaas en ik heb een grote pot rooiboshoningthee. Want goed voor mezelf zorgen! - en morgen zie ik m'n vriendinnetjes weer. Het is uit tussen een vriendinnetje en d'r vriendje, na drie jaar, maar ze blijven nog wel een maand samenwonen. ![]() ![]() Whatever. Gisterenavond op Biton was het heerrrlijk. <3
|
Volgens mij had ik gister onenigheid met m'n huisgenootje/studiegenootje/vriendinnetje (allemaal). We doen allebei het honours, maar ze was gister op de bijeenkomst heel stil, zei amper wat uit haarzelf en had er de pik in op wat onze begeleider tegen haar had gezegd (maar het was wel deels terecht). Ik vroeg haar of ze het wel leuk vond en wat ze van de groep vond. Maar ze vond het geloof ik echt kutvragen en ik snap het ook wel, want ik had me denk ik ook niet zo fijn gevoeld als iemand mij dat ging vragen. Ik bedoelde het goed! Want ik ben bezorgd over dat ze het niet leuk vindt en het niet naar haar zin heeft. Sowieso spreekt ze heel weinig over wat ze vindt en denkt, maar tja, ik denk gewoon aan haar. Ik heb haar vandaag niet meer gezien, maar ik hoop maar dat ze het niet heel erg vond...
![]() |
![]() |
||
Citaat:
aan haar bed en dat betekend meestal dat het niet lang meer duurt. me moeder zei dat ze gisteren eerst 20 minuten zonder zuurstof lag. voordat de ambulance er was en ze hadden haar nog gereanimeerd. me moeder is nou wel naar het ziekenhuis toe. maar ik durfde niet mee omdat ik bang ben voor hoe ze er bij ligt. ze zou mischien met allemaal draden kunnen liggen zei me moeder. ik voel me nou zo dom dat ik niet ben meegegaan dit zou weleens de laatste keer geweest kunnen zijn geweest dat ik haar had kunnen zien. en verder bedankt ![]() en van het eten ga ik ook over hebben met de verpleging. ot. een leeg en moe gevoel.
|
![]() |
Kreeg op mijn kop van docent dat ik toch iets te veel a-vu aan het prutsen was. Of ik me beter wil voorbereiden
![]() Verder moet ik heel veel cd's aanschaffen voor school, en moet ik, als ik slim ben, binnenkort al beginnen voor mijn tentamen te leren. Maarja nu eerst douchen en dan met huisgenoot wat kletsen. Morgen: werken, cd's kopen, iets aan mijn kamer doen, oefenen voor concert, en stukken voor koor klaarleggen. Zo! |
![]() |
|
Soms word ik zo moe van al die nieuwsberichten en reclames en zo. Rationeel kan ik dat wel behapstukken, maar toch. Ja, de boodschap is aangekomen: hoe minder calorieeën hoe beter en elk grammetje buikvet is er een teveel. En ik ben bang dat de volgende stap is dat ze dan maar gewoon overal minder calorieën in gaan doen, dat er op het laatst geen ongezonde dingen meer te krijgen zijn. Dan ga ik actie voeren, de straat op of zo. Doet er iemand mee?
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Knuffel voor Darkfairy en Sassiefje.
OT: daar gaan we weer. Nieuwe poging tot het afschrijven van m'n vergelijking en conclusie. En echt, ik heb het zooo gehad ermee. Wilde vanmorgen vroeg opstaan, uurtje of 8, maar toen ging de wekker en was het rotweer buiten en koud op de kamer en vooral de gedachte dat het vast toch weer niet zou lukken heeft ervoor gezorgd dat ik nog een uur ben blijven liggen. Toen mega chagerijnig toch maar opgestaan, douchen, tosti maken als ontbijt en het beginnen zo lang mogelijk uitgesteld, maar nu moet ik er toch echt aan geloven. En volgens de planning van vriendje zou ik het vandaag af moeten krijgen. Dus we zullen zien. Heb eventueel morgen nog een uitloopdagje, maar hoe eerder hoe beter. En damn, die kou constant. Ik heb een half uur geleden m'n handen gewassen en ze zijn nu nog steeds ijskoud. Voeten als ijsklompjes en 2 paar sokken aan. Verwarming lekker warm, maar toch heb ik het constant koud. Ik haat de winter grr. Gelukkig over 2 weken op vakantie naar Marokko. ![]() Edit: ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 22-11-2008 om 12:56. |
![]() |
|
@ Missy: Ik heb de discussie en conclusie op het eind maar een beetje luchtig op papier gezet, heel veel dingen heel stellig neergezet terwijl ik helemaal niet wist of dat zo mocht (omdat ik andere onderzoeken al jarenlan het tegendeel bewezen werd). Ik had verwacht dat ik echt heel veel moest herschrijven na het beoordelen door m'n begeleiders maar eigenlijk waren dat vooral kleine dingetjes en waren ze er heel tevreden over. Viel me heel erg mee
![]() ![]() Ontopic: Ik ben nog steeds zó onwijs moe. Het lijkt wel alsof dat narcose-spul nooit uit m'n lijf gaat. Ik ga zo nog maar een uurtje slapen ofzo want anders wordt het vanavond niets op die verjaardag ![]() Gisteren de buluitreiking van m'n vriend, was echt heel tof ![]() ![]()
|
@ Missy1234567890: je klinkt alsof je een beetje in paniek aan het raken bent. Ik ben benieuwd hoe het intussen is gegaan, maar ga niet te opgejaagd aan het werk. Je geeft zelf aan dat je morgen nog een uitloopdag kunt hebben, dus zet er dan ook niet teveel druk achter om het per se nu af te krijgen. Beter iets langer en goed dan snel en afgeraffelt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent, maar probeer je te richten op hoe lekker je je zal voelen als het eenmaal echt af is! Misschien is dat nog een motivatie om net dat laatste eindje door te kunnen. Misschien nutteloze tips, maargoed
![]() OT: Vandaag toch gaan werken, uiteindelijk viel het wel mee. Het was ontzettend druk en vooral als je je niet lekker voelt is dat niet ideaal. Kon mensen ook slecht verstaan omdat m'n oren dichtzetten, maar kreeg heel veel beterschapswensen van klanten, dat was dan wel weer leuk ![]() Toch maar afgesproken dat ik dinsdag avond ga werken, dan mis ik misschien kleine stukjes van de lezing maargoed, zo erg is het niet en zo verdien ik er ook nog wat mee. Aan de ene kant lijkt 't geld eindelijk weer een beetje binnen te komen, aan de andere kant zijn er ontzettend veel mensen jarig komende weken + alle kerstcadeautjes, dus het vliegt er ook meteen weer uit. Nou ja. Voel me een beetje vreemd leeg, weet niet zo goed hoe dat komt en heb eigenlijk wel behoefte om even te praten.. maandag weer therapie (eindelijk).
|
@lentekriebel; m'n telefoon doet t nog steeds niet, maar is het goed als ik maandag langskom? *knuft* (gaat dan stiekem die cavia voor je kopen, want hij was echt te schattig <3
![]() Ik voel me kut en weet niet wat ik wil... Stom gezeik ook...
|
Daantje en Nijn bedankt voor de reacties. Ik weet ook niet wat het is, de rest van m'n scriptie heb ik relatief snel op papier gekregen en het eerste deel van m'n vergelijking ook. Je zou denken dat ik dit laatste stuk zo af heb, helemaal met het eind in zicht, maar het valt dus heel erg tegen. Ik heb vanmiddag nog wel wat getypt en ga nu nog even 1 punt af proberen te krijgen. En dan morgen het laatste punt. En dan ga ik het m'n vader en m'n vriend nog laten lezen en dan opsturen naar m'n begeleiders. En inderdaad, met stressen en paniekerig doen kom ik niet veel verder. Waarschijnlijk vinden zij het ook al lang goed, ik ben ook enorm perfectionistisch en dat helpt dus niet echt.
OT: ik heb het al de hele dag enorm koud, echt niet normaal. Ik heb het bijna altijd wel koud, maar nu dus echt constant ijskoude handen en voeten. Heb net m'n derde paar sokken maar aangedaan en een fleecedeken gepakt en ik ben inmiddels wat warmer. Maar misschien toch maar eens naar de ha als ik dit op deze manier vaker ga hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 22-11-2008 om 19:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Heksjuh: ja aftellen idd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met mij gaat het wel weer de goede kant op. Ben momenteel opgenomen. Inmiddels alweer een maand. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik voel me zó fucking beroerd. Geestelijk én lichamelijk.
Hoe mooi de begrafenis ook was. Ik geloof alleen gewoon niet dat we haar begraven hebben. Ik geloof het gewoon niet. En wat was ik trots op haar man, op haar ouders. En wat waren ze trots op mij, dat ik mijn zelfgeschreven stuk voordroeg. Wat een complimenten. Maar fuck. Ik had 'm liever niet geschreven. 'T is allemaal onwaarschijnlijk onwerkelijk. Tu sonrisa la imagino sin miedo |
![]() |
|
Verwijderd
|
Knuffel voor Nattigheid.
OT: Oh bah, m'n moeder werd vanavond opeens ziek. Ze moest overgeven en alles. Ik kan daar gewoon echt niet tegen, ik ben er nu zelf ook misselijk van. ![]() Afgelopen week was best druk, maar ook weer niet té. En ik heb wel een aantal goede cijfers terug gehad en dat is wel gewoon fijn omdat ik dan misschien toch wel het vwo kan. Aankomende week ben ik op donderdag en vrijdag het 5e uit en dat is zo lekker. ![]() |
![]() |
|
Gisteren kwamen twee vriendinnetjes die ik al vét lang niet meer gesproken had en het was heerlijk.
![]() En ik heb verzonnen dat ik eigenlijk ook wel psychologie wil studeren. Wáárom? ![]()
|
Het typen gaat wel aardig, ik ben niet meer zo gestresst en ben wel ontspannen ermee bezig. Bijna m'n eerste punt af (nu écht bijna) en dan nog één.
En ik ben trots op mezelf want ik heb me net (impulsief) aangemeld voor een online psychologische training (via Psychologiemagazine) Hoop dat dat wat gaat opleveren voor mijn zelfvertrouwen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sneeuw
![]() Maar ik hou eigenlijk helemaal niet van sneeuw. Goed. IK moet veel doen, nog 2 pagina's schrijven maar ik doe niets ![]() Eerst maar even eten. Edit; ik ben wel snugger want ik schrijf twee nota's over hetzelfde hoofdonderwerp dus dat kan i gewoon copy-paste doen. ![]() Laatst gewijzigd op 23-11-2008 om 14:11. |
![]() |
|
Ah, sneeuw <3 Ik hou van de winter. Zit lekker binnen met een kopje thee te lezen en buiten sneeuwt het als een gek, en het blijft nog liggen ook! Hoop dat het zo blijft de komende dagen, voor mij geen last meer van een winterdip als het eenmaal begint met sneeuwen. Heb net 20 pagina's van mijn qualitative research gelezen in ongeveer twee uur en hoewel het nu heel weinig klinkt, ben ik blij dat ik zoveel heb gedaan en al ben opgeschoten. Nog twintig en dan loop ik bij met MCS. Dan nog psychologie maar dat is qua literatuur toch een stuk minder soepel doorlezen (en interessant) dan dit vak, hoewel ik het andersom had verwacht. Ach, maakt niet uit. Straks nog kaartje posten voor vriendinnetje in de sneeuw. Verheug me al op mutsen, wanten, sjaals <3 hihi!
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik wil proeftentamens! Dan kan ik tenminste een beetje zien wat belangrijk is. Morgen maar eens naar vragen ![]() |
![]() |
|
Sjanne: ik kan ook heel slecht tegen overgeven, dan ben ik ook de rest van de dag misselijk
![]() ![]() En volgens mij heb jij allang bewezen dat je het vwo aankan. In welke klas zit je nu? Ik heb hetzelfde als Duivelaartje en Ifeellikerain, concentratiegebrek vandaag ![]() Maar ik loop in principe wel bij, ik snap alleen nog niet alles van thema 3. Dat werkcollege vrijdag was waardeloos. We hebben twee van de vier opdrachten gedaan omdat het werkcollege te lang was, en de docente snapte ook niet alles. Gelukkig komen de antwoorden op internet, maar het is niet handig. Ik moest vandaag weer met de metro naar Amstel, vanwege die goederentrein bij Centraal. Gelukkig zag ik het gisteravond, want ik snap de berichten op het station en in de treinen nooit. Het was ook heel onduidelijk, ze zeiden iets over Duivendrecht maar niks over Amstel en dan weet ik niet wat ik nou moet doen. Ik vind het niet fijn om niet precies te weten hoe ik moet reizen ![]() Ik ging terug ook via Amstel, en er rijdt gewoon niks van en naar Amstel. Ik hoop dat het morgen weer opgelost is, anders moet ik drie keer overstappen om in Utrecht te komen en dan doe ik er veel langer over. Anders sla ik het hoorcollege over en ga ik alleen 's middags, want ik heb morgen weer vijf uur er tussen zitten. En dat ik terug naar huis ging sneeuwde het. Ik hou eigenlijk helemaal niet zo van sneeuw, maar ik vond het wel mooi om te zien vanuit de trein ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |