Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en ik zei alleen maar dat het dus duidelijk en bevestigd was nu (door de uitslag). ik kan zijn verdenkingen dus wat serieuzer nemen dan wanneer hij heks over verrader was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wat bedoel je met dat ik hem selectief serieus neem? ik neem hem serieus als hij aan de kant van de dorpelingen stond. als hij dat niet stond, wilt hij natuurlijk mensen op een dwaalspoor brengen. hij is sowieso een goede speler dus dat zou hem lukken. en dan wil ik zijn verdachtmakingen naar mensen dus niet te serieus nemen. nu denk ik wel, ondanks dat zijn uitleg mist, hij zijn verdenkingen érgens op gebaseerd heeft. iets anders heb ik volgens mij niet beweerd en anders is het niet zo bedoeld ![]()
|
Verwijderd
|
Sjemig.
1) Je neemt Soija nu serieus als 'goeierik' (je gaat serieus kijken naar zijn verdenkingen). 2) Je neemt/nam Soija's duidelijke hints (die ook meerdere keren zijn genoemd door anderen) over zijn bane-zijn niet serieus, want anders had je geen zekerheid hoeven hebben over zijn functie en had hij dus ook niet hoeven te worden opgehangen. Dat noem ik iemand selectief serieus nemen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik doe nu een laatste poging om het uit te leggen en dan stop ik ermee. 1) ik vond soija irritant spelen en wilde hem eruit. je kon niet van hem op aan, hij noemde zomaar namen en gaf nergens uitleg bij. 2) als blijkt dat hij echt alleen maar bane was en niet verrader of heks (en net zo'n truc uithaalde als vorige keer) dan kan ik hem na zijn dood en als dit bevestigd is, serieuzer nemen in de beschuldigingen die hij maakt. anders niet omdat hij dan alleen maar roept om de dorpelingen te verwarren. nu blijkt dus dat hij idd de bane is. dit had hij net zo goed op kunnen zetten (want: hij riep na de uitslag dat hij wist dat dit zou gebeuren en dat is makkelijk praten en soija is een goede speler die met dit soort geintjes weg kan komen). Nou ik vind het geen worldshocking nieuws en vandaar dus mijn reactie op de uitslag.
|
Verwijderd
|
ik zei toch dat hij gewoon bane moest zijn?
trouwens, ik moest naar school en dat liep allemaal uit en ben direct van daar uit naar mijn werk gegaan. ik loop nu net thuis binnen. ik heb vandaag dus niet gestemd, maar het had toch niet uitgemaakt tegen deze overweldigende meerderheid. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nogal een kansloos argument. De 'smoes' dat er nog niet echt verdachten zijn in dit stadium van het spel is inmiddels ook niet meer van toepassing, en dan is op een vrij sterke speler stemmen waarvan je weet dat hij goed is (althans, jij vertrouwt hem wat betreft zijn verdachten, dus ook wat betreft zijn functie?) not done. Bovendien zeg je bij punt twee dat je zijn verdenkingen serieus gaat nemen omdat hij bane is. Well, dit had je ook kunnen doen vóór zijn dood, omdat je hem toch vertrouwde. Dan wist je dus ook dat hij bane was. En verdenkingen serieus nemen van iemand die zomaar namen noemt en nergens uitleg bij geeft is ook dubieus. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Je haalt wel erg gezochte tegenargumenten aan, ik vertrouw het niet.
|
Bij deze meld ik even dat het de bedoeling is dat ik vanavond het verhaal schrijf, waar ik ook druk mee bezig ben. Alleen heb ik niks van de spelleiders vernomen, behalve gister, met de vraag of ik dus wilde schrijven. Ik ben nu vrolijk aan het schrijven, maar zonder uitslag loop ik toch wel vast nu. En, uhm, ik weet net zo weinig als jullie. Dus KUNST, schiet op met de uitslag.
![]()
|
Nou eh, hallo, het is al half 12. Ik heb niet zo'n zin meer om nog te wachten op de uitslag voor de rest van mijn verhaal. Ik ben er ook helemaal uit nu. Het eerste deel staat iig hier.
http://deslyxie.nl/wwspel53/#h6
|
Het verhaal is geschreven maar daar heb ik geen toegang tot. Mijn excuses dat het zo laat is, er is een complete miscommunicatie geweest.
De wolven hebben een flinke hap genomen van Eye of Sauron, hij was tovenaar.
|
he bah, rotwolven.
Ze vonden mij zeker te gevaarlijk worden ![]() Gelukkig zag ik het al aankomen en heb ik in het diepste geheim een leerling opgeleid. Zo, dat zal ze leren, die harige rotbeesten ![]()
||
Citaat:
Zet hem op leerling!!
||
Citaat:
De laatste die EoS verdacht vond was Light Fighter, omdat die normal stiller speelt en een ervaren speler is. Dit maakt LF toch iets verdachter in mijn ogen, hoewel het natuurlijk weer reversed (reversed) kan zijn. Ik vind het gedoe tussen Basjeh en Fantome ook wel intersseant, even kijken wat daar uit komt. Maar bij gebrek aan betere theorieen, ga ik voor LF vandaag denk ik.
|
Good luck leerling!
En ik ben bang dat ik nu al moet gaan stemmen, omdat ik weer een drukke dag heb vandaag. Ik ga dan maar stemmen op Light Fighter. Niet omdat ze ineens meer post, het zou best kunnen dat ze daar nu gewoon meer tijd voor heeft ofzo, maar wel omdat ze op "verdachte" posities staat in de stemlijstjes. Verder ga ik basje in de gaten houden..
|
Jammer dat ie dood is, maar gelukkig staat de leerling nu wel aan onze kant.
Ik geloof er nu alleen niets meer van wat Soija allemaal geschreeuwd heeft. Daboman en EoS waren beide geen geliefden en Soija was daar wel stellig van overtuigd.
||
Verwijderd
|
Ik ga voor Basjeeh deze ronde.
Citaat:
Ik was het wel eens met Fantome, want zelfde geld was dit weer zo'n geniaal Soija-spelletje. |
![]() |
|
![]() |
Verveling of sog gedrag hoe je het ook wilt noemen een stemlijstjes analyse:
Eerste ronde: Miekjuh Paranoide Lisaaah (dorpeling) niet gestemd Uice Sterrenmeisje Lisaaah Flyaway Sherco Light fighter Light fighter Vlindertje Daboman Basjeeh Gelijkspel op grond van dit lijstje tussen Miekjuh; Lisaaah en mij. De opties alle wolven staan verspreid over de overige spelers. Verrader zegt iets anders dan wat hij of zij doet. Optie twee er zitten wolven in het lijstje van Lisaaah of mij. Dit pleit in mij ogen tegen Basjeeh wat zou maken dat het gelijkspel was tussen Lisaaah en Miekjuh. Sterrenmeisje staat op een redelijke veilige plek normaal gesproken, bij geen gelijkspel zou ze op een veilige plek hebben gestaan. Hangronde 2: Mr Soija Mutsieprutsie Basjeeh Lisaaah (dorpeling) matige muis Topdrop Fantome Daboman Vlindertje Paranoide sterrenmeisje Katje flyaway Soija (later bekend gemaakt) Soija blijft leven wat maakt dat er wolven tussen moeten zitten minstens twee of één wolf een de verrader die anders heeft gestemd maar dat lijkt me onwaarschijnlijk aangezien daboman dorpeling bleek te zijn. Met de later bekend gemaakte stem van Soija zou het gelijkspel moeten zijn. Dus minstens één wolf in het rijtje van Soija. Paranoide post een theorie waarin ze het verdacht vind dat ik haar verdenk omdat soija haar wolf noemt. Met in mijn achterhoofd dat soija eventueel de ziener zou kunnen zijn. Haar opmerking hierbij is dat dit onmogelijk is omdat het nog in de eerste ronde is. Terwijl het weldegelijk na de eerste ronde is. Basjeeh haakt heel erg in op fantome en lijkt haar ook gewoon weg niet te willen en begrijpen. Daarnaast vind ik hem op verdachte plaats staan bij het lijstje van soija in de tweede stemronde. Over mij zelf ik hoor wel heel erg vaak dat ik op verdachte plekken sta op stemlijstjes maar ik heb een sociaal leven en ben gewoon vaak naar college eind van de middag en dan komt het al snel dat je ergens achteraan bungelt. Mijn grootste verdenkingen gaan naar Basjeeh en paranoide. Op wie ik stem laat ik nog even af hangen want op dit moment is gelijkspel misschien niet zo’n heel erg slecht idee. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #53 deel twee flyaway | 457 | 24-11-2008 14:50 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
en? wat vind jij nou van de persoon boven jou? Myuki | 500 | 27-09-2004 15:41 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #4 Spelleider! | 500 | 17-06-2004 17:53 |