Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2008, 20:05
Carn
Carn is offline
erg tof verjaardagsfeestje gehad en de dag er na een wat slepend verjaardsfeest van opa. Alles gelukkig overleefd!
Oud 21-12-2008, 20:16
Balthasar
Balthasar is offline
Vrijdag werd ik in Utrecht onder een bed wakker, vandaag werd ik wakker in Londen in een kast. Paar gestoorde, fantastische dagen achter de rug.

Oud 21-12-2008, 20:37
llell
llell is offline
Citaat:
erg tof verjaardagsfeestje gehad en de dag er na een wat slepend verjaardsfeest van schoonopa. Alles wonderbaarlijk genoeg overleefd!
Oud 21-12-2008, 23:18
vilein
vilein is offline
najoh, ik ging wat drinken met een vriendin en toen dacht ik in de hoek een ex-scharrel te zien zitten. Maar hij was het niet. Hij kwam wel 5 minuten later binnen. Dus even hoi gezegd. Toen kwam ik net thuis en ik zag dat er nog licht aan was bij mn huisgenoot, dus ik klop, loop naar binnen en zie een naakt meisje. Nee, het is een erg interessante avond. Bovendien heb ik mn beste vriendin voor het laatst in 6 maanden gezien.
Oud 22-12-2008, 09:41
Verwijderd
Mijn weekend was episch, gisteren welgeteld 1 uur uit bed geweest en de rest alleen maar geslapen. Vanavond personeelsfeest, wat vast en zeker ook weer uit de klauwen gaat lopen. Het leven is mooi momenteel.
Oud 22-12-2008, 12:12
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
hoe laat ga jij?
Oud 22-12-2008, 12:15
Verwijderd
Citaat:
ik ging donderdag door m'n enkel, en gisteren weer 2 keer, en toen had ik verband gekregen van de dokter, maar vanmorgen kon ik er ineens niet meer echt op lopen, dus naar de dokter en nu moet ik 2/3 dagen op krukken lopen huhu. en geen stage, maar ik verveel me nu al. ik had geen puf meer om nog krukken te halen, dus zo meteen komen vriendinnetjes me krukken brengen, en dan kan ik weer lopen yehyeh. vanavond hopelijk naar een feestje, want anders zit ik hier maar niks te doen, en dan kan ik net zo goed daar niks doen.
Ah damn, door je enkel gaan is zo verrot. Ik had een een tijdje terug ook, doordat ik 't laatste treetje van de metrotrap miste huu, toen lag ik dus onderaan de trap, bij de metro, in Rotterdam. Heel hulpeloos te zijn. Maar gelukkig was mijn vriendje erbij die me naar huis heeft geloodst. Maar nu ga ik ook nog heel vaak door mijn enkel en ze zeggen dat als je dat één keer doet dat je 't dan heel snel nog een keer doet. Echt kak.

Maar goed, vandaag moest ik eigenlijk werken tot 17:00 maar er was echt niks te doen en het hele kantoor zat thuis (op 4 mensen na ofzo) dus ik ging lekker om half twaalf weer richting huis. Nu werk ik een waslijst van to do dingetjes af en ik moet maar es wat gaan eten want ik ben al wakker sinds zeven uur vanmorgen en heb nog helemaal niks gegeten dus voel me - nogal - flauwtjes.
Oud 22-12-2008, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Ah damn, door je enkel gaan is zo verrot. Ik had een een tijdje terug ook, doordat ik 't laatste treetje van de metrotrap miste huu, toen lag ik dus onderaan de trap, bij de metro, in Rotterdam. Heel hulpeloos te zijn. Maar gelukkig was mijn vriendje erbij die me naar huis heeft geloodst. Maar nu ga ik ook nog heel vaak door mijn enkel en ze zeggen dat als je dat één keer doet dat je 't dan heel snel nog een keer doet. Echt kak.
Ja inderdaad. Die enkel waar ik nu doorheen ben gegaan was sowieso al zwak, daar ben ik wel vaker doorheen gegaan. Maar 4 keer in 3 dagen tijd is wel een beetje extreem. Het vervelende is dat ik me verder verschrikkelijk fit voel, dus ik wil allemaal dingen doen, maar die krukken snijden ook in je handen auww.

Ik ga zo christmas shoppen met m'n lover, en dan gaat hij m'n tassen dragen en ik waggel wat achter hem aan
Oud 22-12-2008, 18:01
Verwijderd
gister gegeten en geborreld en gedanst op mn werk, om 6 uur wakker geworden van de koppijn en duizend keer over mn nek gegaan, dag avondeten, toen de hele dag in mn bed gelegen, toen op de bank gaan liggen en nu zit ik hier gaar te zijn en fruit te eten...
Oud 23-12-2008, 13:09
EvilConduct
EvilConduct is offline
Hop hop, gas d'r op:

Oud 23-12-2008, 13:12
Verwijderd
hahahaha gaaf
Oud 23-12-2008, 13:19
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
gister gegeten en geborreld en gedanst op mn werk, om 6 uur wakker geworden van de koppijn en duizend keer over mn nek gegaan, dag avondeten, toen de hele dag in mn bed gelegen, toen op de bank gaan liggen en nu zit ik hier gaar te zijn en fruit te eten...
Haha, dat had ik vrijdag ook.
Oud 23-12-2008, 13:37
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
hahahaha gaaf
Plek zat. Komen dusch!
Oud 23-12-2008, 13:41
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ben koekjes aan het bakken voor kerst en de eerste lading is mislukt dankzij mijn gehandicapte keukenweegschaal
Oud 23-12-2008, 14:05
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
ik ben koekjes aan het bakken voor kerst en de eerste lading is mislukt dankzij mijn gehandicapte keukenweegschaal
Spastische wijzer?
Oud 23-12-2008, 14:17
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Spastische wijzer?
uhu, knopje voor de wijzer en de wijzer zelf hebben niet door dat ze samen moeten werken.
Oud 23-12-2008, 16:02
Drez
Drez is offline
Ik ben gisteren teruggekomen uit Rome, wat echt heel gaaf was, en vanmorgen ben ik op blote voeten mijn vriendje achterna gerend op straat omdat we een of andere suffe ruzie hadden, ohh tragisch. Gelukkig hielp het . Net kerstcadeautjes gekocht en boodschappen en nu ga ik niets doen, vanavond met vriendje eten en misschien nog vriendinnetje meeten in de stad.
Oud 23-12-2008, 16:21
vilein
vilein is offline
Gisteren hospiteeravond, was natuurlijk geniaal, mede door de vreemde sexuele voorkeuren van (aanstaande) huisgenoten. Vanochtend jammer genoeg wel weer vroeg op en naar Nijmegen alwaar ik een geniaal cadeau vond voor iemand. Dus dat. En toen kwam ik thuis en heb ik gebeld met mn thesis supervisor die mn proposal echt tof vindt. Dus dat is ook mooi. Mooiste van vandaag is dat ik eindelijk mijn visum heb,. Nu spullen pakken en op naar Frankrijk.
Oud 23-12-2008, 22:03
Verwijderd
gisternacht horrorfilms gekeken met uuf, vandaag gewinkeld in rotterdam met een ander vriendinnetje. alleen ben ik vergeten kerstcadeautjes te kopen dus moet ik morgen weer winkelen.
Oud 24-12-2008, 01:00
EvilConduct
EvilConduct is offline
Vanavond zorgde een zogenaamde computerstoring er voor dat enkele fatsoenlijke programma's werden vervangen door nog meer narigheid dat Serious Request heet!
Oud 24-12-2008, 01:46
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
yes, het tivoli bedrijfsfeestje was een groot succes. vandaag met een kater overdag weinig productiefs gedaan en net gewerkt bij de jeugd van tegenwoordig. voor de 2e keer en mijn wens om willie wartaal een zoen te geven heb ik nog steeds niet kunnen vervullen daar baal ik nogal van. maar het was iig gezellig. en ik ben aangeschoten van de naborrel.
nu slapen en morgen kerst, hohoho.
Oud 24-12-2008, 07:24
Verwijderd
Citaat:
Vanavond zorgde een zogenaamde computerstoring er voor dat enkele fatsoenlijke programma's werden vervangen door nog meer narigheid dat Serious Request heet!
Hehe, ik zou vandaag op tv komen voor een of andere domme step tocht om studio's binnen te vallen, want ze kwamen iemand te kort, maar ik ga toch liever stage lopen.

ot: zo stage, weer eens op tijd opstaan en het bevalt me niet echt. morgen weer en dan vakantieee
Oud 24-12-2008, 17:23
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik heb gewerkt en het was uiteraard tering druk maar wel leuk en nu drink ik wijn en pak ik cadeautjes in. Zometeen kaasfonduen met nog meer wijn jaaaa (L).
Oud 24-12-2008, 18:46
kuik
kuik is offline
zaterdag was ik naar een kutfeestje, maar ik was wel pas om 8 uur thuis, lang volgehouden dus. de rest van de dagen alleen maar gewerkt en gister libanees gegeten (L)! vanmorgen werd ik ingewerkt bij het prikken op de afdeling ipv op de poli en dat was tof . 's middags mijn afwas van 100 jaar gedaan en koffie gedronken in de stad, zometeen harry potter kijken en morgen uiteraard kerstfamiliefeest. en dan weer werken, werken, werken.
Oud 25-12-2008, 06:53
Verwijderd
ik was met kerstavond alleen, de winkels waren leeggeroofd door gezinnen, en nu heb ik weer stage. oh, en ik heb gisteren een pieper meegenomen van m'n stage, en de batterij is leeg dus hij piept al de hele nacht?! maar je kan hem niet uit zetten
Oud 25-12-2008, 11:41
tuttebel
tuttebel is offline
ik ging vliegen naar nederland en er was heel veel turbulentie, en de man linksvoor me was "jugs" aan het lezen en de jongen rechts van me moest de hele tijd naar de wc om over te geven.
eindeljik thuis gingen we direct door naar het kerstdiner bij mn tante waar het als vanouds weer in een enorme discussie tussen haar man en mijn vader en oom uitrondde. het begon over het salaris van leraren, ging door naar de voc, en de voc-mentaliteit, vanuit daar naar congo, hup naar china en india die ons land overnemen, en weer terug naar het salaris van leraren. heerlijk.
en toen mocht ik thuis eindelijk in een bed slapen zonder plastic matras en douchen in een douche waar ik me wel kan omdraaien en alles. <3
Oud 25-12-2008, 11:42
groth
groth is offline
Citaat:
Vrijdag werd ik in Utrecht onder een bed wakker, vandaag werd ik wakker in Londen in een kast. Paar gestoorde, fantastische dagen achter de rug.

[afbeelding]
Woensdag onder een bed, zaterdag in een kast. Feitelijk blijven
Oud 25-12-2008, 11:42
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
yes, het tivoli bedrijfsfeestje was een groot succes. vandaag met een kater overdag weinig productiefs gedaan en net gewerkt bij de jeugd van tegenwoordig. voor de 2e keer en mijn wens om willie wartaal een zoen te geven heb ik nog steeds niet kunnen vervullen daar baal ik nogal van. maar het was iig gezellig. en ik ben aangeschoten van de naborrel.
nu slapen en morgen kerst, hohoho.
ken je bart? klein ventje met bril die sinds kort bij tivoli werkt? vriendje van me.
Oud 25-12-2008, 13:21
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
Woensdag onder een bed, zaterdag in een kast. Feitelijk blijven
Nee, donderdag en zondag.
Oud 25-12-2008, 13:24
ZerO
ZerO is offline
Ik was gisteren in de effenaar en ik heb foute feesten meegemaakt maar gisteren sloeg werkelijk ALLES. Dertigers met vleeskleurige panty's en spijkerrokjes. Spa flesje in de hand en swingen maar en dat flesje kwam niet omdat ze pillen hadden geslikt. Gelukkig was er een cocktail bar.
Oud 25-12-2008, 14:18
JanDeVries
JanDeVries is offline
Kerst.
Oud 25-12-2008, 15:12
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Kerst.
Oud 25-12-2008, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Kerst.
Dat ja,gelukkig zit het er voor mij op nu,morgen werken,.
Oud 26-12-2008, 01:17
Balthasar
Balthasar is offline
Kerst.
Ik had net een 7 gangen menu gala met een wijn arragement in een classy hotel in Brabant. Minimaal 9 ingrediënten had ik nog nooit van gehoord en het lekkerste was de gestolen kroket van mijn neefje van 5. De wijn was wel absoluut geweldig, alle rollatorstijldansers wat minder.
Al met al heb ik het 7 uur volgehouden en was de cadeauvangst ook vrij aardig.
Oud 26-12-2008, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Plek zat. Komen dusch!
helaas zit ik dan in amsterdam anders was k graag gekomen

gister als n mongool zitten vreten bij de jap en vandaag keten bij vrienden en daarna werken
Oud 26-12-2008, 13:02
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
helaas zit ik dan in amsterdam anders was k graag gekomen
Eeuwug zunt.

Eens zien hoe lang ik er zelf blijf. Ik heb te horen gekregen dat er die avond elders een zuipnacht geplanned staat...
Oud 26-12-2008, 15:48
tuttebel
tuttebel is offline
kerstdiner was heerlijk zoals altijd en daarna direct door naar de kerstsessies. bandjes kijken, veel drinken, oude vrienden en bekenden zien. blij zijn dat je niet zoals sommige oude klasgenootjes bent blijven hangen. en dronken terug naar huis fietsen. mooie kerst.
Oud 27-12-2008, 17:54
capibara
capibara is offline
Al vanaf maandag dagelijkse intensieve biersessies, en vanavond ook weer. .
Oud 28-12-2008, 15:22
Verwijderd
afgelopen dagen gewerkt en vannacht was er overal telkens ruzie bij de pizzatent naast ons ging het er het bruutst aan toe, daar gooiden ze op een gegeven moment fietsen tegen het raam en dat pikten onze buren niet dus die gingen met borden gooien en met pizzascheppen meppen, whut vanavond weer werken maar niemand weet dat de tent open is dus er komen vast 3 mensen ofzo.
Oud 28-12-2008, 16:04
Verwijderd
nou amsterdam was leuk gisteren, in de melkweg geweest en de korsakoff (wtf) en pubgehangen en nu ben ik zo gaar als de touwtyfus
Oud 28-12-2008, 19:17
EvilConduct
EvilConduct is offline
Hele dag geslapen na het concert in Frankrijk gister. Daarnet bij de lokale Irish pub heerlijk wild gegeten en een paar pints snakebite naar binnen gewerkt.
Oud 28-12-2008, 21:01
kuik
kuik is offline
zaterdag gewerkt en naar australia geweest, er zaten twee lesbos naast me die op romantische momenten schaapachtig gingen lachen . vandaag uitgeslapen en met een vriendin afgesproken. morgen weer prikken en een verlaat kerst/sinterklaasfeest met vrienden.
Oud 29-12-2008, 01:31
Verwijderd
Gisteren zou ik naar de stubnitz gaan, want er waren vrijkaarten geregeld. Echter wisten noch ik of de chick met wie ik was waar het was met als gevolg dat we anderhalf uur door amsterdam noord hebben gefietst in de vrieskou. Toen de nachtbus maar terug genomen, drugs genomen en naar de korsakoff gegaan, wat zoals in de lijn der verwachting lag hilarisch was. na een half uur was het lachen ons vergaan en zijn we naar haar huis gegaan waar we tot 7 in de ochtend hebben staan raven. Vandaag de hele dag in bed blijven liggen, afscheid genomen van Geertje die ik ga missen en daarna gewerkt. Het weekend was weer episch.
Oud 29-12-2008, 09:51
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
yes, vandaag ga ik naar t waterloopplein voor het eerst in jaren, met een collegaatje die verstand van fashion heeft dus dat wordt nog wat

morgen ga ik overdag aan school en savonds waarschijnlijk een pre-2009 party, wat erg leuk gaat worden want elk jaar zetten ze het zwembadje buiten op de gallerij.
en woensdag oud&nieuw
Oud 29-12-2008, 10:09
STP
STP is offline
Leuk weekend gehad met veel draaien, veel feesten, veel slapen en chillen met en bij m'n nieuwe bijna-lover... En nu weer eventjes werken voordat het feest rond oud&nieuw kan beginnen!
Oud 29-12-2008, 19:22
vilein
vilein is offline
De hele dag al mn spullen ingepakt, naar de stad geweest ook nog en koffie gedronken. Nu weegt mijn koffer denk ik echt te veel, maar er moet nog meer bij. Hoeveel kost dat extra meenemen eigenlijk? En vandaag ook weer afscheid genomen van een vriendin en er is opeens ook weer ruzie met de huisbaas. Straks maar lang slapen en morgen al mn spul oververhuizen.
Oud 30-12-2008, 00:06
EvilConduct
EvilConduct is offline
Hangt geloof ik van het aantal kilo's af. Te veel iig.
Oud 30-12-2008, 06:52
Verwijderd
ik heb momenteel een o/n preparty en morgen weer en als het zich zo voortzet als nu haal ik die jaarwisseling niet eens.
Oud 30-12-2008, 09:07
Broeder
Broeder is offline
Tien uur in de trein gezeten in plaats van zeven uur, achter een schreeuwend kind dat telkens ging janken als ze het verkeerde koekfiguurtje kreeg. Mooie tijd.
Oud 30-12-2008, 10:12
Verwijderd
Utrecht is na vanochtend een stuk saaier geworden, gelukkig voor maar 5 1/2 maand, nog niet eens een half jaar. Bah.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten