Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga zo christmas shoppen met m'n lover, en dan gaat hij m'n tassen dragen en ik waggel wat achter hem aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben gisteren teruggekomen uit Rome, wat echt heel gaaf was, en vanmorgen ben ik op blote voeten mijn vriendje achterna gerend op straat omdat we een of andere suffe ruzie hadden, ohh tragisch. Gelukkig hielp het
![]() ![]()
|
Gisteren hospiteeravond, was natuurlijk geniaal, mede door de vreemde sexuele voorkeuren van (aanstaande) huisgenoten. Vanochtend jammer genoeg wel weer vroeg op en naar Nijmegen alwaar ik een geniaal cadeau vond voor iemand. Dus dat. En toen kwam ik thuis en heb ik gebeld met mn thesis supervisor die mn proposal echt tof vindt. Dus dat is ook mooi. Mooiste van vandaag is dat ik eindelijk mijn visum heb,
![]()
|
yes, het tivoli bedrijfsfeestje was een groot succes. vandaag met een kater overdag weinig productiefs gedaan en net gewerkt bij de jeugd van tegenwoordig. voor de 2e keer en mijn wens om willie wartaal een zoen te geven heb ik nog steeds niet kunnen vervullen daar baal ik nogal van. maar het was iig gezellig. en ik ben aangeschoten van de naborrel.
nu slapen en morgen kerst, hohoho.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: zo stage, weer eens op tijd opstaan en het bevalt me niet echt. morgen weer en dan vakantieee |
![]() |
|
zaterdag was ik naar een kutfeestje, maar ik was wel pas om 8 uur thuis, lang volgehouden dus. de rest van de dagen alleen maar gewerkt en gister libanees gegeten (L)! vanmorgen werd ik ingewerkt bij het prikken op de afdeling ipv op de poli en dat was tof
![]()
|
ik ging vliegen naar nederland en er was heel veel turbulentie, en de man linksvoor me was "jugs" aan het lezen en de jongen rechts van me moest de hele tijd naar de wc om over te geven.
![]() eindeljik thuis gingen we direct door naar het kerstdiner bij mn tante waar het als vanouds weer in een enorme discussie tussen haar man en mijn vader en oom uitrondde. het begon over het salaris van leraren, ging door naar de voc, en de voc-mentaliteit, vanuit daar naar congo, hup naar china en india die ons land overnemen, en weer terug naar het salaris van leraren. heerlijk. ![]() en toen mocht ik thuis eindelijk in een bed slapen zonder plastic matras en douchen in een douche waar ik me wel kan omdraaien en alles. <3
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik was gisteren in de effenaar en ik heb foute feesten meegemaakt maar gisteren sloeg werkelijk ALLES. Dertigers met vleeskleurige panty's en spijkerrokjes. Spa flesje in de hand en swingen maar en dat flesje kwam niet omdat ze pillen hadden geslikt. Gelukkig was er een cocktail bar.
|
Kerst
![]() ![]() Ik had net een 7 gangen menu gala met een wijn arragement in een classy hotel in Brabant. Minimaal 9 ingrediënten had ik nog nooit van gehoord en het lekkerste was de gestolen kroket van mijn neefje van 5. De wijn was wel absoluut geweldig, alle rollatorstijldansers wat minder. Al met al heb ik het 7 uur volgehouden en was de cadeauvangst ook vrij aardig.
|
kerstdiner was heerlijk zoals altijd en daarna direct door naar de kerstsessies. bandjes kijken, veel drinken, oude vrienden en bekenden zien. blij zijn dat je niet zoals sommige oude klasgenootjes bent blijven hangen. en dronken terug naar huis fietsen. mooie kerst.
![]()
|
Verwijderd
|
afgelopen dagen gewerkt en vannacht was er overal telkens ruzie
![]() ![]() |
![]() |
|
zaterdag gewerkt en naar australia geweest, er zaten twee lesbos naast me die op romantische momenten schaapachtig gingen lachen
![]()
|
Verwijderd
|
Gisteren zou ik naar de stubnitz gaan, want er waren vrijkaarten geregeld. Echter wisten noch ik of de chick met wie ik was waar het was met als gevolg dat we anderhalf uur door amsterdam noord hebben gefietst in de vrieskou. Toen de nachtbus maar terug genomen, drugs genomen en naar de korsakoff gegaan, wat zoals in de lijn der verwachting lag hilarisch was. na een half uur was het lachen ons vergaan en zijn we naar haar huis gegaan waar we tot 7 in de ochtend hebben staan raven. Vandaag de hele dag in bed blijven liggen, afscheid genomen van Geertje die ik ga missen en daarna gewerkt. Het weekend was weer episch.
|
![]() |
|
yes, vandaag ga ik naar t waterloopplein voor het eerst in jaren, met een collegaatje die verstand van fashion heeft dus dat wordt nog wat
![]() morgen ga ik overdag aan school en savonds waarschijnlijk een pre-2009 party, wat erg leuk gaat worden want elk jaar zetten ze het zwembadje buiten op de gallerij. en woensdag oud&nieuw ![]()
|
De hele dag al mn spullen ingepakt, naar de stad geweest ook nog en koffie gedronken. Nu weegt mijn koffer denk ik echt te veel, maar er moet nog meer bij. Hoeveel kost dat extra meenemen eigenlijk? En vandaag ook weer afscheid genomen van een vriendin en er is opeens ook weer ruzie met de huisbaas. Straks maar lang slapen en morgen al mn spul oververhuizen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Boekenfestijn Larry Flint | 13 | 07-09-2008 18:43 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #123 coopergirl | 494 | 12-03-2008 12:13 | |
Werk, Geld & Recht |
Solliciteren - wat vooral niet doen? ekki | 70 | 10-09-2007 17:16 | |
Verhalen & Gedichten |