Advertentie | |
|
![]() |
|
-kadootje voor klasgenoot: check
-kadootjes voor moeder van vriendin: check -kadootje voor hond van vriendin: check -kadootje voor kat van vriendin: check -gedicht voor klasgenoot: check -gedicht voor moeder vriendin: check -surprise voor moeder vriendin: check -gedicht voor hond vriendin: check -gedicht voor kat vriendin: check o wacht mn eigen moeder en kat ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een flesje kattenmelk gekocht en het volgende gedicht: Wie loopt mijn pieten voor de voet, zo laat? Wie loopt om middernacht nog steeds op straat? En helemaal; wie loopt nu op het dak Waardoor mijn Piet zohaast zijn benen brak? Zal het een heel stout kind zijn, vlug ontsnapt? Of een hele oude monnik, goed gekapt? Maar nee, het is veel groter en het gromt Wanneer je net iets te dichtbij hem komt. Maar bij het einde van mijn ronde, toen de zon doorbrak, Kwam ook de vreemde, stille schaduw van het hoge dak. Het was een wilde tijger met enorme tanden, Ik vraag me af hoe die hier kon belanden? Het is de tijger (*censuur, achternaam familie. rijmt op =ier*), Die had mij telkens achtervolgd, tot hier, Omdat hij ook dit jaar was braafgeweest, En nu deel wilde nemen aan mijn feest. Een tijger rent hard en maakt gekke duiken En kan ook heel goed horen en goed ruiken Daarom krijgt Tijger dit jaar in zijn schoen, Een kadootje dat hem fysiek goed zal doen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
aan het metrum, maar ik ontwaarde dat het anderen ook weinig kon schelen ach, ik ga morgenavond gewoon de show stelen en kont schoppen met mijn gerijm en dan hoop ik op een hoop geslijm |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 03:08 |