Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Er zijn wel oplossingen voor, maar dan ben je meer tekst kwijt ben ik bang en dan leest helemaal niemand het meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een Sin City cast vs een Rat Race cast. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sorry dat ik dit zo laat zei, maar nadat ik mijn stem had doorgegeven moest ik weg, en had ik geen tijd meer om dit op het forum te melden.
||||
Hmm ik ga nu ook wel aan fly twijfelen =>
Vlak voordat de uitslag van ronde 5 kwam => Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Haha teruglezen is best geinig. Na het gelijkspel tussen LF en MartinV ook dit =>
Citaat:
|
Vandaar die smiley, van 'ik moet wat toegeven', ik wilde niet zeggen 'ik ben vergeten te stemmen' omdat wolven dat in mijn ogen vaak doen.
En later dacht ik: misschien handig om toch toe te geven dat ik toen niet gestemd heb, in verband met het bekijken van de stemlijstjes, dat de gegevens kloppen. Vandaar dat ik toen dus heb toegegeven dat ik op niemand gestemd had. |
![]() |
|
Of barabas
Door op Martin te stemmen lijkt het er op dat martin er uit zou gaan. Maar hoopten de wolven samen op een gelijk spel of zelfs meer. De taktiek is dat martin op mij zou stemmen en zo veel mogelijk mensen over te halen dat ook te doen. Dat zou op een gelijk spel worden en zouden de wolven kunnen beslissen dat ik er uit zou moeten gaan.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En Toddish verdenk ik vooral van wolfzijn. Wat een bruut wolventeam that was ![]() *twijfelt toch weer beetje na die post van Toddish hierboven ![]()
|
Bright blue slaakte een gil en begon te huilen. Soija liep verslagen terug het drijfzand af. De rest staarde zwijgend en bewegingsloos voor zich uit.
’Alw-weer iemand d-dood,’ snikte bright blue. ‘Ik w-wil naar huis.’ ‘Dat gaat nu niet, meisje.’ Soija sloeg een arm op bright blue heen. ‘Teruglopen is even gevaarlijk als verder gaan. We zijn hieraan begonnen en moeten het afmaken. Er zal jullie niets gebeuren, dat beloof ik jullie. Barabas zal sterven.’ ‘Allemaal leuk een aardig,’ zei Toddish. ‘Maar hoe willen we hier in godsnaam overheen komen? Martin heeft bewezen dat lopen geen optie is.’ ’En of lopen een optie is,’ klonk een vreemde stem. De groep draaide zich vliegensvlug om. Ze stonden oog in oog met een oude heks, die gekleed was in een paars gewaad en een zwarte puntmuts droeg. Op haar kromme neus prijkte een pukkel die minstens twee centimeter in omtrek was. ‘Jullie hoeven niet bang te zijn,’ zei de heks vriendelijk. ‘Ik ben niet één van hen.’ Ze wees voor zich uit. ‘Jullie komen om de Duisteren uit te roeien, nietwaar?’ ‘Hoe weet u dat?’ Vroeg Flyaway. ‘Och, ik heb zo mijn connecties,’ antwoordde de heks. ‘Ik ben helaas net te laat om het leven te sparen van jullie zojuist verdronken vriend, maar ik kan er wel voor zorgen dat jullie vijven veilig aan de overkant komen.’ Ze richtte haar toverstaf, die uit het niets verschenen was, op het drijfzand en riep: Accio Fridgidia!. Het drijfzand was plotseling bevroren. Soija wilde de heks bedanken, maar ze was verdwenen. ’Nou, komt dat even mooi uit,’ zei hij tevreden. ‘Nu kunnen we aan de overkant komen.’ ’Soija, denk na!’ Riep Röps hysterisch uit. ‘Wie weet behoort ze wél tot de Duisteren en is het een val!’ ’Stel je niet aan,’ zei Soija en hij liep naar het bevroren drijfzand toe. ‘Ik ren er in één keer overheen.’ Röps durfde bijna niet te kijken, maar Flyaway, bright blue en Toddish begonnen te juichen. Soija had de overkant bereikt. Nu durfde de rest ook wel. Een voor een staken ze over. Ze besloten het pad te volgen, dat dwars door het weiland liep. Ze liepen en liepen. Vijf minuten, tien minuten, een half uur.. er leek geen einde aan te komen. ’Zijn jullie op zoek naar mij?’ Klonk een stem uit het struikgewas. De groep schrok zich te pletter. Ze wilden wegrennen, maar Soija hield hen tegen. ‘Barabas?’ Zei hij. ’Dat heb je goed, jongen,’ klonk het gesmoord vanuit de struiken. ‘Wees een vent en kom de bosjes in. Vermoord me dan!’ Soija aarzelde geen seconde en rende in de richting waar het geluid vandaan kwam. ‘Ik maak je af, vuile moordenaar!’ Riep hij. Flyaway, bright blue, Toddish en Röps hoorden dat er een paar flinke klappen uitgedeeld werden, die ongetwijfeld van Soija waren. Echter, aan de kille lach van Barabas te horen deden die klappen hem niets. Ze hoorden Barabas iets mompelen en ze werden verblind door een blauwe lichtflits. Er klonk een pijnlijke kreet vanuit de bosjes. ‘Soija!’ Riep Flyaway. ‘Soija! Soija, geef antwoord!’ ‘Hij heeft hem vermoord,’ fluisterde Röps. ‘Barabas heeft Soija vermoord.’ 1 sterrenmeisje (ziener) 2 coolkast (weerwolf) 3 Pippeloen (wolfsbane) (geliefde) 4 Barabas 5 light fighter (dorpeling) 6 Mutsieprutsie (dorpeling) 7 Sherco (dorpeling) 8 Mr Soija (dorpeling) 9 flyaway 10 Eye of Sauron (jager) 11 MartinV (weerwolf) 12 Katje (cupido) 13 Basjeeh (dorpeling) 14 fizzle-fluffy (heks) (geliefde) 15 VeGs (dorpeling) 16 Toddish 17 ~~Fantôme~~ (verrader) 18 brightblue 19 Röps 20*Miekjuh* (weerwolf) Opgehangen Opgegeten Doodgeschoten door de jager Gestorven uit liefdesverdriet De laatste wolf heeft dorpeling Soija opgepeuzeld. De dorpelingen hebben tot morgenavond 20.30 uur de tijd om iemand op te hangen. Lukt het hen hun laatste vijand te pakken te krijgen?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 55 deel 3 Verwijderd | 152 | 27-01-2009 18:53 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #55 Verwijderd | 500 | 12-01-2009 20:52 |