Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2009, 17:56
wup
wup is offline
Net wat wezen drinken met mn exboy en het was nog gezellig ook. Wel wat raar, want weet nog neit zo goed hoe ik hem zie.. en hoe hij mij ziet. Raar om te proberen te gokken wat hij denkt enzo.. Hmm..
Verder merk ik dat het nieuwe van mij en de ouwe er wat af is... minder spontane smsjes, niet meer tot midden in de nacht msnen, etc. Jammer
Advertentie
Oud 11-02-2009, 21:20
Verwijderd
Edit: Dingen over die persoon toch maar niet online.

Laatst gewijzigd op 12-02-2009 om 09:33.
Oud 11-02-2009, 21:44
Verwijderd
ouwe blijf gewoon eens een tijdje alleen, zonder mannen en die hopeloze zoektocht naar surrogaat aandacht van je

geloof me, ik kan het weten
Oud 11-02-2009, 21:49
Verwijderd
Edit: Janeeweetje waar het op neerkomt is dat ik voor mijn gevoel al anderhalf jaar alleen ben (de Duitser telt in dat opzicht écht niet mee) en pas nu weer een beetje opensta voor iets échts, dat liefdeliefdegebeuren. En dat wil ik binnenkort ook wel een keertje, ja, maar tegelijkertijd is het dus nog wel eng.

En ik zoek niet naar surrogaataandacht, de surrogaataandacht komt op mijn pad en die gebruik ik want leuk en goed voor ego. Ik kijk hooguit rond naar echte aandacht

Laatst gewijzigd op 11-02-2009 om 22:00.
Oud 11-02-2009, 21:57
Verwijderd
jongennnnnn je bent helemaal niet anderhalf jaar alleen want je hebt superlang met de duitser gekloot terwijl je wist dat daar geen toekomst in zat..

Ik maak daar nu gebruik van ja, maar toen het uit was met mn ex ben ik 5 maanden lang nergens op in gegaan

en voor je voeten gegooid, ok, maar daar staat altijd wel een bepaald gedrag tegenover.. jongens stappen niet zomaar op je af gek

verder moet je het uiteraard heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal zelf weten
Oud 11-02-2009, 22:02
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
ik krijg juist hoop van je bericht niet dat ik een relatie wil verpesten, maar het klinkt alsof hij in ieder geval erg in de war is geweest van het hele gebeuren. Vind je hem echt niet leuk? Ik bedoel, als je hem leuk vindt is nu wel de tijd om het aan te geven of hints af te geven ofzo. Misschien overweegt hij zelfs wel om bij zijn vriendin weg te gaan, maar als jij compleet geen 'liefdevolle' signalen meer afgeeft dan is hij daar te onzeker voor, hij weet dan niet wat jij van hem wil. Weet je dat zelf eigenlijk wel, wat je wel of niet van hem wilt? Laten we het eens omdraaien, stel dat hij jou leuk vindt, zou je dan iets met hem willen?

Als het antwoord vanuit jouw kant nou ja is, waarom probeer je dan niet om een keertje samen met hem te eten en daarna een filmpje te kijken oid?

Ach wat ben ik toch een hopeloze romanticus
Hmm, ik vind hem leuk als in aardig, ik moet om m lachen, we kunnen de meest loze gesprekken voeren en hij is best wel lekker (haha, het eerste wat ik tegen mn vriendinnen zei toen ik hem voor het eerst had gezien toen ik mn contract ging tekenen is 'een van mn nieuwe huisgenoten is een lekker ding!'), maar ik denk niet dat ik hem écht leuk vind. Ken m ook nog niet goed genoeg daarvoor, maar ik kan meestal wel vrij snel van iemand zeggen of ik er wel of niet verliefd op zou kunnen worden. En liefdevolle signalen, dat heb ik nooit gedaan, aangezien ie dus een vriendin heeft. De keer dat we in bed belandden kwam voor mij dan ook totáál onverwacht. En ik wil m ook verder niets laten weten omdat ik dus niet denk dat ik m echt leuk vind, en ik moet nog zo'n 5 maanden met m in één huis wonen dus ik wil gewoon normaal met m om kunnen (blijven) gaan. Als ik bedenk wat ik van m wil dan het is het aandacht en seks en dat is het risico gewoon niet waard. Ik heb alleen de vervelende gewoonte nogal geobsedeerd te raken door mannen waarmee ik zoen/seks heb... De oplossing is gewoon een nieuwe vent te vinden
Oud 11-02-2009, 22:05
Verwijderd
*wijst naar wijziging* Jij en jouw ex =/= Duitser en ik. Als ik daar op welk niveau ook van kapot zou zijn, zou het anders zijn, maar dat is dus niet zo.
Oud 11-02-2009, 22:06
Verwijderd
nee het gaat er dus om dat je sinds je echte ex niet echt echt echt echt periode alleen bent geweest zonder aandacht en alles want surrogaat duitser en blabla

nvrmnd
Oud 11-02-2009, 22:16
Verwijderd
Citaat:
nee het gaat er dus om dat je sinds je echte ex niet echt echt echt echt periode alleen bent geweest zonder aandacht en alles want surrogaat duitser en blabla

nvrmnd
*telt op vingers* 7 maanden tot de Duitser waarin er welgeteld 3 rebounddates waren. Alleen genoeg? Sindsdien alleen gezoend maar dates juist ontweken, dat is meer behoeften vervullen dan wanhopig doen.

Maar laat maar ja, ik erger me er alleen aan dat ik blijkbaar wanhopig overkom terwijl ik toch echt geniet van het alleen zijn, anders had ik de Duitser überhaupt niet gedumpt. Ik hou alleen zo van het spel en de potentie van liefde Maar goed, misschien moet ik hier dan meer vertellen over de dates die ik afgewezen heb en minder over bij wie ik allemaal eventueel potentie zie
Oud 12-02-2009, 00:21
Luna
Luna is offline
onderhand alweer 2.5 week weg en het gaat goed, ik mis hem natuurlijk, maar niet ondraaglijk. Gister even een rotdag maar het zullen de hormonen wel zijn. Het afscheid voorspelde niet veel goeds maar ik voel me wonderbaarlijk goed. Er is hier ook zoveel moois te zien en te doen. En het idee dat ik over een tijdje ook met hem samen zulke reizen ga maken<3
Oud 12-02-2009, 08:35
Verwijderd
.
En morgen naar Brussel
Oud 12-02-2009, 08:47
Kitten
Kitten is offline
Stabiel en rustig . Come spring... moet daar nodig wat aan veranderen.
Oud 12-02-2009, 08:50
nick1980
nick1980 is offline
ik ben sinds vandaag verkouden
en morgen naar Maastricht!
Oud 12-02-2009, 10:11
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Maar laat maar ja, ik erger me er alleen aan dat ik blijkbaar wanhopig overkom P
vind ik niet hoor!
ot: tja geen idee of dat met hem nog wat is, maar hoop wel echt dat ik hem zie als ik weer terug ben, want zou hem best wel eens erg leuk kunnen vinden. owja, en ik wil dat de volgende jongen er voor zorgt dat ik al de vorige jongens kan vergeten want ik vind het nogal irritant dat sommige nog steeds in mn hoofd zitten.
en ik mis mn best vriendin!!
Oud 12-02-2009, 10:20
Verwijderd
Af en toe is hij echt een botte, tactloze piemel en ik weet nooit zo goed hoe ik daarmee om moet gaan.
Oud 12-02-2009, 15:32
Verwijderd
Vriendinnetjes <3

En hij doet stom. Dus vanavond kan hij die aandacht op z'n buik schrijven. Ach, komt hem vast alleen maar goed uit, heeft ie weer meer tijd voor de foute bitches
Oud 12-02-2009, 15:59
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
(...)
Verder merk ik dat het nieuwe van mij en de ouwe er wat af is... minder spontane smsjes, niet meer tot midden in de nacht msnen, etc. Jammer
Ik lees de laatste tijd wel veel minder enthousiaste berichtjes van je over hem... is 't wel de moeite waard?
Oud 12-02-2009, 16:05
Reniform
Reniform is offline
Ik voel me vaag. Ik was al een maand lang met een jongen bezig en hij met mij en ineens is de twijfel bij hem toegeslagen terwijl hij wel constant smste en belde en aangaf dat hij ook blij van me word en me fijn vind en mooi vind en graag bij me is enzo.

Nu heb ik al 4 dagen niets van hem gehoord en ik heb geen idee wat ik nou moet doen.
In ieder geval niet achterna lopen.
Oud 12-02-2009, 16:08
Lilium
Lilium is offline
We hebben het fijn samen. Ik voelde me vanmorgen weer zo verliefd. <3
Oud 12-02-2009, 21:20
wup
wup is offline
Citaat:
Ik lees de laatste tijd wel veel minder enthousiaste berichtjes van je over hem... is 't wel de moeite waard?

Grappig dat je het net nu vraagt. Ben net even bij hem langs geweest. Mijn laptop stond/staat op crashen en hij heeft er de hele avond aan gesleuteld. Ik werd inderdaad wat minder enthousiast. We zien elkaar niet zo heel vaak en daar word ik onzeker van. Maar vandaag zei hij sorry voor dat hij zo moeilijk is en voor dat hij 'er niet goed is'. Hij zegt zelden dat ie me lief vindt ofzo, maar als ie het doet, dan betekent het wel meteen wat... zoals net. Voel me nu weer helemaal goed
Oud 12-02-2009, 22:53
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik zie dr morgen weer.. Volledig onverwacht, en dan kunnen we elkaar wss een lange tijd niet zien. =( Ik ben verliefd, en niet zon beetje ook. <3
Oud 13-02-2009, 01:01
Verwijderd
Nog steeds erg gelukkig we hebben koolstofvergiftiging ontweken,en we merken allebij dat we ons nu zooooveeeel beter voelen, echt veel minder irri enzo Het voelt weer goed, zoals eerst. Het samenwonen gaat ook goed, nadat het de eerste maand wat haperen was omdat we natuurlijk onze eigen dingen gewend zijn, is het nu echt 'ons' huisje aan het worden. Leuk
Oud 13-02-2009, 10:08
Verwijderd
Citaat:
we hebben koolstofvergiftiging ontweken
Pardon?
Oud 13-02-2009, 10:26
indigo
indigo is offline
Ahgos, hij was ziek, had koorts enzo, dus ik ging gisteravond eten daar & op ziekenbezoek, maar hij kon echt weinig, dus ik heb vooral met z'n moeder gekletst, naast hem zitten lezen en een spelletje gedaan. Morgen ga ik denk ik daar langs, als ik genoeg heb kunnen leren en een cadeautje heb. Oh eigenlijk vind ik valentijn vreselijk maar een kans om te laten zien dat ik hem zo lief vind niet, hoe hypocriet . <33
Oud 13-02-2009, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Pardon?
Nou we zijn er beiden goed vanaf gekomen!

Ik had dit huis dus in November gekocht, eerste maand geen verwarming gebruikt, en tot ongeveer half december liep de verwarming gewoon normaal. Het ding loopt op diesel? Geen id hoe het allemaal heet op zijn Nederlands maar de verwarming begon ineens af te slaan telkens, dus wij weer aanzetten en er mee kloten. Konden niet uitvinden wat er mis was...

De weken gingen voorbij en we werden beiden erg irri, veel ruzie enzo, hoofdpijn en ik was echt zo moe dat ik op een gegeven moment bijna een hele week op bed lag. Halverwege januarie de kachel maar weer onderzocht en het bleek dat er een dik VET gat in de schoorsteen zat (doorgeroest) en was moeilijk te zien. De rook lekte dus in de kelder en langzaam aan het huis in, en ja je ruikt het niet en het CO alarm ging ook maar niet af... Dus we hadden geen idee! We hebben de kachel ook zo min mogelijk aan omdat het een oud ding is en hij moet nog mee tot het dooit... dus mjah. Hij is nu gerepareerd en zodra het dooit gaat de hele installatie naar de vuilnis belt, onze houtkachel/nieuwe schoorsteen staat namelijk te wachten voor installatie.

Echt eng hoor zo'n ding! En je merkt er eerst ook niets van tot je gaat nadenken van hey, er klopt iets niet maar wat?
Oud 13-02-2009, 13:38
Rob
Rob is offline
Goed! Zin in het weekend!
Oud 13-02-2009, 15:16
ST*R
ST*R is offline
ja hey nu mag dat dromen over hem wel ophouden zou hij nog wel eens aan mij denken..?
word een beetje gestalkt door de duitse date jongen die weer wil afspreken, ik totaal geen behoefte aan, dus tja, even bedenken hoe ik dat netjes ga zeggen. vanavond drinken en uit!!
Oud 13-02-2009, 16:07
Verwijderd
Supergoed, vannacht bij hem geslapen en 't blijkt dat hij vanavond in mijn stad is dus waarschijnlijk crasht hij dan weer bij mij. Wel even opruimen, haha.
Oud 13-02-2009, 16:09
Verwijderd
Hmmm. Goed, gok ik
Oud 13-02-2009, 19:21
miekmuis
miekmuis is offline
Verliefd, verliefd Ik heb de liefste leukste mooiste slimste, grappigste en geweldigste vriend van de wereld.
Oud 13-02-2009, 19:30
LilyB
LilyB is offline
Even ter compensatie: verward?
Oud 13-02-2009, 20:04
Verwijderd
@ Arenda: freaky

OT: Ik ben niet slim
Oud 13-02-2009, 20:12
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Hij maakt me zo happy. En hij is zo lief voor me. Stiekem baal ik er best van dat we elkaar morgen op Valentijnsdag niet kunnen zien. En dat terwijl ik Valentijn eigenlijk alleen maar commercieel vind. En nu hecht ik er ineens een mini-beetje waarde aan. Jongens kunnen gekke dingen met je hoofd doen ;-)
Oud 13-02-2009, 22:22
Dott
Dott is offline
Ach ja, ik snap het niet zo goed meer allemaal.
Maar ik geloof dat er ook niet veel is om te snappen en dat ik de boel weer lekker aan het over analyseren ben.. er iets van maken dat er niet is, of te veel denken over dingen die niet aan de orde zijn.

Hoe dan ook lekker alleen ^^
Oud 13-02-2009, 22:42
Verwijderd
Ik haat het van mezelf dat ik na verloop van tijd altijd weer verzand in het diep roeren van mijn ziel en daarbij meer problemen lijk te creeeren voor mezelf dan dat ik oplos...

gelukkig is mij ook bekend dat het een zeer kortstondige dips zijn en ik mij volgende week weer volledig stort in het 'sloer en date circuit'!

which reminds me; volgende week een gala waar ik nog een date voor moet zoeken..
Oud 13-02-2009, 23:13
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Ik zie dr morgen weer.. Volledig onverwacht, en dan kunnen we elkaar wss een lange tijd niet zien. =( Ik ben verliefd, en niet zon beetje ook. <3
Met een beetje pech dus 2+ jaar niet. Damn dit gaat niet makkelijk worden. Tot ze 18 is that is. Dus dat komt neer op bijna 2 jaar. Tenzij haar ouders eerder bijdraaien.
Oud 13-02-2009, 23:50
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Met een beetje pech dus 2+ jaar niet. Damn dit gaat niet makkelijk worden. Tot ze 18 is that is. Dus dat komt neer op bijna 2 jaar. Tenzij haar ouders eerder bijdraaien.
Dude what a shame..
Oud 14-02-2009, 00:01
Pruts0r
Pruts0r is offline
Nouja, we hebben die beslissing samen gemaakt. Zij drong er een soort van op aan, maar niet op een verkeerde manier, maar ze heeft gelijk. Liever op deze manier, dan dat we elkaar niet eens meer brieven kunnen sturen, zonder dat er gigantische problemen ontstaan.. En we hebben een hele hoop overwogen en besproken wat dit punt betreft en nouja, dit is een van de weinige opties die goed af kunnen lopen, waarvan die kans dus groot is, dat het niet mis gaat, als het niet al de enige optie is.
Oud 14-02-2009, 10:14
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Top Ik heb lekker het liefste vriendinnetje van de hele wereld.
Oud 14-02-2009, 12:53
justhanna
justhanna is offline
Ik weet het niet...
Oud 14-02-2009, 13:06
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik maak hier een heleboel nieuwe vriendinnen, sommige ook blijvend denk ik wel. Eentje vroeg er gisteren zelfs of ik op haar (toekomstige) bruiloft wilde komen terwijl ik haar nu pas een week ken

Qua jongens sta ik er met uitgaan niet echt voor open. Meestal vind ik ze maar irritant, want ze gaan of zomaar aan je zitten (zeker Antilianen) of ze hebben teveel gezopen en praten raar of ze zijn duidelijk op zoek naar het standaard schoonheidsideaal wat ik niet bezit Zo kom ik natuurlijk nooit aan een rebound
Oud 14-02-2009, 13:22
Neko*
Neko* is offline
Over minder dan een maand alweer twee en een half jaar samen, ongelofelijk. Ik ga zo weer lekker een weekendje naar hem toe, hopen dat broertjelief het huis niet op de kop zet want mama is naar dr vriend. Want jaaa, ze kan weer autorijden! Het gaat echt steeds beter met d'r en dat is heel fijn, ook omdat ze wat chagrijnig werd van het liggen de hele tijd. Al moet ze nog steeds veel liggen, ze kan nu langzaamaan meer lopen en zitten en andere 'vanzelfsprekende' dingen.
En soms vind ik het nog steeds erg stom dat bepaalde mensen aan de andere kant van het land moeten wonen. Echt, hier is zoveel leuker! En jammer dat sommige mensen blijkbaar als een blad aan een boom omslaan zodra ze gaan studeren/op kamers gaan. Als ik met haar praat is het best leuk, maar ze heeft het eigenlijk alleen maar over hoe druk ze is met alles, dat ze zoveel moet doen en dat het allemaal zo leuk/gaaf/geweldig is. Maar enige interesse van haar kant naar mij toe is blijkbaar teveel gevraagd. Binnenkort misschien maar eens een goed gesprek aanknopen? Al weet ik niet of ik daar nog wel zoveel behoefte aan heb..
Vriendje en ik zijn druk op zoek naar een kamertje in Wageningen. Samenwonen! <3 De gedachte is nog wel een beetje eng, maar ik heb er echt enorm veel zinzinzin in.

Maar die rare dromen over bepaalde mensen mogen wel stoppen nu. Ik dacht dat ik dat nu wel achter me gelaten had, het liep nou eenmaal zo en daar is nu toch niks meer aan te doen. Maar mijn hooft denkt daar blijkbaar anders over.
Oud 14-02-2009, 17:15
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ga lekker suf alleen thuis zitten met Valentijn. Samen met chips en de tv.
Oud 14-02-2009, 17:20
tuttebel
tuttebel is offline
ik zei tegen hem dat ik nooit iets doe met valentijnsdag maar verwachtte stiekem toch een echt kaartje ofzo. maar goed, ik hoop dat ik m wel even kan 'spreken' (chatten) nog vandaag.
Oud 15-02-2009, 08:34
Verwijderd
Ik heb echt heel lang en leuk met mijn ex gepraat Dat was chill, we hadden elkaar 10 maanden niet gezien of zo. Het deed me wel weer een beetje extra beseffen wat voor een leuke jongen ik moet missen, maar verder ok
Oud 15-02-2009, 11:31
Verwijderd
Een huisgenootje is gister gedumpt door d'r vriendje na meer dan 3 jaar relatie. Ik doe niet aan Valentijnsdag, maar dit kon toch echt niet op die dag. Dus toen gingen we maar stappen met het hele huis om haar wat afleiding te geven. Dat was een beetje te geslaagd, dus nu loopt iedereen brak te zijn
Oud 15-02-2009, 13:00
WolterB
WolterB is offline
Zo, dat was op vriendschappelijk gebied een prima weekend
Oud 15-02-2009, 13:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sinds gisteren weer lekker bij m'n vriend en het is echt prima. Lekker de halve nacht in bed liggen knuffelen en goed gepraat over van alles en nog wat. Soms hebben we gewoon echt te weinig tijd voor elkaar en is dit echt super fijn. En fijne plannen voor de komende weekenden en weken dus dat is fijn Zijn ouders gaan volgend weekend op wintersport en dan kom ik gewoon lekker een weekje bij hem <3
Oud 15-02-2009, 13:31
wup
wup is offline
hmm, fijn. Vanacht na mijn werk bij hem in bed gekropen <3 Begin wel het grote nadeel van zijn leeftijd door te krijgen: 1 avond drinken=3 dagen brak. Nou ja, hij is teminste niet shagerijnig als ie brak is dus wat dat betreft maakt het mij ook niet uit.
Hij is nu met vrienden naar het theater, ik ga naar mijn ouders met mijn zus en hopelijk vanavond samen filmpje doen

Ben blij!
Oud 15-02-2009, 16:06
Verwijderd
hem donderdagnacht de hele nacht wakker gehouden met m'n helpikgadood-gehoest, maar hij bleef bij me knuffelen en lieve dingen zeggen ipv op de slaapbank op zijn kamer te gaan liggen (wat ik misschien wel had gedaan ). vannacht belde hij me op met z'n dronken kop, hij is zo leuk en het gaat zo goed (L)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten