Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar laat maar ja, ik erger me er alleen aan dat ik blijkbaar wanhopig overkom terwijl ik toch echt geniet van het alleen zijn, anders had ik de Duitser überhaupt niet gedumpt. Ik hou alleen zo van het spel en de potentie van liefde ![]() ![]() |
![]() |
|
onderhand alweer 2.5 week weg en het gaat goed, ik mis hem natuurlijk, maar niet ondraaglijk. Gister even een rotdag maar het zullen de hormonen wel zijn. Het afscheid voorspelde niet veel goeds maar ik voel me wonderbaarlijk goed. Er is hier ook zoveel moois te zien en te doen. En het idee dat ik over een tijdje ook met hem samen zulke reizen ga maken<3
||
Citaat:
ot: tja geen idee of dat met hem nog wat is, maar hoop wel echt dat ik hem zie als ik weer terug ben, want zou hem best wel eens erg leuk kunnen vinden. owja, en ik wil dat de volgende jongen er voor zorgt dat ik al de vorige jongens kan vergeten want ik vind het nogal irritant dat sommige nog steeds in mn hoofd zitten. en ik mis mn best vriendin!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik voel me vaag. Ik was al een maand lang met een jongen bezig en hij met mij en ineens is de twijfel bij hem toegeslagen terwijl hij wel constant smste en belde en aangaf dat hij ook blij van me word en me fijn vind en mooi vind en graag bij me is enzo.
Nu heb ik al 4 dagen niets van hem gehoord en ik heb geen idee wat ik nou moet doen. In ieder geval niet achterna lopen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Grappig dat je het net nu vraagt. Ben net even bij hem langs geweest. Mijn laptop stond/staat op crashen en hij heeft er de hele avond aan gesleuteld. Ik werd inderdaad wat minder enthousiast. We zien elkaar niet zo heel vaak en daar word ik onzeker van. Maar vandaag zei hij sorry voor dat hij zo moeilijk is en voor dat hij 'er niet goed is'. Hij zegt zelden dat ie me lief vindt ofzo, maar als ie het doet, dan betekent het wel meteen wat... zoals net. Voel me nu weer helemaal goed ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog steeds erg gelukkig
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ahgos, hij was ziek, had koorts enzo, dus ik ging gisteravond eten daar & op ziekenbezoek, maar hij kon echt weinig, dus ik heb vooral met z'n moeder gekletst, naast hem zitten lezen en een spelletje gedaan. Morgen ga ik denk ik daar langs, als ik genoeg heb kunnen leren en een cadeautje heb. Oh eigenlijk vind ik valentijn vreselijk maar een kans om te laten zien dat ik hem zo lief vind niet, hoe hypocriet
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had dit huis dus in November gekocht, eerste maand geen verwarming gebruikt, en tot ongeveer half december liep de verwarming gewoon normaal. Het ding loopt op diesel? Geen id hoe het allemaal heet op zijn Nederlands maar de verwarming begon ineens af te slaan telkens, dus wij weer aanzetten en er mee kloten. Konden niet uitvinden wat er mis was... De weken gingen voorbij en we werden beiden erg irri, veel ruzie enzo, hoofdpijn en ik was echt zo moe dat ik op een gegeven moment bijna een hele week op bed lag. Halverwege januarie de kachel maar weer onderzocht en het bleek dat er een dik VET gat in de schoorsteen zat (doorgeroest) en was moeilijk te zien. De rook lekte dus in de kelder en langzaam aan het huis in, en ja je ruikt het niet en het CO alarm ging ook maar niet af... Dus we hadden geen idee! We hebben de kachel ook zo min mogelijk aan omdat het een oud ding is en hij moet nog mee tot het dooit... dus mjah. Hij is nu gerepareerd en zodra het dooit gaat de hele installatie naar de vuilnis belt, onze houtkachel/nieuwe schoorsteen staat namelijk te wachten voor installatie. ![]() Echt eng hoor zo'n ding! En je merkt er eerst ook niets van tot je gaat nadenken van hey, er klopt iets niet maar wat? |
![]() |
|
![]() |
Hij maakt me zo happy. En hij is zo lief voor me. Stiekem baal ik er best van dat we elkaar morgen op Valentijnsdag niet kunnen zien. En dat terwijl ik Valentijn eigenlijk alleen maar commercieel vind. En nu hecht ik er ineens een mini-beetje waarde aan. Jongens kunnen gekke dingen met je hoofd doen ;-)
|
![]() |
|
Ach ja, ik snap het niet zo goed meer allemaal.
Maar ik geloof dat er ook niet veel is om te snappen en dat ik de boel weer lekker aan het over analyseren ben.. er iets van maken dat er niet is, of te veel denken over dingen die niet aan de orde zijn. Hoe dan ook ![]()
|
Verwijderd
|
Ik haat het van mezelf dat ik na verloop van tijd altijd weer verzand in het diep roeren van mijn ziel en daarbij meer problemen lijk te creeeren voor mezelf dan dat ik oplos...
gelukkig is mij ook bekend dat het een zeer kortstondige dips zijn en ik mij volgende week weer volledig stort in het 'sloer en date circuit'! which reminds me; volgende week een gala waar ik nog een date voor moet zoeken.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Nouja, we hebben die beslissing samen gemaakt. Zij drong er een soort van op aan, maar niet op een verkeerde manier, maar ze heeft gelijk. Liever op deze manier, dan dat we elkaar niet eens meer brieven kunnen sturen, zonder dat er gigantische problemen ontstaan.. En we hebben een hele hoop overwogen en besproken wat dit punt betreft en nouja, dit is een van de weinige opties die goed af kunnen lopen, waarvan die kans dus groot is, dat het niet mis gaat, als het niet al de enige optie is.
|
Ik maak hier een heleboel nieuwe vriendinnen, sommige ook blijvend denk ik wel. Eentje vroeg er gisteren zelfs of ik op haar (toekomstige) bruiloft wilde komen
![]() ![]() Qua jongens sta ik er met uitgaan niet echt voor open. Meestal vind ik ze maar irritant, want ze gaan of zomaar aan je zitten (zeker Antilianen) of ze hebben teveel gezopen en praten raar of ze zijn duidelijk op zoek naar het standaard schoonheidsideaal wat ik niet bezit ![]() ![]()
|
Over minder dan een maand alweer twee en een half jaar samen, ongelofelijk.
![]() ![]() En soms vind ik het nog steeds erg stom dat bepaalde mensen aan de andere kant van het land moeten wonen. Echt, hier is zoveel leuker! ![]() Vriendje en ik zijn druk op zoek naar een kamertje in Wageningen. Samenwonen! <3 De gedachte is nog wel een beetje eng, maar ik heb er echt enorm veel zinzinzin in. ![]() Maar die rare dromen over bepaalde mensen mogen wel stoppen nu. Ik dacht dat ik dat nu wel achter me gelaten had, het liep nou eenmaal zo en daar is nu toch niks meer aan te doen. Maar mijn hooft denkt daar blijkbaar anders over. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een huisgenootje is gister gedumpt door d'r vriendje na meer dan 3 jaar relatie. Ik doe niet aan Valentijnsdag, maar dit kon toch echt niet op die dag. Dus toen gingen we maar stappen met het hele huis om haar wat afleiding te geven. Dat was een beetje te geslaagd, dus nu loopt iedereen brak te zijn
![]() |
![]() |
|
Sinds gisteren weer lekker bij m'n vriend en het is echt prima. Lekker de halve nacht in bed liggen knuffelen en goed gepraat over van alles en nog wat. Soms hebben we gewoon echt te weinig tijd voor elkaar en is dit echt super fijn. En fijne plannen voor de komende weekenden en weken dus dat is fijn
![]()
|
![]() |
hmm, fijn. Vanacht na mijn werk bij hem in bed gekropen <3 Begin wel het grote nadeel van zijn leeftijd door te krijgen: 1 avond drinken=3 dagen brak. Nou ja, hij is teminste niet shagerijnig als ie brak is dus wat dat betreft maakt het mij ook niet uit.
Hij is nu met vrienden naar het theater, ik ga naar mijn ouders met mijn zus en hopelijk vanavond samen filmpje doen ![]() Ben blij! |
![]() |
|
Verwijderd
|
hem donderdagnacht de hele nacht wakker gehouden met m'n helpikgadood-gehoest, maar hij bleef bij me knuffelen en lieve dingen zeggen ipv op de slaapbank op zijn kamer te gaan liggen (wat ik misschien wel had gedaan
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gebroken.. Abzg | 4 | 17-02-2009 09:41 |