Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ja, daarom moeten zulk soort dingen altijd van te voren. Maar als je je huis gaat nalopen op dergelijke items kun je net zo goed zelf gaan opruimen, dus mja. Citaat:
Misschien moet ik die racistische neger uit Oprah laten zien, die andere negers kut vond en zichzelf toen wit liet schminken om te kijken hoe het was om als blanke door het leven te gaan. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoewel ik natuurlijk ook wel snap dat het wellicht interessante implicaties heeft voor de beeldvorming, maar het blijft vreemd, het eindeloze (al dan niet politiek correcte) geëmmer over huidskleur. Het doet me een beetje denken aan het verhaal waarin iemand aan een bevriende neger vroeg of hij liever 'black' of 'African-American' werd genoemd en dat hij dan antwoordde met 'I'd rather just be called Dave'.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had laatst mijn presentatie en aan het eind was de eerste vraag gericht aan de docent. De vraag was waarom we eigenlijk presentaties deden als het geen tentamenstof was en de behandelde artikelen niet door de andere leerlingen gelezen hoeven te worden. De docent begreep zijn punt en schafte per direct de presentaties af. Ik voelde mij heel erg in de zeik genomen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||