Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben gisteren eindelijk overgeplaatst naar de afdeling waar ik eerder opgenomen ben geweest. Mijn medicatie is nog wat opgehoogd en ik moet nog dit weekend in separeer slapen, maar het gaat wel ok. Moet nog even opnieuw wennen. Gelukkig zitten hier nog wat mensen die ik nog ken van de vorige opname en ik vertrouw het hier meer.
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
niet meer in de sepereer hoeft te slapen. ot. bleg een van de verpleging keek constant op me neus toen ik aan het eten was. bij elke hap en dan die stiltes ik werd er gewoon zenuwachtig van.
|||
@ Daantje: gefeliciteerd met je huisje! Moet/wil je er veel aan doen, en wanneer ga je verhuizen? Succes ermee!
Citaat:
Citaat:
![]() OT: nog 6 rapportjes te gaan. Hopelijk krijg ik er vandaag minstens 3 af, dan lukt het wel. En verder wil ik nog een heleboel doen in huis en eigenlijk nog wat leuks doen vandaag. Morgen wordt verplicht familiebezoek, met verjaardagen enzo. Aan de ene kant voel ik me alsof ik alles eindelijk een beetje goed op de rit heb, aan de andere kant ben ik enorm gestresst en onzeker. Doe ik het allemaal wel goed, kan ik het allemaal wel? Kan ik wel op twee scholen werken in de week, met mijn perfectionisme? Geef ik wel de juiste adviezen voor de leerlingen? En zorg ik naast mijn werk wel goed genoeg voor mezelf, en voor de mensen om me heen? *zucht* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren heb ik te horen gekregen dat onze kat afgelopen maandag gevonden is. We waren hem al kwijt sinds 22 december. Hij is in de buurt van ons huis gevoden, dood. Iemand heeft hem in brand gestoken!!
![]() Op de plek waar hij is gevonden is hij niet in brand gestoken en er is ook al aangifte gedaan door de dierenambulance maar meer weet ik nog niet. Ik snap er echt niks van... Ik hoop maar dat het beestje al dood was voordat hij in brand werd gestoken. Wie is nou zo gestoord om zoiets te doen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Daantje: gefeliciteerd!
@Shining: Das idd kut... Bah, er zijn echt enge mensen hier. Wie steekt er nou een kat aan? Sterkte ermee meid! ot: Ik word gek hier. Écht gek. Ik moet weg, ik heb te weinig ruimte om te ademen, ik kom niet bij. Ik word helemaal gestoord als ik niet terug kan, ik moet terug. Ik kan het ook niet anders omschrijven, maar dat is niet nodig. Ik weet wat ik bedoel. Ik wil de hele dag al janken, het besef komt nu zo ongeveer wel binnen. Bah. Ik móet terug. |
![]() |
|
Mmm.
![]() ![]() En ik ging boodschappen doen en ik kwam erachter dat er een AH veel dichterbij is dan ik wist, en dat is fijn. Nou heb ik allemaal lekkere yoghurt en cassavekroepoek en duur brood enzo, het is chill. Dadelijk naar de verjaardag van mijn nichtje! En morgen ga ik lekker weer m'n paardje rijden, en maandag ook en dan gaat T. mee en dat vind ik gaaf. Ik moet wel diehard aan de studie maar het is niet zo erg, het komt wel goed. En ik heb duisent panty's voor in de zomer en nu en holdups en kniekousen voor in m'n laarzen, yarr. <3
||
Citaat:
daar kan ik echt kwaad om worden. *knuffel*. @ roosje gelukkig gaat het wat beter.
|
@shining
![]() OT: Ik heb last van mijn knieën, vooral als ik 's ochtend wakker word. Ik vraag me af hoe ik wat ontspannener kan slapen, want op deze manier verruďneer ik al mijn gewrichten (en tanden), terwijl het juist de bedoeling is dat je uitrust van slapen. Hmpf. Maar ik heb het boekenweekgeschenk gelezen en dat vond ik heel mooi en verder denk ik na over Het Leven en ik vind Het Leven heel erg mooi en ik ben blij met mezelf maar niet met de rest van de mensen en de wereld en dat kan allemaal tegelijkertijd, ja.
|
@lentekriebel: fijn dat je op een betere afdeling zit!
@shining: ![]() OT: waah ik moet echt even m'n gedachten niet zo in de knoop leggen. Gister raar gesprek gehad met vriendje (aan de telefoon), waarbij hij moeilijk deed en ik het allemaal maar vreemd en eng vond en nu zit ik me de hele dag al zorgen te maken. En hij reageert niet op mijn sms'je en dat vind ik stom. Aan de ene kant wil ik hem bellen om te weten hoe het gaat en aan de andere kant vind ik dat hij contact op moet nemen, ik bel/sms al zo vaak. Ik wacht nog maar even iig. Zwaar irritant, want gister was ik echt supergoed bezig met leren en ik was van plan om alles in die trend voort te zetten vandaag, maar het wil maar niet lukken omdat mijn gedachten steeds zijn afgeleid ![]()
|
@ Hawahaai: ja, vind het ook stom. Dat ik lang moet reizen, is inderdaad mijn eigen keus. Maar er stond ook wel in de advertentie dat ze kandidaten zochten die in een straal van 35 km om Breda heen woonden. Maar ik dacht, ik probeer het gewoon. Ik vond mezelf namelijk wel heel geschikt.
![]() OT: al heel actief geweest. Oude kasten naar de milieustraat gebracht en boven veel opgeruimd. Wij hebben echt zo'n enorme rommelkamer, maar je kon er nu niet meer lopen. Niet onze slaapkamer, maar we hebben als het ware één kamer over. Dus echt superveel weggegooid ![]() |
![]() |
|
@Shining; Wat erg zeg!
Maar stiekem geeft mij dat wel weer een bevestiging dat katten absoluut niet buiten horen. Gisteren met twee vriendinnetjes gaan eten bij het derde vriendinnetje. Ze is spaans en had allerlei súperlekkere spaanse dingen gemaakt en nu heb ik nog een halve tortilla in de koelkast liggen ![]()
||
Thanx voor alle felicitaties
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ga gewoon rustig aan beginnen en als ik klaar ben ga ik verhuizen. M'n streefdatum is toch wel uiterlijk 1 mei maar als ik iemand kan vinden die er eerder in wil/kan dan kan ik dat ook nog bekijken ![]()
|
Verwijderd
|
Oh help, ga ik het wel op tijd af krijgen?
![]() Dit schilderij is echt geweldig om te maken, maar als ik me bedenk dat ik er nu al bijna vijftig uur aan bezig ben geweest en ook de achterkant, lichaamsdelen en een hele kamer moet schilderen, zakt de moed me toch een beetje in de schoenen. Waar haal ik in vredesnaam de energie vandaan? Het is wel handig dat ik drie opdrachten bij elkaar gooi, maar dat betekent ook dat als ik iets fout doe of het niet af krijg ik alledrie de vakken verpruts.. Oke zo moet ik niet denken, ik moet het gewoon per dag zien, dan komt het vast wel goed. Ik wilde toch zo graag een uitdaging? Ik moet er gewoon elke dag iets aan doen, al is het maar om mezelf gerust te stellen. Als ik straks nog rustig genoeg ben ga ik gewoon weer verder, en anders kan ik alvast nadenken over die beamer-opdracht of cultuurgeschiedenis, of domweg mijn aantekeningen overtikken. Ja ja, het komt vast wel goed. Tot nu toe is iedereen heel positief geweest, dus ik moet me niet zo druk maken. ![]() Oh en ik voel me verliefd, alweer, nog steeds. Ik vind het wel moeilijk om het voor iedereen geheim te houden, maar gelukkig kon ik er met B. over praten die het wel goed opvatte, hoewel het een vreemde situatie blijft. Althans, voor de omgeving, want als ik bij A. ben voelt alles goed en fijn en kan ik soms wel janken van geluk. ![]() |
![]() |
|
En net had ik ruzie met mijn zus WTF. Iets met dat zusjes altijd jouw kant moeten kiezen, of je nu gelijk hebt of niet. Nu was het nog wel een beetje erger want vandaag hád ik gelijk en hij niet, en ik moet het met haar uitpraten maar ik zie d'r pas weer op haar verjaardag ofzo. Ik ben denk ik ook te kwaad om echt iets nuttigs te zeggen. Laat ik iig maar even wachten totdat ik met T. heb gepraat, of morgen met mijn twee andere beste matties uit Utrecht.
![]() En morgen ga ik ook lekker m'n paardje rijden. ![]() Ik ben verschrikkelijk blij dat het weer wat beter gaat. Gisteren was het bijna zoals eerst. Het is bizar dat dit pas drieënhalve maand is. Ik geloof dat ik zelfs met 'm zou kunnen samenwonen. We doen het niet, daar niet van, maar dat gevoel heb ik. het is zo cool. ![]()
|
Daantje, gefeliciteerd nog!
Mwajhbluhh drukke week gehad. Hele leuke dingen gedaan, eindelijk practisch werk, ook gehoord dat er een vacaturestop is bij m'n afstudeerbedrijf en t aanbod is op andere plekken opzich wel redelijk maar wel allemaal ver weg en en ik moet me niet zo druk maken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is vrij lang geleden dat ik hier was, overigens, bedenk ik me net. Ik heb SharifDagmar en de hele gang al maanden niet gezien, daarom ben ik terug, want zonder s.com is er een stukje minder contact, jammergenoeg. Al ligt dat ook aan mezelf, uiteraard. Afgelopen maanden is er vrij veel gebeurd, maar de studie gaat goed. Tegenwoordig ben ik praeses van Bedrijfskundig Genootschap Utrecht en daar ben ik 15-20 uur per week extra mee bezig. Daarnaast organiseer ik een studiereis naar Dubai, daar zitten we over 6 weken alweer, echt superveel zin in. Mijn netwerk is zo gigantisch gegroeid de afgelopen tijd, ik kan zo overal directeuren, managers en andere hoge piefen vandaan halen om stage bij te lopen, gastcolleges mee te doen of andere activiteiten. Ik voel me veel volwassener dan een half jaar geleden. Ik ben ook gelukkiger, denk ik. Ik heb het ook zo vreselijk druk tegenwoordig. Allereerst is er technische bedrijfskunde, dat gerust 40 uur per week kost, want ik moet/wil/ga het wel halen dit jaar. Daarnaast dus BG Utrecht, 20 uur, daarnaast al mijn homies (en dat aantal is exponentieel gegroeid de afgelopen maanden) en nu mn chick, al kost dat niet zoveel tijd en dat vind ik eigenlijk dikke prima. En ik moet afspreken nog met Sharif/Dagmar EvaAve, Sasjeliefff, Sassiefje Dory en duizendanderen die bijgepraat moeten worden. Al hoeft de helft van bovenstaande namen niet bijgepraat te worden want die spreek ik dagelijks. Utrecht is echt mijn stad, ik weet Utrecht volledig uit mijn hoofd en ik ben er ook hele dagen te vinden. Ookal woon ik in Zeist (maar dan op een ideale locatie). Ohja, gister zat ik in de bus naar Fem en toen ging ik met mijn buurman in Zeist praten, die bleek CEO bij twee bedrijven te zijn en die legde me even uit hoe zijn bedrijfjes werkten en dat de economische crisis positieve effecten heeft, zoals dat veel goede werknemers op straat komen te staan waardoor je als jong maar goeddraaiend bedrijf hele goede mensen kunt aannemen die normaal al bezet zijn. Daarnaast vond hij mijn studie heel interessant, dus hoppa, misschien alweer een stage gevonden. Netwerken de gekste. Conclusie, life goes up! Maar wel in de gaten houden want what goes up has got to fall. |
![]() |
|
Soms heb je van die stomme vrienden die totaal niet geďnteresseerd zijn in wat je te zeggen hebt. Of om je moeten lachen als je niet grappig probeert te zijn. Die je niet serieus nemen en je niet geloven als je ergens van overtuigd bent. En die geen enkel begrip voor je hebben. En die je zonder problemen in de steek laten want ja dat hoort er bij. Die je eenzaam noemen en niet weten waar ze het over hebben en denken dat ze veel verstand van zaken hebben omdat ze toevallig één vriendje gehad hebben. En oppervlakkig worden en het oh zo vervelend vinden dat je niet met ze mee doet op hun H&M-shoppingspree. En die je liever typeren en in een hokje stoppen dan naar je luisteren. Check!
Dan besluit ze opeens dat ik een thermoskan-en-mokken-persoon ben. Wat de neuk is een thermoskan-en-mokken persoon? Waarom ben ik zo'n persoon? Waarom moet ik in een hokje? En oeh ik heb het zo druk. Ik wil die stage verdomme echt geregeld hebben nu, aaah het duurt zo lang. Ik heb geld nodig. En tijd. En slaap. En kusjes. Ik wil eigenlijk dat mijn potentiële vriendje weer naar school komt zodat ik met hem kan praten zonder dat hij opeens verdwijnt zoals niet ongebruikelijk is op msn. Of een week moet wachten op antwoord omdat hij geen computer tot zijn beschikking heeft. Waarom duurt het zo lang? Ik heb het idee dat het echt veel te lang duurt maar ik heb absoluut geen idee hoe ik dit anders aan moet pakken.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben weinig meer op het forum, heb er eigenlijk nauwelijks tijd voor. Maar ik lees wel nog steeds jullie berichten en wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven! En Daantje, nog gefeliciteerd met je huisje! En Roosje, fijn dat het weer wat beter voelt allemaal, ik schrok wel even van je berichtje. Shining, hele dikke knuffel, ik snap niet hoe iemand zoiets kan doen. Lentekriebel, gelukkig voel je je wat fijner waar je nu zit. Meis, houd vol.
Ja, het is druk dus. Druk met alles en niets. Met studeren, werken, een kamer zoeken (ja, ik ben nu werkelijk op zoek gegaan), rijlessen, vakanties plannen en ga zo maar door. Maar ik heb afgelopen vrijdag helemaal vrij gehad en ben toen heerlijk met mijn moeder naar de markt geweest, lekker boodschappen gedaan enz en lekker gelezen, eindelijk een dag vrij, waardoor ik kon uitslapen voor het eerst in drie weken ofzo. Gisteren hele dag gewerkt en natuurlijk was het razend druk (boekenweek).. maar ik heb een stille verlening gekregen van mijn contract en ben nu per 1 sept. officieel ingeroosterd voor de vrijdagavond + hele zaterdag, wat echt heel erg fijn is ![]() Al mijn cijfers staan inmiddels online, lekker eindelijk die 7.5 en 8 in osiris zien staan, zie je, ik kan het wel. (Maar of ik er mee door ga?) .. Ik ga waarschijnlijk nog voor mijn vakantie afrijden, wat betekent dat L. en ik alleen naar onze vakantie kunnen rijden! Oh ja en alles is ingewikkeld met therapie en mijn boek heeft zoveel indruk op me gemaakt. Het geeft precies weer hoe ik me voel rond am/zm, het is zo'n indringend verhaal dat het me nauwelijks loslaat. Tijden om beslissingen te maken enzo, tijden om door te gaan, is dat zo? Sorry, warrig verhaal maar er zit zoveel in mijn hoofd en ik heb zo weinig woorden om het mee op te schrijven.
|
Hihi, we hebben een deal gesloten; hij koopt een nieuwe tv, ik koop de lamp die hij zo lelijk vindt
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
@ Cherry Springs: herkenbaar stukje! Lekker laten praten, dat soort mensen. En soms duren dingen gewoon heel lang, maar krijg je er wel extra veel voor terug. Ik heb laatst een potentieel vriendje banggemaakt door te snel te gaan, dus denk daar maar aan als het te lang duurt
![]() @ Zao & Nijn*: wow, klinkt (mainly) positief allemaal, leukleuk, houden zo! ![]() Citaat:
OT: Hmm ja, huiswerk maken, hardlopen, huiswerk maken, slaaaapen. Dat is wel zo'n beetje wat ik nog ga doen. Wat een gelanterfanter weer dit weekend! ![]() Jewelll, ik wil wel leren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot. vanacht voor het eerst sinds me seroquel omhoog is gegaan. hem genomen vanacht en het was allemaal een beetje raar. en heel lastig in slaap komen enzo. blegh vanacht gedroomd dat ik aan het rennen was ofzo. en ik werd hijgend wakker. en toen voel ik weer in slaap. en de hele nacht onrustig geweest,
|
pfffff ik voel me alsof ik de marathon een keer of 7 heb gelopen of dat iemand alle energie uit me zuigt, en dan niet langzaam of met een rietje
men ik voel me uitgeleefd ofzo... zooooo moe
||
Citaat:
dan mischien bloed laten prikken?.
|
Heerlijk dagje weekend gehad. Lekker in de zon gezeten op het balkon en volgens mij ben ik verbrand.
![]() Zo meteen schaatsen kijken. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |