Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2009, 21:07
Dvine
Dvine is offline
Damn, als je het over gemengde gevoelens hebt
Oud 20-03-2009, 07:17
I C U
I C U is offline
Tis veel te vroeg...

*mag het licht uit?*
Oud 20-03-2009, 10:09
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Het benauwd me dat hij alles zo geweldig vindt. Daardoor heb ik het idee dat ik niet meer mag twijfelen. Hij wil de hele tijd knuffelen en me vertellen hoe geweldig hij het vindt om samen te zijn. En ik wil niet de hele tijd geknuffeld worden en gewoon praten. Ben ik nu een hele slechte vriendin?
Oud 20-03-2009, 12:10
indigo
indigo is offline
@Lauwie: nee, natuurlijk niet! Dat antwoord had je zelf vast ook al bedacht . Ik kan me voorstellen dat het best lastig is voor je. Aan de ene kant is hij superovertuigd van jullie relatie en aan de andere kant ben jij daar die nog een beetje twijfelt. En het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij gewoon meer een 'knuffelpersoon' is dan jij. Ik wist helemaal niet dat je een vriendje had.

OT: vanavond . Maar het zou leuk zijn als hij wel zou reageren op de ohzoleuke sms'jes die ik stuur .
Oud 20-03-2009, 12:22
Gaara
Gaara is offline
Hmm, I dunnoooo, beetje apart.
Oud 20-03-2009, 12:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij gaat mijn huisje ook wel een beetje als zijn huisje zien volgens mij. We wilden gisteravond heel veel lijstjes en plannen maken maar omdat hij vandaag tentamen had en moest leren viel dat een beetje tegen. Maar 's avonds in bed vroeg hij wel 'krijg ik dan ook een plankje in de klerenkast' en toen bleek dat hij toch wel van plan was om meer bij mij te zijn dan nu Aan de ene kant super tof, aan de andere kant moet ik daar ook onwijs aan wennen maar dat komt wel goed. Ik woon er nog niet dus het groeit allemaal nog wel. We zien wel wat het wordt
Oud 20-03-2009, 14:26
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Als je in joggingbroek loopt, wil dat toch niet zeggen dat je er onverzrogd bij loopt?
*knuff @wup!*
Als dat al niet meer onverzorgd is

Waar gaat het toch heen met de wereld
Oud 20-03-2009, 15:27
Lilything
Lilything is offline
grappig die hele joggingbroek discussie
De ene joggingbroek is natuurlijk kanslozer dan de andere joggingbroek (zwart vs knalroze met witte band oid). Harddlopen in een joggingbroek lijkt me vrij logisch (jogging = hardlopen toch?)

Verder is overige verzorging ook belangrijk, maar ik draag in huis behoorlijk vaak een joggingbroek, maar ik doe altijd een 'gewone' broek aan als ik naar buiten ga, anders denk ik steeds dat ik een pyjamabroek aan heb voel me er niet lekker in. Hoewel ik wel een paar linnen zomerbroeken heb die iets weg hebben van een joggingbroek trouwens. En zoals ik al zei, ik kwam vroeger altijd serieus als ik er crappy uitzag net die ene jongen die ik leuk vond tegen etc, dus ik zorg altijd dat ik er een beetje ok uitzie als ik de deur uitga (niet mega overdreven, maar gewoon, normaal)

de meningen verschillen kennelijk nogal
Oud 20-03-2009, 16:12
Verwijderd

We hebben onze eerste vakantie samen zeer goed doorstaan. <3
Oud 20-03-2009, 16:46
Yana
Yana is offline
Beetje lastig dat hij zegt hoe fijn het gaat, terwijl ik er alles aan doe om wat afstand te creëeren...

Maar goed. Vanavond gaan we praten, blijkbaar. En dat is best lief van hem, maar tegelijkertijd vind ik het ook allemaal niet zo leuk want ik wil niet praten en gewoon even de wereld de wereld laten zijn.
Oud 20-03-2009, 18:41
Qimm
Qimm is offline
omgomgomgikhebeenjuuuuurk
Oud 20-03-2009, 19:39
ST*R
ST*R is offline
^ ahh super leuk!! bruidsjurken zijn echt geweldig

nou weer terug in nl! en het voelt nog een beetje raar maar het is wel erg leuk
gister uit geweest en bij leuke jongen geslapen, denk niet dat ik hem nog een keer zie maar dat is prima. dit weekend ein-de-lijk date met de lekkere jongen!! en hij stuurt allemaal lieve smsjes en ik heb er zin in!
vanavond gezellig met vriendinnen bijkletsen
Oud 20-03-2009, 20:46
I C U
I C U is offline

Was gezellig, met collega's op stap. En die ene projectgenoot... Ik weet het niet. Ik geloof niet dat ik 'm mag.
Oud 20-03-2009, 22:21
Verwijderd
ik ben verliefd op mijn gitaar
Oud 20-03-2009, 22:43
tuttebel
tuttebel is offline
ik ga mn schot weer zien over 5 dagen...eindelijk
Oud 20-03-2009, 22:46
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Ga ik hem wel mn sleutel geven of ga ik hem niet mn sleutel geven...
Oud 20-03-2009, 22:58
Verwijderd
Citaat:
omgomgomgikhebeenjuuuuurk
En hij is moooooi

OT: Uhm. Ik geloof dat ik me iets gerealiseerd heb. Misschien een beetje. Maar ik weet niet of (denk niet dat) ik daar wat mee ga doen.
Oud 20-03-2009, 23:36
Cookiejar
Cookiejar is offline
Ik ben nu 8 maanden met hem samen, maar weet niet of ik wel verder wil.. en als zij voorbij loopt maakt mn hart een sprongetje.. En ik dacht dat ik alleen op jongens viel..
Oud 21-03-2009, 12:25
wup
wup is offline
Citaat:
ik ga mn schot weer zien over 5 dagen...eindelijk

Ow wat te gek!

OT: hij is lief. Het gaat ineesn superkut op stage en hij laat me lekker uitrazen en huilen enzo. Vandaag lekker de auto pakken en ergens uitwaaien op het strand ofzo. Zin in. Voor mijn huisgenoot voel ik op het moment grote haat
Oud 21-03-2009, 13:02
Verwijderd
Fijnnnnn tuttebel!

Hier gaat het heerlijk, hij staat sinaasappeltjes voor me uit te persen en straks gaan we in de zon lopen en de lente vieren hoera
Oud 21-03-2009, 15:25
I C U
I C U is offline
Zumba is cooooooooool! Haha, en verdomd vermoeiend

Vanavond uit eten met familie die ik eens per jaar zie. Vriendlief ontmoet ze voor het eerst. Ben benieuwd.
Oud 21-03-2009, 17:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanmiddag stonden ineens m'n schoonouders en vriend op de stoep bij m'n nieuwe huisje met een bloemetje en een kaartje ('lieve Dana....') <3 stoeltjes en een gereedschapskist. Zijn vader heeft lampen opgehangen en de watermeter gevonden zodat ik nu de meterstanden kan doorgeven en ook 's avonds kan klussen want zonder licht was dat wat lastig. M'n vriend had het raam gesloopt en weer gerepareerd en samen met zijn moeder heb ik het behang van een muurtje getrokken en het plakplastic van de voordeur afgehaald. Allemaal in een uurtje tijd Vond het echt lief dat ze ff langskwamen, volgens mij waren ze ook gewoon heel benieuwd Ook fijn om m'n vriend nog heel ff gezien te hebben want die zie ik dit weekend niet en pas woensdag weer. Morgen komt m'n moeder. Contact met haar gaat wat moeizamer. Ze doet en koopt allemaal dingen voor mij zonder dat te overleggen en zonder dat ik dat wel wil en het is lastig om haar dat duidelijk te maken. Hoop dat ze het huis leuk vind (en anders heeft ze pech want ik vind het wel leuk) en dat het morgen allemaal goed gaat. Straks maar ff bellen dat ze die extra lampen weer voor niets gekocht heeft omdat ik die nu al van m'n schoonouders heb. Hoop dat ze dat goed opvat want ze is al zo jaloers op het contact wat ik met m'n schoonouders heb. Herkennen mensen dat? Dat je eigen ouders er niet tegen kunnen dat je het goed kan vinden met de ouders van je vriend/vriendin omdat je daar vaker bent?
Oud 21-03-2009, 18:20
Verwijderd
@Daantje: Niet herkenbaar, maar lijkt me wel kut... Succes ermee meisje!
@Qimm: Je gaat wel foto's posten als je getrouwd bent, toch, want ik ben vet benieuwd!

ot: T gaat goed hier Gisteren voor het eerst naar een optreden van een vriend geweest, wat een kutband. Maar ze hebben er plezier in, dat is het belangrijkste.
Volgens mij kom ik er een beetje achter wie wél échte vrienden zijn en wie niet. En stom is dat af en toe wel, want mensen waarvan ik dacht dat het echte vrienden waren, blijken dat niet te zijn. Maar de mensen die overblijven <3
Oud 21-03-2009, 18:58
Qimm
Qimm is offline
mogelijk wel, mogelijk niet
Oud 22-03-2009, 09:41
metallica
metallica is offline
We gaan zo naar zee <3 en het gaat echt goed tussen ons
Oud 22-03-2009, 10:49
Annz
Annz is offline
en nou mag vriendje niet meer mee op vakantie naar Marbella... omdat het te duur wordt, en ik ben zo boos want ik had me er al zo op verheugd!

... ik snap het ook wel voor 5 daagjes dat dat wel veel geld is, om daarvoor een vlucht te boeken... maar het zou eerst wél doorgaan, en nu opeens niet?

maar met vriendje opzich gaat het wel heel goed, denk dat ik daarom ook zo boos ben haha.
Oud 22-03-2009, 11:49
blablatje
blablatje is offline
Citaat:
en nou mag vriendje niet meer mee op vakantie naar Marbella... omdat het te duur wordt, en ik ben zo boos want ik had me er al zo op verheugd!

... ik snap het ook wel voor 5 daagjes dat dat wel veel geld is, om daarvoor een vlucht te boeken... maar het zou eerst wél doorgaan, en nu opeens niet?

maar met vriendje opzich gaat het wel heel goed, denk dat ik daarom ook zo boos ben haha.
Misschien mag het wel als je aan je ouders aanbiedt dat jullie de helft daarvan zelf betalen? En dan ga je in de zomervakantie een weekje werken om dat bij elkaar te krijgen.
Oud 22-03-2009, 12:24
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Herkennen mensen dat? Dat je eigen ouders er niet tegen kunnen dat je het goed kan vinden met de ouders van je vriend/vriendin omdat je daar vaker bent?
Nee, want mijn ouders weten dat zij belangrijker voor me zijn dan mijn schoonouders. Ze hebben geen jaloerse gevoelens, denk ik. Ik probeer ook mijn tijd eerlijk te verdelen over de beide ouderparen
Oud 22-03-2009, 12:35
Verwijderd
We waren samen op vakantie en het was erg leuk
Oud 22-03-2009, 14:00
wup
wup is offline
Citaat:
We gaan zo naar zee <3 en het gaat echt goed tussen ons

Ow heerlijk! Hebben wij gister gedaan. Even lekker uitgewaaid en de meest touristische route mogelijk genomen. Daarna vieze pizza besteld en geprobeerd uit te rusten in bed. Ga hem steeds belangrijker vinden, heel eng.
Vanavond moet hij spelen en een cafeetje en ik ga kijken met beste vriendin. Daarna eindelijk weer eens bij hem slapen<3
Oud 22-03-2009, 14:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
Jeej, ik ga met lieve vriendinnetjes en vrienden een weekje naar Frankrijk over drie weken!
Oud 22-03-2009, 16:54
hardcore boy
hardcore boy is offline
woon nu tijdelijk bij me ma me zusje stond giga te flippen en is weg gelopen naar me pa me vriendin heeft er zelfs problemen mee gekregen thuis me vriendin heeft het er moeilijk mee dat ik verder weg zit nu ze zegt het niet maar ik voel het me vader acepteert mij niet en laat maar af en toe iets van zich horen ik zit hier bijna compleet afgesloten vn me vrienden me vriendin en haar ouders vinden het erg dat ik rechts ben en doen er alles aan om dat te veranderen zeggen ze niet maar ik voel het wel klote weekend achter de rug en verders me brommer doet het niet kmoet naar school met fiets trein en bus en is dus veel moeilijker om bij mijn vriendin te komen da was het wel cya
Oud 22-03-2009, 17:20
Suey
Suey is offline
^^mooie zin

Vannacht nog even met de ex gepraat over msn, wat niet echt een fijne manier van comuniceren is maargoed. Mis hem nog steeds wel, na vier maanden. En ik heb er een hekel aan dat hij mij nog zoveel doet. Tijd dat ik weer een leven krijg.
Oud 22-03-2009, 19:18
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Oud 22-03-2009, 19:29
Halflight
Halflight is offline
Ik ben helemaal verliefd.
Haha
Oud 22-03-2009, 20:36
Nienna*
Nienna* is offline
Ik snap dat niet al mijn vrienden stante pede klaar kunnen staan voor me voor aankomende vrijdag (dus dat ze het een week van tevoren horen), maar toch ben ik een klein beetje teleurgesteld in ze dat er vrijwel niemand komt. Terwijl het toch best belangrijk voor me is. En ja, oké, ze kunnen het op tv kijken, weet ik, ik doe ook alsof ik het helemaal snap en niet erg vind en zo, maar toch steekt het een beetje. Nog erger vind ik dat één vriend niet eens de moeite nam te laten horen of -ie überhaupt kwam, terwijl ik duidelijk had gezegd dat de deadline voor het aantal namen op de lijst morgen is. Ik heb hem zelf achterna moeten bellen en het voelt een beetje als aflopende zaak, hoe de vriendschap tussen ons de laatste tijd verloopt .

Maar met één vriendin heb ik de laatste tijd een heel goede vriendschap en ook mijn "new friends" vind ik superleuk!
Oud 22-03-2009, 21:34
Verwijderd
gisteravond belde ik hem voordat ik ging slapen over dat ik zin had om hem te zien, en toen zei hij ineens dat hij wel naar m'n ouders kon komen dus vannacht hem nog snel opgehaald van het station en daarna gaan slapen en vandaag de hele dag wat in de zon gehangen en niks gedaan. hij is zo leuk en ik hou van hemmm jaa.
Oud 22-03-2009, 22:12
Verwijderd
Citaat:
woon nu tijdelijk bij me ma me zusje stond giga te flippen en is weg gelopen naar me pa me vriendin heeft er zelfs problemen mee gekregen thuis me vriendin heeft het er moeilijk mee dat ik verder weg zit nu ze zegt het niet maar ik voel het me vader acepteert mij niet en laat maar af en toe iets van zich horen ik zit hier bijna compleet afgesloten vn me vrienden me vriendin en haar ouders vinden het erg dat ik rechts ben en doen er alles aan om dat te veranderen zeggen ze niet maar ik voel het wel klote weekend achter de rug en verders me brommer doet het niet kmoet naar school met fiets trein en bus en is dus veel moeilijker om bij mijn vriendin te komen da was het wel cya

Jij hebt zeker niet zitten opletten tijdens de les Nederlands, waarin INTERPUNCTIE aan bod kwam...
Oud 23-03-2009, 00:24
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ciao boy!
Oud 23-03-2009, 11:20
wup
wup is offline
Gister lekker wezen eten met vriendin en daarna met haar en nog een vriendin naar cafe waar vriendje moest spelen. Was leuk! Vond het wat eng, omdat die vriendinnen elkaar niet echt kennen, maar volgens mij kunnen ze met elkaar overweg.
Langzaam begint hij wat te veranderen. De vorige keer dat hij in dat cafe speelde, kreeg ik stiekem een aaitje en dat was het. Gister mocht het hele cafe weten dat ik bij hem hoorde . Gaat dus goed!
Morgen is mijn vader jarig en ik zou hem eigenlijk heel graag mee willen nemen, maar dat zit er helaas echt nog niet in. Wie weet volgend jaar...
Oud 23-03-2009, 11:32
indigo
indigo is offline
Citaat:
gisteravond belde ik hem voordat ik ging slapen over dat ik zin had om hem te zien, en toen zei hij ineens dat hij wel naar m'n ouders kon komen dus vannacht hem nog snel opgehaald van het station en daarna gaan slapen en vandaag de hele dag wat in de zon gehangen en niks gedaan. hij is zo leuk en ik hou van hemmm jaa.
Leuke verrassing toch? Mijn vriendje heeft 't ook wel eens gedaan, zo fijn om niet te ver van elkaar te wonen .

OT: whoej, vriendje is weer terug. Ik had een prima week achter de rug zonder hem, maar het is toch wel heel heel fijn om hem weer te zien. Vrijdagavond zou hij eigenlijk vrij laat aankomen met de trein uit Duitsland, maar ik was lekker naar een paar stations eerder gereisd zodat ik hem eerder kon zien. Eigenlijk wilde ik 't niet zeggen en hem bellen vlak voordat de trein bij mij zou komen, maar toen belde hij mij al en ik kon toch niet liegen toen hij vroeg waar ik was . Zaterdag ging ik uitslapen en daarna met hem mee post lopen en 's middags gingen we genieten van de zon en fietsen enzo. Gister was iets duffer, maar we zijn nog met z'n moeder naar het bos geweest en dat was wel gezellig. Oh en we hebben eindelijk eens constructief over onze vakantie gepraat . Volgens mij ben ik nog nooit een heel weekend bij hem geweest, het zijn altijd korte stukjes, maar dit was wel heel heel fijn <33.
Oud 23-03-2009, 13:51
Roosje
Roosje is offline
Jaa superfijn. Het gaat vet goed! We waren naar Zandvoort en ik verbaas me erover hoe het gaat tussen ons, hoe makkelijk, hoeveel hij van me pikt en toch ook weer niet. Het zijn de goede dingen die plotseling wél mogen en de slechte dingen waar hij me tegenhoudt terwijl het met m'n vorige vriendje precies andersom was.
Maar hij lijkt ook zoveel op me en zoveel ook niet, soms wel, soms niet, het is echt.. het is helemaal fijn. Helemaal nieuw. Dattie om me lacht als ik op blote voeten met alleen m'n spijkerrokje de zee inren, dat we praten en praten en dat hij me gisterenavond ging voorlezen en dat ik toen in slaap viel. Het is echt briljant! Ik was, toen het net aan was, een beetje bang dat het teveel was en te heftig maar overmorgen is 't al vier maanden en het gaat zo makkelijk zo fijn. Ik ben er verschrikkelijk blij mee. Het is wel een beetje gek dat mijn hele familie eigenlijk niets over 'm weet, dat de enige mensen die hem kennen mijn matties uit Utrecht zijn en dat ik thuis kom en mama dan wil weten wat voor type het eigenlijk is, en dat ik zo dicht bij hem kom.

- Dat is het ook wel. Ik kom zo dicht bij hem. Ik heb m'n handen niet eens nodig om hem te liefkozen. Als ik hem aankijk is dat al genoeg.
Oud 23-03-2009, 13:54
metallica
metallica is offline
@wup: klinkt goed! En het blijft natuurlijk altijd leuk om je vriendje te zien optreden. Ik ben altijd echt ontzettend trots op hem, al is het herrie

Hmm, heerlijk om gewoon binnen een uurtje aan zee te zijn. Het was echt erg gezellig gisteren. Het is wel echt vervelend dat drie van onze ratjes ziek zijn, ik hoop echt dat ze beter worden maar het ziet er niet zo goed uit. En verder gaan we nu binnenkort echt opzoek naar een eigen plekje. Al vind ik het stiekem ook wel jammer want het is wel super gezellig nu in huis, we hebben echt lieve huisgenootjes. Maarja, komt wel goed. Ik verheug me er ook wel op om ons plekje in te richten en je hebt niet meer het nadeel van andermans rotzooi

edit: @roosje: ahhh, wat vreselijk lief dat hij je voorleest
Oud 23-03-2009, 16:03
I C U
I C U is offline
Hij heeft de andere helft van mijn familie ook overleefd

Zondag was heerlijk. Lekker uitgeslapen, toen naar het strand geweest. Supermooi weer, lekker bij zo'n strandtentje zitten en genieten van het weer. Praten, zelfs na een jaar nog zoveel om over te praten. Heerlijk. Moeders had lekker gekookt, dus ook nog een gezellig avondje gehad.

Alleen jammer dat broerlief 'm dan weer smeert. Volgens mij is hij een wisselkindje, echt hoor.
Oud 23-03-2009, 19:19
Lilium
Lilium is offline
Ja, het is fijn om zoveel bij hem te zijn. Ik verheug me al op ons weekendje samen.
Oud 23-03-2009, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Leuke verrassing toch? Mijn vriendje heeft 't ook wel eens gedaan, zo fijn om niet te ver van elkaar te wonen
we wonen dik 2 uur bij elkaar vandaan met het OV maar hij was in leeuwarden, en ik bij m'n ouders in emmen, en dat is nog steeds dik 2 uur reizen haha. ik vond het ook super leuk!
Oud 23-03-2009, 20:30
groovy
groovy is offline
Hij is lief, maar toch ben ik onzeker. Dan is hij weer druk en afgeleid en ben ik bang dat ie me totaal niet mist, terwijl ik hem wel mis. Stomme ik, stomme onzekerheid. Want dit weekend was heel leuk. Samen in bad gezeten, heb een ring van hem gekregen, lekker geknuffelt, op de bank in zijn armen gelegen, samen uit eten geweest, samen uitgeslapen, samen naar een vakantie gekeken..waarom gaan de weekenden zo snel en de dagen er tussen door zo langzaam ? *heeft zelfmedelijden.
Ja, ik weet dat ik nu klink alsof hij de enige opvulling in mijn leven is..
Oud 23-03-2009, 21:54
justhanna
justhanna is offline
Ik voel me gedwongen tot keuzes die ik niet wil maken...
Oud 23-03-2009, 22:08
Verwijderd
Goed! moe, van het huilen - heftig, ik word nogal met mezelf geconfronteerd zo. Maar goed, het was wel góed, en ik heb er nu meer vertrouwen in dan ooit. En hij ook
Oud 24-03-2009, 02:01
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Jeej hij is duisent leuk <3

En hier

Regels voor berichten