Advertentie | |
|
![]() |
|
Vanmiddag stonden ineens m'n schoonouders en vriend op de stoep bij m'n nieuwe huisje met een bloemetje en een kaartje ('lieve Dana....') <3 stoeltjes en een gereedschapskist. Zijn vader heeft lampen opgehangen en de watermeter gevonden zodat ik nu de meterstanden kan doorgeven en ook 's avonds kan klussen want zonder licht was dat wat lastig. M'n vriend had het raam gesloopt en weer gerepareerd en samen met zijn moeder heb ik het behang van een muurtje getrokken en het plakplastic van de voordeur afgehaald. Allemaal in een uurtje tijd
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
@Daantje: Niet herkenbaar, maar lijkt me wel kut... Succes ermee meisje!
@Qimm: Je gaat wel foto's posten als je getrouwd bent, toch, want ik ben vet benieuwd! ot: T gaat goed hier ![]() ![]() ![]() Volgens mij kom ik er een beetje achter wie wél échte vrienden zijn en wie niet. En stom is dat af en toe wel, want mensen waarvan ik dacht dat het echte vrienden waren, blijken dat niet te zijn. Maar de mensen die overblijven <3 |
![]() |
|
en nou mag vriendje niet meer mee op vakantie naar Marbella... omdat het te duur wordt, en ik ben zo boos want ik had me er al zo op verheugd!
... ik snap het ook wel voor 5 daagjes dat dat wel veel geld is, om daarvoor een vlucht te boeken... maar het zou eerst wél doorgaan, en nu opeens niet? maar met vriendje opzich gaat het wel heel goed, denk dat ik daarom ook zo boos ben haha. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ow heerlijk! Hebben wij gister gedaan. Even lekker uitgewaaid en de meest touristische route mogelijk genomen. Daarna vieze pizza besteld en geprobeerd uit te rusten in bed. Ga hem steeds belangrijker vinden, heel eng. Vanavond moet hij spelen en een cafeetje en ik ga kijken met beste vriendin. Daarna eindelijk weer eens bij hem slapen<3 |
![]() |
|
![]() |
woon nu tijdelijk bij me ma me zusje stond giga te flippen en is weg gelopen naar me pa me vriendin heeft er zelfs problemen mee gekregen thuis me vriendin heeft het er moeilijk mee dat ik verder weg zit nu ze zegt het niet maar ik voel het me vader acepteert mij niet en laat maar af en toe iets van zich horen ik zit hier bijna compleet afgesloten vn me vrienden me vriendin en haar ouders vinden het erg dat ik rechts ben en doen er alles aan om dat te veranderen zeggen ze niet maar ik voel het wel klote weekend achter de rug en verders me brommer doet het niet kmoet naar school met fiets trein en bus en is dus veel moeilijker om bij mijn vriendin te komen da was het wel cya
|
![]() |
|
Ik snap dat niet al mijn vrienden stante pede klaar kunnen staan voor me voor aankomende vrijdag (dus dat ze het een week van tevoren horen), maar toch ben ik een klein beetje teleurgesteld in ze dat er vrijwel niemand komt. Terwijl het toch best belangrijk voor me is. En ja, oké, ze kunnen het op tv kijken, weet ik, ik doe ook alsof ik het helemaal snap en niet erg vind en zo, maar toch steekt het een beetje. Nog erger vind ik dat één vriend niet eens de moeite nam te laten horen of -ie überhaupt kwam, terwijl ik duidelijk had gezegd dat de deadline voor het aantal namen op de lijst morgen is. Ik heb hem zelf achterna moeten bellen en het voelt een beetje als aflopende zaak, hoe de vriendschap tussen ons de laatste tijd verloopt
![]() Maar met één vriendin heb ik de laatste tijd een heel goede vriendschap en ook mijn "new friends" vind ik superleuk! |
![]() |
|
Verwijderd
|
gisteravond belde ik hem voordat ik ging slapen over dat ik zin had om hem te zien, en toen zei hij ineens dat hij wel naar m'n ouders kon komen
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij hebt zeker niet zitten opletten tijdens de les Nederlands, waarin INTERPUNCTIE aan bod kwam... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Gister lekker wezen eten met vriendin en daarna met haar en nog een vriendin naar cafe waar vriendje moest spelen. Was leuk! Vond het wat eng, omdat die vriendinnen elkaar niet echt kennen, maar volgens mij kunnen ze met elkaar overweg
![]() Langzaam begint hij wat te veranderen. De vorige keer dat hij in dat cafe speelde, kreeg ik stiekem een aaitje en dat was het. Gister mocht het hele cafe weten dat ik bij hem hoorde ![]() Morgen is mijn vader jarig en ik zou hem eigenlijk heel graag mee willen nemen, maar dat zit er helaas echt nog niet in. Wie weet volgend jaar... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OT: whoej, vriendje is weer terug. Ik had een prima week achter de rug zonder hem, maar het is toch wel heel heel fijn om hem weer te zien. Vrijdagavond zou hij eigenlijk vrij laat aankomen met de trein uit Duitsland, maar ik was lekker naar een paar stations eerder gereisd zodat ik hem eerder kon zien. Eigenlijk wilde ik 't niet zeggen en hem bellen vlak voordat de trein bij mij zou komen, maar toen belde hij mij al en ik kon toch niet liegen toen hij vroeg waar ik was ![]() ![]()
|
Jaa superfijn.
![]() Maar hij lijkt ook zoveel op me en zoveel ook niet, soms wel, soms niet, het is echt.. het is helemaal fijn. Helemaal nieuw. Dattie om me lacht als ik op blote voeten met alleen m'n spijkerrokje de zee inren, dat we praten en praten en dat hij me gisterenavond ging voorlezen en dat ik toen in slaap viel. Het is echt briljant! Ik was, toen het net aan was, een beetje bang dat het teveel was en te heftig maar overmorgen is 't al vier maanden en het gaat zo makkelijk zo fijn. Ik ben er verschrikkelijk blij mee. ![]() - Dat is het ook wel. Ik kom zo dicht bij hem. Ik heb m'n handen niet eens nodig om hem te liefkozen. Als ik hem aankijk is dat al genoeg.
|
@wup: klinkt goed! En het blijft natuurlijk altijd leuk om je vriendje te zien optreden. Ik ben altijd echt ontzettend trots op hem, al is het herrie
![]() Hmm, heerlijk om gewoon binnen een uurtje aan zee te zijn. Het was echt erg gezellig gisteren. Het is wel echt vervelend dat drie van onze ratjes ziek zijn, ik hoop echt dat ze beter worden maar het ziet er niet zo goed uit. En verder gaan we nu binnenkort echt opzoek naar een eigen plekje. Al vind ik het stiekem ook wel jammer want het is wel super gezellig nu in huis, we hebben echt lieve huisgenootjes. Maarja, komt wel goed. Ik verheug me er ook wel op om ons plekje in te richten en je hebt niet meer het nadeel van andermans rotzooi ![]() edit: @roosje: ahhh, wat vreselijk lief dat hij je voorleest ![]()
|
Hij heeft de andere helft van mijn familie ook overleefd
![]() Zondag was heerlijk. Lekker uitgeslapen, toen naar het strand geweest. Supermooi weer, lekker bij zo'n strandtentje zitten en genieten van het weer. Praten, zelfs na een jaar nog zoveel om over te praten. Heerlijk. Moeders had lekker gekookt, dus ook nog een gezellig avondje gehad. Alleen jammer dat broerlief 'm dan weer smeert. Volgens mij is hij een wisselkindje, echt hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hij is lief, maar toch ben ik onzeker. Dan is hij weer druk en afgeleid en ben ik bang dat ie me totaal niet mist, terwijl ik hem wel mis. Stomme ik, stomme onzekerheid. Want dit weekend was heel leuk. Samen in bad gezeten, heb een ring van hem gekregen, lekker geknuffelt, op de bank in zijn armen gelegen, samen uit eten geweest, samen uitgeslapen, samen naar een vakantie gekeken..waarom gaan de weekenden zo snel en de dagen er tussen door zo langzaam
![]() Ja, ik weet dat ik nu klink alsof hij de enige opvulling in mijn leven is.. ![]() |
![]() |
|
|