Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2009, 21:18
Uice
Uice is offline
Jawel, maar ik ben lui.
Oud 22-02-2009, 21:20
Verwijderd
En anders wel op de van Wou.
Oud 22-02-2009, 21:20
Verwijderd
Lol, dat is nog geen vijf minuten, .
Oud 22-02-2009, 21:21
Verwijderd
Oké, fail. Ik wilde net de resterende melk van mijn bakje coco pops opdrinken. Ik houd mijn vinger tegen de lepel om 'm tegen te houden en breng het bakje omhoog. De lepel wipt omhoog en gooit melk in mijn gezicht.
Oud 22-02-2009, 21:22
Verwijderd
*aai*
Oud 22-02-2009, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Oké, fail. Ik wilde net de resterende melk van mijn bakje coco pops opdrinken. Ik houd mijn vinger tegen de lepel om 'm tegen te houden en breng het bakje omhoog. De lepel wipt omhoog en gooit melk in mijn gezicht.
Oud 22-02-2009, 21:24
Tink*
Tink* is offline
Ik kijk even op kamernet wat er nu zoal op staat en lolwut sommige mensen proberen echt winst te maken op het tijdelijk verhuren van hun kamer. En volgens mij staat er een kamer in mijn oude huis op.
Oud 22-02-2009, 21:25
Verwijderd
Ik zou in mijn straat voor dezelfde prijs een kamer die twee keer zo groot was ofzo krijgen maar dan moest ik wel ruilen tegen een andere kamer
Oud 22-02-2009, 21:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
Lol, dat is nog geen vijf minuten, .
Ja, maar ik moet dan mijn jas pakken, al die trappen af en helemaal de deur uit. Bovendien heb ik wel sigaretten, en roken is ook een soort eten.
Oud 22-02-2009, 21:26
Verwijderd
Douchen. dat moet ik doen.
Oud 22-02-2009, 21:27
Verwijderd
hè, jij rookt toch helemaal niet?
Oud 22-02-2009, 21:27
Uice
Uice is offline
Ben je soms vies?
Oud 22-02-2009, 21:28
Tink*
Tink* is offline
Kamers met foto's zijn ook nice, even zien hoe andere mensen wonen.
Oud 22-02-2009, 21:29
Laisve
Laisve is offline
Echt als ik die foto zie heb ik het idee dat die op elk moment in elkaar kan storten.
Oud 22-02-2009, 21:30
Verwijderd
Ik heb ook een probleem. Ik heb nog vijf euro tot dinsdag en moet nu bepalen of ik morgen eten of sigaretten ga kopen. Ik heb nog wat brood, eieren en coco pops, maar geen avondeten. Hrmm.
Oud 22-02-2009, 21:31
Uice
Uice is offline
Ja, dat is 't ook met mij hè. Avondwinkels zijn zo verrekt duur.
Oud 22-02-2009, 21:31
Uice
Uice is offline
Citaat:
hè, jij rookt toch helemaal niet?
Och, niet, wel, het is allemaal hetzelfde in de wondere wereld van Julius. Maar ik steek af en toe weleens een sigaretje op ja.
Oud 22-02-2009, 21:32
Verwijderd
gewoon coco pops als ontbijt, boterhammetjes met iets als middageten en brood met een gebakken eitje als avondeten.
Oud 22-02-2009, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Och, niet, wel, het is allemaal hetzelfde in de wondere wereld van Julius. Maar ik steek af en toe weleens een sigaretje op ja.
de slechte invloed van para... tsssk.
Oud 22-02-2009, 21:33
Verwijderd
nou het is hier zo'n klerezooi dat ik geen foto's ga maken. overal slingert was en afval en afwas.
Oud 22-02-2009, 21:33
Verwijderd
De lokale supermarkt hier is ongeveer net zo duur als een avondwinkel. Bijna een tientje voor twee pakken melk, pizza en coco pops, . Ik wilde vroeg opstaan om een andere supermarkt te bezoeken, maar ik werd pas om een uurtje of twee actief omdat ik mijn wekker vannacht maar heb uitgezet.
Oud 22-02-2009, 21:34
Verwijderd
en ik verkies ook roken boven eten.
Oud 22-02-2009, 21:34
Verwijderd
dan moet je juist wel foto's maken, pippeke. ik win toch nog steeds
Oud 22-02-2009, 21:37
Verwijderd
Als mijn moeder hier nu zou binnenkomen, na haar noeste arbeid van afgelopen maandag, gaat ze denk ik schreeuwen.
Oud 22-02-2009, 21:38
Verwijderd
ik kocht heel vaak in barre tijden een pakje shag samen met mijn dinnie.
Oud 22-02-2009, 21:39
Verwijderd
Er is een kat buiten heel naar aan het miauwen.
Oud 22-02-2009, 21:39
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Als mijn moeder hier nu zou binnenkomen, na haar noeste arbeid van afgelopen maandag, gaat ze denk ik schreeuwen.
Heb ik ook last van. Hier zit totaal geen systematiek in het vuilniszakdumpsysteem. Nu staat de keuken vol met vuilniszakken
Oud 22-02-2009, 21:40
Verwijderd
Citaat:
dan moet je juist wel foto's maken, pippeke. ik win toch nog steeds
oke oke. maar dan morgen (ben niet van plan binnen 24 uur op te ruimen) en dan zet ik ze op d.nl
Oud 22-02-2009, 21:41
Verwijderd
oh nou voel ik me ineens weer prima
Verwijderd
Citaat:
Heb ik ook last van. Hier zit totaal geen systematiek in het vuilniszakdumpsysteem. Nu staat de keuken vol met vuilniszakken
Hier staan nu ook drie plastic tassen vol met rotzooi, met daaromheen een aantal pakjes peuken die ik uit luiheid maar in die richting heb geworpen.
Uice
Uice is offline
Citaat:
De lokale supermarkt hier is ongeveer net zo duur als een avondwinkel. Bijna een tientje voor twee pakken melk, pizza en coco pops, . Ik wilde vroeg opstaan om een andere supermarkt te bezoeken, maar ik werd pas om een uurtje of twee actief omdat ik mijn wekker vannacht maar heb uitgezet.
Ik heb een prima Dirk in de buurt. Voor de helft van het geld dezelfde hoeveelheid en kwaliteit voer als bij de Heyn.
Oud 22-02-2009, 21:42
Tink*
Tink* is offline
Bij ons is iedereen te lui om de lamp in de keuken te vervangen. Dus we koken met het kleine lampje boven het fornuis en voor de rest is het donker. :')
Oud 22-02-2009, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Ben je soms vies?
Is dit tegen mij?
Oud 22-02-2009, 21:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
Is dit tegen mij?
Ja.
Oud 22-02-2009, 21:44
TopDrop
TopDrop is offline
zo. het hele weekend niks gedaan. morgen een presentatie en ik moet shit inleveren en nog een cv produceren en shiiiiiiit.
Verwijderd
Citaat:
Bij ons is iedereen te lui om de lamp in de keuken te vervangen. Dus we koken met het kleine lampje boven het fornuis en voor de rest is het donker. :')
bij mij was ooit in mn oude huis het licht in de badkamer kapot en toen gingen we douchen bij kaarslicht <3
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik had hier een tijd een schemerlamp op het aanrecht staan.
Oud 22-02-2009, 21:45
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Hier staan nu ook drie plastic tassen vol met rotzooi, met daaromheen een aantal pakjes peuken die ik uit luiheid maar in die richting heb geworpen.
Drie maar ? Haha, hier wordt de keukendeur bijna geblokkeerd door die smerige dingen. Maar dat is de schuld van de gemeente !
Verwijderd
In het huis van een vriend van me was de lamp in de douchecel van het plafond gedonderd, waardoor het pikkedonker was. Dan sta je daar te douchen terwijl de muizen af en toe onder de deur door komen om wat water mee te pikken.
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Oh. Ik heb net gedouchet, dus nee, maar ik was sowieso niet heel vies. Maar het was wel fijn. Ik heb namelijk koorts enzo dus die douche voelde heel fijn aan.
Oud 22-02-2009, 21:46
Verwijderd
wij hebben een wandlampje in de keuken, opgehangen aan 2 touwtjes opgehangen aan het lepelrekje, omdat de fitting kapot is van het grote licht.
Oud 22-02-2009, 21:47
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Drie maar ? Haha, hier wordt de keukendeur bijna geblokkeerd door die smerige dingen. Maar dat is de schuld van de gemeente !
Want jullie hebben geen afvalpasje?
Oud 22-02-2009, 21:47
Verwijderd
Citaat:
wij hebben een wandlampje in de keuken, opgehangen aan 2 touwtjes opgehangen aan het lepelrekje, omdat de fitting kapot is van het grote licht.
Dat is misschien nog wel meer werk dan de fitting vervangen, .
Oud 22-02-2009, 21:48
Verwijderd
Commando is de nieuwe dennis.
Verwijderd
Oh, ja, afvalpasjes. Hier hadden we van die ondergrondse containers die met een pasje geopend moeten worden, maar de bijlmercrew heeft daar natuurlijk geen zin in, dus hebben ze de scan daarvan gesloopt. Nu gaat ie altijd open.
Verwijderd
Ik vond het best raar dat je in utrecht alles gewoon aan straat kunt zetten en niets wordt bijgehouden over wie hoeveel weggooit.
Oud 22-02-2009, 21:49
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Want jullie hebben geen afvalpasje?
Afvalwat ? Volgens mij niet. Hier ergens om de hoek staan altijd (althans dat is de bedoeling) van die containers waar die dingen in moeten. Maar een sjonnie eerste klas van de gemeente heeft daar niet echt goed over nagedacht denk ik, want als ik ga sjouwen met die dingen staan ze d'r verdomme nooit.
Oud 22-02-2009, 21:50
Verwijderd
Eerst kijken, dan wegbrengen?
Oud 22-02-2009, 21:50
Uice
Uice is offline
Afvalpasjes?

Ik heb toen ik wegging uit mijn vorige woning gewoon een hele zooi kasten en tapijten naast mijn deur gezet. Ik wist niet dat dat überhaupt weleens consequenties had als je niet toevallig tegen een agent aanloopt.
Oud 22-02-2009, 21:51
Verwijderd
afvalpasjes? bijhouden wie wat weggooit? whut?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten