Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Duits en dat het pas donderdag is en dat ik mijn vrije zaterdag heb volgepland met iets waar ik geen zin in had, terwijl ik wel 10 betere plannen weet. Ik vind het jammer dat ik binnen ben en dat ik hier thuis stil moet zijn, dat mijn neefje/nichtje nog lang niet geboren gaat worden en dat ik nog een heeeele nacht en nog twee heeele dagen moet wachten.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohw en dat ik vanavond stom werk moet doen, wel met leuke collega's maar helaas wel stomme reserveringen en bladiebla en dat het veel te mooi weer is om binnen te werken! Dat ik rugpijn heb en dat ikeen schoen kwijt ben van mijn favo paar schoenen. Ik verdenk mijn schoonzusje er van om hem ingepakt en meegenomen te hebben, maar ze heeft veel grotere voeten en alleen de linker gepakt dus straks maakt ze em stuk!
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
My youth is oveeeer! ![]() Ach ja, m'n leven begon pas cool te worden op m'n 21ste, dus ik heb nog wel wat jaren te gaan. + Ik heb een hekel aan conformeren en huisjeboompjebeestje dingen, dus ik blijf nog wel een tijdje deze lifestyle houden. M'n grootste hobbies passen nl ook prima bij een 50+er (nl: muziek, zuipen en roken). ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb al gevonden waar het aan lag! Het internet is politiek correct als het om zulke specifieke informatie over midgets gaat. Je moet ze 'dwarves' noemen.
![]() Maar ik kan nog steeds niet vinden hoe groot ze zijn. Waarom bestaat er geen tabel met gemiddelde lengtes van midgetkinderen door de jaren heen, in vergelijking met de gemiddelde lengtes van gewone kinderen van dezelfde leeftijd? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, 'little people', dat wist ik. Ik las ook iets over dat je ze 'vertically challenged' moest noemen.
En geestelijk gehandicapten 'mensen met mogelijkheden' noemen is inderdaad tamelijk debiel. Ze moet eens vragen wat voor mogelijkheden ze dan precies bedoelen, het heeft vast een vermakelijk antwoord. Laatst gewijzigd op 31-05-2009 om 20:25. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind heel veel dingen ambetant. Opleidingen, want die zijn meestal duur en tijdrovend en stom en moeilijk en saai en brr. Ik hou niet van kou en niet van warmte wnat dan gaan mensen zweten en stinken. Ik hou niet van droge lippen of labello, dingen die heel erg kapot zijn of dingen die niemand wil repareren. Ik hou niet van hoofdpijn en al helemaal neit van misselijkheid. Ik vind het vrij ambetant dat het gevoel heb dat ik veel moet werekn omdat ik al mijn vrije dagen vol plan en ik hou ook niet van wc's want die stinken!
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het vrij ambetant dat ik vandaag alleen maar binnen heb gezeten om aan een presentatie te werken.
|
Verwijderd
|
Ik vind het vrij ambetant hoe ik me nu voel, zowel lichamelijk als psychisch. Het slaat helemaal nergens op want ik heb het super naar mn zin op het moment, heb nog allerlei leuke dingen voor de boeg én een doktersbezoek op de agenda staan, maar toch voel ik me waardeloos. Pfffrrt.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat Engelse en Nederlandse uitdrukkingen en zegswijzen nooit precies hetzelfde betekenen. Soms is dat vreselijk handig, als je iets wil zeggen in het Engels en daar blijkt nou juist een mooie uitdrukking voor te zijn die we in het Nederlands niet hebben. Maar als ik iets simpels als "Er wordt dan ook aangenomen dat..." wil schrijven, kom ik enorm in de knoop met alle voeg- en bijwoorden. *mopper* Stomme rottaal.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Hoe anoniem ben je nou eigenlijk op internet Purgatori | 13 | 15-06-2007 23:40 | |
Liefde & Relatie |
Hem <--> beste vriendin! ....?? Hulp gevraagd! lieve | 6 | 11-08-2002 22:59 |