Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2009, 10:48
Verwijderd
Als mensen mij wakker bellen
Advertentie
Oud 28-05-2009, 11:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Waarom moet je uit je kamer, Chick?

Traag, heel traag internet.
Omdat ik in een tijdelijke kamer zit, dus ik wist altijd al precies wanneer ik er uit zou moeten. Maar toch
Oud 28-05-2009, 12:33
Verwijderd
Duits en dat het pas donderdag is en dat ik mijn vrije zaterdag heb volgepland met iets waar ik geen zin in had, terwijl ik wel 10 betere plannen weet. Ik vind het jammer dat ik binnen ben en dat ik hier thuis stil moet zijn, dat mijn neefje/nichtje nog lang niet geboren gaat worden en dat ik nog een heeeele nacht en nog twee heeele dagen moet wachten.
Oud 28-05-2009, 12:36
Verwijderd
Ohw en dat ik vanavond stom werk moet doen, wel met leuke collega's maar helaas wel stomme reserveringen en bladiebla en dat het veel te mooi weer is om binnen te werken! Dat ik rugpijn heb en dat ikeen schoen kwijt ben van mijn favo paar schoenen. Ik verdenk mijn schoonzusje er van om hem ingepakt en meegenomen te hebben, maar ze heeft veel grotere voeten en alleen de linker gepakt dus straks maakt ze em stuk!
Oud 28-05-2009, 12:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet nu ech gaan schoonmaken, maar geen zin
Oud 28-05-2009, 14:26
Verwijderd
Citaat:
En gijzelaars 'gegijzelden'!
Oud 29-05-2009, 13:44
Verwijderd
Ik vind haten echt een vervelend woord maar ik haat echt een bepaald persoon.
Oud 29-05-2009, 15:33
Verwijderd
Dat ik komende dinsdag een theoretisch werkstuk af moet hebben en de week daarna nog een, en dat ik daar pas een pagina van heb. En dat ik serieus begin te denken dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, terwijl ik pas over anderhalve week ongesteld moet worden..
Oud 29-05-2009, 19:42
Lorelei
Lorelei is offline
De volstrekte onnozelheid van m'n huisgenoot. Godsamme.
Oud 30-05-2009, 00:42
Verwijderd
Dat ie maar blíjft doen alsof ik zo speciaal ben en me om de haverklap een knuffel geeft of benadrukt hoe tof ik wel niet ben en dat ik daar dan de hele tijd niks achter mag zoeken.
Oud 30-05-2009, 14:19
Verwijderd
En nu dat mn lens ligt te kutten, alweer. En besluitloosheid over stomme kleine dingen.
Oud 30-05-2009, 15:24
Verwijderd
Ik realiseer me net iets heel vervelends, namelijk dat ik bijna 24 ben en dat dat het laatste jaar is dat ik nog jong ben, en dan volgend jaar ben ik gewoon al fucking 25. de dertig komt er al aan
Oud 30-05-2009, 15:43
Verwijderd
Oud 30-05-2009, 15:43
Verwijderd
sterremeisjecrisis.
Oud 30-05-2009, 17:33
Balance
Balance is offline
Hooikoorts
Oud 30-05-2009, 19:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kuste mijn vriendje gedag zojuist en toen moest ik overgeven.
Oud 30-05-2009, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Ik kuste mijn vriendje gedag zojuist en toen moest ik overgeven.
wtf
Oud 30-05-2009, 19:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik realiseer me net iets heel vervelends, namelijk dat ik bijna 24 ben en dat dat het laatste jaar is dat ik nog jong ben, en dan volgend jaar ben ik gewoon al fucking 25. de dertig komt er al aan
Alleen ben je nog niet 24 en dus ook nog niet 25 en ook nog niet bijna 30
Oud 30-05-2009, 19:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
wtf
Probeer niet de samenhang tussen de twee te vinden
Maar volgensmij ben ik wel zijn griep aan het krijgen
Oud 30-05-2009, 20:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Shiiit, ik ook. Een hele maand eerder dan jij zelfs.
My youth is oveeeer!

Ach ja, m'n leven begon pas cool te worden op m'n 21ste, dus ik heb nog wel wat jaren te gaan. + Ik heb een hekel aan conformeren en huisjeboompjebeestje dingen, dus ik blijf nog wel een tijdje deze lifestyle houden. M'n grootste hobbies passen nl ook prima bij een 50+er (nl: muziek, zuipen en roken).
Oud 31-05-2009, 11:54
Verwijderd
Citaat:
*knip* En besluitloosheid over stomme kleine dingen.
Oud 31-05-2009, 11:55
Miekje*
Miekje* is offline
Dat onze lievelingsgeit van mijn werk dood is...
Oud 31-05-2009, 12:20
Signy
Signy is offline
Citaat:
oh boo hoo. ik mag zeuren ja jij niet.
Oud 31-05-2009, 12:21
Verwijderd
Citaat:
oh boo hoo. ik mag zeuren ja jij niet.
Oud 31-05-2009, 15:41
Verwijderd
Het internet weet niet hoe groot midgetkinderen zijn. De baby's worden omschreven als 'tiny'. Ik wil foto's en ander beeldmateriaal, wat moet ik nou met deze fascinatie van de week als er geen informatie over te vinden is?
Oud 31-05-2009, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Het internet weet niet hoe groot midgetkinderen zijn. De baby's worden omschreven als 'tiny'. Ik wil foto's en ander beeldmateriaal, wat moet ik nou met deze fascinatie van de week als er geen informatie over te vinden is?
Het internet weet alles.
Oud 31-05-2009, 15:57
Verwijderd
Ik heb al gevonden waar het aan lag! Het internet is politiek correct als het om zulke specifieke informatie over midgets gaat. Je moet ze 'dwarves' noemen.

Maar ik kan nog steeds niet vinden hoe groot ze zijn. Waarom bestaat er geen tabel met gemiddelde lengtes van midgetkinderen door de jaren heen, in vergelijking met de gemiddelde lengtes van gewone kinderen van dezelfde leeftijd?
Oud 31-05-2009, 20:14
Uice
Uice is offline
Dwarves is ook al politiek incorrect, hoewel het een medische term is. De juiste is term is 'little people'.
Oud 31-05-2009, 20:15
Verwijderd
Ja en een meisje uit mijn klas dat ook met gehandicapte werkt zegt dat ze het bij haar op haar werk geen 'geestelijk gehandicapte' mag noemen maar alleen nog 'mensen met mogelijkheden.' Wat wel bijzonder vreemd is.
Oud 31-05-2009, 20:19
Verwijderd
Ja, 'little people', dat wist ik. Ik las ook iets over dat je ze 'vertically challenged' moest noemen.

En geestelijk gehandicapten 'mensen met mogelijkheden' noemen is inderdaad tamelijk debiel. Ze moet eens vragen wat voor mogelijkheden ze dan precies bedoelen, het heeft vast een vermakelijk antwoord.

Laatst gewijzigd op 31-05-2009 om 20:25.
Oud 31-05-2009, 20:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet zeggen dat ik doorgaans erg politiek correct ben, maar 'mensen met mogelijkheden' vind ik werkelijk te belachelijk voor woorden
Oud 31-05-2009, 20:26
Verwijderd
mensen met mogelijkheden. Jaha, en blinde mensen zijn ook visueel begaafd.
Oud 31-05-2009, 20:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
good point
Oud 31-05-2009, 20:37
Uice
Uice is offline
Een tijdje geleden was het juist 'mensen met een beperking'. Wat ook debiel is, want iedereen heeft een beperking.
Oud 01-06-2009, 13:32
Verwijderd
Ik vind heel veel dingen ambetant. Opleidingen, want die zijn meestal duur en tijdrovend en stom en moeilijk en saai en brr. Ik hou niet van kou en niet van warmte wnat dan gaan mensen zweten en stinken. Ik hou niet van droge lippen of labello, dingen die heel erg kapot zijn of dingen die niemand wil repareren. Ik hou niet van hoofdpijn en al helemaal neit van misselijkheid. Ik vind het vrij ambetant dat het gevoel heb dat ik veel moet werekn omdat ik al mijn vrije dagen vol plan en ik hou ook niet van wc's want die stinken!
Oud 01-06-2009, 16:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Iemand heeft recht voor mijn deur gekotst en nou moet ik dat dus maar gaan schoonmaken, maar bah, en ik haaaaat kots
Oud 01-06-2009, 16:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godver ik heb helemaal geen bezemachtig-iets, hoe moet ik dan schrobben
Oud 01-06-2009, 17:03
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ik heb al gevonden waar het aan lag! Het internet is politiek correct als het om zulke specifieke informatie over midgets gaat. Je moet ze 'dwarves' noemen.

[afbeelding]

Maar ik kan nog steeds niet vinden hoe groot ze zijn. Waarom bestaat er geen tabel met gemiddelde lengtes van midgetkinderen door de jaren heen, in vergelijking met de gemiddelde lengtes van gewone kinderen van dezelfde leeftijd?
Maar dat is dan een primordiale dwerg, geen babydwerg.
Ik vind het vrij ambetant dat ik vandaag alleen maar binnen heb gezeten om aan een presentatie te werken.
Oud 01-06-2009, 17:09
Verwijderd
Ik vind het vrij ambetant dat ik ziek ben.
Oud 01-06-2009, 19:37
Verwijderd
Ik vind het vrij ambetant hoe ik me nu voel, zowel lichamelijk als psychisch. Het slaat helemaal nergens op want ik heb het super naar mn zin op het moment, heb nog allerlei leuke dingen voor de boeg én een doktersbezoek op de agenda staan, maar toch voel ik me waardeloos. Pfffrrt.
Oud 01-06-2009, 20:03
Verwijderd
Ik heb niks om over te zeuren, dus ik kan jullie niet blij maken met een zeurverhaal, want vrij ambetant is.
Oud 02-06-2009, 08:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik keelontsteking heb en dat doet pijn en ik wil dat het overgaat want ik kan amper eten en ik ben helemaal zwakjes en vrijdag heb ik auditie en zondag gaan we naar Italië
Oud 02-06-2009, 08:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja en een meisje uit mijn klas dat ook met gehandicapte werkt zegt dat ze het bij haar op haar werk geen 'geestelijk gehandicapte' mag noemen maar alleen nog 'mensen met mogelijkheden.' Wat wel bijzonder vreemd is.
Ja irritant he. En ik heb natuurlijk geen mogelijkheden, daar ik geen handicap heb.
Oud 02-06-2009, 09:19
Verwijderd
Dat het vandaag ineens keihard aan het regenen is, na al die dagen zon, net nu we wilden gaan picknicken om afscheid te nemen. Blehhhh.
Oud 02-06-2009, 20:00
Verwijderd
Herinschrijven bij studielink.

Je kunt bij je onderwijsinstelling het verschuldigde collegegeld vanaf 31 december 2199 betalen. Wil je zo spoedig mogelijk na deze datum opnieuw inloggen en bij jouw inschrijvingsverzoek de betalingsgegevens invullen.

:') Okay.
Oud 02-06-2009, 20:02
Verwijderd
Dat moet je dan ook echt doen.
Oud 02-06-2009, 20:02
Verwijderd
Zo'n vooruitgeplande betaling, ik weet niet of dat kan maar ach.
Oud 03-06-2009, 15:49
Miekje*
Miekje* is offline
Dat mijn exvriendje weer een vriendin heeft.
Oud 03-06-2009, 17:29
Verwijderd
Dat Engelse en Nederlandse uitdrukkingen en zegswijzen nooit precies hetzelfde betekenen. Soms is dat vreselijk handig, als je iets wil zeggen in het Engels en daar blijkt nou juist een mooie uitdrukking voor te zijn die we in het Nederlands niet hebben. Maar als ik iets simpels als "Er wordt dan ook aangenomen dat..." wil schrijven, kom ik enorm in de knoop met alle voeg- en bijwoorden. *mopper* Stomme rottaal.
Oud 03-06-2009, 18:03
Verwijderd
Dat een bepaald persoon waar ik minder goede herinneringen aan heb, het waagt om een vriendschapsverzoek op facebook te sturen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten