Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Gisteren:
- beschuitbol met 8 aardbeien - longdrinkglas versgeperste sinaassappelsap - grote punt speculaastaart (speculaas+amandelspijs) - stuk pestobrood - grapefruit/sinaasappelsap shake - bruine pistolet - halve paprika gevuld met veg. gehakt, zongedroogde pesto & kaas - salade van komkommer, paprika, tomaat, sla, zongedroogd tomaatje & wat feta - 200 ml vanillevla - speculaasmolen - 2 stukjes roomborstplaat - stukje marsepein - stukje aardbeiencakerol Vandaag: - beschuitbol met 7 aardbeien - glas sinaasappelsap (vers weer) - grote meergranen pistolet + veg. worst + tomaat + augurk + boter - sesamkaiserbol + boter + schuddebuikjes - 2/3 blikje redbull |
![]() |
|
- 3 knackebröd: 2x kaas, 1x jam
- 1 gekookt ei - 2 meergranenbollen met kaas, courgette & kruiden uit het tostiapparaat - 1 pruim - 1 vegetarische loempia - meergranenbol met een vegaburger, rucola, knoflooksaus & rode ui - kom zelfgemaakte tomatensoep met cherrytomaat, pijnboompitten, pesto en een beetje kookroom - kommetje citroentaartkwark - paar stukjes fudge - 2 koffie, thee, 1 glas Spa-drink, 1 glas ginger ale
|
Gisteren:
L: 2 warme worstenbroodjes, 3 kleine sneetjes brood (2 met eiersalade, 1 met halvarine en hagelslag), 1 knackebrod met halvarine en hagelslag, 1 glas multivruchtensap T: 1 mars, 2 glazen multivruchtensap A: foo yong hai met zilvervliesrijst, 1/2 schaaltje kloppudding chocolade met slagroom, 1 glas water T: 1/2 peer, 1 nectarine, 1 glas multivruchtensap Vandaag: O: 1 snee brood met pindakaas, 1 glas vruchtensap T: 1 glas vruchtensap, 1/2 schaaltje magere aardbeiyoghurt met een handje cornflakes, een paar blauwe druiven L: 3 sneetjes brood (1 met leverworst, 1 met halvarine en kaas, 1 met halvarine en gelderse worst), 3 stuks knackebrod met halvarine (2 x hagelslag, 1x kaas), 1 glas vruchtensap T: 1 nectarine, 2 pakjes toastjes, 1 honinglolly, 8 blokjes chocolade, 1 glas vruchtensap A: foo yong hai met zilvervliesrijst, 1/2 schaaltje kloppudding chocolade met slagroom, 1 glas water Laatst gewijzigd op 28-09-2009 om 18:43. |
![]() |
|
- kom biogarde met cruesli en honing
- 1 appel - 2 meergranenbolletjes: 1x eiersalade, 1x tomaat/pesto/mozzarella - 1 pakje Lu Time out - gebakken rijst met Thaise olijfpasta, komkommer, cashewnoten, limoen, zwarte olijven en quorn - paar stukjes fudge - thee, 3 koffie, 1 glas ice tea green, 1 glas rivella
|
- 3 knackebröd: 2x jam, 1x kaas
- 2 pruimen - homemade broodje gezond met halvanaise, kaas, ei, komkommer en tomaat - pakje Lu Time Out - portie Twister Fries van Burger King - bakje prei/ei salade - kom zelfgemaakte tomatensoep met pesto en een beetje kookroom - kommetje sinaasappelyoghurt met bramen - thee, 2 koffie, 1 glas groene icetea, 1 glas rivella
|
![]() |
o: schaaltje appel crusli met melk
t: plak ontbijtkoek, 2 manderijnen l: 4 broodjes, 2x kaas, 2x vlokken t: te genant voor woorden, enorme vreetbui. 3 crackers ( pindakaas, kaas, nutella), pakje milkbreak, paar snoepjes, halve beker yoghurt ![]() a: lasagne met veel groenten en vanavond hoop ik me even in te houden. drinken: warme chocolademelk, halve liter thee, nog een kop thee, water Ik moet wat verzinnen voor tussen mijn ontbijt en lunch. Daar zit zoveel tijd tussen, dat ik vaak om half 12 al ga lunchen. Daardoor heb ik dus om 4 uur al weer zo zin in eten dat ik zulke vreetbuiten krijg.. Morgen eens een groter ontbijt proberen, al helpt dat vaak niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is geen vreetbui, een vreetbui is een hele zak chips in een keer leegeten ofzo
![]() O: 2 boterhammen met penotti Lunch: Waldkornbroodje met eiersalade en komkommer, boterham met penotti Tussendoor: Waldkornbroodje met kipkerriesalade Avondeten: Aardappels, bloemkool en ui geroerbakt met kaas, tomatenpuree en biogarde, speklapje Tussendoor: Vanilleyoghurt met brinta, thee Kan me niet herinneren of ik voor de lunch nog een extra boterham heb gegeten, maar kans is groot. |
![]() |
|
- kom biogarde met cruesli, bramen en honing
- 1 mueslibol met boter - 3 boterhammen: 2x prei/ei salade, 1x kaas - pakje Lu Time Out - sushi, tempura, miso soep, Japans gekruide gebakken champignons en courgette, salade met zeewier - 1 bolletje groene thee-ijs - thee, 2 koffie, 2 dubbel friss, 2 ginger ale
|
![]() |
Maar die vreetbuien zijn precies de reden dat ik geen chips in huis haal. Zo'n zak gaat altijd in een keer leeg. Net als pakken koek, drop etc. Ik koop het gewoon niet, want ik heb geen stop. Nu heb ik soms een vreeetbui, die ik dus maar weg eet met minder ongezonde dingen zoals yoghurt en crackers. Want als ik niet iets super lekkers in huis heb, kan ik het meestal wel onderdrukken, aangezien het puur zin in vreten is en niet per see trek.
Vandaag een mega ontbijt gehad, maar kreeg maar een half uurtje later dan normaal weer trek, dus dat werkt gewoon niet. Ontbijt was: cracker pindakaas, 2 broodjes appelstroop, kom cruslie met melk, een banaan en een halve liter thee. Maar zo vol zitten vind ik niet fijn, dus dat doen we niet weer. Morgen maar weer normaal, maar met een extra stuk fruit ofzo. Verder t: stukje brownie, 2 manderijnen l: 2 broodjes kaas, vaag broodjes van de kantine, bakje kwark |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Tot nu toe belachelijk veel:
ontbijt: grote kom frosties met melk koffie en glas versgeperste sinaasappelsap van 2 sinaasappels tussendoor: 2 chocoladekoekjes, 2 minitwixjes, handje pinda's lunch: 3 kleine pistoletjes met jonge kaas, tomaat, mayo tussendoor: schaaltje vanille-ijs, minitwixje, handje pinda's en vanavond ga ik ook nog eens uit eten dus gegarandeerd veel te veel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ wup: die broodjes zijn prima, maar voor de cruesli geldt nog steeds hetzelfde: dat verzadigt amper. Als ik jou was zou ik gewoon 'normaal' ontbijten (3 boterhammen+glas zuivel/yoghurt met muesli/havermout etc..) en dan, zoals yana voorstelt, nog een ochtendtussendoortje. Stel dat je om 8u ontbijt, dan neem je om half 11 nog iets bijv. een stuk fruit + een boterham of een pakje sultana o.i.d. en dan kun je rond half 1/1u weer lunchen. Het is niet meer dan logisch dat je om de paar uur weer trek hebt en dan kun je dus beter ook om de paar uur wat eten dan dat je het uitstelt en op een gegeven moment meer eet dan je eigenlijk zou willen, omdat je dan inmiddels zóveel trek hebt dat het bij wijze van spreken nog niet over gaat na een heel brood.
Nou ik ga ook wel even on-topic dan ![]() Ontbijt: Grote kom yoghurt + branflakes + muesli met noten/gedroogd fruit Lunch + Td: Noten-rozijntwister, halve zak chocoladekruidnoten (was op mn nichtje aan het passen en die was alleen rustig als ze bij me lag. Dus ik zat drie uur lang heel stil op de bank en heb in die tijd dus die twister gegeten en steeds wat kruidnoten gepakt) Straks avondeten maar ik weet nog niet wat, maar ik wil iig een glas wijn ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #41 Verwijderd | 500 | 01-04-2005 08:17 | |
Psychologie |
Mijn kliniek verhaal Eend | 21 | 15-08-2002 14:05 |