Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: prima, volgende maand eindelijk weer eens neuken. |
![]() |
|
Dames en heren, er is een speciaal huiswerk forum voor de details over de manier waarop Franse liefde geschreven moet worden. Dit is niet het topic daar voor.
OT: Beter. Ik wen aan mijn nieuwe situatie en ik voel me minder alleen. Ik merk dat ik sommige dingen gewoon op splits tussen verschillende vrienden. Daarnaast ben ik heel druk (behalve vandaag ![]()
|
![]() |
Ik voel me zo goed, dat ik het bijna eng vind. Ben zo druk met school en werken, dat ik mezelf ook maar wijsmaak dat ik helemaal geen tijd heb voor vriendjes ofzo.
Gister zei een collega dat ze mij ook tot haar vrienden rekende en dat vond ik zo lief om te horen ![]() Ow en er komt de laatste tijd steeds een groep jongens waarvan ik er één donders interessant vind, maak werken echt leuk zo ![]() Straks met goeie vriendin naar de film en uit eten, zin in! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Leuke vrienden heb ik <3 En familie ook. En nu wil ik een smsje ![]() |
![]() |
|
Hmm, het is zo stom dat ik wéét dat ik de komende weken weinig tijd ga hebben voor hem, het wordt gewoon proppen tussendoor... ik wil gewoon tijd, héél veel tijd alleen voor en met hem. Want dat is fijn. Maar gelukkig gaan we snel onze vakantie helemaal plannen en dan heb ik hem in elk geval 2 en hopelijk 3 weken
![]()
|
Verwijderd
|
Afgelopen weekend was te gek! Vrijdagavond films gekeken, zaterdag naar de dierentuin geweest, in de tuin gelegen en gebbqd, en vandaag op het "strand" gelegen en daarna heeft hij m'n ouders ontmoet. Vrij ongepland en snel, maar het klikte heel heel héél erg goed. Mooi zo, hebben we dat ook weer gehad haha.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mannetje ben ik he
![]() ontopic: ja ehhh bijna klaar met schooljaar, maar nog even 2 weekjes te druk op de uni voor sociale toestanden, wel wat potentie in het zicht, maar op de een of andere manier hebben alle leuke meisje tegenwoordig een vriend!?!? ![]() naja alles kan kapot enzo |
![]() |
|
Vorig weekend een vriendin opgezocht in Madrid en dat was geweldig
![]() ![]() Vorige week veel met vrienden gehangen en dat was leuk. Dondernacht nog een onverwachte kerel in mijn bed, maar dat was niet veel aan ![]() ![]() ++ woensdag waren twee 'gemeenschappelijke' vrienden van mijn ex over de vloer en toen ze echt tactloos gingen kletsen over het 'geweldige' leven van mijn ex had ik echt goed genoeg van de vriendschap.. maar misschien heb ik hem ook om stomme redenen in stand gehouden. In ieder geval schijnt mn ex echt een gigantische studentikoze hoer te zijn geworden. Ik hoop dattie er in blijft ![]() Laatst gewijzigd op 25-05-2009 om 10:17. |
![]() |
|
Het gaat lekker
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
Citaat:
![]() OT: Jaa hihi hij en ik gaan een weekendje weg met dat (wederzijdse) vriendinnetje dat zo moeilijk deed om ons en haar vriend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Ik had zo'n minikaartje van de Bruna naar hem gestuurd met zo'n beestje met hartjes in z'n ogen om hem succes te wensen met zijn tentamens en die had hij vanmorgen gekregen en hij vond het superleuk en dat smste hij, tof ![]()
|
Ik weet het niet meer
Al 20 maanden samen, zijn ook samen op vakantie geweest. We zien elkaar dagelijks en kunnen het ook heel goed vinden met elkaars familie. We hebben het fijn samen. Maar ik twijfel toch. Soms mis ik de vrijheid en ongebondenheid. Ik hou van hem, en het idee van uit elkaar gaan alleen al maakt me doodsbang. Maar ik snak zo naar die hevige en vrije verliefdheid |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dank nog voor de felicitaties
![]() @ Soeshie: je bent nog maar 17 en in combinatie met je laatste zin: dumpen en wat doen met dat verlangen! OT: Ja eh. Had het kunnen weten. Wat was er ook alweer met een ezel en een steen? Ik weet van niks blijkbaar. Maar ik ben het weer even goed zat. Dus zoek het uit, en laat maar weer wat horen als je van je eilandje af bent ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gaat goed! Zie hem morgenavond weer, en dan ga ik voor hem koken. Ik heb een nieuwe telefoon, en ik ben er nog niet helemaal uit hoe hij werkt, en daardoor heb ik hem vanmiddag per ongeluk 6 keer gebeld omdat de toetsenblokkering niet aan stond, huhu. Ik voelde me meteen een stalker. Hij steeds terug bellen, het leek wel alsof ik het expres deed ofzo mhhh. En ik kreeg net een sms'je dat hij heel erg blij met me is, en daar was ik super blij mee aangezien ik een kut dag heb.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben in dit leven gekomen om jou te dienen. Als ik faal zal ik branden in de hel en moet ik daar voor altijd blijven! Dan zal ik mijn superieure lief moeten aankijken en hopen dat ik als as mag terugkomen. Waaien met de wind mee naar jou. De as voor je uitstrooien leidend naar de juiste goede weg als je de weg kwijt bent en ook wel speels door je haren te waaien. Hij? Wie is Hij? ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Op de uitnodiging van zijn ouders verjaardag, staat ook mijn naam, maar ik heb me nog niet eens echt voorgesteld en nu ben ik toch wel een beetje zenuwachtig. Want wat nou als ze me niet leuk vinden, zo geweldig ben ik niet en die hele familie is allemaal zo geperfectioneerd en daar klopt alles en hier klopt niets. [/overdrijfangstmodus]
en toch vind ik het eng! |
![]() |
|
|