Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2009, 21:11
Verwijderd
Citaat:
(op zn frans gezegd): La Liefde.
daar is anders heel weinig Frans aan te ontdekken hoor....
Advertentie
Oud 24-05-2009, 01:25
Signy
Signy is offline
Ik had vanavond een heel leuk feestje bij studiegenootje/vriendinnetje-in-de-maak. Het was gezellig, blij dat ik geweest ben.

Verder heb ik donderdag een date met de nieuwe jongen en da's wel leuk natuurlijk... Uitgerekend vanavond belde OZgast met de mededeling dattie over 3 à 4 weken hierheen komt. Ik belde hem gelijk terug met "uhhhhhh cool!" En dat was iets té enthousiast natuurlijk Hij moest gelijk lachen.
Maarja, wat nu, want nieuwe jongen = ook leuk in de planning maar OZ gast is fokking lekker. Hmmmmmmm, ik kijk het ff aan. Eerst maar eens zien hoe het over 3 weken allemaal is.
Oud 24-05-2009, 09:57
ST*R
ST*R is offline
Nog gefeliciteerd skyblue!

Vrijdag bij een hele lekkere gast geslapen, en 's ochtends voelde ik me wel een beetje een slet maar dat duurde gelukkig maar even Benieuwd of ik hem nog zie, denk het niet, maar hoop het wel want omg wat was hij lekker.
De date jongen snap ik niet, want er liggen nog spullen van hem bij mij en hij had het over dates die nog gingen komen en blabla, maar ik hoor niks van m. Hm en juist nu ik hem geloof ik wel echt leuk ga vinden.
En dan heb je nog de seks jongen, die maar blijft smsen en bellen en ik weet echt niet wat ik met hem moet, dus ik ben 'm maar aan het negeren. Wat best wel lullig is, maarja hoe vaak heeft hij niet lullig tegen mij gedaan.
Vanavond eten met vriendinnetjes!
Oud 24-05-2009, 10:28
evil inside
evil inside is offline
Citaat:
daar is anders heel weinig Frans aan te ontdekken hoor....
La is toch duidelijk frans bepaald lidwoord
dus ik heb sowieso de helft goed
Oud 24-05-2009, 11:38
Verwijderd
Citaat:
La is toch duidelijk frans bepaald lidwoord
dus ik heb sowieso de helft goed
Het is wel gek dat als je iets op z'n Frans wil zeggen dat je dan alleen het lidwoord goed hebt, toch?

OT: gisteren was onwijs leuk en ik baal ervan dat het zo lang geleden is dat we dat gedaan hebben. Zeker vaker herhalen dus.
Oud 24-05-2009, 11:43
justhanna
justhanna is offline
Na 8 dagen ineens weer helemaal alleen zijn is toch wel lastig...
Oud 24-05-2009, 12:13
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Nog gefeliciteerd skyblue!

Vrijdag bij een hele lekkere gast geslapen, en 's ochtends voelde ik me wel een beetje een slet maar dat duurde gelukkig maar even Benieuwd of ik hem nog zie, denk het niet, maar hoop het wel want omg wat was hij lekker.
De date jongen snap ik niet, want er liggen nog spullen van hem bij mij en hij had het over dates die nog gingen komen en blabla, maar ik hoor niks van m. Hm en juist nu ik hem geloof ik wel echt leuk ga vinden.
En dan heb je nog de seks jongen, die maar blijft smsen en bellen en ik weet echt niet wat ik met hem moet, dus ik ben 'm maar aan het negeren. Wat best wel lullig is, maarja hoe vaak heeft hij niet lullig tegen mij gedaan.
Vanavond eten met vriendinnetjes!
Ok ik ben vast niet de eerste die zich die afvraagt, maar met hoeveel jongens ben jij echt in godsnaam naar bed geweest? Als ik al je forumposts zo zie loopt dat echt in de 100 of niet?
Oud 24-05-2009, 12:22
Signy
Signy is offline
Citaat:
Ok ik ben vast niet de eerste die zich die afvraagt, maar met hoeveel jongens ben jij echt in godsnaam naar bed geweest? Als ik al je forumposts zo zie loopt dat echt in de 100 of niet?
Ja en hoe oud ben je?
Oud 24-05-2009, 12:30
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
+1
Oud 24-05-2009, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Het is wel gek dat als je iets op z'n Frans wil zeggen dat je dan alleen het lidwoord goed hebt, toch?

OT: gisteren was onwijs leuk en ik baal ervan dat het zo lang geleden is dat we dat gedaan hebben. Zeker vaker herhalen dus.
En aangezien het "l'amour" is, is zelfs het lidwoord niet goed...

OT: prima, volgende maand eindelijk weer eens neuken.
Oud 24-05-2009, 12:53
Kitten
Kitten is offline
Dames en heren, er is een speciaal huiswerk forum voor de details over de manier waarop Franse liefde geschreven moet worden. Dit is niet het topic daar voor.

OT: Beter. Ik wen aan mijn nieuwe situatie en ik voel me minder alleen. Ik merk dat ik sommige dingen gewoon op splits tussen verschillende vrienden. Daarnaast ben ik heel druk (behalve vandaag )
Oud 24-05-2009, 13:00
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
haha, ben 22 en het zijn er 15. dat valt best mee toch (of niet, geen idee ).
Oud 24-05-2009, 14:41
wup
wup is offline
Ik voel me zo goed, dat ik het bijna eng vind. Ben zo druk met school en werken, dat ik mezelf ook maar wijsmaak dat ik helemaal geen tijd heb voor vriendjes ofzo.
Gister zei een collega dat ze mij ook tot haar vrienden rekende en dat vond ik zo lief om te horen
Ow en er komt de laatste tijd steeds een groep jongens waarvan ik er één donders interessant vind, maak werken echt leuk zo

Straks met goeie vriendin naar de film en uit eten, zin in!
Oud 24-05-2009, 15:15
Verwijderd
Citaat:
haha, ben 22 en het zijn er 15. dat valt best mee toch (of niet, geen idee ).
Ik vind het geen schokkend aantal ofzo, maar ik kom er zelf bij lange na niet aan. Aan de andere kant heb ik wel meer dan het dubbele aantal gezoend dus wat dat betreft

OT: Leuke vrienden heb ik <3 En familie ook. En nu wil ik een smsje
Oud 24-05-2009, 16:10
indigo
indigo is offline
Hmm, het is zo stom dat ik wéét dat ik de komende weken weinig tijd ga hebben voor hem, het wordt gewoon proppen tussendoor... ik wil gewoon tijd, héél veel tijd alleen voor en met hem. Want dat is fijn. Maar gelukkig gaan we snel onze vakantie helemaal plannen en dan heb ik hem in elk geval 2 en hopelijk 3 weken . En hij komt lekker morgen naar mij <33.
Oud 24-05-2009, 17:03
Nienna*
Nienna* is offline
Oeioeioei dat was een suuuuperleuke avond. Met een heeeele leuke jongen.
Oud 24-05-2009, 17:25
Joehoedith
Joehoedith is offline
1 jaar... wow
Oud 24-05-2009, 18:15
Verwijderd
Af en toe he. GRRRRRRR.
Oud 24-05-2009, 20:58
Verwijderd
Afgelopen weekend was te gek! Vrijdagavond films gekeken, zaterdag naar de dierentuin geweest, in de tuin gelegen en gebbqd, en vandaag op het "strand" gelegen en daarna heeft hij m'n ouders ontmoet. Vrij ongepland en snel, maar het klikte heel heel héél erg goed. Mooi zo, hebben we dat ook weer gehad haha.
Oud 24-05-2009, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Aan de andere kant heb ik wel meer dan het dubbele aantal gezoend dus wat dat betreft
nou nou,

poe poe
Oud 24-05-2009, 22:40
Verwijderd
Citaat:
nou nou,

poe poe
Ja oke jij nog 4x zoveel, sloerie
Oud 24-05-2009, 22:43
Verwijderd
mannetje ben ik he

ontopic: ja ehhh bijna klaar met schooljaar, maar nog even 2 weekjes te druk op de uni voor sociale toestanden, wel wat potentie in het zicht, maar op de een of andere manier hebben alle leuke meisje tegenwoordig een vriend!?!?

naja alles kan kapot enzo
Oud 25-05-2009, 00:32
Zaina
Zaina is offline
Wil alleen maar noteren dat ik fan van deze pagina's.

En dat ik nog altijd Freya haar grootste fan bent!
MVG
Oud 25-05-2009, 00:57
Neko*
Neko* is offline
Ok, what the hell just happened?
Oud 25-05-2009, 07:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
dat kan helemaal niet, dat ben ik
Oud 25-05-2009, 08:30
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Ok, what the hell just happened?
Wil je er meer over kwijt?
Oud 25-05-2009, 09:15
Halflight
Halflight is offline
Vorig weekend een vriendin opgezocht in Madrid en dat was geweldig . Super om haar weer te zien en veeeel tijd met haar door te brengen en de Spaanse mannen waren echt goddelijk .

Vorige week veel met vrienden gehangen en dat was leuk. Dondernacht nog een onverwachte kerel in mijn bed, maar dat was niet veel aan . En ehhh tja, ik wacht nog steeds op een grote liefde

++ woensdag waren twee 'gemeenschappelijke' vrienden van mijn ex over de vloer en toen ze echt tactloos gingen kletsen over het 'geweldige' leven van mijn ex had ik echt goed genoeg van de vriendschap.. maar misschien heb ik hem ook om stomme redenen in stand gehouden. In ieder geval schijnt mn ex echt een gigantische studentikoze hoer te zijn geworden. Ik hoop dattie er in blijft

Laatst gewijzigd op 25-05-2009 om 10:17.
Oud 25-05-2009, 09:50
Nienna*
Nienna* is offline
Grr ik wil dat hij nog eens smst.
Al was ik al een beetje verbaasd dat hij in eerste instantie smste en nog snel ook!
Oud 25-05-2009, 10:35
groovy
groovy is offline
Het gaat lekker . Afgelopen week semi-samengewoond en dat beviel even goed als voorgaande keren. Hij wilde me overal mee helpen en heeft me echt goed gesteund, gezien de omstangheden. Hij is zo zorgzaam . Ik besefte dat, ook al erger ik me wel eens aan zijn minpunten (maargoed die heeft iedereen ), het bij hem heel erg goed voelt, hij laat me in mijn waarde en is echt een lieverd. Die minpunten die hij heeft, vallen eigenlijk in het niet bij zijn pluspunten. Ik merk ook dat als we elkaar vaker zien, het alleen maar beter gaat, omdat we dan veel meer in elkaars leven zitten (stomme afstand ook). En nu gaan we ons bezig houden met een heerlijke vakantie boeken, ik kijk er zó enorm naar uit, met hem naar het strand en de zee en samen heerlijk weg van alles .
Oud 25-05-2009, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Wil alleen maar noteren dat ik fan van deze pagina's.

MVG
Wie ben jij
Oud 25-05-2009, 12:27
Rob
Rob is offline
Citaat:
Wie ben jij
Qimm = jouw grootste fan
Zaina = jouw grootste fan

Qimm = Zaina! ...
Oud 25-05-2009, 12:53
Zaina
Zaina is offline
Ze heeft me gequote
Oud 25-05-2009, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Ze heeft me gequote
he Soundwave.....
Oud 25-05-2009, 13:39
justhanna
justhanna is offline
Ik ben blij met hem <3
Oud 25-05-2009, 13:39
Kitten
Kitten is offline
Danes en heren, gelieve deze discussie ergens anders voort te zetten. Dit topic gaat over hoe je je voelt op relationeel gebied en dit leidt ondertussen wel erg af.

OT: Ik voel me wel ok, hoewel ik gisteravond heel sacherijnig was.
Oud 25-05-2009, 14:13
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
Ze heeft me gequote
Citaat:
Qimm = jouw grootste fan
Zaina = jouw grootste fan

Qimm = Zaina! ...

OT: Jaa hihi hij en ik gaan een weekendje weg met dat (wederzijdse) vriendinnetje dat zo moeilijk deed om ons en haar vriend Dit wordt waarschijnlijk vreselijk leuk, met een kleine kans op herhaald drama. Maar heb er wel veel zin in!
Oud 25-05-2009, 15:21
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Blij Morgen samen naar de Efteling<3 (en ja, ik heb de weersvoorspellingen meegekregen, maar sommige dingen zijn overdekt toch? )
Oud 25-05-2009, 16:49
Verwijderd
Het is nu net een week uit met mijn ex en hij blijft maar contact opnemen om allerlei dingen te vragen, te praten etc. Ik wil (nu) geen contact
Oud 25-05-2009, 17:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Blij Morgen samen naar de Efteling<3 (en ja, ik heb de weersvoorspellingen meegekregen, maar sommige dingen zijn overdekt toch? )
Wij gingen altijd naar de Efteling met regen en dat is juist ideaal want dan is het heerlijk rustig Als het echt heel hard regent moet je gewoon de overdekte dingen doen (Droomvlucht, Fata Morgana, Vogelrock, Villa Volta, Carnaval Festival etc) en als het even droog is de open lucht dingen, komt helemaal goed

Ontopic: Ik had zo'n minikaartje van de Bruna naar hem gestuurd met zo'n beestje met hartjes in z'n ogen om hem succes te wensen met zijn tentamens en die had hij vanmorgen gekregen en hij vond het superleuk en dat smste hij, tof
Oud 25-05-2009, 18:13
Lilium
Lilium is offline
Mwah, maandag-dip. Alweer.
Oud 25-05-2009, 20:05
Soeshie
Soeshie is offline
Ik weet het niet meer
Al 20 maanden samen, zijn ook samen op vakantie geweest. We zien elkaar dagelijks en kunnen het ook heel goed vinden met elkaars familie.
We hebben het fijn samen. Maar ik twijfel toch. Soms mis ik de vrijheid en ongebondenheid.
Ik hou van hem, en het idee van uit elkaar gaan alleen al maakt me doodsbang. Maar ik snak zo naar die hevige en vrije verliefdheid
Oud 25-05-2009, 20:38
Verwijderd
Dank nog voor de felicitaties Uiteindelijk er nog wel iets van kunnen maken. Maar alle 'vrienden' waar ik al aan twijfelde lieten het ineens allemaal afweten. Iets met prioriteiten enzo, ook vast van mijn kant. M'n drie beste matties zitten allemaal ververver weg en vermaken zich veel te hard om wat te laten horen. Dus het helpt allemaal niet echt. Maar ja, that's life.

@ Soeshie: je bent nog maar 17 en in combinatie met je laatste zin: dumpen en wat doen met dat verlangen!

OT: Ja eh. Had het kunnen weten. Wat was er ook alweer met een ezel en een steen? Ik weet van niks blijkbaar. Maar ik ben het weer even goed zat. Dus zoek het uit, en laat maar weer wat horen als je van je eilandje af bent
Oud 25-05-2009, 22:11
Verwijderd
Gaat goed! Zie hem morgenavond weer, en dan ga ik voor hem koken. Ik heb een nieuwe telefoon, en ik ben er nog niet helemaal uit hoe hij werkt, en daardoor heb ik hem vanmiddag per ongeluk 6 keer gebeld omdat de toetsenblokkering niet aan stond, huhu. Ik voelde me meteen een stalker. Hij steeds terug bellen, het leek wel alsof ik het expres deed ofzo mhhh. En ik kreeg net een sms'je dat hij heel erg blij met me is, en daar was ik super blij mee aangezien ik een kut dag heb.
Oud 25-05-2009, 22:15
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Offtopic:

OT: Jaa hihi hij en ik gaan een weekendje weg met dat (wederzijdse) vriendinnetje dat zo moeilijk deed om ons en haar vriend Dit wordt waarschijnlijk vreselijk leuk, met een kleine kans op herhaald drama. Maar heb er wel veel zin in!
Neeeeeeeee hij!? Heb je... heb je een ander?

Ik ben in dit leven gekomen om jou te dienen. Als ik faal zal ik branden in de hel en moet ik daar voor altijd blijven! Dan zal ik mijn superieure lief moeten aankijken en hopen dat ik als as mag terugkomen. Waaien met de wind mee naar jou. De as voor je uitstrooien leidend naar de juiste goede weg als je de weg kwijt bent en ook wel speels door je haren te waaien.

Hij? Wie is Hij?

Oud 25-05-2009, 22:31
Soeshie
Soeshie is offline
okee....
Oud 25-05-2009, 22:57
Verwijderd
Haha.
Oud 25-05-2009, 23:05
Verwijderd
hoe is het met mn deense uuuf?
Oud 25-05-2009, 23:23
Verwijderd
Citaat:
hoe is het met mn deense uuuf?
Ze zit met smart op je te wachten, maar je laat steeds niks van je horen
Oud 25-05-2009, 23:56
Verwijderd
Op de uitnodiging van zijn ouders verjaardag, staat ook mijn naam, maar ik heb me nog niet eens echt voorgesteld en nu ben ik toch wel een beetje zenuwachtig. Want wat nou als ze me niet leuk vinden, zo geweldig ben ik niet en die hele familie is allemaal zo geperfectioneerd en daar klopt alles en hier klopt niets. [/overdrijfangstmodus]
en toch vind ik het eng!
Oud 26-05-2009, 08:26
ST*R
ST*R is offline
De lekkere jongen heeft gesmst en wil wel afspreken, hmmm.
De date jongen was gister terug van vakantie en belde en hij was lief en ik zie ´m vanavond
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten