|
Citaat:
Ik had 'm vroeger op een bandje. Ik had mijn zwemdiploma gehaald en ik mocht kiezen tussen een super soaker of een bandje van Michael.
![]() |
||||
![]() |
Het was op 11 januari. (Voor je denkt dat ik eigenlijk jouw buurman ben of je leven vanuit de flat tegenover de jouwe nauwlettend in de gaten houd: het notitieblok is eigenlijk drie dingen. Een heus notitieblok, een Word-documentje voor als ik geen zin heb om op te staan en een verzamelmailtje in gmail waar ik dergelijke dingen in zet als ik niet op m'n eigen pc zit. Deze citaat stond in gmail, daar staan data bij. Dus.)
|
||||
|
|
Kijk zo hoort het !
![]() Gemopper, gemekker, gezanik EN gezeur DAT is bij ONS thuis EL-KE morgen bladiebla ze komen... etc. |
||||
![]() |
Nee, je schreef dit in een topic dat over voicemails ging (?) en ik moest er hard om lachen, dus ik had 'm in de gmail-verzamelmail gezet.
Citaat:
even meetypen hoor
'ik moet nu een persoonlijke welkomstbericht inspreken maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat dat nou eigenlijk is. Dus ik lul maar wat. Lalalalala.La.lalalalalala. La..mmm..lalala...mmmlaaaaaa. Mmm, uhm. Weet je wat, ja! Ik heb een goed plan! Ik ga jullie voorlezen! Ja! Hier! Even bladeren. Ah, 'kip in pannetje'. Wat heb je nodig. Kip. Uien. Twee paprika's, gesnipperd. Stap één.' ja, en dat gaat dan nog zo eventjes door |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wilde een painttekening maken van Paranoide die het forum in de gaten houdt, maar in de tekening lijkt ze een beetje op een lekkende kaars, dus ik laat 'm maar zitten.
(Tweemaal achter elkaar een zin eindigen met 'niet'. Dat is best lelijk, vinden jullie niet? Ik wel.) |
||||
|
![]() |
|
|